امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1761
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)100
مصرف سوخت شهر (لیتر)13.8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)7
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)9.5
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)11
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

4133 نظر

نصیر
0

آقا ما یه استاد دانشگاه داشتیم که میگفت (جنس چینی مثل جوالدوز چوبی هستش)یعنی هر لحظه امکان داره در حین کار بشکنه.به نظرم پارس نخرید چونکه هرچی باشه بالاخره چییییینی هستش.
23:25  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
امید
3

Slx بنا به چند دلیل از ماشین های تولید داخل و ماشین های چینی بهترو سرتره
1- قیمت مناسب
2- کیفیت خوب بویژه موتور و بدنه
3-هندلینگ عالی
4-ظاهر خوب و جوان پسند و به روز تر
5-دسترسی به مکانیک و قطعه
6- آلایندگی کمتر...مدل بالاهاش
22:51  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امیرحسین... tuning car...
3

سلام از نظر قیمت با توجه به قیمت های فعلی خودروها و سطح تجهیزات slxبیشتر از این قیمت باشه بعید میدونم کسی بخره....از نظر موتور و آلایندگی که این موتور روی خیلی از ماشینای دیگه نصب میشه خوب پس اونام آلایندگیشون مثل slx هسته ....از نظر ظاهری به نظرم جالب نیسته شما نگاه کنید مه شکن ها هیچ هماهنگی با خطوط بدنه نداره یا چراغ های جلو نورشون کمه و طراحیش مشکل داره اینو حتی خود slx دارها هم قبول دارن...گیربکسشم مشکل داره طراحیش نه کیفیتش. ضرایب 1 و 2 خیلی سنگینه در عوض ضرایب 4 و5 بخصوص 5 خیلی سبکه و این در جاده و مسافرت باعث میشه ماشین کشش مناسب رو نداشته باشه...اینایی که گفتم فقط مربوط به ایرادات طراحیش بود چون از نظر کیفیت همه خودرو تقریبا یکی هستن
گزارش
پاسخ دادن
11:50  1394/08/05

کاربر: Reza
0

اگه دور EF7 از 4000 بالاتر بره احتمال 90٪ جوش میاره البته این به شرطیه که از جاش در نیاد و سر جاش باشه،اونموقع جوش میاره!
22:33  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
0

قیمت کلیه پارس ها به بالای قیمت کارخانه رسیده و بیشترین افزایش رو در بین خودروهای تولید داخل داشته.
22:28  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
0

دوستان شما هم فهمیدین که بوگاتی و بنز و بی ام و دارن موتورای 3000 سی سی بالاتر از اونو از خط تولید خارج می کنن و به جاش موتور (شتر) EF7 رو نصب می کنن؟
20:59  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
ناظری
0

باز هم مجبورم جواب بدم ef7 مثل موتور پژو پارس نیست که واشر بسوزونه اگه دور موتور xu7 حدود نیم ساعت از 4000 بالاتر باشه واشر میسوزونه
19:09  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

علی اقا اشتباه میکنی.میدونی چرا تو هر سایتی که باز میکنی ۴نفر النود النود میکنن .دلیلش خیلی واضحه.رکودی که تو خودروسازی ایجاد شده باعث شده که فروش انواع پژوجات با استقبال کم روبرو بشه.بنابراین سعی میکنن تولیدشونو از ماشینهای کم تقاضا کم کنن بزارن در عوض ماشینی که بیشترین سودو حاشیه امنیت کمی بالاتره روش سرمایه گذاری کنن.یعنی تیراژه ماشینی مثل تیبا و پژوجاتو کم کنن رو النود زیاد کنن.وگرنه همه دیگه این مزخرفات این تابوت سازا رو سوار شدن میدونن چیه.النود قرار بود جایگزین پیکان بشه حالا ببینید چقدر سود میکشن روش میندازن به مردم.من پسر عموم‌ تو پارس خودرو کار میکنه دقیقا گفت دلیل این کامنتا چیه.وگرنه دیگه همه النود سوار شدن میدونن چه اش شعله قلمکاریه ال کمل معمولی و ال حمار خاش خاشی.
17:53  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
نیما
15

ما که ده ساله xu7 ذاریم که فقط یکبار در کیلومتر 300000 واشر زدواقعا سالاره
17:51  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
بهروز
0

سلام آریا جان شماره شاسی رو کی بهت اعلام کردن؟ممنون میشم اگه برام بنویسی.
گزارش
پاسخ دادن
12:29  1397/06/31

شهرام
0

ماشین فقط SLX پارس دیگه قیافش ادمو یاد چرخ خیاطی مامان بزرگا می ندازه هر کوچه خیابونی میری هزار تا توشه ادم افسردگی می گیره انقد پارس می بینه
17:32  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
سینا
3

سلام علی اقا امروز زنگ زدم حسینی گفت تا اخر مرداد صد در صد دعوتنامه ال 90 ابان میاد منم خودو تحویل ابانم که پارس تندرو قبول نکردم.....
گزارش
پاسخ دادن
18:03  1394/04/29

محمد+
2

سلام دوست عزیز
من تحویل مهر93 ام وضعیتم شبیه شماست و هنوز خبری از دعوتنامه نیست، از یک منبع آگاه شنیدم که تا 3 هفته آینده دعوتنامه میاد و ازون تاریخ تایک ماه بعدش ماشین میاد.
امیدوارم در پناه خدا سالم و تندرست باشید
گزارش
پاسخ دادن
18:41  1394/04/29

