بررسی کشنده وسترن استار 6900

بررسی کشنده وسترن استار 6900

یکی از مستحکم‌ترین و قوی‌ترین کشنده‌هایی که توسط کمپانی وسترن‌استار تولید شده است، کشنده وسترن‌استار 6900 است که می‌تواند بیش از 22,5  تن بار حمل کند. این کشنده همه کاره است و می‌تواند بنا به نیاز شما از عهده کارهای زیادی بر بیاید. کشنده وسترن استار 6900 به لطف شخصیت انعطاف‌پذیرش، در پیکربندی‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود و می‌تواند برای باربری و استفاده در سایت‌های ساختمانی، معادن مورد استفاده قرار بگیرد. این کشنده برای این که از عهده وظایف سنگینی که بر عهده‌اش گذاشته می‌شود بر بیاید، به موتوری قوی مجهز شده است که قادر است بیش از 600 اسب‌بخار نیرو و حدود 2,779 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. وقتی صحبت از انجام کارهای سنگین به میان می‌آید، ایمنی کشنده بیش از هر چیزی اهمیت پیدا می‌کند. خوشبختانه، کابین کشنده وسترن استار 6900 از فولاد گالوانیزه ساخته شده شده است که آلومینیوم سبک بسیار مقاوم‌تر است، البته کاپوت از فایبرگلاس سبک ساخته شده است. روی سپر جلو یک قلاب یدک‌کشی تعبیه شده است که 45 درجه زاویه چرخش دارد و می‌تواند فشار زیادی را تحمل کند. باک زیر درب‌ها نصب شده است و با بست‌ها و نوارهایی فولادی مهار شده است تا میزان تکان خوردن آن به حداقل برسد.

 

طراحی داخلی

بررسی کشنده وسترن استار 6900

درب‌های کشنده وسترن استار 6900 با زاویه بسیار زیادی باز می‌شوند که باعث می‌شود سوار و پیاده شدن به راحتی صورت بگیرد. طراحی داشبورد شباهت زیادی به سایر محصولات کمپانی وسترن‌استار دارد. داشبورد بزرگ است و غربیلک فرمان نیز دو پره‌ای است. کیفیت مواد مصرف شده در کابین نیز تفاوت زیادی با سایر کشنده‌های این کلاس ندارد. کابین مقاوم و با دوام به نظر می‌رسد و کیفیت ساخت نیز بسیار بالاست. پنل ابزار از آمپرهایی کارآمد بهره می‌برد. شیشه روی آمپرها نیز محدب است تا بهتر دیده بشوند و خوانا باشند. دکمه‌های کنترلی ضد آب هستند و حتی اگر راننده دستکش به دست داشته باشد نیز می‌تواند به راحتی با آن‌ها کار کند. صندلی‌ها جزو راحت‌ترین صندلی‌ها محسوب می‌شوند و به تکیه‌گاه دست نیز مجهز شده‌اند. این صندلی‌ها از تنظیمات زیادی برخوردارند و به راننده اجازه می‌دهند بهترین و راحت‌ترین وضعیت را پیدا کند. ارتفاع صندلی‌ها زیاد و شیشه جلو نیز بسیار بزرگ است که باعث می‌شوند راننده دید خوبی از جاده داشته باشد. عرض کابین این کشنده به حدود 1.98 متر می‌رسد و باعث می‌شود کابین از جای زیادی برخوردار باشد. نیازی به گفتن نیست که در داخل کابین محفظه‌های بار زیادی به چشم می‌خورند که از میان آن‌ها می‌توان به محفظه‌های پاکتی روی درب و جا لیوانی‌ها اشاره کرد.

