امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1761
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)100
مصرف سوخت شهر (لیتر)13.8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)7
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)9.5
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)11
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

4133 نظر

سلماز
4

پارس گرفتیم چرا انقدر با قبل فرق کرده قبلا این مشکلات رو نداشت ؟!
16:35  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
17

ال90 سوارا از همون ستاره ها بخواین بیان تو این گرما خنکتون کنن
16:33  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
1

دوستان پارس سوار از بین شما کسی شمع سوزنی انداخته برا پارس؟
امروز یه لحظه رفتم از نمایندگی پرسیدم شمع سوزنی بندازم طوری نیس؟ گفت اصلا اینکارو نکن.شمع سوزنی فقط برا EF7 خوبه.گفت رو کیلومتر 19500 بیار تا شمع هاشو عوض کنیم.به نظرتون سوزنی بندازم یا بدم نمایندگی عوض کنه؟؟
16:30  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

من شمع سوزنی ایریدیمی اتولایت از آپکو گرفتم نصب کردم الان حدود دو سال میشه . بسیار عالی و خوب عمل میکنند . به حرفهای کوچه بازاری گوش ندید
گزارش
پاسخ دادن
18:54  1395/03/22

کاربر: REZA XU7
16

می دونید چرا ایرانخودرو برای تندر کارت طلایی نمی ده؟
اولا که ارزششو نداره دوما بنده خدا ایرانخودرو ورشکست می کنه اگه برا تندر90 ها کارت طلایی بده چون دم به دقیقه چپ می شن!!
16:18  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
منتقد پِژو
1

سلام بیشترتون که باهم کل کل میکنید از روی تعصبه . من هم پارس دیدم چپ کنه هم ال 90 . ایران خودرو دنبال سود بود که برند پژو رو وارد کرد . در کل خودرو های پژو رو نمیشه با رنو مقایسه کرد . انتقاد هم میخوای بکنی با اطلاعات کامل که حداقل یه چیزی دستگیر خواننده بشه نچسبید به یه گردگیر یا یه ستاره
گزارش
پاسخ دادن
00:37  1395/03/23

امیر
0

سلام به همه
من میخوام ی پارس ال ایکسtu5بخرم دودل موندم خیلی ها میگن به درد نمیخوره اگه کسی ازدوستان داره وتاحالا استفاده کرده منوراهنمایی کنه ممنون میشم
16:02  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
2

منم موافقم پارس lx یک ماشین سر هم بندی شده هست و هر 20000دسته موتور میشکنه. کششش در جاده های شیب دار مثل جاده یاسوج از پراید بدتر میره طوری که پراید قراضه ها هم ازت سبقت میگیرن و برات بوق میزنن.موتور tu5 باید بنزین سوپر بزنی تا موتور دچار ناک زدن نشه.ولی انصافا من پارس سال دارم خیلی خوبه شتابش عالی کمکاش عالی سربالایی عالی کلا خیلی ازش راضیم که شانسم خوب دراومد . درکل موتور tu5 به دلیل اینکه سر هم بندی شده است مشکل زیاد داره. تازه مال منم روغن کم نکرده بود!!
گزارش
پاسخ دادن
20:59  1395/03/22

حامد
1

مگه اینجا صفحه پارس Tu5‌ هست ؟ کی در مورد پارس tu5 حرف زده ؟؟
گزارش
پاسخ دادن
10:32  1395/03/23

+2
13

اون یک ستاره پژو پارس هم مال خدمات ارزنده قبل سال 90 بهش دادن ،گفتن این دم بازنشستگی خیلی سر افکنده نشه بی نوا یک موقعی ماشین بوده .
الان مصداق کامل: طشت 4 چرخ + آپشن چینی یکبار مصرف
16:02  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
.
15

به جای اینکه بیای با حرفهای بی اساس پارس رو تخریب کنی ، شما مواظب گردگیر پلوس ال90 خودت باش که بدون هیچ اخطار و نشانه قبلی هر لحظه ممکنه پاره بشه و کل گیربکس ال90 بسوزه . ضمنا تابستون هم اومده و ال90 کولر درست و حسابی هم که نداره مواظب باش گرما زده نشی . توی جاده و سرپیچ هم مواظب باش چون ال90 به خاطر داشتن ارزان ترین و ساده ترین سیستم تعلیق دنیا برای محور عقب اصلا تعادل خوبی نداره
گزارش
پاسخ دادن
16:06  1395/03/22

حامد
13

آقای +2 توجهت رو به گردگیر سرپلوس ماشین خودت جلب میکنم . مواظبش باش خیلی . تمام این هایی که گیربکس ال90 شون سوخت هم مثل جنابعالی مشغول تخریب کردن پارس بودن و فکر میکردن ال90 خودشون از فضا اومده و همه چیزش کامله !
گزارش
پاسخ دادن
16:11  1395/03/22

.
13

انصافا اگر از عمد میخواستن ال90 رو اینقدر زشت و بی کلاس طراحی کنن هم اینقدر زشت و بی کلاس نمیشد که الان شده
15:50  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
9

دقيقا همينطوره
گزارش
پاسخ دادن
16:56  1395/03/22

امیرحسین
3

اصلا معلوم نیست که تو تخریب چی هستی>>>
15:23  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
meysam
0

وای چقدر حرف تکراری. متاسفم واقعا
گزارش
پاسخ دادن
15:45  1395/03/22

علی
3

با سلام دوستان عزیز من با ماشینم 5500 تا رفتم//ماشین نو موتورش آتیش گرفت//خدا رحم کرد کپسول اتش نشانی باهام بود پریدم پایین خاموشش کردم//ولی این ایران خودرو الهی خیر نبینه//بردم نمایندگی میگن برات از تهران موتور میفرستیم//یعنی تا موتور اومد میفروشمش
15:19  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
.
12

dd به اسم خودت نظر بده . پارس اینجوری تخریب نمبشه با این اطلاعات ضعیف تو
گزارش
پاسخ دادن
15:25  1395/03/22

سجاد
9

داداش آتیش گرفتن مال 405 های 83 84 بود من که تا حالا تو عمرم ندیدم پارس آتیش بگیره اونم مدل 95!!!!!ماشین نو اصلا آتیش نمیگیره اگرم بگیره بخاطر ساییده شدن شیلنگ بنزینه که ماشین شما اصلا راه نرفته که بخواد ساییده شه!!!
گزارش
پاسخ دادن
15:48  1395/03/22

mamali
0

سلام ما ی پرشیا واسه سال هشتاد داریم خیلی هم عالی تا حالا تعمیرگاه نرفته حدس بزنید چرا چون بابای خودم مکانیک خودش درست میکنه ولی خرابی زیاد نداشته
14:37  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
14

این شخصی که خیلی هم خود .... پندار هست و با نام حاج علی و حاج علی آقا کامنت می ذاره همون DD هستش.بنده خدا چه اعتماد به سقفی هم داره.حااااااااج علی آقا . جوری می گه حاجی انگار هیچ کس تا حالا غیر از خودش مکه نرفته!!
13:14  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
.
11

همین کارهای dd باعث شد توی پیج تندر همه مشکل گردگیر ال90 رو بفهمن و این معضلش رو بشه واسه همه . اگر dd‌اینجا نمیومد کسی هم نمیرفت اونجا این رو بگه . dd کامل شکست خورد
گزارش
پاسخ دادن
14:27  1395/03/22

کاربر: REZA XU7
12

مي بينم كه ٤ ستاره ي تندر سوارها شده ٣ ستاره!!🤔🤔🤔
كيفيت تندر روز به روز كم و كمتر ميشه. مطمئن باشيد الانشم ارزش ٣ ستاره رو نداره.
12:45  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
+2
14