فرشید
2

اتفاقا منم زنگ زدم به آقای حسینی گفتند تا آخر مرداد میاد
گزارش
پاسخ دادن
19:23  1394/04/29

امیر علی
0

یواش خالی ببندید این همه قیل وقال نکنید .باز مرتضی میاد یه داستان مینویسه کرک و پر همتون میریزه .یواشتر خالی ببندید .
17:19  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
محمد
3

اقا محسن از اون قطعه پلاستیکی دو عدد دیگر همان جا هست ولی دقت کن موقع در آورن نشکند ولی در کل شرکت باید یدکی آن را تهیه کند طراحی بسیار بدی دارد .
گزارش
پاسخ دادن
20:00  1394/04/29

i.m
2

دقیقا برا من هم همین مشکل ایجاد شده یکی از پین های صندلی عقب رو فکر کنم شیکوندن و الان تو اون جاش قفل نمی شه
گزارش
پاسخ دادن
21:26  1394/04/29

پیشوا
0

برای منم پیش اومد و جا رفتن یکی از خار ها بسیار سخت شده بود علتش هم کشهای روکش بود که اجازه نمیداد خار ها خوب جا برن
کش ها رو کمی شل یا جا بجا کنید مشکل حل میشه
گزارش
پاسخ دادن
22:30  1394/04/29

احسان
0

سلام ماشین منم صندلی عقبش از روز اول لق بود جفت قطعات پلاستیکی شکسته بود لطفاً همه با شرکت تماس بگیرید
یدکی اش را تامین کنند. اکثر خودروها قطعه صندلی شکسته است.
گزارش
پاسخ دادن
22:51  1394/04/29

احسان
0

سلام ماشین منم صندلی عقبش از روز اول لق بود جفت قطعات پلاستیکی شکسته بود لطفاً همه با شرکت تماس بگیرید
یدکی اش را تامین کنند. اکثر خودروها قطعه صندلی شکسته است.
گزارش
پاسخ دادن
22:57  1394/04/29

حسن
0

موتور پارس داره میره موزه با این مصرف زیاد بنزینش آشغاله. شتاب هم تعطیل. پارس ها همشون صفرش مشکل گیربکس دارن
15:54  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
0

EF7 موتور نیست که،شتره.چون گشتاورش در حد راه رفتن شتره!!!
15:39  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
علی
15

میدونین چرا طرفداری ال نود و ef7 میان اینجا و نظر میذارن و بدگویی میکنن از پارس ؟ دلیلش کاملا معلومه چون خودشون ته دلشون میدونن بهترین و کاملترین و محبوب ترین ماشین داخلی همین پارس هست . میان اینجا از پارس بد میگن که ته دل خودشونو راضی کنن به خاطر ماشین افتضاحی که خریدن ! پارس همیشه سالاره
14:25  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
سمندی
32

خوب از خودتون تعریف می کنید ، داداش پارس که دیگه قیافش خیلی وقته جواد شده ، فنی هم که دیگه نگو افتضاحه!! لااقل سمند ef7 کمی ظاهرصندوقش عوض شده ، قشنگتر شده و موتورش هم که سالاره...
گزارش
پاسخ دادن
14:42  1394/08/04

ایرج
1

علی جان سلام بنده خیلی خیلی از پارس خوشم میومد رفتم و یک صفرشو خریدم الان هم جلو در پارک شده از کجای این ماشین بگم که بدبختم کرده گریبکس به صدا افتاده و چراغ چک روشن شده به هر نمایندگی مراجعه کردم کسی درستش نکرد به خدا همون لگن منظورم پرایده سگش شرف داره به پارس
گزارش
پاسخ دادن
15:21  1394/08/14

علی
0

بدترین موتور ممکن ef7 هست . موتورهای tu5 , xu7, tu3,k4m هر کدومشون حداقل یک حرفی برای گفتن دارن . tu5و tu3 و k4m اگر گشتاورشون کم هست اما کیفیت بالایی دارن xu7 اگر ینزین زیاد مصرف داره اما کشش عالی بهت میده و قطعات و تجهیزاتش ارزان و فراونه و موتور سخت جونیه اما ef7 چی ؟ در بی کیفیتی و مشکلات عجیب و غریب که مشهور هست .بدنه سمند رو هم فقط وقتی میتونه بکشه توی سربالایی که دنده ها روی دور 5000 عوض کنی قطعات و تجهیزاتش هم که کمیاب و گرون هستن پس دیگه چی میمونه ازش ؟؟ به اسم موتور مدرن دارن یک موتور بی کیفیت به مردم میفروشن که هیچ ارزشی نداره . اگر Ef7 با ارزش بود اول از همه رانندگان تاکسی شهری و بین شهری میخریدنش اما الان این رانندگان با مصرف xu7 کنار میان اما اسم ef7 رو هم نمیارن . شما برید بازار بگین Ef7 دارم برای فروش خودتون میبینید چطوری همه فراری میشن . بدترین موتور ef7 هست
09:31  1394/08/04
گزارش
پاسخ دادن
سیاوش
0