 

موتور و گیربکس

بررسی کشنده وسترن استار 6900

 کشنده وسترن‌استار 6900 با سه موتور دیزل به بازار عرضه می‌شود که عبارتند از: Detroit Tier II ، Detroit DD15 و Detroit DD16. این موتورها در کنار گیربکس‌های اتوماتیک Eaton Fuller یا Alliston قرار می‌گیرند.  موتور Detroit Tier III به طور خاص برای مأموریت‌های سنگین خارج جاده‌ای طراحی شده است. از این موتور می‌توان در عملیات مربوط به معدن‌کاری، عملیات اکتشاف و حمل نفت و گاز استفاده کرد. موتور Detroit DD15 از سیستم BlueTec Emissions استفاده می‌کند که گازهای آلاینده را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. قوی‌ترین موتور، موتور Detroit DD16 است که می‌تواند 600 اسب‌بخار نیرو و حدود 2,779 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

بررسی کشنده وسترن استار 6900

کشنده وسترن‌استار 6900 در پیکربندی‌های 4×6، 6×6، 4×8 و 6×10 و به صورت تک یا دوکابین به بازار عرضه می‌شود. سیستم تعلیق در جلو و عقب بسیار قوی است و توان تحمل بارهای سنگین را دارند. کابین این کشنده ثبات بسیار خوبی دارد و تکان‌های آن به حداقل رسانده شده‌اند. این کشنده به صورت استاندارد به فرمان برقی مجهز است و به رغم اندازه بزرگ غربیلک، کار کردن با آن حتی در خارج جاده کار بسیار آسانی است.

 

نتیجه‌گیری

بررسی کشنده وسترن استار 6900

در مجموع می‌توان گفت کشنده وسترن‌استار 6900 هنوز از طراحی بدنه‌ای قدیمی در برابر رقبا برخوردار است، با این حال، کابین بسیار راحت است و هیچ ایرادی از ارگونومی آن نمی‌توان گرفت. واضح است که کمپانی وسترن‌استار کمتر به ظاهر اهمیت داده است و بیشتر روی استحام و همه کاره بودن این کشنده تمرکز داشته است. موتورها و سیستم تعلیق بسیار قوی هستند و با ماهیت کشنده سنخیت زیادی دارند. این کشنده آماده است سخت‌ترین مأموریت‌ها را در دشوارترین شرایط انجام دهد.

بررسی کشنده وسترن استار 6900

بررسی کشنده وسترن استار 6900

بررسی کشنده وسترن استار 6900


منبع

TopSpeed

برچسب : وسترن استار , وسترن‌استار 6900






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

علی هستم
0

من از کامیون های آمریکایی بدم میاد اصلا ظرافت کشنده های اروپایی و ندارن کامیون فقط اروپایی
12:40  1394/03/25
پاسخ دادن
علی
10