حالا که ۳ برابر پژو پارس ستاره داره ،پژو پارس ۱ ستاره خخخخخخخخ
اگر قصه هایی که رضا برای تندر میگه بر فرض محال راست بگیریم ،اون وقت پژو پارس که سه برابر بدتره ،تصور کنید چی میشه ؟
پژو پارس همچنان ته ته ته ته ته ته ته ته ته ... لیست
گزارش
پاسخ دادن
14:25  1395/03/22

سام
5

حاجی تندر 90 از همون اول 3 ستاره بود//اون پارس تندر بود که 4 ستاره شده//یخورده اطلاعاتت رو بالا ببری بد نیست
گزارش
پاسخ دادن
14:54  1395/03/22

.
14

شما مواظب گردگیر پلوس ال90 خودت باش !! ضمنا تابستون هم اومده و ال90 کولر درست و حسابی هم که نداره مواظب باش گرما زده نشی . توی جاده و سرپیچ هم مواظب باش چون ال90 به خاطر داشتن ارزان ترین و ساده ترین سیستم تعلیق دنیا برای محور عقب اصلا تعادل خوبی نداره
گزارش
پاسخ دادن
15:14  1395/03/22

meysam
0

خداوکیلی خسته نمیشین ازین حرفهای تکراری یا دارین شوخی میکنین؟
09:01  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
8

شما ؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1395/03/22

meysam
0

میثم هستم
گزارش
پاسخ دادن
15:40  1395/03/22

faramarz
0

دوستان سلام
من پارس xum ثبتنام کردم تحویل اردیبهشت
دعوتنامه آخرای فروردین اومد برام اول اردیبهشت تکمیل وجه کردم و تا الان ماشینم فاکتور نشده
به نظر شما علت چیه ؟؟؟؟
08:36  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

بعد از تمکیل وجه تا نهایتا 45 روز باید فاکتور بشه.احتمالا الان ماشین ندارن که تا حالا فاکتور نکردن.
زنگ بزنید 096440 و پیگیری کنید تا زودتر تحویل بدن
گزارش
پاسخ دادن
13:05  1395/03/22

مصطفی
5

این بوی بد اگزوز پژو پارس و صدای زیاد موتور و مصرف بالاش مشکل من هم هست ،به نظرم موتور خیلی به سختی کار میکنه و صدای بدی داره.دنده کمی بد جا میره و طول میکشه شتاب بگیره خصوصا تو سربالایی. کیفیت مدل های جدید اصلا خوب نیست .
من شمع عوض کردم،چندبار کامپیوتر رو نمایندگی تنظیم کرده ولی بدتر شد که بهتر نشد .
03:32  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
.
9

کیفیت موتور و گیربکس تنها چه فایده داره ؟ ال90 هم که همش نگران باشی چپ نشه چه فایده داره ؟ تازه شما باید بیشتر نگران گردگیر پلوس ال90 باشید چون بارها دیده شده بدون هیچ نشانه قبلی توی جاده نشت کرده و همه روغن داغ خالی شده و گیربکس سوخته . این واقعا معضل بزرگی هست واسه ال90 حالا از کولر و صندلی بگذریم از تعادل که نمیشه گذشت از این مشگل گردگیر که نمیشه گذشت . حداقل واسه سرسیلندر روی صفحه کیلومتر بالاخره آمپر دما هست میبینی چه خبره اما گردگیر ال90 رو میخوای چیکارش کنی
گزارش
پاسخ دادن
07:54  1395/03/22

میثم
1

خداوکیلی خسته نمیشین ازین نظرای تکراری نوشتن؟ یا دارین شوخی میکنین؟
گزارش
پاسخ دادن
12:25  1395/03/22

حاج علی
8

آفرین و احسنت به سازندگان خودروی تندر 90 پارس خودرو که در بین خودروهای داخلی هنوز هم خودروی باکیفیت به مردم تحویل میده . دست مدیر عامل پارس خودرو درد نکنه . حمایتت می کنیم شرکت پارس خودرو . حمایت از تولید داخلی با خرید تندرهای باکیفیت
01:57  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
7

خیلی تو رویا سیر می کنی.توهم حد و مرزی داره.یه ذره شل کن
گزارش
پاسخ دادن
13:03  1395/03/22

حاج علی
6

در اینکه تندر 90 بهترینه شکی نیست .چون از هر کس بپرسی همه تایید میکنند البته در رنج قیمتی زیر 50 میلیون تومان. ولی من نمی دانم چرا این پارس سوارها در مقابل کیفیت خوب تندر نود مقاومت نشون میدهند .آقا پژو یه زمانی از مدل زیر 90 بهترین ماشین بودند اما الان وضعشون تعریفی نداره . فقط اسم پژو رو یدک میکشند . تندر ما پلوسش هیچ اشکالی نداره .با سرعت معقول هم سر پیچ ها میپیچیم مشکلی هم نیست . کولرش هم مطلوبه . صندلی هاش هم مناسبه.فقط یه مشکل داریم اونم اینکه ما اصلا تعمیرگاه ها رو نمیشناسیم !!!!
01:54  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
حاج علی آقا
6

سلامی دوباره بر پژو سوارها و سمند سوارها//هر موقع ماشینتون از تعمیرگاه رفتن خسته تان کرد بدانید وقت ان رسیده است تندر 90 بخرید . بخدا فقط بنزین خواهید زد و تا چندین سال روی تعمیرگاه نخواهید دید . ما تندر سوارها قبلا" پژو مدل 90 به بالا داشتیم و الان از اینکه پژو ها را از سرمان باز کردیم بسیار خرسندیم .تا قیمت 50 میلیون تومان فقط تندر 90 بهترین گزینه در ایران است .
01:44  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
9

هر وقت چپ کردی و از صافکاری اومدی بیرون وقتشه پژو بخری.
والا من تا حالا برای پارسم غیر از روغن و بنزین هیچ خرجی نکردم.
گزارش
پاسخ دادن
01:53  1395/03/22

حاج علی
2

کاربر reza xuyz77555هنوزم داری پیچ های صندلی راننده رو سفت می کنی تا جیر جیر نکنه؟یا یا داری تو تعمیرگاه ها آپشن بازی می کنی؟ بهتر انگری برد نصب کنی یا کلش اف کلنز رو ماشینت نصب کنی تا حوصله ات سر نره.. // مکانیک ها تو را می خوانند ...
گزارش
پاسخ دادن
10:06  1395/03/22

حاج علی
1

کاربر محترم reza xu7واقعا" به حرفی که میزنی اعتقاد داری ؟ از حرفت خندت نمیگیره؟ واقعا" جوکی واسه خودت .. میگی که تو ایران خریدن ماشین شانسیه احتمالا" خوب از آب دربیاد یا خراب. مگه هندوانه هست شانسی دربیاد ؟ پس چرا در بین خودروهای کمتر از 50 میلیون تومان فقط خودروهای تندر 90 همشون با کیفیت هستند ؟چرا تندر 90 ها تا پنج سال به غیر از بنزین هزینه دیگری براشون پیش نمیاد ؟ گردگیر پلوس را واسه خودت بت کردی و دلتو خوش کردی با اون ؟اگه حرفت درسته پس همگی پیش به سوی خودروهای هندوانه ای آقا رضا
گزارش
پاسخ دادن
10:13  1395/03/22