دلم یه پژو پارس میخوام
21:44  1394/08/03
گزارش
پاسخ دادن
کیا
0

بنازم به خودروهای چینی /اینا حتی گرد پای اونام نمیشن/یه چرخ 530و 550 رو با صدتا دنا عوض نمیکنم / فکر میکردم ماشینای چینی مشکل دارن ولی فقط مشکل 550 صدای کمکه که حل میشه ولی روغن ریزی و سوزی کاستی و جعه فرمون و تعویض گیربکس و دیفر و فلانچ ترمزو ............... رو کجای دلم بزارم/تو هزار کیلومتر 0.5 لیتر !!!!!!!!!!!!! مگه بنزینه؟؟ نکنه ماشینای ایرانی سه گانه سوز شدن؟؟؟!!!!!
20:30  1394/08/03
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

خدایا کمک کن بعد از طرفدارای ال نود حالا باید با طرفدارای ای اف سون بحث کنیم خودت به دادمون برس
19:05  1394/08/03
گزارش
پاسخ دادن
ناظری
4

می خواستم در جواب کسانی بگم که میگن گشتاور ef7 کم هستش گشتاور ef7 کم نیست فقط باید دور موتور رو بالا ببرید تا از گشتاور مناسب استفاده کنید در واقع بیشترین گشتاور رو همین ef7 داره که 155 نیوتون هست حداکثر گشتاور xu7 و k4mو tu5 به ترتیب 153 و140و 142 نیوتون هست لطفا با اطلاعات کامل حرف بزنید مثلا نگید گشتاور ef7 کمه بگید باید دور موتور ef7 رو بالا ببرید تا از حداکثر گشتاورش استفاده کرد که البته نقطه ضعف این موتور هست
18:19  1394/08/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
8

خخخخخ.گشتاور پارس ELX با موتور XUM برابر با 155 نیوتن در دور 3750 هست اونوقت چطور EF7 من دراوردی از همه بالاتره؟!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
19:35  1394/08/03

شاهین قهرمانی
0

تو رو جان پدر و مادرتون و بچه هاتون تبلیغ الکی نکنید و راست بنویسید تا کسی با حرف شما گرفتار نشه.
16:07  1394/08/03
گزارش
پاسخ دادن
محمد
2

من tu5دارم حدود25000کار کرده.. صفر خریدم از اول روغن کم میکنه فقط توتال ریختم تقریباهر5000کیلومتر700سی سی.به نمایندگی بردم کارشناس فنیش میگه بهش دست نزن طبیعیه تبخیر میشه .هیچ علامتیم از روغن سوزی نداره نظر شما چیه ایا ایراد از روغنه؟نوع روغن ماشینو عوض کنم؟شما چه پیشنهادی دارین؟
كسديگه اين مشكلو داره؟
13:07  1394/08/03
گزارش
پاسخ دادن
خبازیان
2

tu5 روی پارس تحت فشار مضاعف قرار میگیره نسبت به 206 تازه tu5 های جدید کیفیتشون هم مثل قدیمی ها نیست . برداشتن موتور 206 رو به زور جا زدن توی بدنه پارس خوب معلومه خوب جواب نمیده و هزار مشکل پیدا میشه
گزارش
پاسخ دادن
13:19  1394/08/03

علی رضا
0

روغن و عوض کن ..اول
گزارش
پاسخ دادن
15:47  1394/08/03

بهراد
0

اقای محسن ر مصرف ماشینت تو شهر چند تاست
12:47  1394/08/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: 1m9j9h3
0

احتمالا به خاطر گرما بخار بنزین زیاد میشه سنسورش اشتباه میکنه
واسه منم از وقتی هوا گرم شد زیاد بالا پایین میشه
گزارش
پاسخ دادن
19:33  1394/04/30

مهدی
0

اگه دوس دارید پارس بخرید و از ظاهرش خوشتون میاد باید پای ایراداتشم وایستید و اونها رو برطرف کنید من خودم پارس دارم تا الانم بالای پنج شیش بار رفتم نمایندگی ماشینم هم مدلش بالاست از دنده هام بگیر که سفت شد ودنده فلایویل عوض شد تا رله دوبلم که بعضی اوقات ماشین روشن نمیشد ولی یه نکته ای که هست اینه که ال نود از لحاظ موتوری خیلی ماشین بی ازاریه خداییش ادم باید حقو بگه ولی پارس قشنگ تره اگه دنبال زیبایی هستید باید تاوانش رو هم بدید ولی اگر دنبال بی دردسر بودن ماشین هستید ال نود حرف نداره
10:44  1394/08/03
گزارش
پاسخ دادن
خخخخ
0

میگم با این همه اپشن که رضا گفته رو پارس سوار کردند و حدود پنجاه میلیون فقط اپشن داره مثل اینه راهنما دارررر..یا شیشه عقب برقی...خخخخ...بقیه پولشو ایا دولت سوبسید میده....خخخخ...شنیدم قراره تو طرح ترافیک جدید بعضی خیابونها فقط پارس اجازه تردد داشته باشه....بقیه خودرو ها بعلت دودزا بودن و کم بودن اپشن ها حق تردد ندارند...خخخخ
10:38  1394/08/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: danial Esf
4

هر کسی نسبت به کار و سلیقه خودش باید انتخاب کنه ... از لحاظ کیفیتی که الان تقریبا سمند و پارس تو رنج هستند ،، موتورهای EF7 ... Xu7 ... Tu5 همگی تو مواردی هم عیب دارن و هم حسن ... من خودم چون نرمی ، کم صدا بودن ، کم مصرف بودن و یخورده زیباتر بودن برام مهمه انتخابم پارس tu5 هستش ... حتی با این که کشش دور پایین xu7 و یا تاپ اسپید EF7 را نداره ‏!‏
04:20  1394/08/03
گزارش
پاسخ دادن
آرش
15

