این خودرو بیشتر با نام تجاری داچیا شناخته می شود و در سال 2008 در کارخانه پتستی در رومانی برای تولید و عرضه به مغرب و اوروپا بود این خودرو از پلتفورم L90 در طراحی آن بهره گرفته شده است و این خودرو در اولین حضور در برزیل با مهندسین برزیل نوعی انعطاف پذیری سوخت موتور 1.6 با 16 سوپاپ و 1 لیتر 8 سوپاپ و 1.6 8V ، رنو ساندرو با سه موتور انعطاف پذیری سوخت در برزیل در دسترس بود. در اصل می توان آنرا به نوعی همان لوگان ( تندر 90 ) هاچ بک دانست و همچنین می توان با اطمینان از کیفیت این خودرو سخن گفت ، زیرا قرار است در شرکت پارس خودرو جایی که رنو سرمایه گذاری هنگفتی برای ایجاد یک سایت جدید جهت تولید این خودرو داشته است ، مونتاژ می گردد .

این خودرو از سال 2008 تا به امروز در بازارهای جهانی معرفی گردیده است و برای همگان ( بیشتر روسیه ، برزیل و اروپای شرقی ) شناخته شده است . البته باید دید آیا رنو ساندرو 1 به بازار ایران می آید و یا رنو ساندرو 2 ، زیرا در طراحی نسل جدید دچار کمی تحول گردیده است . ولی احتمال حضور ساندرو 1 با توجه به مواردی که قبلا در توافقات رنو و سایپا بوده است بیشتر می باشد .
امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس هاچ بک
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1598
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)110
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)9.3
نوع سوختبنزین
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)402
عرض (سانتی‎‏متر)174.6
ارتفاع (سانتی‎‏متر)153.4
حداکثر سرعت (km/h)175
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)10.5
حجم باک (لیتر)50
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور150
پخش کننده DVD/VCDدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواراننده/سرنشین/
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

55938 نظر

برلیانس چینی
0

کسانی که ماشین چینی میخرن، مخصوصا 207 چینی و برلیانس چینی و پارس و 206 چینی تر میخرن
فریب ظاهرو اپشن میخورن،مشکل اصلی ماشین چینی وزن زیاد و قدرت و گشتاور کم نسبت به اون وزنه وعدم هماهنگی مناسب موتورگیربکس،

که درصد زیادی از نیرو هدر میره....


حالا مسایل مونتاز وتعلیق و ...وافت قیمت زیادشون ماند،...


پژوهای چینی هم مفتشون نمیارزه فقط گول آرم پژو چینی خوردن خریدن با موتور چینی و قطعات بی کیفیت مخصوصا پارس و 206
19:48  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
پیمان
0

استپ وی بهترین ماشینه دنیا س...مخصوصا استپ دنده ای....من 6ماه پیش 20 میلیون تو قرعه کشی بانک برنده شدم...

بقیشم از یکی از هم روستاییامون که تو بانک ملت استخدام شده با پارتی بازی وام گرفتم...هر هفته میرم روستامون به خر و گاو ام سر میزنم...

به مردم روستامون گفتم ساندرو ماشین روز اروپاس.با نظرات مستقیم مهندسین فرانسه تولید میشه...اونام باور میکنن...

نیم شاسیه وقتی میندازم تو خاکیای روستامون گاز میدم کلی خاک بلند میشه حال میکنم..چند وقت پیش سالگرد ثبت نام ساندرو م بود که جشن گرفتم.بزرگترین اتفاق زندگیم و
19:43  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
رحیم
0

من خودم ۶ ماه یک ساندروی اتومات داشتم و قبل از اون هم ۲۰۷ سوار میشدم
به جرات میگم بدترین ماشینم بود .
ضبطش همین طور که اینجا گفته اصلن سی دی رو قبول نمیکرد . مصرفش تو شهر بالای ۱۲ و ۱۳ میسوزوند . لنتهام خیلی سریع تموم شد و همش صدا میداد. اپشن هم که رسمن تعطیل . فقط با پراید میشد از این نظر مقایسش کرد .
اصلن به کسی توصیه نمیکنم این ماشین رو بگیره چون واسه من بدترین خرید عمرم بودش .
19:36  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
سوال
0