DD
14

این قصه ها که تعریف میکنین یاد وخاطره پژو پارس مدل ۱۳۹۰ و پایین تر است .پژو پارس الان واجد بی کیفیت ترین قطعات تازه اون هم از نوع چینی درجه ۵ میباشد که باعث شده فقط یک ستاره کیفیت و رتبه ۲۲ را از مصرف کننده گان و خریداران را بگیرد .
21:20  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
reza
6

تو این یه مورد موافقم پارس های قدیم اصلا و ابدا با این اسباب بازی هایی که اسمشونو گذاشتن پارس قابل مقایسه نیستن
گزارش
پاسخ دادن
23:06  1395/03/21

کاربر: REZA XU7
10

اما ال90 هر مدلی که باشه هم :
1- تعادلش افتضاحه و فوری چپ می شه
2- افت کولرش وحشتناکه و به شدت از توان موتور کم می کنه و خنک کنندگیش در حد فوت کردنه.
3- از فقر آپشن نه تنها رنج نمی بره بلکه لذت می بره!!
4- صندلی ها به شدت خشک و بی روح هستند و حالت نیمکت چوبی دارند.
5- با یه نشتی از گردگیر پلوس ، گیربکس هم به فنا می ره.
6- فلش خور بودن ضبطش ، بالاترین آپشنش محسوب می شه!!
7- بالابر شیشه ها روی داشبورد قرار داره (خخخخخ) !!
8- به ماشین گدایی معروفه !!!
از اولین سری تولیدی تا الان ، وضعیت تندر90 همینه.
گزارش
پاسخ دادن
01:44  1395/03/22

محمد
0

سلام من ی پژو پارس مدل 84 دارم کولرشم خوب سرد میکنه میخواستم ببینم اگه کولر بزنم تو جاده یا داخل شهر فشار رو موتور نمیاد؟موتورو خراب نمیکنه؟مصرف سوختش اشکال نداره
18:43  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
10

توان موتور افت مي كنه اما نه خيلي محسوس. حداقل از EF7 و K4M و TU5 افتش كمتره.
مصرف سوخت هم طبيعتا بيشتر مي شه. حدود يك تا يك و نيم ليتر مصرف بيشتر مي شه. البته تو شهر. تو جاده كمتر از يك ليتر مصرف بيشتر مي شه.
گزارش
پاسخ دادن
19:54  1395/03/21

کاربر: REZA XU7
0

كسي اطلاع داره بهترين نمايندگي شهر اصفهان كدوم نمايندگيه؟؟
18:35  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
سجاد.
0

فخاری زاده...حرف نداره...همون که من موتور ماشینمو پیشش بردم گفتم این چه صدایی گفت مال واشر سر سیلندر ولی حیفه باز بشه...ولی جدای از این حرفا من 15 سال با این نمایندگی کار کردم..حرف نداره..عالیه
گزارش
پاسخ دادن
00:19  1395/03/22

کاربر: REZA XU7
0

تو خیابون نشاط هست.درسته؟
گزارش
پاسخ دادن
01:46  1395/03/22

کاربر: REZA XU7
0

ببخشید یه لحظه با نمایندگی فتاحی اشتباه کردم.
فکر می کنم فخاری زاده تو خیابون کاشانی باشه.
ممنون از راهنماییتون
گزارش
پاسخ دادن
01:58  1395/03/22

کاربر: REZA XU7
6

دوستان عزيز به محض روشن كردن كولر ماشين ، شيشه ها رو بالا نكشيد. بذاريد هواي گرمي كه از دريچه ها مي ياد به هواي خنك تبديل بشه و بعد شيشه ها رو بالا بكشيد.اينو يه متخصص گفته. ظاهرا اون هواي گرم خطرناكه
18:25  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
8

کولر ال90 یه چیزی در حد پرایده.هم ضعیفه هم افت قدرت موتور وحشتناکه
17:39  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
سجاد.
1

اقایون زیاد حرص نخورید تندر گردگیرش فلانه و چپ میکنه باشه//پارس سال مصرفش بالا صدای موتور زیاد واشر سر سیلندر مشکل داره//اصلا خیلی عذر میخوام ها خر همون خر پالونش عوض شده//اصلا ما ایرانی هستیم خداوکیلی قیمت ماشینهای منطقه ازاد رو نگاه کنید//لندکروزی که 1200000000قیمتشه تو منطقه ازاد 198000000قیمتشه تازه تو اروپا ارزونتر هست//اونوقت ماها سر چی داریم بحث میکنیم//تا کی باید اینهمه پول زحمت کشیدمونو بریزیم تو حلقوم دولت//من انقدر عاشق ماشین هستم که بلاخره چند سالی از اصفهان میرم تبریز بر اینکه منطقه ازاد هست تازه در سال هم 1 ماه مرخصی میدند....
16:44  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
8

مصرف بالا باشه بهتره یا گیربکس بسوزه یا خدایی ناکرده ماشین خیلی راحت چپ شه؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
17:28  1395/03/21

سجاد
10

دوستان دیروز ماشین رو برای تعویض کردن روغن برده بودم با توجه به حرفهای اینجا توجهم جلب شد و خودم رفتم توی گود زیر ماشین و محور عقب را نگاه کردم . خدا وکیلی چه سیستم جالب فنر بندی و کمک فنر داره چقدر هم محکم و پیچیده ساخته شده حالا می فهمم چرا تعادل میگفتن خود داره . دوست خودم تندر پارس خودرو داره دیشب سر راه برگشت رفتم پیشش و با هم حرف زدیم به محور عقب تندر هم نگاه کردیم خدا وکیلی اصلا قابل مقایسه نیست با محور عقب پارس . واسه تندر دو تا فکر گرد ساده گذاشتن دو تا کمک ودیگه هیچی نداره برای همینه که نرمی و تعادل پارس خیلی بالاتره من خودم زیاد فنی نیستم اما اگر خودتون برید نگاه کنین کامل می فهمین که محور عقب پارس اصلا کاملا بهتر کار کردن واسش و مال تندر خیلی ساده و ابتدایی هستش
15:36  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
7

سيستم تعليق ال٩٠ واقعا ساده و ابتدايي هست. پيچي كه پارس راحت با سرعت ١٠٠ رد مي كنه ال٩٠ به زور با ٨٠-٨٥ تا رد مي كنه
گزارش
پاسخ دادن
18:21  1395/03/21

رضا
7

این سیستم تعلیق عالی زمانی بهترین سیستم تعلیق در بین کل خودروهای اروپایی شده . یادمون باشه بنز و بی ام و هم ماشین اروپایی هستند . درسته مربوط به خیلی سال قبله ولی وقتی چیزی خوب و ریشه دار و با هدف تولید یک چیزی عالی طراحی بشه بعد از سال ها هنوز حرف برای گفتن داره مخصوصا درمقابل طرحی که اولین هدفش ارزان سازی صرف بوده و جز ارزان تموم شدن دیگه هیچی مهم نبوده واسشون . برای ال90 ارزان ترین و ناکارامدترین سیستم تعلیق محور عقب در نظر گرفته شده پس نباید تعجب کرد که تعادل خوبی نداشته باشه . یک انسان فرهیخته هر چند هم سنش بالا بره از یک جوان بی سواد باارزش تر هست
گزارش
پاسخ دادن
19:13  1395/03/21

رضا
7

زمانی که 405 و 406 طراحی میشدن هدف پژو تولید بهترین ماشین با اتاق 4 خودش بود که باهاش در اروپا با غول های آلمانی رقابت کنه از نظر فروش و کارایی اما وقتی داچیا رومانی خواست ال90 رو طراحی کنه تنها هدفش ساخت ارزان ترین ماشین اروپایی ممکن بود که در رومانی فروش بره . بنابراین بر روی راحتی و ارگونومی و کولر و تعادل و ظاهر ال90 هیچ هزینه ای نکرد و ساده ترین و ارزان ترین سیستم ها رو نصب کرد . هدف از ال90 از روز اول ساخت یک چهار چرخه بوده که فقط راه بره همین و بس . اگر 20 سال دیگه هم با همین هدف بخوای ماشین بسازی چیزی بهتر از یک چهار چرخه متحرک در نمياد چون هدفش از اول همین بوده
گزارش
پاسخ دادن
19:19  1395/03/21

