امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

170756 نظر

اصغر
0

چند وقت پيش اخبار اعلام كرد اينقدر استقبال از موتور ملي پايين بوده كه هنوز تيراژ توليد و فروشش بازگشت سرمايه 40 ميليون دلاري خط توليد را جبران نكرده
10:43  1395/09/17
گزارش
پاسخ دادن
رسول اس5
0

مبارک باشه
انشاع الله همیشه با ماشینتون جاهای خوب برین
دعا کن خودرو مارو هم تحویل بدن
گزارش
پاسخ دادن
16:13  1400/03/19

S555
0

چه لزومی داره به ملت دروغ میگید من همین شرایط دارم و زنگ زدم به کرمان موتور میگه فعلا خبری از تحویل نیست خاهشا دروغ نفرمایید
گزارش
پاسخ دادن
00:40  1400/03/20

کیوان
0

دست XU7 برای همه رو شده و واقعا مشتری نداره وقتی خریدی صاحب اول و آخرش خودتی . دنا قیمت کمی نداره و از پارس کلی گران تر هستش اما بسیار بهتر فروش میره . ماشین وقتی خودش رو در عمل اثبات کنه بین مردم محبوب میشه و فروش میره . دنا کلی رقیب قیمتی داره ولی مردم میرن دنا رو انتخاب میکنند و این بی دلیل نیست . XU7 هم چنان رسوا و بی اعتبار شده که خریدار نداره چون ثابت کرده که در عمل برخلاف تبلیغاتی که واسش میشه هیچ چیزی نیست به جز یک موتور عهد بوق که فقط در زمان خودش مطرح بود.
09:18  1395/09/17
گزارش
پاسخ دادن
فریدون
0

سلام ؛ زیر پای سمت چپ پای شاگرد یک دیچه است که با دست باز می شود و سه خشاب فیلتر در آن جای می شود (پیشنهاد : فیلتر سرکان هوای اتاق بهترین جنس و عمر را دارد ) حتما هر سه فیلتر را تعویض نمایید . معمولا کارخانه فیلتر اتاق نمی گذارد پس اگر خالی بود تعجب نکنید .
گزارش
پاسخ دادن
09:27  1400/03/25

کیوان
0

دست XU7 برای همه رو شده و واقعا مشتری نداره وقتی خریدی صاحب اول و آخرش خودتی . دنا قیمت کمی نداره و از پارس کلی گران تر هستش اما بسیار بهتر فروش میره . ماشین وقتی خودش رو در عمل اثبات کنه بین مردم محبوب میشه و فروش میره . دنا کلی رقیب قیمتی داره ولی مردم میرن دنا رو انتخاب میکنند و این بی دلیل نیست . XU7 هم چنان رسوا و بی اعتبار شده که خریدار نداره چون ثابت کرده که در عمل برخلاف تبلیغاتی که واسش میشه هیچ چیزی نیست به جز یک موتور عهد بوق که فقط در زمان خودش مطرح بود.
09:18  1395/09/17
گزارش
پاسخ دادن
وحید S5
0

سلام مبارکه داداش ، سیستم مالتی مدیا اندروید شده ؟
گزارش
پاسخ دادن
04:50  1400/03/18

وحید S5
0

سلام مبارکه داداش ، سیستم مالتی مدیا اندروید شده ؟
گزارش
پاسخ دادن
05:06  1400/03/18

وحید S5
0

سلام مبارکه داداش ، سیستم مالتی مدیا اندروید شده ؟
گزارش
پاسخ دادن
04:43  1400/03/18

رضا
4

سلام
ای بابا بیخیال دست بردارید مثل بچه های دبستانی هی یکی میگه ماشین من بهتره اون یکی میگه ماشین من بهتره خواهشا مثل انسانهای بالغ و متمدن در مورد مسائل بهتر و مهمتر صحبت و تبادل اطلاعات کنیم تا چند نفر هم استفاده مفید کنند دوستتون دارم دوستهای خوب ندیده من ببخشید که این تذکر دوستانه را دادم
راستی 29 شهریور ثبت نام کردم هنوز خبری نیست
00:40  1395/09/17
گزارش
پاسخ دادن
کاظم
0

خیابونای پر چاله چوله ی تهران ی ماشین دره پیتی مثل پارس میخواد که مهم نباشه وقتی میوفتی توشون وگرنه ماشینی مثل دنا که افت کلاس داره تو این خیابونا برونیمش.
ضمنا پارس سوارای کلنگ عزیز ب دل نگیرید چون واقعیته تلخیه پارس برابرست با گاری و در مقابل کلمه ی پارس سوار باید گفت : لگن سوار ...
00:36  1395/09/17
گزارش
پاسخ دادن
کاظم
0