ر روزگاری که ایران تبدیل به گورستان خودروهای قدیمی دنیا شده است، خریدن یک ماشین تاریخ گذشته به بهای دوبرابر جهانی آن، امر چندان عجیبی نیست و بارها به بیان این موضوعات پرداخته‌ایم. اما بحث ما اینجاست که چرا اصلا ما بایستی یک داچیا ساندرو از رده خارج بخریم؟
19:35  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
چرا ساندرو نخریم 3
0

در روزگاری که حتی سایپا در محصول جدیدش با نام کوییک از یک نمایشگر لمسی، دوربین عقب، کروز و کلی آپشن دیگر بهره می‌گیرد، وارد شدن به کابین ساندرو چیزی شبیه به یک فاجعه است! ظاهری زشت، با رنگ بندی قدیمی و کم‌ترین آپشن موجود برای شما دست تکان داده و قاعدتا اگر در کشوری دیگر بودید، با خود فکر می‌کردید در محصولی که در یکی از گورستان‌های خودرو آرمیده است، نشسته‌اید!
19:30  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
0

در این رکود بی‌سابقه بازار خودرو ساندرو رنو از معدود خودرو‌ها است

که مشتریان نسبتا زیادی را در پشت درب‌های پارس‌خودرو به خود می‌بیند.

همان‌طور که خودتان بهتر می‌دانید در ممالک در حال توسعه به خودرو به شکل یک کالای سرمایه‌ای نگاه می‌شود،

از این رو اگر شما یک شخص محافظه‌کار و آینده‌نگر هستید و در کنار آن پیش از خرید به فکر فروش خودروی خود هستید،

بدون شک ساندرو استپ وی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.
19:29  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
چرا ساندرو نخریم 2
0

البته در کشوری که همچنان ال۹۰ قدیمی با کلی مشتری و تیراژ بالا به فروش می‌رسد، پس انتظاری هم جز این نیست که ساندروی گذشته که بر روی پلتفرم همان خودرو و با موتوری مشابه عرضه شده، در کشور ما تحت عنوان محصولی جدید ارایه گردد. در واقع شما در حال خرید نسخه هاچ‌بک ال۹۰ با قیمتی بالاتر هستید که شاید در بهترین حالت، بتوانیم خودمان را قانع کنیم که هاچ بکِ نسخه فیس لیفت ال۹۰ است، اما در هر صورت چه فایده، شما محصولی دارید که از ظاهری قدیمی و کسل کننده برخوردار بوده و اگر از بینندگان برنامه مشهور تلویزیونی تاپ گیر باشید، حتما دیده‌اید که ماشینی برای تمسخر و خنده کارکنان آن است!
19:28  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
چرا ساندرو نخریم 1
0

تنها یک نگاه به ساندرو و مقایسه آن با خودروهای هم‌رده روز، به‌راحتی مشخص می‌کند که این محصول یک کالای قدیمی است! سند این امر هم به عدم تولیدش در هیچ کجای کره خاکی به جز ایران باز می‌گردد و جالب اینجاست نسل جدیدتر این محصول که در اصل تولید داچیا در رومانی است، از سال ۲۰۱۲ وارد بازار شده و نسخه سدان آن با نام سیمبل توسط نگین خودرو در کشور عرضه می‌شود.
19:27  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
چینی هرگز
0

بهترین خودرو تا رنج 62 از لحاظ کم استهلاکی،

دوام قطعات،بی دردسری،نیم شاسی،بدون افت قیمت فقط و فقط ساندرو استپ وی هست...البته اگه بتونی اسم بنویسی ....

که از محالاته......خودشم که7میلیون بالای قیمت کارخونس
19:27  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
سرانجام داچیا رومانی
0

بعد از یکسال استپ وی سواری فقط میتونم دو کلمه بگم:
1- افسردگی
2-پشیمانی
19:22  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
تورج
0

چند وقته نظرات رو میخونم ولی نمیدونم چرا اینجا شده صحنه مجادله و تخریب. به عنوان کسی که تجربه داشتن برلیانس ۳۲۰ و اچ سی کراس و الان هم دو ماهه استپ وی اتومات دارم باید بگم که استپ وی خیلی بهتر از اون دو تا هست. اچ سی جادارتر و پر آپشن بود برلیانس هم فرمون برقی خیلی نرمی داشت اما اگر این دو تا فاکتور رو کنار بگذاریم استپ وی از همه نظر برتری داره.
19:18  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
نه به داچیا رومانی
0

هیچ توجیهی برای خرید ساندرو داچیا وجود نداره.