شرمنده
شما عقلت به این مسایل نمی رسه
لطفا اظهار نظر نفرمایید.
21:33  1395/12/28

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
نماینده چانگان : داداش انگار خیلی تو فشاری درمان می کنم
محسن : . . سورن پلاس دوگانه . . . . تکمیل وجه ۹ بهمن بود .. . . . موعد تحویل ۲۹ اسفند بود .. . . . تا حالا نه پیامکی اومده و نه تبدیل ..
رضا : من تازه رفتم اتفاقا برعکس گفتن دیگه s5 تولید نمیشه و احتمالا به جاش x5 میدن و اوایل خرداد مشخص میشه
رضا : شماره قرارداد بده تا زنگ بزنم بگم چه جوری ما شهریوری ها و ندادن شما رو دادن تا جواب سوالت و بگیری اگه راست میگی البته
کریم : وقتی اطلس 400 سهند440 قیمت داره پس شاهین مفت به کسی نمیدن..... با این طرح اول سهند و اطلس تاره تولید به ملت قالب میکنن و هم شاهین ها به اتومات تبدیل و فروش میره چون سودش واسه سایپا زیادتره ما هم میمونیم با یه نوبت شاهین دستی و سرکاری حالا یا نوبت ما سوخته میشه یا شاهین دستی با قیمت حدود 550 میلیون
فریا : سلام . یکی از تارا های v4lx موعد تحویل ۱۹ اسفند فاکتور شده
سعید : من همین جور رهگذری داشتم درباره اطلس تحقیق میکردم که ببینم چه جور ماشینی هست اومدم توی این سایت بعد نظرات مردم خوندم دیدم خیلی ها از هنوز فاکتور نشدن اطلس ناراضی هستند یادم افتاد به داستان خودم : : من بهمن ماه ۱۴۰۱ طرح عید مبعث کوییک جی ایکس که به صورت پیشفروش بود ثبت نام کردم . اولش طبق قانون ثبت نام اون موقع صد میلیون تومان در بانک ملی بلوکه کردم تا بتونم ثبت نام کنم . خلاصه بعد از نزدیک به یکسال نه خبری از کوییک جی ایکس شد و نه حتی از قیمت کارخانه ! بعدش در مردادماه ۱۴۰۲ برام پیامک طرح تبدیل به کوییک اس تیپ DA اومد دیگه رفتم از چندتا نمایندگی سوال کردم که این طرح را قبول کنم به سودم هست که همه شون جواب مثبت دادن و گفتن سریع قبول کن و مابقی پولو واریز کن که اصلا معلوم نیست کوییک حی ایکسی در کار باشه و اگر هم بیاد قطعا افزایش نجومی خواهد داشت ! خلاصه قبول کردم و قیمت تمام شده برام ۲۳۵ میلیون در اومد . بعد از مدتی دیدم کوییک جی ایکس فول تبدیل شد به کوییک جی ایکس ال ساده و قیمت کارخانه کوییک اس هم شد ۲۸۱ میلیون و خورده ایی که خیلی شانس آوردم.امیدوارم این داستان برای اطلسیها
Ahmadi.S3 : دوستان لطفا برید و این کارزار رو امضا کنید https://www.karzar.net/114251
مهسا : منم دیروز زنگ زدم کارشناس گفت که این آخرین پیامه و چیزی به اسم شاهین دیگه وجود نداره😕
اس۵ : https://www.karzar.net/114251باسلام دوستان حداقل کاری که از دستتون بر نمیاد برین این سایت و ثبت امضا کنین یک دیقه بیشترم وقت نمیخاد ممنون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مسعود : کسی آموز فاکتور نشده
الوند : امروز صبح مجوز یکسری موردی صادر شد ،تعداد و نوع خودروها مشخص بشه اعلام می‌کنم ولی میدونم یکسری اریزو 5 بوده …
سحر : چی؟؟؟
ددگانه : نه من 30 دی هستم خبری نیست هنوز
اف ایکس : دوستان سلام دیروز دوتا تریلی اف ایکس بار داشتن من شهر دامغان دیدمشون به سمت مشهد میرفتن گفتم بگم یکم دلگرمی باشه
پژو 207 سقف فلزی : سلام من امروز بالاخره فاکتور شدم. پژو 207 دستی سقف فلزی مشکی، تکمیل وجه 25 آبان، تحویل 30 آذر.
سارا : سلام ،ایام عید که بی ماشین بودیم،هنوز پیامک 4714 برامون نیومده ،خدا کنه حداقل تابستان ماشین داشته باشیم هر چند از پس پولش بر نمی‌آیم، ولی مجبوریم از غریب وآشنا قرض بگیریم ،به خدا دیگه آبرو برامون نمونده ،هر آشنایی میبینه میگه چی شد ماشینتون نیومد🤯🤯😔😔
X55 ساری : بنظرم همه میدونن ، 90 روز کاری یعنی چی، اما مشکل از نمایندگی شروع میشه ک میگن شما نگران نباشید ماشین 45 روز دست شماست ، بعلاوه بنظرم وقتی قراره 90 روز کاری باشه که میشه پنج ماه ، اقساط بعد از تحویل خودرو شروع شه، بیمه ماشین از زمان تحویل شروع شه و مدل ماشین هم سال جدید بخوره ، این 3 مورد ک عرض کردم واقعا مسخرس و توهین ب شعور همه ایرانه ، مگه میشه ماشین برج 4 دستت برسه مدلش سال قبل باشه ، باشه اصلا صفر باشه ، اگه مدیران خودرو ادعای ی شرکت تاپ رو داره باید این موارد رو بررسی و برطرف کنه
پیمان : لحظه ای که نظر و گذاشتم فعال بود.الان که وارد شدم ، اره حذف شده انگار.😶
سلمان : اینا مسخرمون کردند از پارس خودمون انداختنمون الانم هیچ کس و فاکتور نکردند لعنتاااااااااا🤬