خیابونای پر چاله چوله ی تهران ی ماشین دره پیتی مثل پارس میخواد که مهم نباشه وقتی میوفتی توشون وگرنه ماشینی مثل دنا که افت کلاس داره تو این خیابونا برونیمش.
ضمنا پارس سوارای کلنگ عزیز ب دل نگیرید چون واقعیته تلخیه پارس برابرست با گاری و در مقابل کلمه ی پارس سوار باید گفت : لگن سوار ...
00:36  1395/09/17
گزارش
پاسخ دادن
پارس سوار
0

اقا انقد از دنا و سورن تعریف نکنید هیچی نیستن پارس خدااااس پارس ینی زندگی پارس هیچوقت از بین نمیره من اگه بهم لکسوس هم بدن بازم دلم با پارسه میفروشمشو پارس میخرم ی پارس سفید داشپو ت حدید باشه موتور تیو فایو اوه اوه حاضرم موتورشو لیس بزنم. من خودم با پارس سفیدم ماکسیما و هیوندا کوپه و مازراتی رو ب فنا دادم اینا ب گرده پای پارسم نمیرسه. شتاب صفر تا صد پارسم 3.2 هستش اگه باور ندارید بیاید بندازیم
00:31  1395/09/17
گزارش
پاسخ دادن
پارس سوار
0

اقا انقد از دنا و سورن تعریف نکنید هیچی نیستن پارس خدااااس پارس ینی زندگی پارس هیچوقت از بین نمیره من اگه بهم لکسوس هم بدن بازم دلم با پارسه میفروشمشو پارس میخرم ی پارس سفید داشپو ت حدید باشه موتور تیو فایو اوه اوه حاضرم موتورشو لیس بزنم. من خودم با پارس سفیدم ماکسیما و هیوندا کوپه و مازراتی رو ب فنا دادم اینا ب گرده پای پارسم نمیرسه. شتاب صفر تا صد پارسم 3.2 هستش اگه باور ندارید بیاید بندازیم
00:31  1395/09/17
گزارش
پاسخ دادن
نیما
3

اقا ولش کنید این مهندس رو بنده خدا 7-8 تا نام کاربری داره خودش هم برا خودش + میزنه. بزارید با پارس خوش باشه. این جملاتش رو هزار بار گفته باز هم میگه.
23:09  1395/09/16
گزارش
پاسخ دادن
احمد
4

ای بابا زشته آقا پارس دیگه پیر شده و تکراری کنارش بذارید
22:53  1395/09/16
گزارش
پاسخ دادن
واقعیت
11

تویی که پشت اینترنت نشستی و فکر میکنی میتونی بازار پارس رو برگردونی به 10 سال پیش خیالت راحت از این خبرا نیست بیا تهران ببرمت نمایندگی مرکزی ببین خودشون چی میگن راجع به پارس اگر تو فقط یه سری مطالب شنیدی من هم پارس داشتم هم با افراد خط تولید این خودروی باستانی صحبت کردم اوضاع خرابه برو سریع بفروش یه ماشین دیگه بردار خوده افراد نمایندگی همه میگن ما نمیدونیم اینایی که پارس میخرن چی فکر میکنن بابا به پیر به پیغمبر همون 405 بزک شده است چرا انقدر راحت گول میخورید بعد خودتون گول خوردید اومدید میخواید هرکی هم گول نخورده گول بزنید !
21:45  1395/09/16
گزارش
پاسخ دادن
حقیقت
3

گوش ما از این حرفها پر شده ۱۰ سال پیش که سورن وارد بازار شد همه ميگفتن وای ایربگ و ABS و صندلی برقی داره بازار پارس خراب شد ولی دیدی که نتیجه متفاوت بود
بگذار خیالت راحت کنم هرچی از این ماشینهای سرهم بندی بیشتر تولید کنن فروش پارس بیشتر و قیمتش گرونتر میشه
زهی خیال باطل...
گزارش
پاسخ دادن
22:04  1395/09/16

آرمان
10

دنا تورا چه با گشتاور و چه بی گشتاور دوستت دارم
دنا صدای غررشت را در سرعت بالا دوستت دارم
دنا عدم توازن چراغهای جلو و عقبت را دوست دارم
دنا از اینکه هنوز هر تعمیر کاری تو را نمی پذیرد دوستت دارم
دنا تو را به بخاطر بابا بزرگت پیکان دوستت دارم
دنا ديوونتم...
19:54  1395/09/16
گزارش
پاسخ دادن
رادمهر
4