کافیه تو اینترنت علت نخریدن داچیا ساندرو رو سرچ کنید تا متوجه بشید

ار مارک این خوددو گرفته قلابیه تا اطلاعات شتاب و مصرف این خودرو. خودردی سنگینی که به زور تو 17 ثاتیه شتاب میگیره و...
19:17  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
آگاه ساز
0

اوج ناآگاهی اونجاست که ماشین قدیمی و زشت داچیا رومانی رو به نام رنو بخری و سنگش رو هم به سینه بزنی. انشاالله با آگاه سازی عمومی بساط این مغلطه کاری سودجویان برچیده بشه و همه بفهمند ساندرو ماشین ده سال پیش و از رده خارج داچیا رومانیه و ربطی به رنو نداره و فقط یک مارک جعلی رنو داره
19:15  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
ایمان
0


تا حالا شده با خودتون خلوت کنید و به قیافه و طراحی داخلی ساتدرو مخصوصا دسته دنده اتوماتیک مدرنش فکر کنید؟؟؟ به شاسی های بزرشگ رو پنلش چی؟؟ به داشبورد حال بهم زنش چی؟؟؟ آخه کی پنجاه میلیون پای این ماشین میده
19:09  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
ALI
2

درسته
اما ماکسیما از آزرا بهتره
پارس که کنارشون عددی نیست
گزارش
پاسخ دادن
22:16  1395/03/22

حامد
0

محمد ای اف خوشبختانه نه اطلاعات و نه صلاحیتش رو داری که بخوای واسه ماشینی رد لاین تعیین کنی . تو همه نظراتت مثل همین نظر فقط از روی تعصب هست و نه از روی اطلاعات فنی و بررسی دقیق موتور
گزارش
پاسخ دادن
07:53  1395/03/23

.
0

محمد ای اف اون پست مربوط به آزرا رو یا خودت نوشته بودی یا یکی مثل خودت برای اینکه آقا حامد رو تخریب کنید
گزارش
پاسخ دادن
08:55  1395/03/23

احمد
0

دوستان شش ماهه استپ وی اتوماتیک خریدم. سقفش جیرجیر میکنه. کسی مشکل رو داشته؟؟؟ رفتید نمایندگی نشون بدید؟؟؟
18:33  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

تعصب از اونجا شروع میشه که کسی بخواد قیافه زشت و قدیمی ساندرو داچبا رو توجیه کنه. در مورد کابینت داچیا هرکسی هرچی میگه فقط باید گفت چشم شما درست میفرمایید. هیچ توجیهی برای قیافه و طراحی داخل داچیا ساندرو وجود نداره.
18:31  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
حامد
6

دست رو دلم نزار از الان با مکانیکی هماهنگ کردم چه میشه کرد
گزارش
پاسخ دادن
19:16  1395/03/22

کاربر: REZA XU7
18

اولا که کلا 18 تا ماشین تو رنج قیمتی 25 تا 50 میلیون وجود داره!!!!
دوما اون پارس که از نظر توی نخود مغز بیست و دوم شده (که در واقع پانزدهم از 18 تا ماشین شده) ، تولید ایرانخودروی فارس هست.
سوما پارس خراسان رتبه ی 8 ، تهران 10 و مازندران 11 از 18 هستن.
من نمی دونم رتبه ی 22 از 23 رو از کجا میاری!!!!! در حالی که کلا 18 تا ماشین در رنج قیمتی 25 تا 50 میلون تولید میشه!
البته عزیزم از کسی که ال90 سوار می شه بیشتر از این هم انتظاری نیست.
گزارش
پاسخ دادن
19:36  1395/03/22

امید
0

من به طراحی زشت و قدیمی و کسل کننده داچیا کاری ندارم به گیربکس ضعیفش هم کاری ندارم ولی اسم داچیا سوار که به دارندکان ساندرو میگن خیلی تحقیر کننده است.
18:24  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
داریوش
0

دوستان به نظر شما چه ماشینی زشت تر و با طراحی بدتر برلیانس چینی تو بازار وجود داره ؟

من هر چی فکر می کنم چیزی به ذهنم نمی رسه.