احسنت . اینگونه نظر دادن منطقی و به دور از تعصب واقعا ستودنی است . هر موتور و ماشینی هم برتری هایی داره و هم کاستی هایی .
گزارش
پاسخ دادن
07:29  1394/08/03

امیر
9

دقیقا موافقم
اگر تعمیر راحت و کم هزینه میخای xu7
اگر موتور بیصدا و تقریبا چالاک و مقاوم میخایtu5
اگر سرعت و قدرت میخای ef7
گزارش
پاسخ دادن
12:24  1394/08/03

کاربر: Reza
0

شتاب 0 تا 200 پارس ELX با موتور XUM http://www.aparat.com/v/64Zxk
23:36  1394/08/02
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
0

به نظر میاد پارس XUM از پارس موتور L4 یه ذره در حد خیلی کم شتابش کمتر باشه.
من چندتا فیلم از پارس ELX با موتور XUM دیدم واقعا ازش خوشم اومد.
در کل ، پارس بهترینه.چه با XU7 چه با XUM.
23:27  1394/08/02
گزارش
پاسخ دادن
موثق
1

800 میلیلارد سرمایه داره پول ما بدبخت ها رو نگه داشته و داره کلاهبرداری میکنه با روش های متفاوت داره سود به جیب میزنه دیار خودرویی
به هر حال شرکتی که نتونه به موقع بدهیشو بده ورشکسته هست برو قانون تجارتو بخون
گزارش
پاسخ دادن
22:36  1394/04/28

کامبیز
0

از شانس گند ما اومدیم پول بی زبونا دادیم پارس خریدیم که یعنی باکلاسه و فقط شخصی تولید میشه،حالا فرتی کردنش وانت بار ،هر روزم تو خیابون داره بیشتر میشه بار سیب زمینیم که الی ماشاالله خوراکشه، باز صد رحمت به سمند که ماشین پلیس شده تا آدم تو جاده میبینه به جای اینکه مسخره کنه زهرش آب میشه
21:29  1394/08/02
گزارش
پاسخ دادن
میثم
0

سلام به همه دوستان. من یه چند روزی نظرات شما رو دنبال می کنم. می خواستم پژو پارس بگیرم ولی با نظرات دوستان یکم سر در گم هستم چه نوع مدل از پارس رو بخرم . برای من کم مصرف بودن ماشین مهمه چون بیشتر تو شهر هستم و کمتر مسافرت میرم حالا موندم tu5 بگیرم با پژو پارس دوگانه خواهش می کنم راهنمایی کنید.
20:02  1394/08/02
گزارش
پاسخ دادن
محسن.ر
17

من تقریبن 5 ماهی هست که ef7 سمند تحویل گرفتم، باید بگم با قیمت 31 میلیون نمیشه ماشین نو با این موتورقوی و کم مصرف و صدای کم گرفت! درسته قبلنا شنیدم ایراداتی داشته ولی من خودم تا حالا هیچکدوم ازین ایرادها رو ندیدم و نسبت به پولی که دادم راضی ام سواری نرمی داره حتی از پرشیا که داداشم داره نرم تر هست ،هزینه سوختشم کمه درماه! منکه راضیم خداییش درحد خودش و پولی که دادم! نکته منفیش اینه ماشینه بزرگیه وتو شهر برا جاپارک یکم باید بگردی
گزارش
پاسخ دادن
23:05  1394/08/02

کاربر: Reza
6

EF7گشتاور بسیار ضعیفی نسبت به XU7 داره و همین موضوع باعث می شه که شما مجبور بشید با دور بالا رانندگی کنید و در نتیجه مصرف بالا می ره.
منظورم اینه که آنچنان اختلاف مصرفی ندارن.
گزارش
پاسخ دادن
23:09  1394/08/02

kurdishlambo
0

نخر عزیز من نخر مردم 3 ماهه یا پولشون گذاشتن بانک یا دست دوم می خرن اونوقت تو رک میای می گی می خوام ماشین بخرم(البته اگه منظورتون صفر باشه)
گزارش
پاسخ دادن
19:10  1394/08/04

رضا
0

باسلام
دوستان کسی میدونه علت کپ کردن پارس 86 ای سیو بوش چی هست
و همچنین چطوری مشکلش حل میشه.
ممنونم
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1396/06/21

وحید
0

ای بابا شما دارین سر یه آضغال با هم بحث میکنین؟
تا وقتیی نمایندگان خودرو ساز داخلی این تعاریف شماهارو مییبینن همین بساط رو داریم و رنگ خودروهای مدرن و لوکس رو نمیبینیم
19:28  1394/08/02
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

پارس خیلی خوشگله هیچوقت ظاهرش تکراری نمیشه
17:48  1394/08/02
گزارش
پاسخ دادن
کاشانی
0

خدا کنه زودتر این موتورxu7 عقب افتاده را جمع کنن . یه پارس سال به ما انداختن تا استارت می زنی انگار انداختنت وسط بازار مس گرا ،سرعت و شتاب دقیقا پیکان ولی مصرف در حده تانک t 55روسی ، حیف این 35 میلیون که با بدبختی جورکردم ، اول قصد خرید ef7 را داشتم ولی گول حرفای یه مشت بی سوادا خوردم
20:37  1394/08/01
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: mojtaba asghari
0

