این خودرو بیشتر با نام تجاری داچیا شناخته می شود و در سال 2008 در کارخانه پتستی در رومانی برای تولید و عرضه به مغرب و اوروپا بود این خودرو از پلتفورم L90 در طراحی آن بهره گرفته شده است و این خودرو در اولین حضور در برزیل با مهندسین برزیل نوعی انعطاف پذیری سوخت موتور 1.6 با 16 سوپاپ و 1 لیتر 8 سوپاپ و 1.6 8V ، رنو ساندرو با سه موتور انعطاف پذیری سوخت در برزیل در دسترس بود. در اصل می توان آنرا به نوعی همان لوگان ( تندر 90 ) هاچ بک دانست و همچنین می توان با اطمینان از کیفیت این خودرو سخن گفت ، زیرا قرار است در شرکت پارس خودرو جایی که رنو سرمایه گذاری هنگفتی برای ایجاد یک سایت جدید جهت تولید این خودرو داشته است ، مونتاژ می گردد .

این خودرو از سال 2008 تا به امروز در بازارهای جهانی معرفی گردیده است و برای همگان ( بیشتر روسیه ، برزیل و اروپای شرقی ) شناخته شده است . البته باید دید آیا رنو ساندرو 1 به بازار ایران می آید و یا رنو ساندرو 2 ، زیرا در طراحی نسل جدید دچار کمی تحول گردیده است . ولی احتمال حضور ساندرو 1 با توجه به مواردی که قبلا در توافقات رنو و سایپا بوده است بیشتر می باشد .
امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس هاچ بک
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1598
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)110
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)9.3
نوع سوختبنزین
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)402
عرض (سانتی‎‏متر)174.6
ارتفاع (سانتی‎‏متر)153.4
حداکثر سرعت (km/h)175
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)10.5
حجم باک (لیتر)50
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور150
پخش کننده DVD/VCDدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواراننده/سرنشین/
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

55938 نظر

ایمان
0

دوستان به نظر شما چه ماشینی زشت تر و با طراحی بدتر برلیانس چینی تو بازار وجود داره ؟
من هر چی فکر می کنم چیزی به ذهنم نمی رسه.
ولی چرا هست 207 چینی با اون چراغ های جلوش
برداشتن چراغ عقب 206 گذاشت
جای 206 پلاس دارن میدن مردم اونم با موتور و گیربکس چینی
تازه بدون نظارت فرانسه===پژو قلابی
09:54  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

به نظرم بین سمند و 405 سمند بگیر چون اتاق و سواری بهتری داره . اما این نکات رو هم مد نظر قرار بده . دید سمند زیاد خوب نیست و بدنه اش هم اگر زیاد ازش کار بکشی و مخصوصا توی دست انداز و سرعت گیر با عجله رد بشی زود میافته و خسته به نظر میرسه . خودت به سمندهای کارکرد بالا نگاه کن متوجه حرفم میشی . در مورد موتور هم بگم موتور ef7 پیشرفته تر و شتاب بهتری بهت میده واسه جاده کفی اما مشکلاتی هم داره . قطعاتش سخت تر پیدا میشه و مکانیکش هم کمه و باید ببری نمایندگی اگر مشکلی داشت واسه سربالایی هم مقداری کشش ضعیف تر داره نسبت به موتور 1800 نباید بگی راه نمیره این درست نیست . مشکل خاصی نداره اما کمی بیشتر دنده معکوس میخوره و دور بالاتر میخواد ازت . معمولا یک دنده باید سنگین تر باهاش بری نسبت به موتور 1800 اما خوب مصرفش کمتره و صداش هم بهتره در عوضش . هر ماشینی میگیری مبارکت باشه اما قبلش واقعیت ماشین رو ببین ضعف هاش ببین و تا بدونی داری چی میگیری
گزارش
پاسخ دادن
15:34  1395/03/23

سمند یا پژو
0

خیلی ممنون از راهنماییتون .سپاسگزارم
گزارش
پاسخ دادن
16:20  1395/03/23

علی
2

سمند EF7 هم از نظر امکانات و ایمنی و هم از نظر موتور خیلی پیشرفته تره من سال 91 برداشتم ولی بخاطر تحریم ها مشکل روغن ریزی داشت با اینکه خیلی از سرعت و شتابش خوشم میومد فروختمش تا اینکه از طریق کاربرای همین سایت متوجه شدم از مدل 93 مشکل حل شده و دوباره صفر برداشتم تا الان نزدیک 40000 تا باهاش توی شرایط مختلف رفتم و خوشبختانه کوچکترین مشکلی پیش نیومده البته گریبکس هماهنگی بهتری با موتور داره و فرمون با اینکه یه کم زوزه داره ولی خیلی از مدل 91 نرم تره
گزارش
پاسخ دادن
18:11  1395/03/23

صباحی
0

اگر حوصله تعمیرگاه و نمایندگی نداری اصلا سمت ef7 نرو چون وقتی خراب میشه اذیت میکنه خیلی . به سمند xu7 هم فکر کن . کشش بهتری هم داره تعمیراتش هم راحت تر هست و وقت کمتری میگیره اما مصرفش بالاتر هست
گزارش
پاسخ دادن
19:19  1395/03/23