ولی چرا هست 207 چینی با اون چراغ های جلوش

برداشتن چراغ عقب 206 گذاشت


جای 206 پلاس دارن میدن مردم اونم با موتور و گیربکس چینی


تازه بدون نظارت فرانسه===پژو قلابی
18:05  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

کمترین تعادل در بین خودروهای داخلی برای خانواده داچبا یا همون ال نوده. یه تحقیق در مورد میزان چپ شدگی این مکعب بکنید تا متوجه بشید. قیافه تکراری و حال بهم زنش هم قوز بالاقوزه
18:02  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
نادر
0

اگه تونستی استپ وی ثبت نام کنی جایزه داری........ان شاالله بتونی 63جورکنی و از بازار تهیه کنی......
لذت خودرو نیم شاسی،کم استهلاک،بی درسر واسپرت ،بدون افت قیمتو بچشی.......وبعد7سال به قیمت کارخونه بفروشی..........

باورش برات سخته میدونم......از دست این بنجل چینی که با بزک دوزک سعی درکتمان وزن سنگین و قدرت کم نسبت به وزنش داره هم رحت شی..

.ولی خوب چند میلیونی ضرر فروش داری دیگه،تایید تست ایمنی نداری،لنت هات روسریع عوض کن،کمک فنرهاخیلی سریع صدای بدی میدن خیلی احتیاط کن، کولرتم نمادینه،زیادسربالایی نرو راه بند میاری،وزن1250،حجم1500سیسی،شتاور 137!!!!!!!الله کبر
18:01  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
پژو چینی
0

با قیمت زیر 60 تومن فقط رنو ساندرو با کیفیت و 4ستاره

هر کس گرفته راضی بوده

با تخریب بعضیا تو این فضا هیچی از ارزش این ماشین کم نمیشه

خواهشا هر کس طرفدار هر ماشینی هست بره توی صفحه خودش حسابی از ماشینش لذت ببره
17:53  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
سلیمان
0

رنو ساندرو
ارزش خودرو به کم استهلاکی و قدرت موتور گیربکس و وزن سبک

،افت قیمت معقول و فراوانی و قیمت مناسب قطعات یدکیشه...

چیزی که ماشینای چینی ازش بویی نبردن...

انتخاب خودروی چینی اشتباه محضه.....
17:51  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

کافیه یه سر به نمایندگی سهیلی بزنید ببینید چقدر برای تقه گیربکس ساندرو میان اونجا و گله دارند
17:49  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
زانیار
0

شهریورماه رنو ساندرو دستی ثبت نام کردم

واز هرکسی هم که داشت سوال کردم راضی بود. . .

فقط از گرانی و گله داشتن که امیدوارم با این تیراژبالای تولید برای این خودرو هست این مشکل هم حل شه
17:48  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
ستاری
0

بابا قربونه هرچی خودرو زنو ساندو و داچیا هست

کامنتهای پارس یا ۲۰۶ رو بخونید که همه دارن مینالن .

من که پارس تندر دارم راضی هستم

داداشمم ساندرو داره.

لاستیکشو به خودرو ایرانی و بنجل های چینی و مخصوصا پژوهای چینی ایران خودرو نمیدیم نمیدیم. بزن لایک رو... ممنون
17:46  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
وحید
0

داچیا ساندرو با شتاب 17 ثانیه ای و گیربکس چرخشکر هم شد ماشین
17:45  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
ستار
0

بابا قربونه هرچی خودرو زنو ساندو و داچیا هست

کامنتهای پارس یا ۲۰۶ رو بخونید که همه دارن مینالن .

من که پارس تندر دارم راضی هستم

داداشمم ساندرو داره.