من نمیدونم چرا اینجوری از یه ماشین تاریخ گذشته دفاع میکنن بابا اصلا این گاریا ارزش داره به هم توهین کنید تو فکر این باشید که چیکار کنید یه ماشین خوب روز دنیا سوار شید نه پزو سمند لیاقت ایرانی ها بیشتر از اینهاست افغانها ماشینا روز دنیا دارن ما داریم اشغالترین ماشینا دنیا سوار میشیم همچین میگن پارس خوشکل هست و ابشن داره که ادم خندش میگیره مگه بنز سواری که اینجوری واسه هم شاخ شونه میکشین
10:39  1394/08/01
گزارش
پاسخ دادن
نوید
1

کسی از این برو بچ با xum دور زده که میگه xu7 ef7 tu5
اگه دور نزدین برین یه دور بزنین
گشتاور بیشتر تو دور موتور کمتر
قدرت بیششتر
از همه لحاظ نسبت به سلایق ما مثل وجود قطعات تعمیرکار کار بلد راحتی قدرت دوام و مقاومت در برابر فشار از همه این موتورا بهتره
البته xum جانشین xu7 l4 که همون موتور زانتیاس شده از xu7 l4 بهتر نی ولی کمترم نی من خودم همه ماشینی داشتم از پیکان دنده هیرمندی تا ویتارا
Ef7 تو دوره 4500 قفل کرد موتورش ردش کردم رفت
Tu5 تو سربالایی صفرررررره فقط مصرفش خوبه
Xum مصرفش و صداش زیاده و قدرتش نسبت به همه چیزش نمیرزه خلاصه xum بهتره از بقیشون
22:16  1394/07/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امیرحسین... tuning car...
5

با اون حجمش کم کم باید 135 اسب نیرو داشت ولی فقط 105 اسب خروجی داره اونم با گشتاور 154 نیتون متر شما با اندک تغیرات در xu7 میتونی این 5 اسب بخار رو بدست بیاری هزینشم بسیار کمتره نسبت به xum هسته گشتاورشونم تقریبا یکی هست پس به نظرم به صرفه نیسته بخواهی پارس ای ال ایکس با همچین موتوری بگیری ... موتور l4 واقعا محشر بود
گزارش
پاسخ دادن
17:00  1394/08/01

علی
0

Xu7 مربوط اوایل دهه 2000 هست . هر چی که باشه بهتر از ef7 بی اصل و نسب هست که چهار تا دانشجو طراحیش کردن و بهتر از موتور tu5 هست که اندازه موتور جاروبرقی هم گشتاور نداره
20:10  1394/07/30
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

با سلام خدمت دوستان موافق و مخالف...مودب و بی ادب،..پارس سوار و غیر پارس سوار...
تو دنیای اقتصاد چند وقت قبل مقاله ای از یکی از مهندسین ایرانهودرو زده بود در مورد سوددهی خودروها برای شرکت و جالب بود که پارس رتبه اول را داشت.،،یعنی یکی دو میلیون اپشن به ۴۰۵اضافه کردند ولی حدود ده میلیون گرون تر از ۴۰۵..حتی سمند با همون موتور امکانات بیشتری داره و برای کارخانه سوددهی کمتر.
16:22  1394/07/30
گزارش
پاسخ دادن
ابراهیم
1

سلام لاستیک فابریک همونه ولی عوضش کن فالکن بنداز با همون شماره روی همون رینگ فابریک رینگ عوض نکنی گه متضرضر میشی
گزارش
پاسخ دادن
12:48  1394/06/24

هادی
0

به نظرم اصلا نباید سمت خودرو های صفر رفت ولی به نظرم مدل ماشین 91به پایین از کیفیت قطعات بالاتری برخوردارند حال دوستان نظری در این باره داشته باشن خوشحال میشم
14:45  1394/07/30
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

همه مشکلات پژو پارس اعم از سرو صدای موتور نداشتن شتاب مصرف بالای بنزین عدم کیفیت قطعات و کلی چیزای دیگش به کنار. آتش سوزی هم بهش اضافه شده . دیشب تو اهواز یکی اتش گرفت
09:13  1394/07/30
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

آرش اندازه 10 صفحه شعر نوشتی و همه موتورا بد هستند جز xu7عتیقه! مصرف بنزین14 لیترش در کنار گیربکس معیوبش در کنار بی کیفیتی قطعاتش و سروصدای زیاد موتورش !شتاب هم که تعطیل!!!به نظرت این موتور واقعا خوبه؟اگه خوب بود از رده خارجش نمیکردن. حتی تو ایران هم میخوان اسفند ماه موتورxu7رو از رده خارج کنن . حالا یه جوری خیال بافی و اغراق و .. تو این شعر بافتی خودتم باورت شد . اخه این موتور بهترین رتبش تو کیفیت رتبه 21 هست پشت اگزوز چینی ها این کجاش خوبه لابد تو بهتر از سازمان کیفیت میدونی دیگه آره؟بس کنین این تعصب بازیای الکی رو حالا چون تو ماشینت پارس با موتور xu7هست این ماشین رو بردی نوک قله دماوند!!!سالار سلطان جاده خخخخخخخخ در حالی که تا بری حاشیه قله واشرش سوخته باکش خالی شده گیربکسشم قفل کرده
08:47  1394/07/30
گزارش
پاسخ دادن
احسان
1

سلام دوستان مارک کامپیوتر پارس رو گجاش زده من هرچی گشتم پیدا نکردم
08:20  1394/07/30
گزارش
پاسخ دادن
اشرف پور
0