دنا بابا بزرگ نداره چون حاصل رابطه نامشروع سمند و لنسره !!!
گزارش
پاسخ دادن
20:42  1395/09/16

سارا
17

تو خودت چی هستی؟؟؟!
گزارش
پاسخ دادن
21:39  1395/09/16

R
2

فعلا که هیچی ولی اگه با شما باشم یه چیزی میشه!!!
گزارش
پاسخ دادن
21:50  1395/09/16

آرمان
9

دوستان گلم من هیچ ماشین تولید داخل رو تخریب نمیکنم و باید قبول کنین ظرفیت تولید ما فعلا همینه .وقتی خيابونامون پر چاله چولست.وقتی اتوبانهامون پر مشکل مهندسيه.وقتی هنوز مثل یک شهروند متمدن اوپايي و آمریکایی رانندگی نمی کنیم.

فقط میتونم بگم دست هر ایرانی که خودروی تولید داخل میخره میبوسم..
19:31  1395/09/16
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
0

به هر حال وقتی آخر سال بگیری یه مقدار ضرر میکنی چون فورآ یکسال از مدلش میفته.
گزارش
پاسخ دادن
21:31  1403/11/17

شاهین زمستان
0

سلام پیام اومدیاتوسایت سایپابرات اومد
گزارش
پاسخ دادن
22:41  1403/11/17

سلام
0

شاهین زمستان سلام از نمایندگی تماس گرفتن.
گزارش
پاسخ دادن
23:33  1403/11/17

آروین
5

احسنت ....کاش همه به این درک برسیم که دنا حتی اگه مشکلم داشته باشه که به نظر من مشکل خاصی نداره دسترنج کارگر و مهندس ایرانیه و با تولیدش هزاران نفر سرکارمیرن....ما این دنا رو با هیچ چینی عوض نمیکنیم حتی جک اس ۵ اش
گزارش
پاسخ دادن
21:56  1395/09/16

M&r
1

خلاصه از نمیایندی تماس گرفتن برای تحویل خودرو بدون تاخیرثبت نام 95/06/31تحویل 75روزه
19:10  1395/09/16
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

چه شهری؟
گزارش
پاسخ دادن
15:28  1395/09/17

ابراهیم
14

پارس و موتور ایکس یو سون همیشه خرابه این ماشین رو که بگیرید صاحب اول و آخرش خودتون هستید واقعا بد فروش و بد تعمیره من عاشقش بودم ولی این جدیداش مخصوصا جوری از داشبوردش صدا میده که انگار جیرجیرک لونه کرده به هیچ عنوان توصیه نمیکنم رفته بودم تعمیر گاه یارو میگفت بازم پارس 1800 خسته شدم بخدا یه موتور دیگه بیارید تنوع شه حداقل
16:09  1395/09/16
گزارش
پاسخ دادن
حمید
10

طرفداران xu7 میخوان موتور xu7 ووو تو صفحه موتور ef7 جا بندازن خووب نمیشه این صفحه ef7 است برو صفحه xu7 البته اگه صفحه ای باشه الان صفحه تیبا وجود داره ولی صفحه xu7 نیست خووب مجبورن بیان اینجا از ef7 بد بگن این صفحه ها بیشتر برای تبادل اطلاعات سر موضوع صفحه است کمتر کسی ef7 خریداری کرده باشه باهش رانندگی کرده باشه بخواد بره بفروشه xu7 بخره حتی اگر براش هزینه بیشتری داشته باشه چون سواری ef7 فرق میکنه
گزارش
پاسخ دادن
17:13  1395/09/16

.
11

دوره پارس و ۴۰۵و زانتیای اوراقی و اینجور لگن ها سر اومده هرچی زودتر این واقعیت را درک کنید به نفع خودتون و به نفع پیشرفت کشوره
14:59  1395/09/16
گزارش
پاسخ دادن
طاها
2

با کلاس ترین ماشین داخلی= پارس
اگه با کلاس نبود مدیران و نمایندگان مجلس و... استفاده نمیکردن
گزارش
پاسخ دادن
15:29  1395/09/16

.
15

اون ماله ساله 85 بود که مدیران سوار میشدن الان دارن تو بهشت زهرای تهران باهاش مرده جابه جا میکنن از خواب خرگوشی کی میخواید بیدار شید خدا میدونه
گزارش
پاسخ دادن
15:56  1395/09/16