حاج علی
4

آخه ماشین پارس تو اصلا حرکت میکنه که ببینیم تعادل داره یا نه . همش مثل معتادها تو تعمیرگاهه دیگه . در ضمن پارس سوارها یه میله بکسل همراهشون باشه تا موقعی که در وسط جاده راب شد دنبال طناب و سیم بکسل نگردند . میله بکسل تقریبا" مطمئنتره .
گزارش
پاسخ دادن
02:06  1395/03/22

حمید
0

دوباره توضیح میدم احتیاج به نمایندگی نیست
از سمت در نیمکت صدلی رو فشار بدین یه پیچ می بینین با پیچ گوشتی یا بوکس سفتش کنین خیلی سفت نکنین که صندلی جلو عقب نشه صندلی درست میشه
2 تا ماشین که مشکلشون حل شد شاید شما م درست بشین
14:53  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
13

آقا سجاد من به نظر شما احترام مي ذارم اما لطفا به يك سوال بنده حواب بدين.
ال٩٠ به غير از كيفيت گيريكس و موتور، ديگه چه چيزيش از پژو و سمند بهتره؟؟؟
12:30  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
.
12

ال90 تنها ماشینی هست که هر لحظه امکان داره با پاره شدن یک گردگیر لاستیکی سر پلوس دچار سوختگی گیربکس بشه . دیگه مکان و آپشن بهتر از این میخوای ؟
گزارش
پاسخ دادن
13:18  1395/03/21

کاربر: REZA XU7
11

همه چیز یه ماشین فقط گیربکس و موتورش نیست
گزارش
پاسخ دادن
13:29  1395/03/21

کاربر: REZA XU7
1

آقا سجاد منتظر جوابتون هستم!
گزارش
پاسخ دادن
18:18  1395/03/21

محسن
6

سلام من ی پارس خریدم خیلی بوی بدی میده از اگزوزش چندین جا بردم و چندین بار با دیگ برنامه زدن اما درست نشده موندم که دیگه چیکار باید بکنم از دستش خیلی ناراضیم مصرفش هم زیاده شتابش کم صدا زیاد میده
08:41  1395/03/21
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
17

آقا سجاد حالا به سلامتي تندر رو كه تحويل گرفتي مي فهمي صندلي هاي سورن و پارس چه نعمتي هستن.
22:50  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
16

من با تندر رانندگی کردم//صندلی نکته خیلی مهمی نیست که نخوایم از خرید خودرو منصرف بشیم//اونم با یه روکش صندلی طبی چرم حل میشه//توی توضیحاتم که نوشتم از ایرادات//پس صندلی برای من مهم نیست//اونجوریم که شما میگی نیست
گزارش
پاسخ دادن
23:28  1395/03/20

کاربر: REZA XU7
11

صندلی ال90 افتضاحه.اینو از چندین ال90 سوار شنیدم.شاید تو استفاده ی شهری به چشم نیاد ولی تو سفر خیلی آزاردهنده هست
گزارش
پاسخ دادن
02:25  1395/03/21

سجاد
5

ببین اقا رضا اون مشکلاتی که من گفتم رو اگر خونده باشی برای صدمین دفعه میگم/صندلی خودرو گزینه مناسبی نیست برای نخریدن خودرو/من منکر صندلی های تندر نیستم که مثل نیمکت میمونن/ولی از بس یه جای سورن جدید که دقیقا همین مشکلاتش مثل پارس بود جیر جیر صندلی/صدای اب از جلوی داشبورد که مال واشر سرسیلندر بود که نمایندگی گفت با کارکرد 30 هزار حیف هست که موتور باز بشه فعلا باهاش مدارا کن/مصرف بنزین بسیار بالا در شهر/وقتی ماشین در جا کار میکرد تو شهر صدای موتور زیاد هست/مثل همون دوستمون که فرموده بود بوی بد از اگزوز میاد دقیقا منم این مشکل رو داشتم تازه پارکینگ خونمون که مسقف بود بیشتر متوجهش میشدم/دنده 1 و 2 بعضی وقته خوب جا میرفت بعضی وقتها هم جن میگرفتش و خیلی بد جا میرفت/دقیقا چندتا ماشین هم تو نمایندگی همین مشکل رو داشتند که نمایندگی میگفت مشکلی نیست/بخدا تمام حرفایی که زدم راست بود/البته کولرخوب و استیبلی در پیچها هم نکات مثبت بود/منمیدونم صندلی تندر جالب نیست ولی اونجوری هم که شما میگید نیست/من فعلا یه تندر اسم نوشتم/که دیگه از رفتن به نمایندگی خسته شدم/تا 2 سال دیگه که پژوها بیان
گزارش
پاسخ دادن
05:07  1395/03/21

سجاد.
5

تو الان ببین شرکت پژو فرانسه چقدر بیخود بود که ایران رو تو تحریم ول کرد و همین باعث شد قطعات چینی بیکیفیت جاش رو بگیره ولی شرکت رنو حتی تو تحریم ها هم نظارت داشت روی خودروهاش ونذاشت ایرانی ها قطعات چینی جایگزینش کنند///من خودم 15 سال هست که از ایران خودرو اصفهان ماشین میخریدم ولی دیگه به علتهایی که گفتم دیگه طرف ایران خودروو نمیام//ولی تا 2 الی 3 سال دیگه که پژو 301 یا 2008 بیاد //البته اگه دوباره کلکی تو کارشون نباشه//حتما بر میگردم سراغ ایران خودرو
گزارش
پاسخ دادن
05:18  1395/03/21

کاربر: REZA XU7
5

آقا سجاد مطمئن باش اون پژوهایی که میاد فقط سری اولشو خوب می زنن.بقیه شو گند می زنن تو کیفیتش
گزارش
پاسخ دادن
17:42  1395/03/21

کاربر: REZA XU7
0

دوستان قيمت بوستر ترمز پارس حدودا چقدره؟؟
20:27  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
s5 شهریور
0

سلام،یکپارچه یا خارج یکپارچه،نقدی یا اقساطی؟
گزارش
پاسخ دادن
10:18  1402/08/08

s5 شهریور
0

سلام،یکپارچه یا خارج یکپارچه،نقدی یا اقساطی؟
گزارش
پاسخ دادن
11:00  1402/08/08

s5 شهریور
0

سلام،یکپارچه یا خارج یکپارچه،نقدی یا اقساطی؟
گزارش
پاسخ دادن
12:22  1402/08/08

s5 شهریور
0

سلام،یکپارچه یا خارج یکپارچه،نقدی یا اقساطی؟
گزارش
پاسخ دادن
10:01  1402/08/08

S3
0

ثبت نامی یکپارچه مرحله دوم نقدی
گزارش
پاسخ دادن
17:00  1402/08/08

محسن
5

من پارس سال تازه خریدم از اگزوزش خیلی بوی بدی میده هرجا بردم درست نشده میگن از احتراق ناقص موتورشه نمیدونم چکارش کنم کسی بلده؟ فعلا ک نویه دردسرش فقط همین بوی بد و مصرف زیاد بنزین و شتاب کمشه
19:37  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