Mk
0

سلام دوستان
ساندرو هرچی هم باشه داچیا باشه بازم برا رومانی اونم که زیر مجموعه از رنو اصالت داره برنده اروپایی
ولی ماشین های چینی چی؟ قطعات چینی افت قیمت , هرجا میری میگن چرا ماشین چینی خریدی
موقع فروشم باید ۶ماه زمان بذاری تا ماشین چینیت بفروشی
ماشین های داخلی هم که بی کیفیت مقل پژوهای چینی پارس ۲۰۶ ووو با موتور چینی که بی کیفیت
ماشبن های از رده خارجی هستن این پژوها ۲۰۷ و بی کیفیت با مشکلات زیاد
فقط میمونه ماشین های با کیفیت رنو مثل پارس تندر ال۹۰ ساندرو
باز تصمیم با خودتونه
09:37  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
تارا دنده خاکستری
0

تحویل شهریوریم هنوزفاکتورنشده
گزارش
پاسخ دادن
11:17  1402/08/12

سرلک
0

سلام من چند ساله 206 داشتم.
حالا که فروختم با 40 تومان چی میتونم بخرم.
تا کی 206. 405. پرشیا....تنوع دیگر نیست.
والا دیگه 206 هم چینی شده منم از چینی حالم بهم میخوره
میخوام ماشین خوب با کیفیت سوار بشم براهمین میخوام ساندرو بخرم
09:36  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
207
0

چون مردم چشم دارند داچیا سواران میدونند نمیشه زشتی بیش از حد مکعب داچیا و زیبایی 207 رو انکار کنند بخاطر همین سعی دارند القا کنند که 207 از لحاظ موتوری بی کیفیت و داچیا با کیفیته. اولا یه تحقیق بکنید میبینید اصالت داچیا برای رومانی هست و ربطی به فرانسه نداره جز اینکه یک موتور قدیمی رنو رو دادند داچیا میزاره روی کابینت های تولیدی اش دوما اصل فرانسه پژو 207 هستش و این اصالت اصلیه. دوما کیفیت 207 بقدری بالاست که 4 ستاره کیفی گرفته و مثل ساندرو داچیا نه سقفش جیرجیر میکنه نه گزربکسش تقه میکنه.
09:29  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
رحيمي
0

٧روز ديگه دستته
گزارش
پاسخ دادن
14:59  1395/03/23

حیدر
0

من هیجدهم ثبت نام کردم
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1395/03/23

حیدر
0

من هیجدهم خرداد ثبت نام کردم شما در چه مرحله ای هست؟
گزارش
پاسخ دادن
16:33  1395/03/23

جابر
0

اینهایی که میگن تو سربالایی دنا کشش نداره حتما اون موقع لالا بودند . والا ماکه تمام گردنهای ایران رو رفتیم مثل شیر بالا رفت . نمیدونم رو چه حساب این حرفها میزنن . میشه لطفا وقتی داری از سر بالایی بالا میری یه فیلیم بگیری ببینم داری چکار میکنی شاید ترمز دستی کشیدی بالا نمیره
گزارش
پاسخ دادن
16:37  1395/03/23

برزو
1

دنا از همه لحاظ عالی هست و به همه توصیه میکنم فقط ماشین دنا بگیرید و خیالتون از اون راحت باشه
گزارش
پاسخ دادن
16:45  1395/03/23

حیدر
0

سلام چشم . شما هم اگه فاکتور شد خبر بدهید
گزارش
پاسخ دادن
21:38  1395/03/23

کاربر: حاجیان
1

سلام آقا حیدر من ۱۶ خرداد ثبت کردم شما چه تاریخی ؟
گزارش
پاسخ دادن
14:42  1395/03/23

کاربر: حاجیان
0

آقا حیدر خواهشا بگید چند روزه ثبت نام کردید ؟
گزارش
پاسخ دادن
15:50  1395/03/23

کاربر: حاجیان
0

من در مرحله صدور فاکتور خواهشا اگر فاکتور شد من را در جریان بگذارید
گزارش
پاسخ دادن
21:10  1395/03/23

ملکی
0

هم تو هم من میدونیم داچیا متعلق به رنو فرانسس سهام و مالکیتش....پس عوام فریبی نکن...رومانی هم عضو اتحادیه اروپاست

و صد شرف داره به چین،موتورk4mهم بی دردسرترین وبهترین موتور تا رنج 60 تومنه.....ولی به تو چی انداختن.....

جنس چینی سنگین و با موتور ضعیف و افت قیمت زیاد و هزینه های قطعات و لوازم یدکی کمرشکن....چون سود ماشین چینی تو فروش قطعاتش هست......
09:29  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
سهراب
0

کسانی که ماشین چینی میخرن، مخصوصا 207 چینی و برلیانس چینی و پارس و 206 چینی تر میخرن
فریب ظاهرو اپشن میخورن،مشکل اصلی ماشین چینی وزن زیاد و قدرت و گشتاور کم نسبت به اون وزنه وعدم هماهنگی مناسب موتورگیربکس،
که درصد زیادی از نیرو هدر میره....
حالا مسایل مونتاز وتعلیق و ...وافت قیمت زیادشون ماند،...
پژوهای چینی هم مفتشون نمیارزه فقط گول آرم پژو چینی خوردن خریدن با موتور چینی و قطعات بی کیفیت مخصوصا پارس و 206
09:28  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
عماد
0

پژو های از رده خارج ایران خودرو مثل پارس

اگه ماشین خوبی بود

پارس و 206 سوارها همه پیرمرد نبودند.

