مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 90)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً  ثبت نام کرده یا  وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده اشتراک 3 ماهه سامانه‌پیامکی یک‌خودرو اهداء می گردد.

سؤال این هفته:

چهار مزیت سیستم انژکتور نسبت به کابراتور را نام ببرید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 90)

راهنمایی: شما می‌توانید با مراجعه به بخش "مقالات خودرو" پاسخ سوال را بیابید.


شما می توانید با مراجعه به صفحه مسابقات با آدرس 1Car.ir/game تمامی اخبار و اطلاعات مربوطه را مطالعه نمائید.


با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 90)

 

برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

59 نظر

کاربر: سعید عابدزاده
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد.
21:31  1393/10/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: احمد اسماعیل زاده
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری:
1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور
2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود .
3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است .
4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
19:48  1393/10/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: nafas73
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
15:57  1393/10/16
گزارش
پاسخ دادن
محمدحسن خرمی
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .

12:46  1393/10/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سیدرضا اطیابی
1


- افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور

- افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود .

- نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است .

- بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
16:14  1393/10/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مجتبی
0

1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور
2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود .
3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است .
4. بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .

13:13  1393/10/15
گزارش
پاسخ دادن
راثی
0

1.کاهش مصرف
2.گرفتگی مسیر سوخت مثل سیستم کاربراتور را ندارد.
3.
22:25  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: عباسعلی درخشنده
0

1- افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور

2- بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .

3- کنترل موتور در شرایط مختلف کاری کارکرد موتور مناسب تر و بهتر شده و موتور در هوای سرد سریعتر روشن شده و نیازی بوجود ساسات نمی باشد .

4- با افزایش راندمان احتراق و کنترل پدیده Knock یا Detonation باعث افزایش عمر موتور خودرو می شود .
21:13  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: nima
0

1.کاهش مصرف سوخت2.کاهش آلایندگی خودرو3.افزایش توان خودرو 4. افزایش طول عمر موتور خودرو
21:00  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: حمیدرضادانشور
3

1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور
2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود .
3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است .
4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
19:48  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه رضائی
0

1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور.
2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود.
3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است.
4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
17:59  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد باقر نیمه فروش
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .

منبع : http://www.pasokh4.rozblog.com/post/437/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D9%87%D9%81%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D9%86%D9%82%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-90.aspx
15:50  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: زهرا نیمه فروش
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .

منبع : http://www.pasokh4.rozblog.com/post/437/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D9%87%D9%81%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D9%86%D9%82%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-90.aspx
15:47  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مرتضی خوشنویس
16

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .

منبع : http://www.pasokh4.rozblog.com/post/437/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D9%87%D9%81%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D9%86%D9%82%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-90.aspx
15:45  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

همه چسی میان
۹۰ درصد دروغ مگن
01:34  1403/02/25

گزارش
کاربر: فریباخوشنویس
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .

منبع : http://www.pasokh4.rozblog.com/post/437/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D9%87%D9%81%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D9%86%D9%82%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-90.aspx
15:43  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: پریسا خوشنویس
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .

منبع : http://www.pasokh4.rozblog.com/post/437/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D9%87%D9%81%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D9%86%D9%82%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-90.aspx
15:39  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمدعلی خوشنویس
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .

منبع : http://www.pasokh4.rozblog.com/post/437/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D9%87%D9%81%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D9%86%D9%82%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-90.aspx
15:37  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: اسفندیار خوشنویس
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .

منبع : http://www.pasokh4.rozblog.com/post/437/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D9%87%D9%81%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D9%86%D9%82%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-90.aspx
15:34  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: baran22
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .

منبع : http://www.pasokh4.rozblog.com/post/437/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D9%87%D9%81%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D9%86%D9%82%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-90.aspx
15:31  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: amir79
0

اولین و مهم ترین برتری سیستم انژکتور نسبت به سیستم کاربراتور، کاهش مصرف سوخت آن است. دومین مزیت این سیستم، افزایش عمر موتور به دلیل افزایش عمر قطعات مکانیکی آن بوده و اساس عملکرد همه اجزاء سیستم انژکتور، برقی و الکترونیکی است و کم تر در آن از اجزاء مکانیکی استفاده می شود. سومین مزیت، کاهش ارتفاع موتور و افزایش فضا به دلیل حذف کاربراتور است. در این حالت ارتفاع کاپوت نیز کمتر شده است و در نتیجه دست طراحان را در طراحی خودرو باز گذاشته است. چهارمین مزیت که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است بالا رفتن قدرت شتاب گیری خودروست، زیرا در این سیستم سوخت به صورت اتمیزه در پشت سوپاپ آماده می شود. بنابراین از خودسوزی و احتراق پیش از موعد جلوگیری می شود و موتور به خوبی کار می کند.

15:05  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: M.KH
0

1-اولین و مهم ترین برتری سیستم انژکتور نسبت به سیستم کاربراتور، کاهش مصرف سوخت آن است.
2-دومین مزیت این سیستم، افزایش عمر موتور به دلیل افزایش عمر قطعات مکانیکی آن بوده و اساس عملکرد همه اجزاء سیستم انژکتور، برقی و الکترونیکی است و کم تر در آن از اجزاء مکانیکی استفاده می شود.
3-سومین مزیت، کاهش ارتفاع موتور و افزایش فضا به دلیل حذف کاربراتور است. در این حالت ارتفاع کاپوت نیز کمتر شده است و در نتیجه دست طراحان را در طراحی خودرو باز گذاشته است.
4-چهارمین مزیت که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است بالا رفتن قدرت شتاب گیری خودروست، زیرا در این سیستم سوخت به صورت اتمیزه در پشت سوپاپ آماده می شود. بنابراین از خودسوزی و احتراق پیش از موعد جلوگیری می شود و موتور به خوبی کار می کند.
13:50  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Yas
0

اولین و مهم ترین برتری سیستم انژکتور نسبت به سیستم کاربراتور، کاهش مصرف سوخت آن است.
دومین مزیت این سیستم، افزایش عمر موتور به دلیل افزایش عمر قطعات مکانیکی آن بوده و اساس عملکرد همه اجزاء سیستم انژکتور، برقی و الکترونیکی است و کم تر در آن از اجزاء مکانیکی استفاده می شود.
سومین مزیت، کاهش ارتفاع موتور و افزایش فضا به دلیل حذف کاربراتور است. در این حالت ارتفاع کاپوت نیز کمتر شده است و در نتیجه دست طراحان را در طراحی خودرو باز گذاشته است.
چهارمین مزیت که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است بالا رفتن قدرت شتاب گیری خودروست، زیرا در این سیستم سوخت به صورت اتمیزه در پشت سوپاپ آماده می شود. بنابراین از خودسوزی و احتراق پیش از موعد جلوگیری می شود و موتور به خوبی کار می کند. این روش قابلیت استارت بهتری در هوای سرد دارد، زیرا تزریق سوخت با توجه به درجه حرارت موتور صورت می گیرد، ازاین رو رانندگان هرگز نگران روزهای سرد سال نخواهند بود.
13:48  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امین اسفندیار
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش
12:18  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: خ.ن
0

1- افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور

2- بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .

3- کنترل موتور در شرایط مختلف کاری کارکرد موتور مناسب تر و بهتر شده و موتور در هوای سرد سریعتر روشن شده و نیازی بوجود ساسات نمی باشد .