دیاگ بزن . سنسور اکسیژن یا مپ سنسورت مشکل داره . همه موتورهای انژگتوری ممکنه اینطور بشن . دلیلش تناسب نادرست هوا و سوخته
گزارش
پاسخ دادن
20:28  1395/03/20

سجاد
12

سلام //منم یه سورن جدید داشتم که موتورش مثل پارس سال هست//دقیقا همین مشکل رو داشت//چون پارکینگ خونمونم مسقف بود بد بویی میداد//ولی من که فروختمش
گزارش
پاسخ دادن
22:38  1395/03/20

حامد
4

سورن جدید موتور ef7 داره . حداقل 4 ساله که سورن داره با ef7 تولید ميشه نه با xu7 . داستان سر هم کردن هم نیاز به اطلاعات فنی داره که تو همین قدر هم اطلاعات فنی نداری آقای سجاد یا همون dd
گزارش
پاسخ دادن
16:40  1395/03/21

مهدی
1

سلام. ماشین من صندلی راننده لق میزنه ؟؟؟؟؟ماشین تازه گرفتم؟؟از چند نفر پرسیدم مال اونها لق میزنه .تازه مال اونا TU5بوده !!!!!!!!!!!!!!!!!!
چه کار کنم درست بشه؟
19:09  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

ببر نمايندگي و اصرار كن كه صندليو عوض كنن
گزارش
پاسخ دادن
20:23  1395/03/20

سجاد
12

سلام//دقیقا درسته منم سورن جدید داشتم البته یک ماه پیش فروختمش دقیقا همین مشکل رو داشت////مثلا هنگام رانندگی یه جیر جیر میکنه صندلی///
گزارش
پاسخ دادن
22:02  1395/03/20

کاربر: REZA XU7
0

ماشین من فقط صندلی سرنشین در بعضی مواقع یه جیرجیر خیلی آرومی داره.صندلی راننده مشکلی نداره
گزارش
پاسخ دادن
22:06  1395/03/20

سجاد
5

ربطی نداره رضا //سورن ای ال ایکس من صدای جیر جیرش که با صدای اهنگ رفع میشد از صندلی راننده بود
گزارش
پاسخ دادن
22:40  1395/03/20

سجاد
14

از روی تعصب صحبت نکنید//من سورن جدید داشتم فروختمش راحت شدم//موتورش هم دقیقا همون موتوری بود که روی پارس سال هست//صدای تراکتور//مصرف بنزین بالا//تازه موتور ماشین من که 30 هزار بیشتر کار نکرده بود از جلوی داشبورد یه صدای اب میومد که بردم نمایندگی گفت احتمالا ماله واشر سر سیلندر تازشم میگفت حیفه موتور باز بشه//منم رفتم یه تندر نوشتم//که مثل ماشینهای ایرانخودرو به قوووووووولللل خودتون شانسی نباشه///همشون عالی باشند///من قبل از این هم یه 405 مدل 83 داشتم موتور اصل فرانسه عالی بود موتورش حرف نداشت//من کسی نیستم که ماشین کم سوار شده باشم//معلوم نیست موتورهایی که جدیدا میزنند معلوم نیست چیه...
گزارش
پاسخ دادن
22:56  1395/03/20

حامد
2

سورن های جدید همه موتور ef7 دارن . تو حتی اطلاعت فنی برای ساختن داستان هم نداری . الان چندین سال هست که سورن فقط با ef7 عرضه ميشه و هیچ سورن جدید و مدل بالایی موتور xu7 نداره
گزارش
پاسخ دادن
15:40  1395/03/21

کاربر: کسری دانش فر
0

سلام از اونجایی که در جریانم. میدونم که صندلی جدید هم بزارن مال یک ماشین دیگه هستش که ایرادی داشته. معمولا هم ایرادشون از ریلشونه که جا باز میکنه. این از تجربه من.
گزارش
پاسخ دادن
21:24  1395/03/20

وحید
0

علت تامه حادثه حریق وانت آریسان در محور آرادان - سرخه اعلام شد.
علت تامه تصادف بروز نقص فنی حادث و بریدن پلوس چرخ عقب سمت راست به دلیل نقص ایمنی قطعه از جانب شرکت سازنده خودرو حسب تبصره 3 ماده 14 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی بوده است.
به گزارش سایت راهور، حوالی ساعت یک بامداد دوشنبه در کیلومتر 49 محور آرادان - سرخه استان سمنان یک دستگاه وانت آریسان مدل 94 چرخ عقب سمت راستش به دلیل شکستگی پلوس در می‌رود.

در پی این حادثه بخش زیرین خودرو شامل فنر و کرپی با آسفالت برخورد می‌کند و و پس از 40 متر کشیدگی بر روی آسفالت و ایجاد اصطکاک و جرقه‌های متعدد سرانجام باک خودرو دچار حریق شده و در مدت کوتاهی منفجر می‌شود و خودرو در آتش به طور کامل می‌سوزد.

این حادثه در حالی رخ می‌دهد که راننده و همسرش در جلو وانت و پسر 5 ساله و دختر 3 ساله‌شان در بخش عقب وانت نشسته بودند که متاسفانه شدت حریق این حادثه به حدی بوده است که راننده و همسرش موفق به نجات فرزندانشان نمی‌شوند و هر دو آنها در داخل کابین وانت زنده می‌سوزند
17:36  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
1

واقعا خبر ناراحت كننده اي بود😔😔😔
گزارش
پاسخ دادن
18:11  1395/03/20

علی
0

آقا وحید وانت اریسان موتور و گیربکس و پلوس و سیستم تعلیق و فرمان و فنر بندی روآ و پیکان رو داره . چه انتظاری داری ازش
گزارش
پاسخ دادن
18:17  1395/03/20

هادی
0

دوستان سلام،پارس سال میخوام بگیرم به نظرتون تک بگیرم یا دو گانه؟
17:06  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
2

اگه مصرفش زياد مهم نيست ، بنزيني بگيريد. چون اين موتور براي گاز طراحي نشده و افت قدرت و گشتاورش زياده.
گزارش
پاسخ دادن
18:13  1395/03/20

علی
0

سلام وقت بخیر ببخشید پسوند شماره بدنه ماشین من با GH شروع شده کسی میداند تولید کدام کارخانه می باشد ممنون
17:03  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

فكر مي كنم مازندران باشه
گزارش
پاسخ دادن
17:39  1395/03/20

محمد علی
0

آیا پژو 405 glx مدل 95صندلی های عقب زیر سری یا کوهان داره ؟راهنمایی کنید
15:54  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

نه نداره
گزارش
پاسخ دادن
09:25  1395/03/23

سعید ام ان
0

دوستان سلام
من 330 دستی ثبت نامی اسفند تحویل خرداد بودم. دعوتنامه 11 خرداد اومد تا 12 خرداد نمایندگی تکمیل وجه کردم رنگ هم سفید زدم. ولی بدلیل اصلاح نام خانوادگی تا 17 خرداد اصلاح نام دعوتنامه ام طول کشید و نمایندگی گفت تا فرداش تهران می فرستن برای تایید تکمیل وجه. چک کردم تا الان هم که 20 خرداد هست چراغ تکمیل وجه برام روشن نشده. البته نمایندگی گفت حدود یک هفته تاییدش طول میکشه. شک کردم زنگ زدم 096770 ارتباط با کشتریان سایپا. گفتم چک کنم شاید داره الکی میگه. جالب بود که اونها می گفتن دو هفته طول میکشه تایید بشه و چراغ تکمیل وجه روشن بشه. دوستانی که تکمیل وجه از نمایندگی انجام دادن واقعا اینقدر برای شما هم طول کشیده؟؟؟
14:11  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
خادم
10