این ماشین ساخته شده برای پیرهای خسته
چون حوصلشون زیاده با این ماشین ها همش برن جلو در نمایندگی و مکانیکی
09:27  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
پژو چینی
0

پژو چینی 207 و پارس بی بهره از سواری خوب

سواری ای که رنو ساندرو میدند به مراتب بهتر و عالی تر از پژوه چینی ایران خودرو هست .
207 . پارس از رده خارج به درد زمین کشاورزی میخوره نه جاده و سفر
سواری پارس و 206 هیچ شباهتی به سواری خودروهای خوب نداره عین پیکان سی سال پیش .

فقط ایران خودرو میتونه پژو چینی بسازه با قطعات بی کیفیت فقط به درد زمین کشاورزی میخوره و نه جاده برلیانس هم چینی که اصلا نمیشه دربارش حرف زد
09:27  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
بابک
0

هترین خودرو تا رنج 62 از لحاظ کم استهلاکی،

دوام قطعات،بی دردسری،نیم شاسی،بدون افت قیمت فقط و فقط ساندرو استپ وی هست...البته اگه بتونی اسم بنویسی ....

که از محالاته......خودشم که7میلیون بالای قیمت کارخونس
09:26  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام
خیر مثلا از ما هفته آخر خرداد بود ولی هفته آخر تیر اومد
گزارش
پاسخ دادن
15:02  1402/08/11

شاهین جی
0

سلام
شماره درخواست و پذیرش میگی؟؟
گزارش
پاسخ دادن
20:37  1402/08/13

هادی
0

ملاک انتخاب خودرو قدرت موتور،گشتاور ،حجم موتورمناسب،وزن معقول و مناسب،فراوانی قطعات،نبود افت قیمت،4ستاره کیفی بودن و داشتن تایید تست تصادف و ایمنی،شتاب و چالاکیو برند اروپایی بودنه.....شما ملاکت بزک دوزک و اپشن هست ضمنا ظاهر بی اصل ونسب تعجب اورتره.....رو یه ماشین چینی ظاهر یه خودرو اصیل و لاکچری رو بزنن ولی از درون هیچ باشه و وزنش به مشخصاتش اصلا نخوره این تعجب اوره.....
09:25  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
مهران
0

داچیا سهام و مالکیتش متعلق به رنو فرانسس اگه تمرین کنی یاد میگیری.....واسه همین اون ارم زیبای رنو جلو عقبش حک شده که کلی حرف درونش نهفتس......حرفهایی از جنس بی دردسری،باکیفیتی ایمن بودن،کم استهلاکی،چالاکی،بی افت قیمتی،اروپایی بودنو.....با دیدن لوگوی رنو تو ذهن تداعی میشه......
09:24  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
کامران
0

من خیلی تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم تمام کسانی که ساندرو خریدند عمدتا زود پشیمون شدند چون واقعا ماشین خسته کننده ای هستش. صندلی هاش مثل نیمکت پارک سفت و ناراحت کننده است. طراحی داخلی اش مثل پیکان میمونه. تو سربالایی کم میاره و گیربکسشم خوب نیست. خریدش توجیهی نداره چون لذت رانندگی نداره
09:23  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
حمزه
0

کسی اطلاع نداره؟
گزارش
پاسخ دادن
14:22  1395/03/23

امیر
0

تقریبا دوماه زمان میبره مال من هم تک گانه است پنج روز فاکتورشده ولی تحویل ندادن
گزارش
پاسخ دادن
21:04  1397/07/19

پشیمان از داچیا
0

داچیا سواری یعنی افسردگی و پشیمانی..... روحیه آدم داخل این ماشین قدیمی افسرده کننده است..... همین الان این خودرو قدیمی محسوب میشه چه برسه به چند سال دیگه که زیرخاکی محسوب میشه
09:20  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

هروقت خواستید ساندرو داچیا رومانی بخرید برید دربازه گیربکس ضعیفش تحقیق بکنید که تو دنده سنگین تقه میکنه و نمایندگی هم میگه عادیه!!!! سقفش بعد از یک مدت کوتاه صدا میکنه نمایندگی میگه عادیه!!! اینها همه به کنار قیافه ساندرو واقعا افسرده کننده است مخصوصا داخلش با اون دکمه های بزرگ قدیمی.....
09:17  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
تارا دستی
0

هیچ جوری!!!
گزارش
پاسخ دادن
08:55  1402/08/11

رضا
0

خسته نباشی
گزارش
پاسخ دادن
10:27  1402/08/11

تارا
0

واقعا خسته نباشی.. خودت میگی 6سرعته..قیمتش بالاتر هست
گزارش
پاسخ دادن
17:58  1402/08/11