لاستیکشو به خودرو ایرانی و بنجل های چینی و مخصوصا پژوهای چینی ایران خودرو نمیدیم نمیدیم. بزن لایک رو... ممنون
17:44  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
مظاهری
0

برو تعمیرگاه شماره 2 پیش اون چینی سوار اینا رو بگو...اخه اینا توسربالایی کشیدش بالا.....این اسباب بازیهای چینی فقط برای کفی و درون شهری انچیزی که تو تمامی تست و بررسی های برلیانس اشاره شده توسایت های خودرویی...کافیه سرچ کنید تست برلیانس نتیجه معلومه درموردکشش و شتاب و توان خودرو بخونید....گرچه نیازیم به سرچ نیست تاریخ ماشین چینی گواه همه چیزه....مخاطب من شما نیستی اون بنده خدایی هست که میخواد خودرو ی بی دردسر سوار شه.......دوست عزیز هیچ ماست فروشی نمیگه ماستم ترشه.....بنجل های چینی مفتشون گرونه هوشیار باش و به تکمیل ظرفیت پیش فروش خودرو ها دقت کن.....فریب قسط و وام نخور....چرا رنو هاش روقسطی نمیده.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟کمی تامل
17:43  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
به محمدرضا
0


به نظر من بزرگترین ایراد ساندرو کابین بی روح این ماشینه که در دراز مدت خیلی خسته کننده است. روحتون رو با خرید داچیا مریض نکنید
17:40  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
پژو چینی
0

آخه بنده خدایی که پارس Lx با ماشینای دیگه مقایسه میکنی،شما یبار سوار رنو ساندرو بشو معنی شتاب و قدرت رنو ساندرو بفهم
یبار سوار پارس سال بشو قدرت و کشش تو سربالاییشو ببین،سوار ال نود بشو هندلینگ و کیفیتشو ببین ،سورنم که از همه بهتر.

بعد بیا باهاشون این ماشین من دراوردیو مقاسه کن.
ملت گول مصرف کمشو خوردن و موتورچینی میخورن و ظاهر قدیمش
ولی نمیدونن خود رنو ساندرو با وزن کم و هماهنگی موتور و گیربکس عالی عمل میکنن
17:40  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0


هیچ توجیهی برای خرید ساندرو داچیا وجود نداره. کافیه تو اینترنت علت نخریدن داچیا ساندرو رو سرچ کنید تا متوجه بشید ار مارک این خوددو گرفته قلابیه تا اطلاعات شتاب و مصرف این خودرو. خودردی سنگینی که به زور تو 17 ثاتیه شتاب میگیره و......
17:39  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
قاسمم
0

حسین جان بد به دلت راه نده
پس فردا ماشینت زیر پاته
گزارش
پاسخ دادن
18:12  1395/03/22

قاسمم
0

حسن جان دیدی گفتم پس فردا ماشین زیر پاته؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
19:14  1395/03/24

کاربر: حسن رفیعی-رامهرمز
0

قاسم هر روز یه چیزی میگن.بعید نیست نمایندگی ماشین رو چند روز به بهانه ای نگه دارن برای تبلیغ و نمونه که توی نمایندگی بزارن
گزارش
پاسخ دادن
19:00  1395/03/22

کاربر: حسن رفیعی-رامهرمز
0

نگران پلاکم؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
21:29  1395/03/22

داچیا هرگز
0

افسردگی و خستگی نتیجه آخر داچیا سواریه
17:37  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
0

یه بار دیگه ادرس میدم سایت سایپا قسمت محصولات معرفی محصول،رنو ساندرو،برو شتابش رو از رو کاتالوگ بخون شرکت تست گرفته اعدادرو حک کرده، 10.5دستی،11.5اتومات،ولی در مورد برلیانس سکوت محض کرده......

