بررسی کشنده وسترن استار 6900

بررسی کشنده وسترن استار 6900

یکی از مستحکم‌ترین و قوی‌ترین کشنده‌هایی که توسط کمپانی وسترن‌استار تولید شده است، کشنده وسترن‌استار 6900 است که می‌تواند بیش از 22,5  تن بار حمل کند. این کشنده همه کاره است و می‌تواند بنا به نیاز شما از عهده کارهای زیادی بر بیاید. کشنده وسترن استار 6900 به لطف شخصیت انعطاف‌پذیرش، در پیکربندی‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود و می‌تواند برای باربری و استفاده در سایت‌های ساختمانی، معادن مورد استفاده قرار بگیرد. این کشنده برای این که از عهده وظایف سنگینی که بر عهده‌اش گذاشته می‌شود بر بیاید، به موتوری قوی مجهز شده است که قادر است بیش از 600 اسب‌بخار نیرو و حدود 2,779 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. وقتی صحبت از انجام کارهای سنگین به میان می‌آید، ایمنی کشنده بیش از هر چیزی اهمیت پیدا می‌کند. خوشبختانه، کابین کشنده وسترن استار 6900 از فولاد گالوانیزه ساخته شده شده است که آلومینیوم سبک بسیار مقاوم‌تر است، البته کاپوت از فایبرگلاس سبک ساخته شده است. روی سپر جلو یک قلاب یدک‌کشی تعبیه شده است که 45 درجه زاویه چرخش دارد و می‌تواند فشار زیادی را تحمل کند. باک زیر درب‌ها نصب شده است و با بست‌ها و نوارهایی فولادی مهار شده است تا میزان تکان خوردن آن به حداقل برسد.

 

طراحی داخلی

بررسی کشنده وسترن استار 6900

درب‌های کشنده وسترن استار 6900 با زاویه بسیار زیادی باز می‌شوند که باعث می‌شود سوار و پیاده شدن به راحتی صورت بگیرد. طراحی داشبورد شباهت زیادی به سایر محصولات کمپانی وسترن‌استار دارد. داشبورد بزرگ است و غربیلک فرمان نیز دو پره‌ای است. کیفیت مواد مصرف شده در کابین نیز تفاوت زیادی با سایر کشنده‌های این کلاس ندارد. کابین مقاوم و با دوام به نظر می‌رسد و کیفیت ساخت نیز بسیار بالاست. پنل ابزار از آمپرهایی کارآمد بهره می‌برد. شیشه روی آمپرها نیز محدب است تا بهتر دیده بشوند و خوانا باشند. دکمه‌های کنترلی ضد آب هستند و حتی اگر راننده دستکش به دست داشته باشد نیز می‌تواند به راحتی با آن‌ها کار کند. صندلی‌ها جزو راحت‌ترین صندلی‌ها محسوب می‌شوند و به تکیه‌گاه دست نیز مجهز شده‌اند. این صندلی‌ها از تنظیمات زیادی برخوردارند و به راننده اجازه می‌دهند بهترین و راحت‌ترین وضعیت را پیدا کند. ارتفاع صندلی‌ها زیاد و شیشه جلو نیز بسیار بزرگ است که باعث می‌شوند راننده دید خوبی از جاده داشته باشد. عرض کابین این کشنده به حدود 1.98 متر می‌رسد و باعث می‌شود کابین از جای زیادی برخوردار باشد. نیازی به گفتن نیست که در داخل کابین محفظه‌های بار زیادی به چشم می‌خورند که از میان آن‌ها می‌توان به محفظه‌های پاکتی روی درب و جا لیوانی‌ها اشاره کرد.

 

موتور و گیربکس

بررسی کشنده وسترن استار 6900

 کشنده وسترن‌استار 6900 با سه موتور دیزل به بازار عرضه می‌شود که عبارتند از: Detroit Tier II ، Detroit DD15 و Detroit DD16. این موتورها در کنار گیربکس‌های اتوماتیک Eaton Fuller یا Alliston قرار می‌گیرند.  موتور Detroit Tier III به طور خاص برای مأموریت‌های سنگین خارج جاده‌ای طراحی شده است. از این موتور می‌توان در عملیات مربوط به معدن‌کاری، عملیات اکتشاف و حمل نفت و گاز استفاده کرد. موتور Detroit DD15 از سیستم BlueTec Emissions استفاده می‌کند که گازهای آلاینده را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. قوی‌ترین موتور، موتور Detroit DD16 است که می‌تواند 600 اسب‌بخار نیرو و حدود 2,779 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

بررسی کشنده وسترن استار 6900

کشنده وسترن‌استار 6900 در پیکربندی‌های 4×6، 6×6، 4×8 و 6×10 و به صورت تک یا دوکابین به بازار عرضه می‌شود. سیستم تعلیق در جلو و عقب بسیار قوی است و توان تحمل بارهای سنگین را دارند. کابین این کشنده ثبات بسیار خوبی دارد و تکان‌های آن به حداقل رسانده شده‌اند. این کشنده به صورت استاندارد به فرمان برقی مجهز است و به رغم اندازه بزرگ غربیلک، کار کردن با آن حتی در خارج جاده کار بسیار آسانی است.

