بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

موتورسیکلت Triumph Scrambler نخستین بار در سال 2006 و با این هدف وارد بازار شد که آخرین موتورسیکلتی باشد که توسط طراح معروف، جان ماکت (John Mockett) طراحی می‌شود. این موتورسیکلت به این منظور طراحی شد که مانند موتورسیکلت Bonneville، یک موتورسیکلت سفری باشد و هر چند ظاهری شبیه موتورسیکلت‌های آف رود دارد ولی از قابلیت‌های آف رود محدودی برخوردار است. البته این موتورسیکلت با Bonneville تفاوت‌های زیادی دارد. این موتورسیکلت فرمانی بلند و عریض دارد تا با زین که ارتفاعی زیاد دارد هماهنگ باشد. اگزوزهای دوقلو نیز بسیار بالا آمده‌اند و به نوعی می‌توان گفت از موتورسیکلت Triumph TR6C Trophy Special که اواخر دهه 60 میلادی تولید می‌شد الهام گرفته است. سبک و سیاق موتورسیکلت Triumph Scrambler با این تجهیزات امروزی و مدرنی دارد ولی میراث موتورسیکلت‌های Triumph در آن آشکارا به چشم می‌خورد. البته این موتورسیکلت قوی‌ترین موتورسیکلت موجود در بازار نیست ولی به عنوان یک موتورسیکلت سفری، همه نیازهای شما را برآورده می‌کند.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

موتورسیکلت Triumph Scrambler ظاهری مدرن و امروزی ندارد. در واقع، سبک و سیاقی کلاسیک دارد که از مدل‌های دهه 60 الهام گرفته است. شاید به همین علت است که موتورسواران کهنه‌کار به قیافه ظاهری آن علاقه نشان می‌دهند. فرمان سیاه رنگ بالا آمده و عریض شده است، جا پاها نیز بالا آمده‌اند تا ناهمواری‌های سطح جاده بهتر جذب شوند. زین طویل و تخت نیز باعث می‌شود موتورسواران با هر قد و قواره‌ای روی آن احساس راحتی کنند. گلگیرها نیز کوتاه هستند تا بر طراحی ساده این موتورسیکلت بیشتر صحه بگذارد. رنگ آمیزی سیاه بر روی پیشرانه در کنار تزیینات کروم، تضاد رنگ ایجاد می‌کند و بر زیبایی این موتورسیکلت می‌افزاید.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

به جرأت می‌توان گفت موتورسیکلت Triumph Scrambler از نظر فنی بسیار پیشرفته است ولی میله‌های فولادی اسکلت نشان می‌دهند که سبک و سیاقی کلاسیک دارد. اگزوزها نیز این موضوع را تأیید می‌کنند و تا انتهای تایر 17 اینچی و 40 پره عقب امتداد می‌کنند. کمک فنرهای Kayabasa با روکش کروم در قسمت عقب نیز خیلی راحت به چشم می‌آیند، ضمن این که بر چهره کلاسیک موتورسیکلت تاکید می‌کنند، باعث می‌شوند تعادل بالا برود و ناهمواری‌ها نیز بهتر جذب بشوند و به موتورسوار این اطمینان را می‌دهند که سیستم تعلیق کارش را خوب انجام می‌دهد و با آن می‌توان به جاده زد. یک تایر 19 اینچی و 34 پره در جلو قرار گرفته است تا موتورسیکلت در جاده عملکرد بهتری داشته باشد. برای این که این موتورسیکلت ظاهری کامل و بی نقص داشته باشد، کمپانی سازنده یک ترمز دیسکی در جلو و یک ترمز Nissin در عقب نصب کرده است تا نیروی متوقف کننده بالا برود و راکب نیز هنگام ترمزگیری هم از روی زین به بالا پرت نشود.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015 بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015
بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015 بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015
بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015 بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

موتورسیکلت Triumph Scrambler توسط پیشرانه‌ای به جلو رانده می‌شود که 865 سی‌سی حجم دارد، با هوا خنک می‌شود و هشت سوپاپه است. این پیشرانه قادر است 58 اسب بخار نیرو و حدود 68 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و در کنار یک گیربکس پنج سرعته قرار می‌گیرد. اگزوزهای ضد زنگ دوقلو روکشی از جنس کروم دارند و نه تنها به موتورسیکلت کمک می‌کنند با استانداردهای مربوط به آلایندگی مطابقت داشته باشد، بلکه به موتورسیکلت Triumph TR6C Trophy Special که اواخر دهه 60 تولید می‎شد نیز وفادار می‌ماند.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

پیشرانه نیرو و گشتاور زیادی تولید نمی‌کند ولی روی جاده رضایت موتورسواران را به دست می‌آورد. بهتر است بدانید این موتورسیکلت قادر است ظرف 6.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. مصرف سوخت پیشرانه بسیار پایین است و به 3.80 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد. سینی محافظ برای افزایش استحکام زیر پیشرانه نصب شده است. شبکه محافظ چراغ از جنس کروم است تا موتورسیکلت چهره‌ای کلاسیک داشته باشد. صفحه کیلومترشمار به همه سخت‌افزارهای روز مجهز است و لوگوی  Triumph نیز روی آن به چشم می‌خورد. میله‌های محافظ پیشرانه به خوبی از آن محافظت می‌کنند و حس کلاسیک بیشتری به شما می‌دهند. درب باک از کروم ساخته شده است و به خاطر شکل خاصی که دارد، باز و بسته کردن آن بسیار آسان است. زین مطابق با بالاترین استانداردها ساخته شده است و به گونه‌ای ساخته شده است تا همه نیازهای موتورسوار را برآورده کند.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015