بروبگو قبول ندارم فیلمشو بهت نشون بدن ولی بعدش ...........
17:37  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
سرلک
0

من ساندرو دارم
ماشین خوب و باکیفیتی هست. سواری نرم و بی صدایی داره، گیربکس خوبی داره که تعویض دنده های نرم و راحتی داره، فرمانپذیری خیلی خوبی داره، امکاناتش در حد خودش مناسبه،
موتور جمع و جور با جانمایی خوبی داره که به چند تا مکانیک نشون دادم همه از نوع جانمایی موتور خوششون اومد چون همه چیز دم دستته، شتابش اصلا چیزی نیست که میگن برای استفاده من خوبه تجربه کم آوردن نداشتم تو سر بالایی ها بهتره برید تو حالت دستی و دور موتور رو بالا نگه دارید تست کردم که می گم، مصرفش تو شهر یه کمی بالاست ولی تو جاده حدود ۵-۵.۵ هست، کیفیت ترمز گیریش خوبه و قابل اطمینانه ولی جنس لنتای شرکتی صدا داره و اگر حساسید باید با لنت های مگان یا یه سری لنتهای ژاپنی موجود در بازار عوضشون کنید.

در کل ماشین خوبیه و راضیتون می کنه
17:33  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
پژو چینی
0

کمی بیشتر به رانندگان استپ وی دقت کن...

جوان های ظاهربین برلیانس چینی میخرن...

کسی ازخودرو بی دردسر بدش نمیاد،با یه مانیتور و دنده سنسور دنده عقب مشکل اپشن حل میشه.......مهم کیفیت موتورگیربکس و بی دردسریه......

گرچه استپ وی63پولشه برلیانس 50
17:31  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
رنو سالار
0

با زبان فارسی میگوییم برو کاتالوگ ساندرو بخون و شتاب 10.5دستی و 11.5اتومات رو که شرکت تست گرفته بخون.....
درمورد برلیانسم هیچ بهش اشاره نکرده چون نتیجه مشخصه وزن 1250گشتاور137، همون طور که تو تست رانندگی برلیانس اشاره شده به عددی بهتر از 16ثانیه نرسیدن.....

لااقل کمی تامل کن تعصب تا کجا،این چینیه 90کیلو وزنش بیشتره گشتاور،قدرت حجم موتورش کمتره.....چرا بی منطق حرف میزنی ......
17:22  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
بهادر
0

5 ماه تحویل گرفتم رنو ساندرو
جاده وداخل شهر 9000 کار کرده یاندرو دستی

فقط متوانم بگم نسبت به قیمتش عالی نه فوق العادهاست .

تمام قطعات نیز نمایندگی سیاسی در مشهد داره.
17:21  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
رنو ساندرو
0

یه بار دیگه ادرس میدم سایت سایپا

قسمت محصولات معرفی محصول،رنو ساندرو،

برو شتابش رو از رو کاتالوگ بخون شرکت

تست گرفته اعدادرو حک کرده، 10.5دستی،11.5اتومات،

ولی در مورد برلیانس سکوت محض کرده......

بروبگو قبول ندارم فیلمشو بهت نشون بدن ولی بعدش ...........
17:17  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
رامین
0

فعلا یه چرخ رنو ساندرو فرانسوی

میارزه به کل خط تولید برلیانس چینی ضعیف چینی با شتاب 25 ثانیه ای.
17:16  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
چینی هرگز
0

چینی سوار برلیانس سوار سوار گرامی
هرچی اینجا بنویسی کسی محل هم بهت نمیزاره.
رنو ساندرو سروره هر چی چینی هست چه پژو چه برلیانس همشون و این مثل روز روشنه.
17:12  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
برلیانس چینی
0

پژو چینی 207 و پارس بی بهره از سواری خوب

سواری ای که رنو ساندرو میدند به مراتب بهتر و عالی تر از پژوه چینی ایران خودرو هست .
207 . پارس از رده خارج به درد زمین کشاورزی میخوره نه جاده و سفر
سواری پارس و 206 هیچ شباهتی به سواری خودروهای خوب نداره عین پیکان سی سال پیش .
فقط ایران خودرو میتونه پژو چینی بسازه با قطعات بی کیفیت فقط به درد زمین کشاورزی میخوره و نه جاده برلیانس هم چینی که اصلا نمیشه دربارش حرف زد
17:10  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

خرید ساندرو داچیا یعنی پشیمانی بعد از یک ساعت
17:09  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
0