مهربان
9

سلام . کلاستو برم ! چه جوری حساب کردی که میگی پارس باکلاسه ؟
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1395/09/16

مهدی
19

جعلی تر از پارس و سرهم بندی شده تر از پارس دیگه ماشین وجود نداره واقعا افتضاح سرهم شده
10:49  1395/09/16
گزارش
پاسخ دادن
مهدي
5

فقط موندم چرا اين ماشين جعلي 15 ساله بيست برابر سمند و سورن و دنا مشتري داره و روز به روز مشتريش بيشتر ميشه؟؟؟!!!
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1395/09/16

مرتضی
25

از اونجای که ملت ما عادت دارن برای خرید هر محصولی تحقیقات وسیع و گسترده ای انجام میدن ولی متأسفانه بجای اینکه این تحقیقات از کسانی علم دانش داشته باشند انجام بدهند،به نزدیکترین مکانیکی و تعویض روغنی و مکانیکی محل زندگیشون مراجعه میکنند، اونجا هم شاگرد مکانیک که 3 ماه تابستان برای اوقات فراغت رفته اونجا، بدلیل اینکه اوستاش سواد تعمیر ef7 نداره میگه موتور بدرد نخوریه، علتش اینه عزیز دل برادر
گزارش
پاسخ دادن
12:21  1395/09/16

استاد
6

مرتضي شما هم كه مثل رئيس جمهور قبلي كه ميگفت عامل گراني دلار در كشور دلالهاي چهارراه استانبول هستن ميگي عامل فروش نرفتن ماشينهاي ef7 مكانيك سر كوچه است!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
12:41  1395/09/16

آرمان
15

احسنت به تو ای مرتضی
احسنت که شیر پاک خورده ای
دیروز سعید این نسبت ناروا را
نا حق داد به ما
امروز تو دادی جواب
سواری با دنا هست صواب...
گزارش
پاسخ دادن
12:52  1395/09/16

علیرضا
5

واویلا مونده بود این دناسوارا بگن پارس سر هم بندی حداقل چهار تا کشور پژو رو قبول دارن اخه کی دنارو قبول داره به جز انگولا و سودان الجزایر یکم فکر منطقی داشته باشین اگه10پژو سرهم بندی باشه100دنارو باید بگیم سرهم بندی
گزارش
پاسخ دادن
13:19  1395/09/16

علی
6

دست ef7‌ برای همه رو شده و واقعا مشتری نداره وقتی خریدی صاحب اول و آخرش خودتی . پارس قیمت کمی نداره و از سمند ef7 کلی گران تر هستش اما بسیار بهتر فروش میره . ماشین وقتی خودش رو در عمل اثبات کنه بین مردم محبوب میشه و فروش میره . پارس کلی رقیب قیمتی داره ولی مردم میرن پارس رو انتخاب میکنند و این بی دلیل نیست . ef7‌هم چنان رسوا و بی اعتبار شده که خریدار نداره چون ثابت کرده که در عمل برخلاف تبلیغاتی که واسش میشه هیچ چیزی نیست به جز یک موتور کم کشش که فقط در دور بالا از پس کشیدن بدنه بر میاد و مشکلات زیاد و عجیب و غریبی داره و نامطمئن هست
گزارش
پاسخ دادن
13:28  1395/09/16

علی
4

فقط چهار تا نابغه مثل همین آرمان و مجید به رازهای نهان ef7 پی بردن . اینها خیلی خیلی نابغه بودن و نکاتی رو فهمیدن که عموم مردم نتونستن بفهمن . همه مردم از ef7 فرار میکنن ولی اینها چون نابغه بودن به رازهای نهان ef7 پی بردن و رفتن خریدن . واقعا مزایای نهانی داره که فقط اینها فهمیدن و اینهمه مردم دیگه نتونستن بفهمن و ef7 نخریدن . واقعا باید بهشون جایزه نوبل داد
گزارش
پاسخ دادن
13:31  1395/09/16

.
16

دیگه همه فهمیدن بازار پارس یک دهمه قبل هم رونق نداره با این حرفا خودتون رو دارید گول میزنید نه مردم را
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1395/09/16

متین
14

دست xu7 و پارس برای همه رو شده و واقعا مشتری نداره وقتی خریدی صاحب اول و آخرش خودتی
گزارش
پاسخ دادن
14:00  1395/09/16