4- با افزایش راندمان احتراق و کنترل پدیده Knock یا Detonation باعث افزایش عمر موتور خودرو می شود .
12:10  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: omid68
0

اولین و مهم ترین برتری سیستم انژکتور نسبت به سیستم کاربراتور، کاهش مصرف سوخت آن است.
دومین مزیت این سیستم، افزایش عمر موتور به دلیل افزایش عمر قطعات مکانیکی آن بوده و اساس عملکرد همه اجزاء سیستم انژکتور، برقی و الکترونیکی است و کم تر در آن از اجزاء مکانیکی استفاده می شود.
سومین مزیت، کاهش ارتفاع موتور و افزایش فضا به دلیل حذف کاربراتور است. در این حالت ارتفاع کاپوت نیز کمتر شده است و در نتیجه دست طراحان را در طراحی خودرو باز گذاشته است.
چهارمین مزیت که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است بالا رفتن قدرت شتاب گیری خودروست، زیرا در این سیستم سوخت به صورت اتمیزه در پشت سوپاپ آماده می شود. بنابراین از خودسوزی و احتراق پیش از موعد جلوگیری می شود و موتور به خوبی کار می کند. این روش قابلیت استارت بهتری در هوای سرد دارد، زیرا تزریق سوخت با توجه به درجه حرارت موتور صورت می گیرد، ازاین رو رانندگان هرگز نگران روزهای سرد سال نخواهند بود. میزان خام سوزی سوخت در این سیستم بسیار پایین است زیرا میزان سوخت با توجه به شرایط موتور اندازه گیری و تزریق می شود.
02:22  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آسمونی
0

1- افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور
2- افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود
3- نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است.
4- بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد
01:20  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد پاک
0

1- عیب یابی بهتر خودرو.
2- سرویس و نگهداری انزکتور بهتر است و برخلاف کاربراتور نیاز به تنطیم دریچه گاز ندارد.
3- رانندگی بهتر و شتاب بیشتر.
4- استارت راحت تر خودرو
00:51  1393/10/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امین کیانی
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
23:41  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مجتبی
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .

23:21  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علی گنجی
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
21:33  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مجید محمد پور رشنو
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
20:42  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: اسد123
0

بااهداسلام- 1- افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 - افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 -نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 -بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
موید وموفق باشید.
منبع : http://pasokh4.rozblog.com/Forum/Catgory/24/Post/760
20:35  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: پریا سلیمانی
0

1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
20:27  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: paliz71
0

پاسخ مسابقه شماره هفتگی 90
1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور
2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود .
3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است .
4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
20:10  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: زهرا پالیزبان
0

1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور
2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود .
3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است .
4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
20:07  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ولی پالیزبان
0

جواب مسابقه شماره 90

1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور
2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود .
3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است .
4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
20:05  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آغاسلطان صیدزادیان
0

1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور
2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود .
3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است .
4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
20:03  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: emad 99
0

1- كاهش ناگهاني قدرت در سر پيچهاي تند در خودروي كاربراتوري
2- عدم توزيع يكنواخت سوخت در سيلندر ها
3- پلاتين به كار رفته در سيستم جرقه زني معمولي داراي بعضي مشكلات مكانيكي بوده و عمر آن محدود مي‌باشد .
4-تعداد قطعات فرسايشي درسيستم انژكتور نسبت به سيستم كاربراتوري كمتر مي‌باشد .
19:31  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: majidabhari
0

