بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

موتورسیکلت Triumph Scrambler نخستین بار در سال 2006 و با این هدف وارد بازار شد که آخرین موتورسیکلتی باشد که توسط طراح معروف، جان ماکت (John Mockett) طراحی می‌شود. این موتورسیکلت به این منظور طراحی شد که مانند موتورسیکلت Bonneville، یک موتورسیکلت سفری باشد و هر چند ظاهری شبیه موتورسیکلت‌های آف رود دارد ولی از قابلیت‌های آف رود محدودی برخوردار است. البته این موتورسیکلت با Bonneville تفاوت‌های زیادی دارد. این موتورسیکلت فرمانی بلند و عریض دارد تا با زین که ارتفاعی زیاد دارد هماهنگ باشد. اگزوزهای دوقلو نیز بسیار بالا آمده‌اند و به نوعی می‌توان گفت از موتورسیکلت Triumph TR6C Trophy Special که اواخر دهه 60 میلادی تولید می‌شد الهام گرفته است. سبک و سیاق موتورسیکلت Triumph Scrambler با این تجهیزات امروزی و مدرنی دارد ولی میراث موتورسیکلت‌های Triumph در آن آشکارا به چشم می‌خورد. البته این موتورسیکلت قوی‌ترین موتورسیکلت موجود در بازار نیست ولی به عنوان یک موتورسیکلت سفری، همه نیازهای شما را برآورده می‌کند.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

موتورسیکلت Triumph Scrambler ظاهری مدرن و امروزی ندارد. در واقع، سبک و سیاقی کلاسیک دارد که از مدل‌های دهه 60 الهام گرفته است. شاید به همین علت است که موتورسواران کهنه‌کار به قیافه ظاهری آن علاقه نشان می‌دهند. فرمان سیاه رنگ بالا آمده و عریض شده است، جا پاها نیز بالا آمده‌اند تا ناهمواری‌های سطح جاده بهتر جذب شوند. زین طویل و تخت نیز باعث می‌شود موتورسواران با هر قد و قواره‌ای روی آن احساس راحتی کنند. گلگیرها نیز کوتاه هستند تا بر طراحی ساده این موتورسیکلت بیشتر صحه بگذارد. رنگ آمیزی سیاه بر روی پیشرانه در کنار تزیینات کروم، تضاد رنگ ایجاد می‌کند و بر زیبایی این موتورسیکلت می‌افزاید.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

به جرأت می‌توان گفت موتورسیکلت Triumph Scrambler از نظر فنی بسیار پیشرفته است ولی میله‌های فولادی اسکلت نشان می‌دهند که سبک و سیاقی کلاسیک دارد. اگزوزها نیز این موضوع را تأیید می‌کنند و تا انتهای تایر 17 اینچی و 40 پره عقب امتداد می‌کنند. کمک فنرهای Kayabasa با روکش کروم در قسمت عقب نیز خیلی راحت به چشم می‌آیند، ضمن این که بر چهره کلاسیک موتورسیکلت تاکید می‌کنند، باعث می‌شوند تعادل بالا برود و ناهمواری‌ها نیز بهتر جذب بشوند و به موتورسوار این اطمینان را می‌دهند که سیستم تعلیق کارش را خوب انجام می‌دهد و با آن می‌توان به جاده زد. یک تایر 19 اینچی و 34 پره در جلو قرار گرفته است تا موتورسیکلت در جاده عملکرد بهتری داشته باشد. برای این که این موتورسیکلت ظاهری کامل و بی نقص داشته باشد، کمپانی سازنده یک ترمز دیسکی در جلو و یک ترمز Nissin در عقب نصب کرده است تا نیروی متوقف کننده بالا برود و راکب نیز هنگام ترمزگیری هم از روی زین به بالا پرت نشود.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015 بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015
بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015 بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015
بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015 بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

موتورسیکلت Triumph Scrambler توسط پیشرانه‌ای به جلو رانده می‌شود که 865 سی‌سی حجم دارد، با هوا خنک می‌شود و هشت سوپاپه است. این پیشرانه قادر است 58 اسب بخار نیرو و حدود 68 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و در کنار یک گیربکس پنج سرعته قرار می‌گیرد. اگزوزهای ضد زنگ دوقلو روکشی از جنس کروم دارند و نه تنها به موتورسیکلت کمک می‌کنند با استانداردهای مربوط به آلایندگی مطابقت داشته باشد، بلکه به موتورسیکلت Triumph TR6C Trophy Special که اواخر دهه 60 تولید می‎شد نیز وفادار می‌ماند.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015

پیشرانه نیرو و گشتاور زیادی تولید نمی‌کند ولی روی جاده رضایت موتورسواران را به دست می‌آورد. بهتر است بدانید این موتورسیکلت قادر است ظرف 6.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. مصرف سوخت پیشرانه بسیار پایین است و به 3.80 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد. سینی محافظ برای افزایش استحکام زیر پیشرانه نصب شده است. شبکه محافظ چراغ از جنس کروم است تا موتورسیکلت چهره‌ای کلاسیک داشته باشد. صفحه کیلومترشمار به همه سخت‌افزارهای روز مجهز است و لوگوی  Triumph نیز روی آن به چشم می‌خورد. میله‌های محافظ پیشرانه به خوبی از آن محافظت می‌کنند و حس کلاسیک بیشتری به شما می‌دهند. درب باک از کروم ساخته شده است و به خاطر شکل خاصی که دارد، باز و بسته کردن آن بسیار آسان است. زین مطابق با بالاترین استانداردها ساخته شده است و به گونه‌ای ساخته شده است تا همه نیازهای موتورسوار را برآورده کند.