 

نتیجه‌گیری

بررسی کشنده وسترن استار 6900

در مجموع می‌توان گفت کشنده وسترن‌استار 6900 هنوز از طراحی بدنه‌ای قدیمی در برابر رقبا برخوردار است، با این حال، کابین بسیار راحت است و هیچ ایرادی از ارگونومی آن نمی‌توان گرفت. واضح است که کمپانی وسترن‌استار کمتر به ظاهر اهمیت داده است و بیشتر روی استحام و همه کاره بودن این کشنده تمرکز داشته است. موتورها و سیستم تعلیق بسیار قوی هستند و با ماهیت کشنده سنخیت زیادی دارند. این کشنده آماده است سخت‌ترین مأموریت‌ها را در دشوارترین شرایط انجام دهد.

بررسی کشنده وسترن استار 6900

بررسی کشنده وسترن استار 6900

بررسی کشنده وسترن استار 6900


منبع

TopSpeed

برچسب : وسترن استار , وسترن‌استار 6900






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
امیر پلاس : جالبه هر موقع زنگ میزنیم برا پیگیری همشون یه حرف یادشون دادن تکرار کنند،فقط میگه صبر کنید ،بازه زمانی ما نمیتونیم بگیم چه موقع فاکتور میشین،اسفند هنوز تمام نشده تکمیل وجهش .خدا نگذره از تک تکشون خیر نبینن بی شرف ها ،چرا هیچ ارگانی پیگیر این حق خوری ها نیست
شاهین پلاس تکمیل وجه 3 اردیبهشت : قرار مالباختگان خودرو شاهین ساعت ۱۰ روز شنبه امور مشتریان شرکت کلاهبردار سایپا
راهنمایی : برای اعتراض یا طرح تبدیل نمایندگی فایده نداره باید برید معاونت بازاریابی و فروش سایپا تو جاده مخصوص کرج تو مپ سرچ کنید میاره
حسین تهی : سلام دوستان من شاهین دستی جی بودم کامل واریز کرده بودم حالا ۷ ماهه واریز کردم نیومد مجبور شدم تبدیل زدم د دو ساعت واکتور شده نمی‌دونید کی تحویل داده می‌شود
مرتضی : سلام جهت اطلاع دوستان تکمیل وجه ۱۸ اسفند هستم‌ تا این لحظه هنوز فاکتور نشدم.
تارا اسقاط تحویل 11 : سلام و عرض ادب تارا فروش فوری طرح اسقاط تحویل 11 شهریور بود رنگ سفید v1+ امروز فاکتور شد
Ali : من دقیقا مثل شماست شرایطم
شاهین cvt : سلام باشه امور مشتریان تماس گرفتم. میگه 18 اسفند به بعد شروع به فاکتور شدن شده. کسانی که cvt هستن و تکمیل وجه 18 اسفند 1403 به بعد هستن. اگر فاکتور شدن اعلام کنن. تاریخ سخا و استان رو هم بگید.
پریسا : من تارا فوری دستی تیتانیوم طرح عادی تحویل 3 شهریور هستم، نمی دونم چرا مال ما رو فاکتور نمی کنن، دیروز هم تماس گرفتم ایران خودرو جواب درستی ندادن،یعنی انگار اونا هم نمی دونستن چرا؟ فقط گفت شاید به خاطر رنگ باشه، گفت تا آخر شهریور صبر کن اگه خبری نشد دوباره تماس بگیر!!! آخه مگه تماس بگیرم چیز خاصی می فهمم؟!!!!
بابل : سلام شوهرم یک کارگر ساده است به زحمت این پول رو ردیف کردیم وتکمیل وجه رو در اردیبهشت انجام دادیم تورو خدا یکی از مسئولین جوابگو باشند ومارو ازین بلاتکلیفی دربیارند اگه نمی تونستید تحویل بدید چرا پول کامل ماشین رو گرفتید مسولئن سایپا کجا هستند که جواب مارو بدند
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تحویل 26. آبان : آبانیا کجایین جواب بدین
دنا بورسی تبدیلی : متاسفانه خیر خیر
مردم منظر پلاک : دوستان چرا این اینها رسانه ای نمی شه هنوز دارند تو نمایندگی ها فاکتور می کنند
دنا 6 دنده آلومینیم تیتانیوم31مرداد : اسیر شدیم به خدا یه زمانی تیر ماهی ها تمومی نداشتن الانم که شهریوری هارو فاکتور میکنن پس مرداد چی میشه؟!
محمدرضا : دوستان باید پشت هم باشیم هیچ خبری نیست از پلاک اگه همینجوری به حال اونا رها کنیم باید پیگیر باشیم امروز هم رد کردن شماره شاسی رو هر جایی که میتونید ثبت شکایت بزنید
حمید : کسی از شما نظر نخواست
اقای اطلسیان : سلام من دی ماهی هستم تکمیل وجح 28اوردبهشت
28 بهمن فوقعلاده : سلام ممنون میشم بگید 28 بهمن هسم کی فاکتور میشم
28 بهمن : من 27 واریز 28 پذیرش شدم فوق العاده هسش
دنا 5 دنده 20 مرداد تبدیل به 6 دنده : ن بابا😑