پارس tu5 تا زمانی که پشتش ننشستی و یا توی جاده نرفتی ماشین خوبی به نظر میاد اما وقتی به اولین گردنه رسیدی حالت از این ماشین بهم میخوره توی دنده سه که رسیدی دیگه ماشین جون میکنه و بالا نمیره باید بیای دنده 2 با سرعت 50 تا با دور 5000 بالا بری . یه مسافرت کوچیک باهاش رفتیم واقعا حالم بهم خورد از این ماشین نمیدونم مردم چی فکر میکنن که ایرانفرغون این ماشین ناقصو بهشون به این قیمت مینداره تازه به اسم ال ایکس . قبلش یه سمند 1800 داشتم با اینکه بدنه سنگین تر داشت اما توی جاده سربالایی خیلی بهتر از این tu5 بالا میرفت من خودم هم گول این حرفها رو خوردم که هر جا میرفتم میگفتم tu5 خیلی خوبه . الان هم تا میرم تعویض روغنی زود میگه tu5 هستش موتور همه فکر میکنن این tu5 خوبه اما من دارم میگم آقا این موتور به کار بدنه پارس نمیاد اصلا جون نداره واسه سربالایی گول اسم tu5 نخورید که هیچی نیست این موتور برای پارس
08:03  1394/07/30
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
0

دوستان من پارس ty5مدل 93 داشتم به دلیل مشکل گیربکس وسنگینی دنده 1و2 توسربالایی که جواب نمیداد فروختم شهریور دوباره یکی دیگه خریدم البته به نظر من مشکلات قبلی نداره تو سربالایی گیربکسش بهتر عمل میکنه ونیاز کمتری برا معکوس داره اگر کسی از دوستان امتحان کرده ذکر کنه و خواستم بپرسم مگه گیربکسشونو دست کاری کردن ممنون
03:20  1394/07/30
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
1

با سلام دوستان پارس من الان 1000 کیلومتر کار کرده باموتور ty5میخواستم بپرسم چه مارک روغن برا موتور وگیربکسش براش بریزم بهتر ممنون اگر جواب بدید
03:11  1394/07/30
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

اصلا همش بد این موتور اهل بوق خوب!!!حالا راحت شدین؟چرا شما حرف حق رو انکار میکنین؟چقدر سمجین شما آرش و رضا؟همه با این موافقن که پارس موتورxu7یه موتور اهل بوقه نه شتاب داره(درحد اردی شتابش) نه کم صدا هست نه مصرفش خوبه (صدی14لیتر) نه تو سربالایی کشش داره اندازه 206 و تندر نه کیفیت قطعاتش خوبه(رتبه 21 هم رده با تیبا) الانم که میخوان این موتور رو از رده خارج کنن به خاطر همین مشکلات و قدیمی بدنش و آلودگی هواش . حالا من نمیدونم شما بر چه اساسی میگین خوبه فقط بهوخاطر اینکه خودتون ماشینتون این موتوره!؟
19:26  1394/07/29
گزارش
پاسخ دادن
فرید
0

این رو هم بگم که من الان خجالت میکشم با که ماشینی رانندگی میکنم که آرم رنو روش هست ناراحت میشم تو خیابان های ما خودرو های با ارم پژو وسیتروئن زیاد هستن مردم ما لایق بهترین ها هستن شما میگید بنز گرونه فلکس چی البته این زیاد مربوط به مردم نمیشه مربوط به خودروسازهای ما میشه که به جای همکاری با کشور پیشرفته تر وبا فرهنگ تر مثل المان یا ژاپن از نظر سیاسی هم بخواهید خیلی معتدل تر از فرانسه هستن رفتن با فرانسه ای قرار داد بستن که به ما خیلی خیانت کرده فقط تو خودرو سازی پژو که راحت قرار داد ها رو لغو کرد رنو هم که به چندین برابر قیمت به ما خودرو هاش رو میفروشه زانتیا هم از نظر ایمنی از تندر کمتره 2 ستاره حالا بقیه قسمت های خیانتشون تو بقیه ی حوزه ها غیر خودرو بماند
18:15  1394/07/29
گزارش
پاسخ دادن
فرید
0

من نمیگم سریعا داخلی سازی بشه در واقع منظورم اینه که اگه چند سال پیش به جای همکاری با پژو با فلکس واگن یا اپل یا بنز همکاری میکردن الان یه موتور 20سال پیش المانی به ایران انتقال کامل تکنولوژی داده شده بود و الان مونتاژ میشد با قیمتی پایین تر قطعا میدونید موتور 20 سال پیش آلمانی بهتر از موتور 20 سال اینده ی فرانسه هستش
18:06  1394/07/29
گزارش
پاسخ دادن
آرش
5