امروز پژو پارس رو زیر قیمت به یک بدبختی انداختم ،خدا منو ببخشه .گناهش گردن کسایی که دروغی بهم گفتن ماشین خوبیه .
14:01  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
8

خرید ماشین تو ایران شانسیه.یکی مثل شما بد درمیاد یکی براش خیلی خوب و بدون هیچ مشکلی درمیاد.پارس و سمند و 405 و 206 و دنا هم نداره.
کلا ماشین ایرانی شانسیه
گزارش
پاسخ دادن
15:56  1395/03/20

کاربر: REZA XU7
4

دعاي خير اون بيچاره هميشه پشت سرت هست.
من جاي تو بودم تمام اشكالات ماشينو بهش مي گفتم چون اعتقاد دارم اين پول بايد مايه ي خير و بركت باشه.
گزارش
پاسخ دادن
20:31  1395/03/20

خادم
5

گناهش گردن اون مهندس های ایران خودرو که یک همچین ماشینی به من قالب کردن.گناهش گردن کسایی که میدونستن عیب داره پرسیدم و نگفتن حتی همکارم که با هم ۵-۶ ساله همکاریم .هم کلی ضرر کردم وهم اعصابم خط خطی شد .
گزارش
پاسخ دادن
01:38  1395/03/21

کاربر: REZA XU7
2

آقاي خادم شايد اون همكارتون كه پارس داره واقعا ازش راضيه. خودم تا حالا دوتا پارس داشتم و از جفتشونم راضي بودم. ممكنه يه نفر باشه كه اصلا از ماشينش راضي نباشه.
در اينكه ايرانخودرو در كيفيت داره كوتاهي مي كنه هيچ شكي نيست اما دليل نمي شه كه همه ي پارس ها بد باشن. حالا ان شاالله يه ماشين بهتر و باكيفيت تر بخرين.
گزارش
پاسخ دادن
03:52  1395/03/21

کاربر: REZA XU7
19

اگر دنبال یک ماشین می گردین که با سرعت 50 چپ شه ، ضبطش فلش نخوره (خخخخ) ، با کولر گرفتن 105 اسبش بشه 40 اسب بخار ، صندلی هاش مثل نیمکته باشه ، بالابر شیشه هاش رو داشبورد باشه ، گردگیر پلوسش در عرض سه سوت پاره شه و گیربکس بسوزه ، تعادلش در حد دوچرخه باشه ، توش که می شینی احساس کنی سوار تانک شدی ، به ماشین گدایی معروف باشه ، جانشین پیکان باشه، فقط یه انتخاب داری.تندر90.
13:58  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
9

از روی تعصب صحبت نکنید//من سورن جدید داشتم فروختمش راحت شدم//موتورش هم دقیقا همون موتوری بود که روی پارس سال هست//صدای تراکتور//مصرف بنزین بالا//تازه موتور ماشین من که 30 هزار بیشتر کار نکرده بود از جلوی داشبورد یه صدای اب میومد که بردم نمایندگی گفت احتمالا ماله واشر سر سیلندر تازشم میگفت حیفه موتور باز بشه//منم رفتم یه تندر نوشتم//که مثل ماشینهای ایرانخودرو به قوووووووولللل خودتون شانسی نباشه///همشون عالی باشند///من قبل از این هم یه 405 مدل 83 داشتم موتور اصل فرانسه عالی بود موتورش حرف نداشت//من کسی نیستم که ماشین کم سوار شده باشم//معلوم نیست موتورهایی که جدیدا میزنند معلوم نیست چیه
گزارش
پاسخ دادن
22:13  1395/03/20

+2
13

اگر دنبال ماشین ۸ سوپاپی -
/مصرف۱۶-۱۵ لیتر /یک سناره کیفیت /رتبه ۲۲ وپشت سر همه خودرو های ۲۵تا۵۰ میلیونی /اتاق پر درز و شکاف/قطعات چینی درجه ۵ میگردیدفقط یک انتخاب دارید
پژو پارس
13:45  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
علی
13

اگر هم ماشینی میخوای که با نشت یک گردگیر لاستیکی سر پلوس بدون هیچ اخطار قبلی گیربکس بسوزه و تعادل هم نداشته باشه و کولرش هم خوب خنک نکنه و شدیدا هم به موتور فشار بیاره و صندلی هاش هم مثل نمیکت چوبی تو پارک باشه و ظاهرش هم شبیه جعبه باشه و هیچ آپشن و امکاناتی هم نداشته باشه و کل گشتاور موتورش توی دور 3750 تازه به 140 برسه میتونی بری ال90 بخری . فقط مواظب باش چون هر لحظه امکان چپ شدن و یا سوختن گیربکسش هست
گزارش
پاسخ دادن
14:03  1395/03/20

کاربر: REZA XU7
7

همین 8 سوپاپی با مصرف صدی 30 لیتر بدجوری رو مخته
گزارش
پاسخ دادن
22:02  1395/03/20

امیرحسین
0

ECU پژو پارس تحویل ۱۷ خرداد من مارک نداره ،جای یک مارک کاغذی روشه که کنده شده مال چه کسایی اینجوریه،بعد هم موقع روشن کردن تو پارکینگ یک صدای شبیه ویییززز مدام از صندلی عقب میاد. و انگار ماشین خام میسوزونه و بوی بدی داره و صدای موتور خیلی زیاده کی میتونه راهنمایی کنه .پژو پارس lxاست.
13:37  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

سلام دوستان بعضی پارس ها هنگام قفل کردن وبازکردن چراغ های راهنماش روشن میشه ولی بعضی ها نه ربطی به کلاس داره؟
13:01  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

بله. فقط كد ٢٨٢٢٩ چراغ هاش موقع باز يا قفل كردن درها روشن مي شه و بوق خوردو به جاي آژير دزدگير صدا مي ده.
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1395/03/20

saeed
4

چقدر بدبختید که سر این اشغالها بحت میکنید
11:21  1395/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
14

تو که خوشبختی برو سر ماشینای میلیاردی بحث کن.
گزارش
پاسخ دادن
13:46  1395/03/20

مهدی
18

بعضی ها میگن ال90 هم مثل هر ماشینی یک سری عیب داره اما تعادل و کولر خوب نداشتن و سوختن گیربکس در اثر نشت یک گردگیر لاستیکی سر پلوس اون هم بدون هیچگونه اخطار و نشانه ای رو نمیگن عیب . نداشتن یک صندلی راحت برای ماشینی با این قیمت رو نمیگن عیب . اینها فاجعه است نه عیب
21:30  1395/03/19
گزارش
پاسخ دادن
ال90
20

اگر دنبال ماشین گدایی هستی و مصرف بنزین واست از راحتی کابین و نرمی و تعادل ماشین و کولر خوب و ظاهر شیک و دوست داشتنی و افت کم کولر و کشش عالی در گردنه و سربالایی مهمتر هست میتونی ال 90 بخری البته اگر گردگیر پلوسش باعث نشه که گیربکس بسوزه
21:08  1395/03/19
گزارش
پاسخ دادن
حاج علی
10

یکی سوال منو منطقی جواب بده . زیبایی بهتر است یا کیفیت ؟ و یا به عبارت دیگر تندر بهتر است یا پارس؟
گزارش
پاسخ دادن
23:30  1395/03/19

تندر سوار چابک
12

شرکت فرانسوی رنو : ما جاده های اروپایی و ایران را زیر چرخ رنو میگذاریم.این است خودروی باکیفیت . شرکت چینی هم میگه ما پارس سوارهای ایران را به تعمیرگاه ها هدایت میکنیم.تعمیرگاه ها تو را می خوانند
گزارش
پاسخ دادن
23:35  1395/03/19