دستمون به بنز و بی ام که نمی رسه ،

پژو هم که دستمون میرسه اشغاله ،

ایرانی هم که داغون . برلیانس چینی ی که هیچی تعطیل همش ضرر،

معرفی کن تو این رنج قیمت

فقط میمونه رنو ساندرو با کیفیت و فنی عالی
17:09  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
ایمان
0

تا حالا شده با خودتون خلوت کنید و به قیافه و طراحی داخلی ساتدرو مخصوصا دسته دنده اتوماتیک مدرنش فکر کنید؟؟؟ به شاسی های بزرشگ رو پنلش چی؟؟ به داشبورد حال بهم زنش چی؟؟؟ آخه کی پنجاه میلیون پای این ماشین میده

17:06  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
0

خداوندا این عزیزان چینی دوست را به راه راست هدایت فرما

این چینی پسند ها تقصیری ندارند به خاطر دوتا آپشن الکی گمراه شدند

چه گناهی کردن.

که انقدر ضرر کنن .
17:06  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
الناز
0

سلام ،دوستان از تحویل ۱۹ ابان رنو ساندرو دستی کسی خبر موثق داره ؟
زنگ میزنم نمایندگی میگن هفته بعد فاکتور میشه؟
برای این خودرو آبندی هم نیازه ،یه جایی خوندم میگه تو کارخانه ابندی میشه
17:05  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
کیانوش
0

سلام خدمت همه دوستان عزیز . مخصوصا همسایه های چینی سوارمون که اسباب خنده ما را فراحم میسازند .

چندبار میخواستم برم توی سایتشون سربه سرشون بذارم اما شخصیت استپ وی بهم اجازه نداد و

ضرب االمثل میازار موری که دانه کش است در ذهنم مجسم شد .
بااجازتون استپ وی دنده دستی دارم تحویل اردیبهشت 96 یه مسافرت مشهد شمال باش رفتم .
خداوکیل خیلی راحت و نرمه و کم مصرف . دم پارس خودرو گرم . میدونم که شخصیت شماهم اجازه نمیده به سایت همسایه چینی هامون سرک بکشید . به این میگن اصالت . لطفا سربه سرشون نذارید مخلص دوستان چینی و پاکستانی وهندی هم هستیم .
17:04  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
207 چینی
0

میخواستم از دوستان بپرسم

چطور کابین بی روح و قدیمی پژو از رده خارج رو تحمل میکنند؟؟؟

ظاهر قدیمی اش که مسخره مردنه از 206 گرفته تا ال مکعب بهش میگن.

تا حالا به دسته دنده دقت کردید؟؟؟
17:03  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
منتقد پِژو
1

سلام بیشترتون که باهم کل کل میکنید از روی تعصبه . من هم پارس دیدم چپ کنه هم ال 90 . ایران خودرو دنبال سود بود که برند پژو رو وارد کرد . در کل خودرو های پژو رو نمیشه با رنو مقایسه کرد . انتقاد هم میخوای بکنی با اطلاعات کامل که حداقل یه چیزی دستگیر خواننده بشه نچسبید به یه گردگیر یا یه ستاره
گزارش
پاسخ دادن
00:37  1395/03/23

پارس چینی
0

پژو چینی واقعا ماشینه بی ارزشیه.

206 خز و تکراری که برا سی سال پیش سواری یعنی کمر درد یعنی افسردگی
17:02  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن
پوریا
0

فاکتور که بشه یعنی ماشین بعد 2 الی 4 روز دیگه بستگی به مسافت تا تهران داره دستت میرسه دیگه با بقیش کاری نداشته باش . از نمایندگی پیگیر ماشینت باش.
گزارش
پاسخ دادن
16:50  1395/03/22

حسین
0

داداش ماشینت الان شاید بارگیری شده باشه برای نمایندگی .
برای من هم همینطور بود . از فاکتور شدن تا اومدنش 4 روزی زمان میبره
اومد نماینگی بعد یکدفعه چراغ تحویل نمایندگی روشن میشه
مبارکت باشه
گزارش
پاسخ دادن
18:16  1395/03/22

حسن
0

درود به شرفت
ایشالله زودتر بیاد از بی ماشینی مردیم !!!!!
گزارش
پاسخ دادن
22:04  1395/03/22