معجزه
0

فقط معجزه میتونه این اتفاق رو رقم بزنه
گزارش
پاسخ دادن
21:04  1402/08/11

ساندرو استپ وی
0

به لطف یکی از دوستان دیروز فرصتی پیش اومد که یه تست سواری از استپ وی بگیرم اول نمیخواستم نتایج تجربم رو بنویسم ولی به خاطر برخورد زشت دلالان این خودرو توی این فروم مینویسم که شاید به درد کسی بخوره
1-شتابش واقعا کمه
2-جنس لوازم داخل از تیبا بدتره
3-تودوزی جلو داشپورت دسته دنده وکلا طراحی داخلی واقعا فاجعس
4-گیربکس لگدهای شدیدی داره به نسبت ماشینهای همرده مخصوصا اگر ماشین کمی سرد باشه یا یکم سربالایی باشه.
5-ماشین خیلی خشک و با کوبش زیاد هست
6-فرمون واقعا سفته و حتی به نسبت تندر 90 که داشتم فرمون خشک تری داره
7-با گرفتن کولر 20 درصد توان موتور گرفته میشه که واقعا روی شتاب تاثیر زیادی داره
8-اگر کولر روشن باشه و فرمون بدین به یه جهت کلا دیگه موتور کم میاره حتی اگر پر گاز حرکت نکنین خاموش میکنه
9-کابین خیلی پر سرو صدا با اینکه ماشین 3000 تا کار کرده
10-صدای موتور خیلی زیاد و کاملا داخل کابین شنیده میشود
11-مصرف خوردو بسیار بالاتر از حد 1600
اینا تجربه من بود و من از خرید این خودرو منصرف شدم بازم دوستان قبل انتخاب حتما سواری بگیرن تا مطمئن بشن.
09:06  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
مجید اس 5
0

سلام تغییری هم تو وضعیت خودروی سایت ثبت شده یا نه؟
من 28 تیر تکمیل وجه کردم همونجوری مونده مدارکم نیومده هیچی؟
کدوم شهری؟
گزارش
پاسخ دادن
09:29  1402/08/13

بابک
0

ساندرو داچیا رومانی همین الان از رده حارج محسوب میشه چه برسه به چند سال آینده. طراحی غیرقابل قبول این خودرو در نمای خارجی که مثل لاکپشت میمونه و طراحی داخلی این خودرو که بیشتر شبیه پیکان های سی سال پیشه باعث افسردگی آدم میشه. مخصوصا اون دسته دنده اتوماتیکش که دقیقا مثل اسباب بازی میمونه. موتور K4m قدیمی که برای 20 سال پیش طراحی شده و بازدهی خیلی پایینی داره. گیربکس ضعیف این خودرو که شتاب 17 ثانیه ای ایجاد میکنه که واقعا ناامید کننده است. صندلی های مثل نیمکت این خودرو دشمن اصلی سلامت راننده است. صدای جیرجیر سقف که گلایه خیلی از خریداران این خودرو رو به همراه داشته. لگد گیربکس اتوماتیک و حرکت دنده مرده ک
09:05  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
علی
0


هیچ توجیهی برای خرید ساندرو داچیا وجود نداره.

کافیه تو اینترنت علت نخریدن داچیا ساندرو رو سرچ کنید تا متوجه بشید

ار مارک این خوددو گرفته قلابیه تا اطلاعات شتاب و مصرف این خودرو. خودردی سنگینی که به زور تو 17 ثاتیه شتاب میگیره و...
08:59  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
داچیا هرگز
0

من به طراحی زشت و قدیمی و کسل کننده داچیا کاری ندارم به گیربکس ضعیفش هم کاری ندارم ولی اسم داچیا سوار که به دارندکان ساندرو میگن خیلی تحقیر کننده است.
08:57  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

ساندرو سوارا ناراحت نباشید ماشین روز اروپا مبارکتون باشه
جالب 207 با 4 ستاره را ماشین نمیدونیدولی 4 ستاره ماشین خودتون با کیفیت می دونید جالب از سال 90 به بعد با تحریمها کلیه ماشینا(ال 90) با قطعات قلابی تولید شده وهمه می دونند این 4 ستاره ها برای همه ماشینا هست و مستثنی نیست ولی حالا از ساندرو بگم کارخونه ای که سهامش برای رنو هست کارخونه ای که جهت تولید خودرو ارزان شده واقتصادی برای کشورهای فقیر ایجاد که در هیچ کشوری اجازه زدن ارم رنو را روی ماشینا نداشتن حتی ترکیه هم فیلم هاشون با اینکه نسل جدید ساندرو اتپ بعنوان تاکسی هست ارم داچیا را داره
08:37  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
زمستان
0

بنده هم تو یکپارچه خورده زمستان ۱۴۰۲
تا الان پیامک نیومده
تو سایت هم خبری نیست
ممنون میشم کسی اطلاعات داره راهنمایی کنه
نکنه نوبت پریده ?
گزارش
پاسخ دادن
21:53  1402/08/10

حسین
0

شخصی نزد طبیب رفت .طبیب از علت مراجعتش پرسید. مرد گفت کاری ندارم. طبیب از آنچه به بیماران روانی میداد برایش تجویز نمود.کسی گفت اوکه بیمار نبود!! طبیب گفت:در سختی بیماریش همین بس که به جایی آمده که او و ما را حاجت نیست.
جهت اطلاع این صفحه مربوط به اظهار نظر دارندگان ساندرو و تبادل اطلاعات است نهافراد غیر مرتبط.
01:30  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

من که از خرید داچیا کلا پشیمون شدم. واقعا حیف به پول که بدی برای ماشینی که ده ساله تو آفریقا هم کسی سوارش نمیشه.
00:17  1396/08/20
گزارش
پاسخ دادن
تارا دستی ۳۱ مرداد نقره ای متالیک
0

مبارک باشه.
ببخشید شماره قراردادتون چند بود؟ چه رنگی بود ماشینتون؟ احرازتون قرمز شده بود؟
گزارش
پاسخ دادن
15:52  1402/08/10

رضا
0

سلام عزیزان در این رکود بی‌سابقه بازار خودرو ساندرو رنو از معدود خودرو‌ها است
که مشتریان نسبتا زیادی را در پشت درب‌های پارس‌خودرو به خود می‌بیند.
همان‌طور که خودتان بهتر می‌دانید در ممالک در حال توسعه به خودرو به شکل یک کالای سرمایه‌ای نگاه می‌شود،
از این رو اگر شما یک شخص محافظه‌کار و آینده‌نگر هستید و در کنار آن پیش از خرید به فکر فروش خودروی خود هستید،
بدون شک ساندرو استپ وی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
23:58  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
حجت
2

اگه تونستی استپ وی ثبت نام کنی جایزه داری.......