هادی
16

بحث فقط زیبایی نیست . بحث تعادل و کولر خوب و اتاق راحت و صندلی خوب هم هست که ال90 نداره . تازه مشکل گردگیر پلوس ال90 هم یک معضل جدی هست چون هیچ پیش اخطاری نداره و خیلی ال90 ها دیده شده که اینطوری گیربکس سوخته
گزارش
پاسخ دادن
23:38  1395/03/19

رضا
8

تندر بهتره این پارس ماشین خوبی از کار در نیومده موتورش هم با ۴۰۵ یکیه
گزارش
پاسخ دادن
12:01  1395/03/20

رضا
9

تندر بهتره این پارس ماشین خوبی از کار در نیومده موتورش هم با ۴۰۵ یکیه
گزارش
پاسخ دادن
12:04  1395/03/20

کاربر: REZA XU7
11

در جواب تندر سوار چابک(خخخخ) بگم که شعار رنو این نیست بلکه (ما جاده های ایران را زیر سقف رنو می ذاریم ) هست.بس که چپ میشه ، سقفش میاد رو زمین نه چرخاش.
گزارش
پاسخ دادن
12:17  1395/03/20

کاربر: REZA XU7
11

اگه خوب در نیمده پس چرا پرفروش ترین ماشین ایرانخودرو بوده و هست؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
12:21  1395/03/20

رضا
2

پارس همیشه زیر سایه ۴۰۵ بوده و۴۰۵ تیراژ اول ایران خودرو است
گزارش
پاسخ دادن
15:05  1395/03/22

پرشیا
16

الان دیگه فصل گرم شروع شده . حرف ال90 سوارها رو دیگه جدی نگیرید چون گرما زدگی در اثر نداشتن کولر درست و حسابی در ال90 حتمی هست و کسی هم که گرما زده شده دیگه نمیشه روی حرفهاش هیچ حسابی کرد
21:04  1395/03/19
گزارش
پاسخ دادن
تندر سوار چابک
10

پرشیا تو دیگه حرف نزن که اسمت رو به پارس تغییر دادند .
گزارش
پاسخ دادن
23:37  1395/03/19

تندر کراس اور
10

دقت کردین این تندر با اینهمه مزایا،چقدر دید بد و اتاق نا همگونی داره؟1 تندر با بیش از یک سال کار کرد نمیبینی که برامدگی دور تایر روی گلگیر های عقبش سالم مونده باشه.همشون یا رنگ شده و یا پر خط و خشه.سقف و ستوناش طرح گلدون رو تداعی میکن.بعضی طرفداراش،ال نودو نیم شاسی خطاب میکنن و فکر میکنن با ی تیر دو نشون زدن.هم سواری خریدن هم شاسی بلند.تندر فقط موتور و گیربکسه،اونم چون تحت نظارت بوده و کیفیتش زیاد افت نداشته.یه جور فیات 45سال پیش،گیربکسش متل تندر گردگیر داشت که معضل بزرگی بود ،اگه خراب یا پاره میشد واسکازین داخلش میریخت بیرون.اون هم بعد از 2 سال اصلاح شد ولی تندر هنوز تکنولوژی 45 سال پیشو برای جلو گیری ازنفوذ واسکازین به بیرون رو بکار میبره.
21:03  1395/03/19
گزارش
پاسخ دادن
حاج علی
14

فقط یک بار پشت فرمان تندر بشینید تا تفاوت را احساس کنید.در رده های زیر قیمت پنجاه میلیون تندر نود عالی ترین خودروی ایران هست.
19:01  1395/03/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
17

فقط اگر كسي نشست پشت تندر ، سر پيچ با ٦٠ تا بيشتر نره كه فوري چپ ميشه
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1395/03/19

حاج علی
11

اگه کسی پشت فرمان پارس نشست بیش از 60 کیلومتر نره که دیدی یهو روغن موتور کم کرد . اگه دیدین چراغ های پشت آمپر هنگام ترمز کردن یه دفه روشن خاموش شد بدانید موتور پارس شما روغن سوزی داره .یه کم روغن پالم اضافه کنید بهش
گزارش
پاسخ دادن
23:40  1395/03/19

حامد
9

حاج علی نگران گردگیر پلوس ال90 خودت باش که اون هیچ چراغ و اخطاری نداره و سوختن گیربکس ال90 در یک لحظه رخ میده بدون هیچگونه چراغ و اخطار و علامت . خیلی تندرها همینطور توی جاده دچار نشت واسکازین از گردگیر و سوختن گیربکس شدن
گزارش
پاسخ دادن
23:46  1395/03/19

حاج علی
11

اپدیت کردن ایسیو هم درد پر مصرفی پارس رو هم دوا نمیکنه.پژو پارس دیگه مقرون به صرفه نیست.قطعاتش بی کیفیت و زود خراب میشند.جنس رویه داشبورد فوری ترک بر میداره با پولیش کردن هم سالم نمیمونه.ولی تندر این حرفا رو نداره.تندر زیبای باکیفیت
18:59  1395/03/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
17

اتفاقا پارس مقرون به صرفه ترين ماشينه. همه چيزو در حد قابل قبولي داره.
تهويه ي بسيار خوب ، تعادل بسيار خوب ، صندلي هاي راحت ، اتاق نرم و راحت و جادار ، موتور جوندار با كشش بسيار خوب ، زيبايي داخلي و بيروني ، آپشن هاي خوب و ... .
وجدانا ال٩٠ كدومشو داره؟؟؟ فقط مصرفش كمه. همين
گزارش
پاسخ دادن
20:22  1395/03/19

کاربر: REZA XU7
17

وجدانا آخرين جمله اي نوشتي رو يه بار ديگه بخون. تندر *زيباي* باكيفيت.
وجداني خودت خنده ت نمي گيره؟؟ بيش از حد تو رويا سير نمي كني؟
گزارش
پاسخ دادن
20:25  1395/03/19

علی
9

تندر زیبا ؟؟؟؟؟؟؟؟ تندر ؟؟؟ زیبا ؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
20:59  1395/03/19

DD
11

این های که رضا میگه وزارت صنایع ندیده یک ستاره کیفیت داده ،خریداران هم نفهمیدن تو فرم ارزیابی نمره منفی دادن شده رتبه ۲۲تو ۲۳تا خودرو .
آخه اگر این ها رو داشت که یک ستاره و رتبه ۲۲ بعد از همه خودرو های ۲۵تا۵۰میلیون قرار نمی گرفت !!!!!
گزارش
پاسخ دادن
21:15  1395/03/19

.
8

dd جان تمام اینهایی که گیربکس ماشینشون سوخت هم مثل تو فکر میکردن ال90 هیچ مشکلی نداره و کیفیتش خیلی خوبه . ستاره ها از سوختن گیربکس ماشینت جلوگیری نخواهند کرد dd جان
گزارش
پاسخ دادن
22:10  1395/03/19

حاج علی
9

پژو ها استعداد خوبی در کم کردن روغن موتور دارند.اونو باید همیشه نگاه کنید تا موتور بدون روغن نباشه.روغن پالم بهترین روغنه تا کمتر بسوزه.
18:49  1395/03/19
گزارش
پاسخ دادن
شاهین خرداد
0

نه ما هنوز فاکتور نشدیم چه برسه به گرفتن ماشین ، خوشبحال یکپارچه ایی ها که پشت سر هم فاکتور شدن ، ما خردادی ها داریم انتظار میکشیم و کسی هم جوابگو نیست ، آذر ۱۴۰۱ ثبت نام کردیم نزدیک یکسال داره میشه
گزارش
پاسخ دادن
19:52  1402/08/01