منبع

TopSpeed

برچسب : موتورسیکلت , موتورسیکلت Triumph , موتورسیکلت Triumph Scrambler , موتورسیکلت Bonneville , ترمز Nissin






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
نازنین۱ 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
فریبا : منم هفته چهارم مهرم هنوز برام پیامی نیومده
سیاوش x5 : سلام دوستان از ثبت‌نامی اسفندx5 کسی تحویل گرفته؟ ممنون میشم اطلاع رسانی کنید
فریبا : جناب سایپا تکلیف ما هم روشن کن که از اول جی ال بودیم ، چرا فقط داره تبدیل میزنه ؟؟؟؟؟
میثم : سلام دوستان عزیز که هفته چهارم خرداد موعد تحویل خودروشان بوده،،هنوز تکمیل وجه نکردن و تبدیل نزدن لطفا اگه خبری چیزی بود مارو هم در جریان بذارید ممنونتان میشم
رامین : منم دقیقا عین شمام. ماشینو بعد دو سال فروختم. هر موقع زنگ میزنم میگن در لیست پرداختین
فریبا : دوستان چرا ماشین بعضی از شما ترمز ESC و Sbr داره ؟؟؟ مال من تو سایت زده فقط ESC ؟؟؟؟؟
تارا اتوماتیک : سلام ،02182272727 با این شماره تماس بگیرید داخلی صفر بگید میخواهید ثبت جریمه تاخیر کنید حساب میکنند بعد می‌گویند بهتون اگه زنگ نزنید خودشون بهت نمیدهند اون وسط هپلی هپو میکنند.
ماهان : واقعا باید ..ید به این مدیریت کرمان موتور. خودشون هم گوه گیجه گرفتن. نمیدونن چیکارکنن. مثال: قیمت x5 اول شهریور 1740 قیمت 8 شهریور 1880 قیمت مهر ماه2230 قیمت نقدی تحویل 30روزه 2330 قیمت آبان 2100 ماشین ها رو تحویل نمیدن تاخیر ها خصوصا x5 بالای 100 روز کاری ثبت نام تحویل 90روزه همین الان توسایت وجود داره ثبت نام نمایندگی کمتر از 30روز وجود داره پیگیری می کنی 50روزه در حال در حال بارگیری پیگیری میکنی تو این هفته شاسی میشه 2 ماه گذشته خیری نیست واقعا لوح تقدیر ... به این مدیریت و برنامه ریزی باید داد.
ماهان : سلام تنها راه باقی مونده برای ما فقط رسانه ای کردن هست. اگر کسی دسترسی به رسانه داره فقط بگید نظرات این سایت رو بخونه. حدود 20نفر از کسایی که x5 ثبت نام کردن و افزایش قیمت خوردن و یا تحویل نمیدن قرار گذاشتیم هفته بعد وزارت صمت با پلاکارد. فیلم بگیریم بدیم 8:30 برای ما که کاری نمیکنن حداقل بقیه گول نخورن. من نمیدونم با چه رویی شرکت مجدد به دروغ ثبت نام میکنه؟
جواد : سلام پرداخت اولیه برج 12پارسال درست 4روز قبل از عید بود. دوره چهارم فک کنم. انتخاب نمایندگی که نوشتم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
منتظر پلاک : فقط خدا. ریشه سایپا. بکنه که همه مردم را گرفتار کرده ده روزه ماشین من خروج خورده پس چرا نمی رسه نمایندگی
نیسان دوگانه : ده روزه ماشین خروج خورده ولی نمی رسه نمایندگی. اینها. علکی چراغ تحویل را روشن میکنن میگن ماشین حرکت کرده به والا. همشون دروغ میگن. بی پدرا
سرافراز : بچه من زیاد پیگیر نبودم الان نگاه کردم ماشبنم مرحله فاکتور هست تحویل 30دی، پیش فروش بعد فاکتور تا تحویل یکماه میشه؟
دنا 6 دنده تحویل مهر : خدا کنه از امروز مشکی ها رو هم فاکتور کنن
کوییک اس : آقا ممنون اینجوری اطلاع رسانی میکنن بقیه که فاکتور میشن یاد بگیرن.
جی ایکس آر ال : طرح فرسوده هستم چه تاریخی آخرین فاکتور بوده ؟؟؟
ساینا دوگانه مرداد : ما هم برا ماشین دوم میخواییمش . هر وقت دادن دادن مهم نیست هم ارزش پول حفظ میشه هم جریمه تاخیر میگیریم تو غصه نخور😁
اطلس خسته بهمن : سلام برای شکایت باید کجا بریم؟؟؟هزینه ای هم داشت؟؟
مظلومی : یه پیامک از امداد خودرو اومد، جوابش لعنت فرستادم براش، تماس گرفت هرچی حرف بود بارش کردم گفتم این جه وضعیه مردم رو اسکل کردین، چرا پامک فرستادی وقتی ماشین تحویل ندادی گفتم با روح مردم بازی میکنی این چه وضعیه گفت ببخشید پیگیری مینکنم گفتم عددی نیستی که پیگیر باشی پیگیری رو مرد میخاد
اطلس : واقعا اونایی که میگن حالا دیر شد سشود تاخیر میگیریم و نمیفهمم فازشونو ، اولا کو سود تاخیر تا دو سال دیگه نمیدن دوما واقعا میتونی 800 میلیون پولتو بذاری دست سایپا برشسکته بمونه اونم با این وضعیت نا امنی مملکت که ممکنه باز جنگ بشه و همه چی بره رو هوا فقط تجمع تنها راه حله