.ان شاالله بتونی 63جورکنی و از بازار تهیه کنی......

لذت خودرو نیم شاسی،کم استهلاک،بی درسر واسپرت ،بدون افت قیمتو بچشی.......وبعد7سال به قیمت کارخونه بفروشی..........

باورش برات سخته میدونم......از دست این بنجل چینی که با بزک دوزک سعی درکتمان وزن سنگین و قدرت کم نسبت به وزنش داره هم رحت شی..

.ولی خوب چند میلیونی ضرر فروش داری دیگه،تایید تست ایمنی نداری،لنت هات روسریع عوض کن

،کمک فنرهاخیلی سریع صدای بدی میدن خیلی احتیاط کن، کولرتم نمادینه،زیادسربالایی نرو راه بند میاری،وزن1250،حجم1500سیسی،شتاور 137!!!!!!!الله کبر
23:56  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
اشرفی
0

رنو ساندرو
ارزش خودرو به کم استهلاکی و قدرت موتور گیربکس و وزن سبک
،افت قیمت معقول و فراوانی و قیمت مناسب قطعات یدکیشه...
چیزی که ماشینای چینی ازش بویی نبردن...
انتخاب خودروی چینی اشتباه محضه..
23:55  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
عماد
0

سلام دوستان گرامی
باابا قربونه هرچی خودرو زنو ساندو و داچیا هست
کامنتهای پارس یا ۲۰۶ رو بخونید که همه دارن مینالن .
من که پارس تندر دارم راضی هستم
داداشمم ساندرو داره. لاستیکشو به خودرو ایرانی و بنجل های چینی و مخصوصا پژوهای چینی ایران خودرو نمیدیم نمیدیم. بزن لایک رو... ممنون
23:54  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
امید
0

شاسی خورده؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
13:06  1402/08/10

شادکام
0

سلام ودرود.
بنده ثبت نام دیماه بودم (12 دیماه)
اقساطی
7 آبانماه تحویل گرفتم.
گزارش
پاسخ دادن
22:50  1402/08/13

کامران
0

سلام بر همگی
نکته ای بگم و برم
ساندرو هرچی هم باشه داچیا باشه بازم برا رومانی اونم که زیر مجموعه از رنو اصالت داره برنده اروپایی
ولی ماشین های چینی چی؟ قطعات چینی افت قیمت , هرجا میری میگن چرا ماشین چینی خریدی
موقع فروشم باید ۶ماه زمان بذاری تا ماشین چینیت بفروشی
ماشین های داخلی هم که بی کیفیت مقل پژوهای چینی پارس ۲۰۶ ووو با موتور چینی که بی کیفیت
ماشبن های از رده خارجی هستن این پژوها ۲۰۷ و بی کیفیت با مشکلات زیاد
فقط میمونه ماشین های با کیفیت رنو مثل پارس تندر ال۹۰ ساندرو
باز تصمیم با خودتونه
23:53  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
رامین
0

نتیجه داچیا سواری افسردگی و دیسک کمره. ماشین زشت با گیربکس ضعیف. ترمز کاسه ای و فرمان هیدرولیک در سال 2017!!!
23:24  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0


کامنت ها را که خوندم نسبت به ساندرو یه حس بدی بهم دست داد. الان که ساندرو رو که میبینم متوجه میشم واقعا زشته. قدرت که نداده. با وزن 1200 کیلو و گشتاور 140 داره که با گیربکس ضعیفش میشه قوز بالا قوز. شتاب 17 ثانیه ای که هیچی!!
23:08  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
0


ما زمانی دنبال استپ وی و ساندرو بودیم ولی پس از مدتی متوجه شدیم که موتور ساندرو نسبت به بدنه اش کوچکتر هستش و اینکه دادن پول بالایی برای استپ وی بدون داشتن هیچ آپشنی واقعا ریختن پول در جوب هستش ما چند ماه پیش ۲۰۷ اتومات گرفتیم و ۲۰۷ آپشن های بالاتری از ساندرو و استپ وی دارد.
پس نتیجه میگیریم که گرفتن ۲۰۷ خیلی به صرفه تر از ساندرو میباشد
23:07  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
Omid
0

ساندرو هرچی هم باشه داچیا باشه بازم برا رومانی اونم که زیر مجموعه از رنو اصالت داره برنده اروپایی

ولی ماشین های چینی چی؟ قطعات چینی افت قیمت , هرجا میری میگن چرا ماشین چینی خریدی

موقع فروشم باید ۶ماه زمان بذاری تا ماشین چینیت بفروشی

ماشین های داخلی هم که بی کیفیت مقل پژوهای چینی پارس ۲۰۶ ووو با موتور چینی که بی کیفیت