ادامه : پس دیدیم که ماهیت موتورهای ef7 و tu5 تا حد زیادی با xu7 فرق داره . tu5 و Ef7 برای یک ماشین شهری با تعداد سرنشین کم و برای استفاده کم و خانگی مناسب هستند ولی در صورت استفاده زیاد و جاده ای به هیچوجه نمیتونن کارایی xu7 رو داشته باشن . پس یا باید ef7 و tu5 رو انتخاب کنید و با ضعف کشش و مشکلات ناشی از سرهم بندی شدن موتور و بدنه و عدم هماهنگی موتور و گیربکس و هزینه بالای تعمیر و نگهداری و کمی قطعات و تعمیرکار کنار بیاید یا موتور پر مصرف تر xu7 رو انتخاب کنید تا در جاده راحتتر باشید . گشتاور بسیار خوب 153 نیوتن متری در دور 3000 واقعا مزیت عمده ای محسوب میشه و سبب میشه رانندگی با xu7 راحت تر و استهلاک موتور و قطعات در اثر دور بالای موتور کمتر بشه . در مورد K4m ال نود هم باید بگم که ال نود یک ماشین کامل محسوب نمیشه چون از نظر تعادل ، کولر ، ظاهر ، امکانات و آپشن ، راحتی داخل کابین و صندلی ها واقعا ضعف های عمده ای داره . پس میبینیم که با انتخاب هر ماشین و موتوری یک سری مزایا کسب میکنیم ولی باید با معایب اون موتور و ماشین هم کنار بیایم .
15:23  1394/07/29
گزارش
پاسخ دادن
hhh
0

قدرت موتور ef7 وو بایستی با موتور زانتیا و موتورهای بالاتر از خودش مقایسه کنی واقعا xu7l3 حرفی برای گفتن نداره اگه در مورد pars elx xu7 l4 میگفتی بله نه موتور معمولی پژو
در ضمن دو موتور tu5 و km4 هم از xu7l3 سرترند
گزارش
پاسخ دادن
22:21  1394/08/11

آرش
6

ادامه : با این اوصاف موتور tu5 برای یک هاچبک کوچک مثل 206 مناسب هست و نه یک سدان سنگین خانوادگی که قرار هست بار و سرنشین بیشتری رو حمل کنه و بیشتر در جاده باشه . همه ما دیدیم که tu5 به خاطر گشتاور کمتر و نوع گیربکسش در جاده های کوهستانی اصلا عملکرد خوبی نداره به خصوص اگر ماشین پر و سنگین باشه . موتور ef7 هم کم و بیش همین مشکل رو داره و فقط در دورهای بالا بهتر از xu7 عمل میکنه . لذا با تمامی مشکلاتی که xu7 داره همچنان جایگاه خودش رو حفظ کرده و ef7 و tu5 تهدیدی جدی برای این موتور محسوب نمیشن . جایگزین xu7 باید موتور مثل EW7 یا EW10 باشه نه موتورهای کم گشتاور موجود فعلی در ایرانخودرو . شما اگر به دسته موتورهای ef7 و tu5 بر روی بدنه پارس و 405 و سمند نگاه کنید متوجه اوج سرهم بندی و بی کیفیتی در طراحی میشید . موتور xu7 زمانی واقعا بازنشسته میشه که موتوری واقعا بهتر و از هر لحاظ بهتر مثل EW10 جایگزینش بشه . وگرنه سرهم بندی کردن موتور بر روی بدنه و کاهش مصرف به ازای افت گشتاور دور پایین موتور هنر چندانی نیست . در شرایط فعلی معقول ترین موتور برای 405 و پارس و سمند همین xu7 هست .
15:13  1394/07/29
گزارش
پاسخ دادن
آرش
5

ادامه : این دور بالا بودن موتورهای tu5 وef7 تبعات بیشتری نظیر کم کردن روغن و همچنین فرسایش شدیدتر قطعات داره . لذا با اینکه این موتورها کم مصرف تر هستند ولی ناوگان حمل و نقل عمومی مثل سواری های زرد رنگ بین شهری هیچگاه از این موتورها استقبال نکردند . موتور xu7 به راحتی با 5 سرنشین و کولر روشن در روزهای گرم تابستان و اکثرا با سوخت گاز همین 405 و سمندهای زرد رو به جلو میرونه . از طرفی هزینه تعمیر و نگهداری xu7 هم بسیار کمتر از این موتورهاست . پس کشش بیشتر xu7 در دورهای پایین موتور و فراوانی دسترسی به قطعات و تجهیزات و تعمیرکار سبب شده این موتور همچنان پیکره اصلی ناوگان سدان های داخلی رو تشکیل بده . موتور tu5 بر روی بدنه 405 و پارس از ضعف کشش رنج میبره و بر روی بدنه سمند هم هیچگاه جواب نداده . وضعیت کیفیت پایین ef7 و همچنین گشتاور دور پایین کم و عدم دسترسی به قطعات و تعمیرکار این موتور هم نقطه ضعف خیلی بزرگی برای ef7 هست . به عبارتی ماهیت tu5 و ef7 با موتور xu7 فرق داره و برای کار سخت و مداوم هیچگاه مثل xu7 جوابگو نبوده اند و این رو گذشته ثابت کرده .
15:02  1394/07/29
گزارش
پاسخ دادن
آرش
5

درست هست که موتور xu7 قدیمی و پرمصرف هست ولی اگر منطقی بخوایم بررسی کنیم میبینیم که ایرانخودرو برای این موتور تا الان نتونسته جایگزین شایسته ای پیدا کنه . ایرانخودرو سعی کرد از دو موتور tu5 و ef7 در کنار xu7 استفاده کنه تا شاید بتونه این ها رو جایگزین کنه ولی این دو موتور بنا به دلایلی که عرض میکنم هیچگاه نتونستن واقعا xu7 رو از میدون به در کنند . اول از هر چیزی بحث گشتاور هست . موتورهای ef7 و tu5 به واسطه گشتاور دور پایین ضعیفتری که نسبت به xu7 دارند راننده رو ناچار به استفاده از دورهای بالای موتور میکنند . این دور موتور در دورهای زیر 4000 از نظر گشتاور ، نسبت به xu7 ضعیفتر عمل میکنند . این موتورها برای دور بالا مناسب هستند . دور موتور بالا در کنار جابجا شدن موتور و استفاده از دسته موتورهای دراز و بی کیفیت سبب بروز استهلاک بیشتر موتور میشه و در نتیجه مثل موتور xu7 استفاده از این موتورها بعنوان موتورهای سخت کار و ناوگان حمل و نقل امکان پذیر نیست . از نظر گشتاور وضعیت ef7 کمی بهتر از tu5 هست ولی کیفیت بسیار پایین ef7 و روغن ریزی مکرر و نقایص عمده دیگری داره . ادامه در پست بعدی
14:55  1394/07/29
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
0