موسی
0

اگر ماشین شما فاکتور شده ظف یک یا 2 روز میاد مال من هم تایید حسابداری نشده بود ولی فاکتور شده بود 48 ساعته اومد
گزارش
پاسخ دادن
00:14  1395/03/23

داچیا ساندرو
0


تمام مغلطه های عالم دو موضوع زیر را نمیتواند انکار کند:
ساندرو محصول داچیای رومانیه و نه رنو
ساندرو زشت ترین و تهوع آور ترین خودرو دنیاست
17:01  1396/08/19
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : سلام امروز زنگ زدم گفت که شروع کردیم به فاکتور کردن الان تا آخر خردادفاکتور شده قرار شده وارد تیر ماه بشن برای فاکتور کردن
امید J7 ثبت ثبت نام فروردین ماه : فکر کنم تا آخر مهر تحویل بدن چقدر شرکت بد قولی هست این کرمان موتور
سجاد ایلام : والله بخدا منم ۲۲خرداد تبدیل زدم الانم تهرانم چند روز پیش رفتم دفتر مرکزی جاده مخصوص گفتن اخر مهر فاکتور میشی.
سیامک : با سلام سود مشارکت من در قرارداد 16 درصد و جریمه تاخیر سالانه 12 درصد و در مجموع 28 درصد
رفیق سیاوش : سیاوش جان.دلمون میخواد مثبت و خوشبین باشیم.من یکی انقدر خوشبین بودم که دو ماه پیش با صرف هزینه و وقت ،حتی سایبان در حیاط برای شاهین خیالی ساختم.اما با حلوا حلواگفتن،دهان شیرین نمیشه،تمام اخبار مملکت و خبرهای رسیده از سایپا ناامید کننده است.انشالله که امثال من اشتباه میکنیم.
تاراv4 پیش فروش تحویل ۳۰آبان : جالبه من رنگ ماشینم سفیده بازم برام تغییر رنگ اومده انگار سفیدم کم اوردن چون تقاضای بیشتری داره
کارزار : https://www.karzar.net/212874 لطفا امضا کنید به 65 درصد رسیده
پریسا : وااااااااااااااا یعنی چی؟ مگه میشه؟
کرمان موتور : سلام اقا ما همرو از یک دم یهو شاسی میکنیم مثل امروز باز صبر کنید تا اخر مهر ماه برای ثبت نامی های فروردین و .‌. یهو یه روز صبح از خواب پا میشی بری سرکار میبینی عه ماشینت داره به دنیا میاد پس منتظر باشین
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 دنده ای فرمان هیدرولیک : 207 میفروشم و بعدش میشم میلیاردر پرپول
اخ جونم : 207 دنده ای سقف فلز میره به سلامتی 1میلیارد و فتح کنه ای جونم
ساینا اس جونم : سلام و درود بر ساینا اس 700میلیونی......
پانا تحویل 13 مرداد تبدیل به رینگ 17 شهریور : منم فاکتور نشدم. زنگ هم زدم هر بار یه زمانی گفتن، کارشناسایی که جوا میدن بعید می دونم بیشتر از ما اطلاع داشته باشن از زمان تحویل
مهدی : 570 میتونی بفروشی فک کنم. سود تاخیر برا خودت پیامکش میاد ولی احتمالا توی خود سایپا بتونه تغییر مالکیت بده این مورد رو باید از نمایندگی بپرسی که چیکار کنی.
ثبت نامی مرداد : دوستان به این شماره زنگ بزنید دست این آقا ست خیالتون راحت باشه که اگه همه زنگ بزنید و پیگیر باشید زودتر پلاک میشن 02146060885 ساعت 1تا5زنگ بزنید و هرچی گفت این جا اطلاع بدید
تحویل 31 تیرماه : اقا علی .من بیمه ملت کردم
تحویل 31 تیرماه : اقا حامد6/12 کارت سوخت درخواست دادم
تحویل 31 تیرماه : ستاره خانم 6/11 فاکتور شدم
6دنده رینگ تحویل31مردادد : دوستانی ک ماشین تحویل گرفتن بعد از صدور پلاک چندروز بعدش تحویل گرفتن من 23فاکتور27پلاک شده