ماشبن های از رده خارجی هستن این پژوها ۲۰۷ و بی کیفیت با مشکلات زیاد

فقط میمونه ماشین های با کیفیت رنو مثل پارس تندر ال۹۰ ساندرو

باز تصمیم با خودتونه
22:26  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
خسرو
1

سلام خدمت همه دوستان عزیز . مخصوصا همسایه های چینی سوارمون که اسباب خنده ما را فراحم میسازند .
چندبار میخواستم برم توی سایتشون سربه سرشون بذارم اما شخصیت استپ وی بهم اجازه نداد و
ضرب االمثل میازار موری که دانه کش است در ذهنم مجسم شد .
بااجازتون استپ وی دنده دستی دارم تحویل اردیبهشت 96 یه مسافرت مشهد شمال باش رفتم .
خداوکیل خیلی راحت و نرمه و کم مصرف . دم پارس خودرو گرم . میدونم که شخصیت شماهم اجازه نمیده به سایت همسایه چینی هامون سرک بکشید . به این میگن اصالت . لطفا سربه سرشون نذارید مخلص دوستان چینی و پاکستانی وهندی هم هستیم .
21:15  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
0

ولی دوستان
اگر قصد خرید خودروی داخلی زیر 40 میلیون رو دارید

منم رنو ساندرو معمولی که خودمم به تازگی خریدم رو بهتون پیشنهاد میکنم

هر چی باشه از این چینی های بی اصل و نصب بهتره و موقع فروش رو هوا بردنش نه با منت و دروغ.

این H330 هم مثل لیفان و جی5 و ام وی ام 530 و......
خیلی های دیگه هست

1 سال خوبه ولی به محض خراب شدن باید زانوی غم بغل بگیری که چه جوری درستش کنی .

پس کمی تحقیق و فکر قبل دادن پول به کارخانه جات داخلی رو فراموش نکنید.
21:12  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

از لحاظ روانشناسی ساندرو داچیا رومانی ماشین خشک و بی روحیه که مهصوص افراد گوشه گیر و افسرده طراحی شده. این ماشین ضمن ضعف در گیربکس و شتاب 17 ثاتیه ای دارای مشکل عدم تعادل و چپ شدن سریع است. آیرودینامیک ماشین ضعیفه بطوریکه القاب ال مکعب یا کابینت رو بهش دادند.
21:07  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
تارا
0

مرداد داره فاکتور میشه
گزارش
پاسخ دادن
15:02  1402/08/08

مریم
0

تیرماه
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1402/08/08

تارا
0

مرداد داره فاکتور میشه
گزارش
پاسخ دادن
13:32  1402/08/08

پژو چینی
0

سلام دوستان
تمام کامنت هاتون رو خوندم

من خودم خیلی ماشین باز هستم ببینید اگر واسه پولتون زحمت کشیده اید ماشینی که میخواین بخرین رو کمی ورانداز کنید ببینید پدر و مادرش کیه از چه نسلی هست


اگر قصد 1 یا 2 سال سواری رو دارید این ماشین ها که هیچی هر ماشین صفر دیگه ای هم بخرید خوبه و اذیت نمیشین


ولی اگر بیش از 2سال میخواین نگهش دارین اصلا سراغ چین جماعت نرید چون جنس چینی عمرش از اول براش تعریف شده.

البته در مورد صحبت یکی از دوستان که میگفت چین قدرت اول دنیا داره میشه درسته ولی نه در مورد صنعت خودرو چین در مورد قطعات و لوازم سفارشی داره اول میشه که اونم بستگی به نوع سفارش و مقدار پولی که بهش میدین بستگی داره.


که تازه ساخت ایران هست دیگه قطعه و مکانیک ندارن
این خودرو ها چندساله داخل ایران هست ولی دیگه نه خدمات دارن نه مکانیک
21:01  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
ماشاالله
0

زمانی چین جزیی ازکشورهای کمونیستی بشمارمیومد ولی الان نه ازشریکهای تجاری جمهوری اسلامی ایران شده!!!جلل الخالق...
20:59  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
شاهین تیر
0

دوست عزیز شماره درخواست شما چنده؟چون ما هم پیش فروش مادران تیر ماه هستیم که با این تفاسیر فکد کنم 1403 تحویل بگیریم
گزارش
پاسخ دادن
12:44  1402/08/08

شاهین تیر
0

دوست عزیز شماره درخواست شما چنده؟چون ما هم پیش فروش مادران تیر ماه هستیم که با این تفاسیر فکد کنم 1403 تحویل بگیریم
گزارش
پاسخ دادن
13:04  1402/08/08

رحمان
0

دوستان عزيز برلیانس چینی ماشين هاي تو رنج 50 تومان از اين كيفيتشون هستش كه اسم سايپارو خراب ميكنين .

اگه پولتون زيادتر از 50 تمونه ميتونين ماشين هاي بهتر از اين مثلا رنو ساندرو كه محصول سايپاست و پارس خودرو تحت نظارت رنو

سوار بشين يا محصولات پارس خودرو ، از قديم گفتن هر چقدر پول بدي همون قدر آش ميخوري . اما اينم قبول دارم كلا" تو ايران قيمت ماشين فضايي هستش

سراغ ماشین چینی نرید که مفتش هم نمیازره بی کیفیت و چینی موقع فروش اشکتون در میاره
20:57  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
0

این ماشین هنوز وجود خارجی نداره.فعلا پول جمع میکنن بدن دست چینیا تا واسمون اسباب بازی درست کنن.