اولین و مهم ترین برتری سیستم انژکتور نسبت به سیستم کاربراتور، کاهش مصرف سوخت آن است. دومین مزیت این سیستم، افزایش عمر موتور به دلیل افزایش عمر قطعات مکانیکی آن بوده و اساس عملکرد همه اجزاء سیستم انژکتور، برقی و الکترونیکی است و کم تر در آن از اجزاء مکانیکی استفاده می شود. سومین مزیت، کاهش ارتفاع موتور و افزایش فضا به دلیل حذف کاربراتور است. در این حالت ارتفاع کاپوت نیز کمتر شده است و در نتیجه دست طراحان را در طراحی خودرو باز گذاشته است. چهارمین مزیت که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است بالا رفتن قدرت شتاب گیری خودروست، زیرا در این سیستم سوخت به صورت اتمیزه در پشت سوپاپ آماده می شود. بنابراین از خودسوزی و احتراق پیش از موعد جلوگیری می شود و موتور به خوبی کار می کند. این روش قابلیت استارت بهتری در هوای سرد دارد، زیرا تزریق سوخت با توجه به درجه حرارت موتور صورت می گیرد، ازاین رو رانندگان هرگز نگران روزهای سرد سال نخواهند بود. میزان خام سوزی سوخت در این سیستم بسیار پایین است زیرا میزان سوخت با توجه به شرایط موتور اندازه گیری و تزریق می شود،
19:01  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سید
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
18:55  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: همایون حاتمی
0

1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .

16:47  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: :.M . Moein.:
0

1- كاهش مصرف سوخت.

2- افزايش عمر موتور به دلیل افزایش عمر قطعات مکانیکی آن بوده و اساس عملکرد همه اجزاء سیستم انژکتور، برقی و الکترونیکی است و کم تر در آن از اجزاء مکانیکی استفاده مي شود.

3- کاهش ارتفاع موتور و افزایش فضا به دلیل حذف کاربراتور است. در این حالت ارتفاع کاپوت نیز کمتر شده است و در نتیجه دست طراحان را در طراحی خودرو باز گذاشته است.

4- بالا رفتن قدرت شتاب گیری خودروست، زیرا در این سیستم سوخت به صورت اتمیزه در پشت سوپاپ آماده می شود. بنابراین از خودسوزی و احتراق پیش از موعد جلوگیری می شود و موتور به خوبی کار می کند. این روش قابلیت استارت بهتری در هوای سرد دارد.
16:10  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ذاکری
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
16:05  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: vahideh
0

اولین و مهم ترین برتری سیستم انژکتور نسبت به سیستم کاربراتور، کاهش مصرف سوخت آن است.
دومین مزیت این سیستم، افزایش عمر موتور به دلیل افزایش عمر قطعات مکانیکی آن بوده و اساس عملکرد همه اجزاء سیستم انژکتور، برقی و الکترونیکی است و کم تر در آن از اجزاء مکانیکی استفاده می شود.
سومین مزیت، کاهش ارتفاع موتور و افزایش فضا به دلیل حذف کاربراتور است. در این حالت ارتفاع کاپوت نیز کمتر شده است و در نتیجه دست طراحان را در طراحی خودرو باز گذاشته است.
چهارمین مزیت که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است بالا رفتن قدرت شتاب گیری خودروست، زیرا در این سیستم سوخت به صورت اتمیزه در پشت سوپاپ آماده می شود.
15:59  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: روح اله شریفی
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
15:45  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: سعید
0

1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .

15:10  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: amuzande
0

1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور

2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود .

3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است .

4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .

ya ali
14:44  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علی
0

مزایای استفاده از سیستم های انژکتوری نسبت به سیستم های کاربراتوری: 1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور 2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود . 3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است . 4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
14:21  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: reza tm
0

1 . افزایش راندمان حجمی و حرارتی موتور بدلیل یکنواختی و ترکیب صحیح نسبت هوا و سوخت در حالتهای مختلف کاری موتور

2 . افزایش راندمان حجمی باعث افزایش گشتاور و توان خروجی موتور تا 15 درصد می شود .

3 . نسبت هوا ی ورودی به هر سیلندر بدلیل استفاده تمام سیلندرها از یک حجم ثابت تقریبا برابر است .