علی کوچولو،ده بار گفتم که پارس فارس رده ی 16 هست.
پارس خراسان 9 و تهران 10 و مازندران 12 هستن از 18 ماشین 25 تا 50 میلیون.
هر چند بازم دارم برا تو و 2+ یاسین می خونم.
14:38  1394/07/29
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 56 57 58 59 60 61 62 صفحه آخر
صفحه 59 از 90

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 57 نظر
7Mosi 20 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
بهنام : فروردین ها کسی فاکتور نشد
عباس : داداش اومدی اینجا میپرسی، مگه خجالت میکشی از خود اون نمایندگی بپرس ، اصل قضیه رو ول کردی اومدی از ملت میپرسی، از عکس چک پزشکیان هم نمیتونه کاری کنه چه برسه به اونا، انقد سخت نگیر زندگی رو
نیشابور از مهدی : دنا رو نفروش ایرانخودرو کارش درسته
تارا مشکی 30 اسفند : سلام وعرض ادب... تارا مشکی آبنوس واریز اولیه 15 مهر.. تکمیل وجه 6اسفند.... موعد تحویل 30 اسفند 1403..... پرداخت 3میلیون 100 24فروردین1404... فاکتور 26 اردیبهشت...با 5بار ثبت شکایت و بیش 20 بار تماس هر روز صبح و ظهر.
نیشابور از مهدی : دنا رو نفروش ایرانخودرو کارش درسته
تارا مشکی 30 اسفند : سلام وعرض ادب... تارا مشکی آبنوس واریز اولیه 15 مهر.. تکمیل وجه 6اسفند.... موعد تحویل 30 اسفند 1403..... پرداخت 3میلیون 100 24فروردین1404... فاکتور 26 اردیبهشت...با 5بار ثبت شکایت و بیش 20 بار تماس هر روز صبح و ظهر.
Ali : سلام زودتر فاکتور میشه بهمن حالا دیگه آخراشه و فاکتور اسفندشروع میشه تعدادی دوستان هستن که سراميک یا رنگ خاصی هستند که‌ شاید دورتر بشه
ایگل کرمان : سلام منم اسفند ثبتنام کردم هنوز تکمیل وجه
Fatmeh : سلام دوستان وقت بخیر فروش فوق العاده ۹۰‌روزه شاهین جی کسی تبدیل به جی ال زده؟ اگه زدین درجا فاکتور شده یا نه؟؟؟؟
Mostafa : سلام حسن آقا ماهم مثل شما هیچ خبری نیست چهارشنبه تماس گرفتم بهشون میگم خودتون گفتید اردیبهشت.فقط دارن دروغ میگن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سمند موتور جدید 13 خرداد : کسی امروز فاکتور نشد
ساینا : اقا توحید لطفا جواب بدید با تشکر
207 پانا 28خرداد : هنوز خرداد کسی فاکتور نشده
اپشنال : آفرین ایران خودرو جمعه هم فاکتور میکنه
آپشنال تحویل 31 خرداد : با سلام واریز اولیه ابان ماه واریز دوم اول اردیبهشت رنگ مشکی امروز جمعه فاکتور شد
ساینا دوگانه : سلام توحید جان باتوجه به اینکه سایپا دعوتنامه های تیر رو فرستاده به نظرت ساینا دوگانه تیر رو کی میفرسته؟؟؟
مجتبی : سلام بله متاسفانه همینه قیمت و میخدان به اسم دیون دولتی جیب مردم را خالی کنن کلاهبرداری مدرن!
اطلس : تورا خدا اگر رفتین جای ما هم صحبت کنین ...من راهم دوره دوتا بچه کوچیک دارم نمیتونم بیام من 24 مهر هستم ..جای منم دفاع کنین اجرتون به امام حسین ..نه مثل بعضی ها همین اصفهانی که رفت فقط حق خودش دفاع کرد مال خودش فاکتور کرد بقیه هم هیچی ..نه دادش ای طورییا هم نیس خدای جای حق نشسته ما اگر نتوستیم بیایم خدا ازمون دفاع کنه
207پانا تحویل 24 خرداد : ☆☆☆سلام دوستان 24 اردیبهشت 207 پانا ارتقارا فولادی را تبدیل زدم به آل مینیوم☆☆☆ ☆☆☆چیزی که شنیده بودم درجا فاکتوری ولی فاکتور نشده ☆☆☆ ☆☆☆لطفا اگه کسی دراین تاریخ مبلغ واریز کرده ولی فاکتور نشده نظر اش را بگه لطف☆☆ یا تنها برای من اینجوری شده☆☆☆
مسعود : تبدیل فولادی به المینیوم پیش فروش31خرداد فاکتورنکردن کثافتا