بررسی موتورسیکلت Triumph Scrambler مدل 2015


منبع

TopSpeed

برچسب : موتورسیکلت , موتورسیکلت Triumph , موتورسیکلت Triumph Scrambler , موتورسیکلت Bonneville , ترمز Nissin






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
So 4 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین g : سلام کسی از آخرین فاکتور شاهین gخبر داره ؟ این سامانه سخا چیه کی باید اقدام کنیم لطفا راهنمایی کنید ممنون
سجاد : رها خانم ،رها کن این همه فاز منفی رو آبجی جان فدا سرت به فکر سلامتیت باش
نازنین : نه تمام واریزی ها باید از کارت صاحب ماشین باشد
جی زمستان : سلام،آیا می‌شود تکمیل وجه دوم یعنی حواله را با کارت شخص دیگر انجام داد؟؟
پناهی : ا سلام من واریز اولیه ام 17 آذر بود و تکمیل وجه 6 اردیبهشت شاهین جی امروز رفتم شرکت سایپا بعد کلی حرف زدن گفتن که اینور سال شاهین جی به هیچکس نمیدیم نداریم و مجبور شدم تبدیل بزنم به جی ال تو سیستم هم زد گفت 3000 نفر جلوتر از شمان برا جی دیگه تبدیل زدم خدا کنه زود بدن این هفت ماه هر روز اینجا سر میزدم پیامارو میخوندم به امید اینکه یه خبر خوبی
x5 سفید : اخه ما تهران نیستیم که بیایم جلوب وزارت صمت
پناهی : با سلام من واریز اولیه ام 17 آذر بود و تکمیل وجه 6 اردیبهشت شاهین جی امروز رفتم شرکت سایپا بعد کلی حرف زدن گفتن که اینور سال شاهین جی به هیچکس نمیدیم نداریم و مجبور شدم تبدیل بزنم به جی ال تو سیستم هم زد گفت 3000 نفر جلوتر از شمان برا جی دیگه تبدیل زدم خدا کنه زود بدن
شاهین پلاس۱ : امروز کسی فاکتور نشده
Samirax5 : والا ما دو سال فیدلیتی داشتیم عالی بود و اینکه رفتار بهمن موتور و مشتری مداری یه سر و گردن از بقیه خودروسازها بهتره فقط کافیه یه روز برید برای گارانتی نمایندگی مرکزی تا بفهمید چی میگم متاسفانه به خاطر مسئله مالی فروختیم الان هم که خودمون رو گیر این کرمان موتور بیشرف انداختیم اشتباهم این بود قبل ثبت نام یه سرچ ساده تو گوگل نکردم و گرنه الان وضعمون این نبود
Samirax5 : کارزار فکر نکنم دیگه جواب باشه واقعا باید یه روز قرار بزاریم بریم حضوری جلوی وزارت صنعت و معدن شاید صدامون جایی برسه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
عباس : اشتباه بهت گفته ا ند اولویت با فرسوده هاست
ریختان : طرح تبدیل همین الان اومد و ریخت
رانا تحویل آذر ماه : واسه همه همینو زده وولی نمیدونم چرا فاکتور نمیکنن.1ماه پیش پول و کامل گرفتن
امیر آریا نژاد : امروز رفتم وزارت صنعت و معدن برای شکایت کارشنااس آمد یک بخش نامه به من نشون داد که برای تاخیر و دریافت سود باید بری دادگاه شکایت کنی. تا وقتی تعداد زیاد تجمع نکنیم و این موضوع رسانه ای نشه بگوش مدیران و قوه قضائیه نمی رسه. ما رفتیم یکشبه چند نفر شما همتون ترسو هستید. تراس برادر مرک بزدل ها
سقف فلز تیتانیوم تحویل 30آذر : سلام دوستان 207 سقف فلز اتومات تا چه تاریخی فاکتور شده؟
Ar...s : سلام .وقتی تکمیل وجه میکنی .سه یا چهار ماه طول میکشه تا خودرو رو تحویل مشتری بدن
مهدی : فرقی داره تولید چه ماهی باشه؟
مرتضی : من تماس گرفته بودم گفتن فرسوده الویت آخره اول فروش عادی بعد مادران بعد فرسوده خدا لعنت شون کنه سه ماهه ماشین مون رو گرفتن پول رو هم کامل گرفتن تازه اولویت آخریم من که هر روز صبح از بالا تا پایین شون رو دعا میکنم
امیر عباس : تکمیل وجه 8ام تیر تحویل مرداد امروز فاکتورشد
تحویل مهر : سلام دوستان من دیروز فاکتور شدم تیتانیوم6دنده رینگ آلومنیم کسی خبر داره چند روز میکشه تحوژل بدن ممنون