سینا
13

آقا مهدی گل گفتی منطقی ترین حرفی که تو این چند وقته شنیدم همین جعلی و سرهم بندی شده بودن پارس موتور ترتری هستش واقعا من نمیدونم چطور یه عده خودشون رو گول میزنن و پارس میخرن تازه میان این جا دفاع هم میکنن
گزارش
پاسخ دادن
14:03  1395/09/16

حمید
16

پارس و xu7 یعنی سلام تعمیرگاه سلام نمایندگی سلام رفقای جدید مکانیک
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1395/09/16

اهورا
3

از فروش پارس که فقط نقدیه و اختلاف قیمت ۴-۵ میلیونی کارخانه و بازار مشخصه که کاملا حق با شماست!
گزارش
پاسخ دادن
14:12  1395/09/16

رحیم
16

تازه پارس tu5 تحویل گرفتم حالا بماند که وقتی شیشه پایینه آب برف پاک کن رو میزنی دوش میگیری و بقیه مشکلاتش بماند ، گیربکس این ماشین به هیچ عنوان با موتور همخوانی نداره و اینو در اولین رانندگی با این خودرو متوجه میشید ایران خودرو یه ماشین شتر گاو پلنگ داده بیرون هر مشکلی هم پیدا میکنه میبریم نمایندگی میگه طبیعیه حالا خوبه ما شانس آوردیم تهرانیم و هزار جور میشه پیگیری کرد وای به حال شهرستان ها قبل این پارس 1800 داشتم اونم مصرف و صدای خیلی زیادی داشت تازه کلی رسیدگی میکردم بهش، به دنا و ... کاری ندارم ولی پارس های جدید اصلا مثل قبل نیست و کلا دوره پارس تموم شده این تجربه من از پارس بود
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1395/09/16

علیرضا
5

شرط میبندم تا حالا اصلا به پارسtu5نزدیک نشدین یه چهارتا مقاله خوندی اومدی اینجا تکرار میکنی👎👎👎👎👎👎👎👎
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/09/16

سمند
2

ef7 نقد و اقساط یکی بخر سه تا ببر همیشه آماده تحویله اما پارس فقط فروش نقدی داره و قیمت بازارش هم کلی بالاتر از کارخونه است و وقتی خواستی بفروشی هم رو هوا ازت میخرن . اما ef7 رو که بردی واسه فروش همه فرار میکنن
گزارش
پاسخ دادن
15:13  1395/09/16

همایون
13

والا من ای اف سون دارم خراب شد خیلی راحت بردم نمایندگی درست کرد و الانم هیچ مشکلی باهاش ندارم من نمیدونم اینایی که ندارن چطور و از کجا میتونن بگن خراب میشه درست نمیشه و یه بار مصرفه و ... فکر میکنم اینا دلال یا فروشنده پارس یا خودروی دیگری هستند وگرنه ماکه این چیز هارو نه خودمون دیدیم نه تو فامیل که 3 نفر دارن مشکلی داشتن حتما از غیب چیزهایی میدونن این دوستانمون که حتی سوار هم نشدن
گزارش
پاسخ دادن
16:01  1395/09/16

آرمان
3

ممنونم دادا که به نابغه بودن من پی بردی .دوست دارم.
گزارش
پاسخ دادن
17:19  1395/09/16

محمد
0

سلام به همگی من تقریبا یک ماهه دنا تحویل گرفتم دوربین دنده عقب براش نصب کردم گارانتیش به مشگل بر نمیخوره اگه راهنمایی کنید متشکرم
00:46  1395/09/16
گزارش
پاسخ دادن
آراس
13

بهترین ماشین داخلی در حال حاضر هم از نظر کیفیت هم کلاس بدون تردید دناست من حدود یازده ماهه دارمش فقط روغنش و عوض کردم بدون کوچکترین ایراد قبلا هم پارس داشتم سال 81 پارس و صفر تحویلش گرفتم پارس قدیم از پارس الان خیلی بهتر بود فرانسوی اصل با این وجود من با دنا بیشتر حال کردم .یا حق
23:21  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا
16

پرشیا سواران عزیز بذارید ما با ماشین بی کیفیت و کم کشش و بی اصل و نصب و دارای مشکلات لاینحل و کم فروش خودمان سر کنیم... شما هم با صدای تراکتور و صدی 14 و کشش عالی سر کنید.... باور کنید ما کاری به شما نداریم نه تو جاده نه اینجا.... اصلا زشته دنا یا سمند یا سورن بخواد با یه ماشین عهد عتیق کل کل کنه...
22:48  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
7