دلم واسه ایران خودرو سایپا کباب میشه هی خودشونو به آبو آتش میزن تا مردمو سرکیسه کنن اما نمیشه.

تو این یکسال چندین مدل ماشین چینی آوردن چندتا فروختن الباقی رو دستشون بادکنک شده.
20:53  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد206
0

برلیانس چینی
اگر محصول جديد سايپاست پس اسم سايپا را به چين خودرو تغيير دهيد !!!!
20:53  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

باید به من 23 تحویل می دادن زنگ زدم نمایندگی می گن شاید تا 27 ،28 طول بکشه
گزارش
پاسخ دادن
10:17  1395/03/23

erfan tu5
0

من ب همون ی هفته تاخیرم راضیم ولی بیشتر از یه هفته نه
گزارش
پاسخ دادن
13:18  1395/03/23

erfan tu5
0

هر وق تحویل گرفتی مارم در حریان بزار
گزارش
پاسخ دادن
13:21  1395/03/23

کاوه
0

داچیا بعنوان یک خودروی قدیمی ارزش خرید نداره. حالا قدیمی بودنش خیلی مهم نیست ظاهر زشت و کسل کننده این خودرو دلزدگی ایجاد میکنه
20:51  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
hossien
0

زهراخانم سلام.شما چه خورویی ثبت نام کردید.بطورکلی اگرخودرویی مشکل تولید نداشته باشه,بین یکهفته تا دوهفته از مرحله تخصیص به مرحله فاکتور میرسه.این اعداد تقریبی هستند.بستگی به شرایط دیگر هم دارد.مثلا چند تا ازدوستان که تیبا دوگانه تحویل فروردین تا شکایت به صنعت ومعدن نکردند,خودروشون را ندادند.هستند کسانی که اون شرایط را دارند اما هنوز تحویل نگرفته اند.اگر خودروتون را لازم دارید با ۰۹۶۷۷۰ تماس بگیر وبگومن سر موقع خوروم را میخواهم, اگر ندید شکایت میکنم. دو سه بار زنگ بزنید بدون حرف بد واصرار کنید بهتون میدهند.این تجربه بنده است.
گزارش
پاسخ دادن
08:08  1395/03/23

ابراهیم
0

سلام من چند ساله 206 داشتم.

حالا که فروختم با 40 تومان چی میتونم بخرم.

تا کی 206. 405. پرشیا....تنوع دیگر نیست.

والا دیگه 206 هم چینی شده منم از چینی حالم بهم میخوره

میخوام ماشین خوب با کیفیت سوار بشم براهمین میخوام ساندرو بخرم
20:42  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
0

دوستان اینجا ایرانه همین فردا ملت هجوم می برن برای خریدنش

نظرتون اگه این ملت همچین کاری نمی کردند اینا جنس بنجول از نوع چینی مینداختن به ما

اونا مقصر نیستند ما مقصر 100/ 100 هستیم

اونا جنس رو می یارن ببینن خریدار نداره مجبورند عوضش کنند وقتی میارن و ما هجوم مغولی می بریم سمتشون بابت خرید خوب اونا هم سوء استفاده می کنند
اینقدر به خودروسازا بدو بیراه نگین مشکل خود ماهاییم

حالا باز برید ماشین بی کیفیت از رده خارج بزک شده چینی بخرید بعد موقع فروش همش آگهی کنید تو سایت ها میبینی مشتری نداری

ولی کسی که ساندرو خریده راحت تو یک ساعت میفروشه
20:40  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
0

من كه اين خودروهای چینی رو نميخرم

مگان داشتم فروختم جيلي خريدم

با اينكه جيلي بهترين ماشين چينه ولي واقعا اين چيني ها بدرد نمیخورن .

الانم اسم نوشتم رنو ساندرو استپ
20:13  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

واقعا دیدن وضعیت صنعت کشور و مخصوصا خودرو سازی که نشاندهنده وابستگی کشور به بیگانگان چینی و استثمار توسط حکومت کمونیستی چین است جگر مان را ميسوزاند و اشک از چشمانمان سرازیر میکند.
20:12  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
ALI
8

قربونت داداش
گزارش
پاسخ دادن
06:01  1395/03/23

ساندرو برلیانس
0

از دوستان هر دوپیج خواهش میکنم این بحث های کودکانه رو رها و به نقد خودروخودبپردازند...کسی هم چیزی گفت پاسخ ندن خسته میشه........کسی که رنو ساندرو یا برلیانس میخواد بخره ملاک خودشو داره و شما خودتونو خسته نکنید...موفق باشین
20:11  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
ساندرو
0

ماشین همه چی تمام بالای 110 پولشه........رنو ساندرو از لحاظ موتور کیفیت و بی دردسری و مشخصات فنی از برلیانس بهتره،برلیانس هم از لحاظ موتور امکانات برتره...تو رنج 60 این و خودرو بیشترین ارزش خرید دارن ......اول رنو ساندرو بعدم برلیانس،به نظر من برلیانس خیلی از پزو پارس و سمند و 405 و...بهتره....این بحثهای کودکانه رو ه متمومش کنید و به نقد خودرو خود بپردازید از هرلحاظ.......
20:04  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
کامیار
0

من یکی نوشتم اونم از طریق نمایندگی
وگرنه بصورت عادی هیچکس نتونست بره
سایت چون باز نمیشد . فقط ساندرو رنو
20:03  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

تفاوت در ecu
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1395/03/23

مسعود
0

برلیانس نگو سرطان بگو،سال گذشته یک h330 اتومات ثبت نام کردم با ضرر و هزار بدبختی فروختمش،
20:02  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
مسافر
0

من یه ماهه ساندرو اتومات خریدم دارم آببندیش می کنم واقعا تو رنج قیمتی حدود 50 تا 60 تومان با کیفیت ترینه از بابت فنی و نرمی و روندن
20:00  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
سیامک
0

دانش مردم بالارفته،استقبال از ساندرو و استپ وی گویای همه چیزه.بعد 7ساعت از قراردادن فایل پیش فروش ساندرو واسه تحویل خرداد ظرفیت تکمیل شد،اونم فقط نقد نه شرایطی...