شاهین طرح یکپارچه ۶ اردی
0

سلام من همین الان فاکتور شدم
ش پ۱۱۲۸۰۵۰
تاریخ سخا ۱۸ اردیبهشت
گزارش
پاسخ دادن
20:38  1402/08/01

شاهین مهدی خرداد
0

100درصد تو اینم ماه فاکتور میشیم ما خردادیا ولی تحویل میره ماه بعد

حالا من ناراحت حذف چراغ نئونی هستم اون ابروییه بالا کسی جدیدا گرفته حذف شده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
23:51  1402/08/01

شاهین خرداد
0

به سلامتی مبارکه چرخش برات بچرخه
گزارش
پاسخ دادن
01:01  1402/08/02

فرزاد
0

سلام ثبت نامی های یکپارچه و پیش فروش اردیبهشت ، همتون فاکتور شدین ؟؟؟ کی نوبت پیش فروش اذر، هفته چهارم خرداد میشه؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
01:05  1402/08/02

کاربر: REZA XU7
16

از گردگير پلوس ماشينت چه خبر؟؟ هنوز سالمه؟؟ هنوز رو چهار چرخشه ماشينت؟؟
گزارش
پاسخ دادن
19:04  1395/03/19

کاربر: REZA XU7
16

والا ماشين من كه روغن كم نمي كنه
گزارش
پاسخ دادن
20:28  1395/03/19

حاج علی
10

پرفوسور بالتازار . خود ایران خودرو در دفترچه راهنمای پژو نوشته که موتورهای این نوع ماشین ها در هر 10 هزار کیلومتر فک کنم نیم یا یک لیتر روغن کم می کنند . اونوقت جنابعالی میفرمایید ماشینتان روغن کم نمی کند ؟!!!! من خودم قبلا" پژو داشتم که اینو میگم .شما هنوز اول راهید .بزار یکم پژوتان شروع به اذیت کردنتان بکند اونوقت حالتو میپرسم رضا جان//انشااله همیشه چرخ ماشینتان به سلامتی تان بچرخد .من با شما جرو بحث ندارم که . با سازندگان ایران خودرو هستم که کیفیت را پایین اوردند .وگرنه تقصیر شما نیست کیفیت پژو پایینه.
گزارش
پاسخ دادن
23:14  1395/03/19

حاج علی
10

آخه ماشین پژو میتونه یک نفس تا مسافت 700 کیلومتری رو طی کنه که بخوای راحتی صندلی هاشو حس کنی ؟ یا اینکه کولر بزنی ؟ باید تو تعمیرگاه ها بشینی توش و با آپشن هاش بازی کنی . انقدر از پژو بدم اومده که حیفم میاد شماها هم مثل من اسیر تعمیرگاه ها بشید . ول کنید این ماشینو .افتضاحش کردند .
گزارش
پاسخ دادن
23:18  1395/03/19

رضا
6

گفته تا نیم لیتر مجاز هست نگفته که حتما باید نیم لیتر کم کنه
گزارش
پاسخ دادن
23:35  1395/03/19

کاربر: REZA XU7
9

حاج علي جان ، من حداكثر روي ٨٥٠٠ كيلومتر روغنو عوض مي كنم. تا ٨٥٠٠ كيلومتر كه روغن كم نمي كنه. تعويض روغنيه بهم گفت خوش شانسي كه ماشينت روغن كم نمي كنه
گزارش
پاسخ دادن
23:45  1395/03/19

حاج علی
7

ببخشید 10 هزار کیلومتر اشتباه تایپ کردم . موتور پژو هر هزار کیلومتر نیم لیتر کم میکنه . واقعا" موتور پراید از پژو بهتره. چرا موتور پژو باید کم کنه ؟این هم یه معضل موتورهای پژو هست . تازه رادیاتور هم در عرض 6 ماه سوراخ میشه.
گزارش
پاسخ دادن
00:36  1395/03/20

صفحه اول 7 8 9 10 11 12 13 صفحه آخر
صفحه 10 از 90

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 39 نظر
X33 Cross cvt 30 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
فرهاد x5 آبان : پس شما هم چزو نادان ها هستید
Sr3 : دوستان تماس گرفتم تهران گفتن خط مونتاژ خودرو sr3 فعاله… ان شاالله به زودی همه مون شاسی شیم و خرداد تحویل بگیریم
یوسف : اقا امید من ۱ هفته ای میشه تحویل گرفتم ماشین رو. تبدیل زدم قبل عید. خرداد بودم گفتم تا نوبت ب ما برسه قیمت افزایش میدن هم اینکه با تاخییر میرسه دستمون
X5 آبان سفید اصفهان : سلام ۶ اردیبهشت پیامک شاسی آمد و امروز ۱۷ ام کارت ماشین آورد. با نمایندگی تماس گرفتم چه زمانی خودرو را تحویل می‌دهید گفتند باید صبر کنید. و سند ماشین هم به نمایندگی ارسال میگردد و با ماشین تحویل داده می شود
شاهین اتومات cvt اسفند : سلام ممنون از اطلاع رسانی شما. از ۴ آذر تااااا ۱ اسفند هیچ دعوتنامه ای صادر نشده. دیگه میره جلو اسفند ماه شروع به فاکتور میشه.
تکمیل وجه اول اسفند : دوستان من رفتم شرکت گفتن ماشین نیست قطعه کم هست و تکمیل وجه اول اسفند میره برای تیرماه الان دادن آخر آبان و آذر میدن
سهند دی‌ماه : سلام. پاسخ به دیماه.دوست عزیز برام پیام نیومده پیگری خودروی سایپا را در گوگل سرچ کن بعد شماره پذیرش وشماره درخواست و کد ملی وشماره شناسنامه در صورتی که شماره شناسنامه نداره دوباره کد ملی را به جای شماره شناسنامه و در پایان عبارت چند رقمی داخل مستطیل را وارد کن متوجه میشی که خودروی شما در چه مرحله ای هستش در ضمن يادت باشه که تمام شماره ها را به صورت انگلیسی وارد کنی.
محمد x5 تهران : سلام شما کی پلاک شدید؟
محمد x5 تهران : سلام من از دهم اردیبهشت پلاک شدم و امروز تماس گرفتم گفتند تو صف بارگیری هست. منتهی گفت شرکت اعلام کرده اردیبهشت تحویل میدن.
طاهاطاها طرح فرسوده : اصفهان
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محدثه : دنده یا اتو؟
حسین : از پاین قورت بده واشرو
حسین : نه داداش حقیقته نگران نباشید تحویل میدن الانم به خاطر جریمه تاخیر ندن دارن تبدیل میزنن
افشار : من ترجیحم سمند واشر هستش
نوید : برای شما کی پیامک اومد؟
دنا اتومات : سلام دنا اتومات تحویل 30. اسفند هنوز فاکتور نشده و این که آماده برای صدور فاکتور هی به روز میشه ولی فاکتور نمیشه
اطلس : لعنت بر شرکت سایپا لعنت بر شرکت سایپا لعنت بر شرکت سایپا حرومتون این راه پول درآوردنتون حالا بینم راست میگی بعد از سه هفته مشکل همه تاخیری ها برطرف میشه معذرتت گ......ه خوردی
رضا 23 مهر : سحر شما خودتون چندم تکمیل وجه کردین ؟؟
واشر فروشی : اقا واشر دارم خدا
اطلس 25 مهر : چی شد ..من که نفهمیدم یعنی چی؟؟؟؟