4 . بدلیل استفاده از سیتم های اندازه گیری دقیق الکترونیکی برای اندازه گیری دبی هوای ورودی سوخت متناسب با آن تامین شده و در نتیجه مصرف سوخت کاهش می یابد .
14:14  1393/10/13
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
So 4 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین G : سایپا تو تولید شاهین مونده رفته برا ما پارس نوا تولید میکنه
ارش : اگر مراجع محترم قضایی ورود کنن تمام شرکتها موظف به انجام تعهدات سر موعد میشوند متاسفانه هیچ مرجعی نمیخواد دخالت کنه شرکتهای دیگه در انجام تعهدات خیلی بهتر از کرمان موتور عمل میکنند مثلا پیکاپ فوتون ایران خودرو شرایطی ۹۰ روز کاری رو زیر سی روز تحویل دادن اما تی ۹ نود روز کاری گذشته هنوز شاسی نشده خدا آخر عاقبت مارو با کرمان موتور بخیر کنه…
ALI : سایپا معمولا اوایل هفته فاکتور نمیکنه ایشالا آخر هفته فاکتور میشید
ارش : سلام عرض ادب من تیرماه ثبت نام کردم وضعیت خودرو هنوز نامشخص است فقط تکمیل وجه سبز هست الباقی همه موارد قرمز هست ۱۵ آبان ۹۰ روز کاری به پایان میرسه اما هنوز ماشین من شاسی نشده کرمان موتور واقعا در بد قولی بی همتاست اگر تا ۱۵ هم آبان تحویل بدن من میام همینجا از شرکت کرمان موتور عذر میخوام
x5 سفید : داداش من موعد تحویلم شهریور بوده تازه ۱۰ روز پیش ماشین شاسی خورده که هنوزم معلوم نیست‌کی تحویل بدن
x5 سفید : سلام من شرایط شما رو داشتم که ۱۱ شهریور تکمیل وجه کردم و ۲۸ مهر ماشین شاسی شد ولی هنوز بیمه و پلاک نشده تا این ساعت
نسترن : سلام خسته نباشید دوستان چجوری گزینه تحویل حضوری را فعال کنم
J7 : سلام دوستان چه مبلغی از دعوتنامه J7 کم شده؟
cvt 19اسفند : چرا شاهین پلاس فاکتور میشه cvtنمیشه
cvt 19اسفند : چطور پلاک میکنن که ما 27فاکتور شدیم و هنوز پلاک نشدیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سیامک : نه فعلا نمیدن هنوز کسایی که پارسال ماشین تحویل گرفتن دیر کرد نگرفتن چه برسه به ماها که هنوز ماشینم نگرفتیم
دنا 6 دنده : سلام ابان واذر نداشته پیش فروش از قبل،فقط همین فوری قبل فوق العاده که تومهر گذاشتن
افشین پیش فروش دوگانه ،شهریور : بله متاسفانه منم شرایط شما رو دارم ، ،این بی شرف ها انگار مارو از یاد بردن ، دو ماه تاخیر در دعوتنامه داشتن خدا میدونه میخان چکار کنن ،حالا ببین تو تحویل ماشین میخان چن ماه تاخیر کنن ،الان نزدیک یک ساله پول دادیم ،اینطور که شنیدم سود مشارکت هم نمیدن
ساینا دوگانه 25 آذرتحویل تیر404 : سلام خیر برامن تحویل تیر بود ولیکن مرداد ماه یازدهمش اون هنوزم فاکتور نشدم
پیش فروش : پیش فروش تحویل 30 آذر و تحویل 30 دی کسی فاکتور شده؟
اطلس : سلام دوستان میشه لطفا اگر کسی جواب سوال من رو میدونه پاسخ بده، ببنید الان وقتی که ماشین رو تحویل میگیریم بابت دیر کردها بهمون چک میدن یا نه ؟
طرح فرسوده اردیبهشت : دوستان فرسوده ها تا 15 مرداد خبر دارم فاکتور شده تو رو خدا هر کی بعد از این تاریخ فاکتور شده بیاد بگه ما هم خبر دار شیم
اسدالهی : سلام ساکن کجایی
نادر غالبی : تکمیل وجه اولمرپاد فاکتور شد
نادر غالبی : ببخشین 31تیر