استپ وی هم که باید نذر و نیاز کنی شاید واردسایت بشی...ثبت نام پیش کش......اختلاف قیمت 7،میلیونی با کارخانه یه دنیا حرف پشتشه.....

دیگه کسی ماشین چینی مخصوصا برلیانس نمیخره
19:50  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
سیاوش
0

پژو چینی 207 و پارس بی بهره از سواری خوب

سواری ای که رنو ساندرو میدند به مراتب بهتر و عالی تر از پژوه چینی ایران خودرو هست .

207 . پارس از رده خارج به درد زمین کشاورزی میخوره نه جاده و سفر
سواری پارس و 206 هیچ شباهتی به سواری خودروهای خوب نداره عین پیکان سی سال پیش .

فقط ایران خودرو میتونه پژو چینی بسازه با قطعات بی کیفیت فقط به درد زمین کشاورزی میخوره و نه جاده برلیانس هم چینی که اصلا نمیشه دربارش حرف زد
19:48  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : سلام امروز زنگ زدم گفت که شروع کردیم به فاکتور کردن الان تا آخر خردادفاکتور شده قرار شده وارد تیر ماه بشن برای فاکتور کردن
امید J7 ثبت ثبت نام فروردین ماه : فکر کنم تا آخر مهر تحویل بدن چقدر شرکت بد قولی هست این کرمان موتور
سجاد ایلام : والله بخدا منم ۲۲خرداد تبدیل زدم الانم تهرانم چند روز پیش رفتم دفتر مرکزی جاده مخصوص گفتن اخر مهر فاکتور میشی.
سیامک : با سلام سود مشارکت من در قرارداد 16 درصد و جریمه تاخیر سالانه 12 درصد و در مجموع 28 درصد
رفیق سیاوش : سیاوش جان.دلمون میخواد مثبت و خوشبین باشیم.من یکی انقدر خوشبین بودم که دو ماه پیش با صرف هزینه و وقت ،حتی سایبان در حیاط برای شاهین خیالی ساختم.اما با حلوا حلواگفتن،دهان شیرین نمیشه،تمام اخبار مملکت و خبرهای رسیده از سایپا ناامید کننده است.انشالله که امثال من اشتباه میکنیم.
تاراv4 پیش فروش تحویل ۳۰آبان : جالبه من رنگ ماشینم سفیده بازم برام تغییر رنگ اومده انگار سفیدم کم اوردن چون تقاضای بیشتری داره
کارزار : https://www.karzar.net/212874 لطفا امضا کنید به 65 درصد رسیده
پریسا : وااااااااااااااا یعنی چی؟ مگه میشه؟
کرمان موتور : سلام اقا ما همرو از یک دم یهو شاسی میکنیم مثل امروز باز صبر کنید تا اخر مهر ماه برای ثبت نامی های فروردین و .‌. یهو یه روز صبح از خواب پا میشی بری سرکار میبینی عه ماشینت داره به دنیا میاد پس منتظر باشین
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 دنده ای فرمان هیدرولیک : 207 میفروشم و بعدش میشم میلیاردر پرپول
اخ جونم : 207 دنده ای سقف فلز میره به سلامتی 1میلیارد و فتح کنه ای جونم
ساینا اس جونم : سلام و درود بر ساینا اس 700میلیونی......
پانا تحویل 13 مرداد تبدیل به رینگ 17 شهریور : منم فاکتور نشدم. زنگ هم زدم هر بار یه زمانی گفتن، کارشناسایی که جوا میدن بعید می دونم بیشتر از ما اطلاع داشته باشن از زمان تحویل
مهدی : 570 میتونی بفروشی فک کنم. سود تاخیر برا خودت پیامکش میاد ولی احتمالا توی خود سایپا بتونه تغییر مالکیت بده این مورد رو باید از نمایندگی بپرسی که چیکار کنی.
ثبت نامی مرداد : دوستان به این شماره زنگ بزنید دست این آقا ست خیالتون راحت باشه که اگه همه زنگ بزنید و پیگیر باشید زودتر پلاک میشن 02146060885 ساعت 1تا5زنگ بزنید و هرچی گفت این جا اطلاع بدید
تحویل 31 تیرماه : اقا علی .من بیمه ملت کردم
تحویل 31 تیرماه : اقا حامد6/12 کارت سوخت درخواست دادم
تحویل 31 تیرماه : ستاره خانم 6/11 فاکتور شدم
6دنده رینگ تحویل31مردادد : دوستانی ک ماشین تحویل گرفتن بعد از صدور پلاک چندروز بعدش تحویل گرفتن من 23فاکتور27پلاک شده