خودروسازان بهای خدمات پس از فروش را خرج خودشان می‌کنند!

خودروسازان بهای خدمات پس از فروش را خرج خودشان می‌کنند!

 
رییس اتحادیه اتوسرویس گفت: براساس قانون، خودروسازان سه درصد از قیمت خودرو را برای خدمات پس از فروش در زمان خرید از مشتری دریافت می‌کنند اما این مبلغ صرف خدمات پس از فروش نمی‌شود بلکه برای موارد شخصی خودشان هزینه می‌شود!
 
باوجودی که صنعت خودروی داخلی در سال‌های گذشته کمی پیشرفت داشته اما هنوز خدمات پس از فروش در شرکت‌های خودرو‌ساز ایرانی وضعیت خوشایندی ندارد و بسیاری از خریداران از این موضوع ناراضی هستند. خرابی بیشتر خودروها پس از تعمیر و ‌پخش نامناسب خدمات پس از فروش از موارد مهم در این زمینه است که در این باره علیرضا راسی به خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مردم از خدمات پس از فروش خودرو راضی نیستند. براساس قانون، خودروسازان سه درصد از قیمت خودرو را برای خدمات پس از فروش دریافت می کنند ولی در عمل شاهدیم که مردم از این خدمات ناراضی هستند و خیلی از خودروسازان به این موضوع توجه نمی‌کنند.
 
خیلی از نمایندگی‌های خودرو فاقد پروانه کسب هستند
وی گفت: براساس قانون، باید پروانه صنفی توسط هر واحد صنفی که فعالیت می‌کند دریافت شود، درحالی که تعداد زیادی از نمایندگی‌های سطح شهر که خودروسازان به آنها نمایندگی دادند فاقد پروانه کسب هستند و زمانی که می‌خواهیم آنجا را پلمب کنیم با کارکنانی در آن جا مواجه می‌شویم که تنها راه معیشت آنها فعالیت در این نمایندگی‌هاست و در برخی مواقع از این کار منصرف می‌شویم.
 
راسی ادامه داد: همه مدیرانی که در خودروسازی داخلی فعالیت می‌کنند در شعارهای خود رضایت‌مندی مشتریان را سرلوحه کار قرار می‌دهند در صورتیکه به این شعارها پایبند نیستند.
 
رییس اتحادیه اتوسرویس، تعمیرگاه، کارواش و پارکینگ تهران در عین حال بیان کرد: برای خدمات پس از فروش، تمامی تعمیرگاه‌های ما به مردم سرویس می‌دهند و این در حالی است که نمایندگی نیستند.
 
وی همچنین یادآور شد: مردم در زمان بروز مشکل خودروهای خود، به واحدهای مجاز تعمیرگاهی مراجعه کنند که پروانه کسب در مغازه‌های آنها نصب شده باشد که در صورت بروز مشکل بتوانند شکایت خود را مطرح کنند تا رسیدگی شود.

منبع

ایسنا

برچسب : خدمات , پس , از , فروش , خودروساز






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
So 4 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
X5 خرداد : پس چطوره ثبت نام اسفند بودن تحویل گرفتن؟
مریم : امروز دوباره زنگ زدم به ۱۶۲ اصلا باورشون نمیشد که سایپا همچنین کاری میکنه به خدا دارم دنبال المیرا شریفی میگردم که حرف رو به اونم برسونم خواهشا همه به ۱۶۲ زنگ بزنین
X5 سفید بهمن : دقیقا مال منم از ۹ مهر درحال بارگیری هستش هنوز ندادن هروقت زنگ میزنی میگن درحال بارگیری هستش همه چی از کارت ماشین و برگ سبز هم اومده ولی هنوز ماشین رو ندادن 😐
مهدی : برای من 17روز بعد از تکمیل وجه شاسی شد
اطلس G : سانروف رو برای شاهین پلاس دارن برای اطلس ندارن نامردی هست به خدا در حق اطلسی ها
محمد ۳اردیبهشت : منم الان نگاه کردم فاکتور شدم انشالله همه دوستان زودتر فاکتور بشن
امیر،اردیبهشت : خداروشکر فاکتور ها ادامه دارن اینا فقط لنگ افزایش قیمت بودن این همه معطل کردن مردم رو
ساره : X33MVM مدل ۹۱ آیا USB فلاش میخوره کدام قسمت ماشین
بهنام : شماره پذیرش هم میدین لطفا؟
ساره : USB کدام قسمت ماشین هستش
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دی ماه اپشنال : تکمیل وجه سی مهر ثبت نام پیش فروش تیر بودم
سجاد : 6ابان پلاک شدم روز جمعه هم چراغ تحویل خودرو روشن شده ینی خروج خورده هنوز نرسیده نمایندگی شیراز دیروزم پلاک بیمه اومده
میلاد : تا الان جریمه تاخیرم شده 35 میلیون .
حمید : آقایون کسی امروز فاکتور شده ؟؟؟ اگه فاکتور شدین شماره پذیرش بزارین.ممنون.
حسین تحویل ابان : تحویل 30 ابان هستم 5 مهر تکمیل وجه کردم تا ب امروز هنوز فاکتور نشدم تقریبا از یک ماه بیشتره روی وضعیت آماده برای فاکتور
علی : تا 8تیر فاکتور شده
اطلس : بعداز تکمیل وجه و همزمان یک پیامک میاد برای تکمیل وجه واحراز هویت و محل سکونت
اطلس : ماهم همین مشکل داریم ابروی خودشون و کشورشون بردن با این تولیدشون
رامین : رنگش نقره ای تیتانیوم هست مشکلی نداره
رانا پلاس : تبدیل به سورن پلاس با موتور تیوفایوپلاس نه ایکس یو پلاس