شعری برا دنا سواران گرامی و ارجمند
گرچه در انتظار و نگرانم
گهی در سایت و خيابانم
گر چه پیاده و سوارم
گهی در اتوبوس و تاکسی سوارم
گر چه از خودرو چینی بیزارم
گهی پرآد و پارس دارم
به خدا سوگند مسرور و شادم
چرا که اکنون دننننننننا(دنا) سوارم.....
20:18  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
حسن A5
0

سلام از نظر قانونی چک باید پاس بشه مگر اینکه پیام از طرف شرکت مبنی بر عدم پاس شدن برایتان بیاد
منهم ثبت نامA5 در تاریخ 14مرداد بودم و میبایست در تاریخ سوم آذر تحویل می‌دادند ولی هنوز در مرحله تکمیل وجه می‌باشد اولین چک امروز بود که اول صبح از حسابم کسر شد
احتمالا در صورت پاس نکردن چک بدون هماهنگی شرکت میتواند دردسر ساز شود
گزارش
پاسخ دادن
23:05  1403/11/15

X5 اردیبهشت
0

وقتی هنوز شاسی نشده چرا باید چکهارو ببرن بانک ؟
گزارش
پاسخ دادن
23:45  1403/11/15

کاربر: رضا منتظر تحویل22
0

۹/۷فاکتور شده ولی هنوز تو مرحله تایید حسابداری مونده چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
19:20  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
آروین
0

سلام.انشاءالله تا ۲ تا ۳ روز آینده به دستتان میرسه....مبارک باشه
گزارش
پاسخ دادن
21:28  1395/09/15

کاربر: رضا منتظر تحویل22
0

مرسی از پاسخت.ولی فک نکنم تو این هفته برسه به دستم چون شهرستانی هستم و حالاحالاها باید منتظر باشم تا بار نمایندگی تکمیل بشه.لعنت به ایران خودرو
گزارش
پاسخ دادن
23:28  1395/09/15

M&r
0

سلام .ثبت نام 95/6/31امروزفاکتورشده95/9/15کی تحویل میدند به نمایندگی.ساکن تهران
19:10  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
مهر 22
0

3 ساعتی طول میبره اگه خلوت باشه یک ساعت
گزارش
پاسخ دادن
00:47  1403/11/16

Iریا
0

سلام جریمه دیکرد دادن اگه گرفتی چقدر دادن
گزارش
پاسخ دادن
06:57  1403/11/16

مهر 22
0

3 ساعتی طول میبره اگه خلوت باشه یک ساعت
گزارش
پاسخ دادن
00:47  1403/11/16

مهر 22
0

3 ساعتی طول میبره اگه خلوت باشه یک ساعت
گزارش
پاسخ دادن
00:47  1403/11/16

Iریا
0

سلام جریمه دیکرد دادن اگه گرفتی چقدر دادن
گزارش
پاسخ دادن
06:57  1403/11/16

Iریا
0

سلام جریمه دیکرد دادن اگه گرفتی چقدر دادن
گزارش
پاسخ دادن
06:57  1403/11/16

علیرضا
0

سلام
مبارکت باشه. ان شاء الله خیرش و ببینی . پیش فروش ثبت نام کردی یا دو مرحله ای .چون خودم27 شهریور 95 بصورت دو مرحله ای ثبت نام کردم ولی هنوز فاکتور نشده.
گزارش
پاسخ دادن
08:53  1395/09/16

سعید
12

من حاصل ازدواجه فامیلی هستم منو ببخشید دسته خودم نیست
18:02  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
نمایندگی ایران‌خودرو
0

دوست عزیز سلام شما ( در قسمت کاستومر یا میز خدمت مشتری، اون پایین نوشته اطلاعات خودرو ) بزن سپس وارد شدی شناسه خودرو یا کدvin رو نگاه کن، ۱۷رقمی‌هست ،از سمت چپ رقم دهم اگر حرف انگلیسی s باشه یعنی ۴۰۴میخوره اگرRباشه یا … بعنی ۴۰۳ میخوره ( ۱۳بهمن الله شده به شماره گذاری ها برای خودروهای داخلی۴۰۴ خورده بشه: شرط اول رقم دهم کدvin حرف انگلیسیs باشد.
شرط دوم تخصیص پلاک از ۱۲بهمن به بعد باشد) اگر این ۲شرایط رو دارید مدل ۱۴۰۴ میخوره.
گزارش
پاسخ دادن
00:54  1403/11/16

محمد
0

آقا این جریان مدل بعد از فلان تاریخ برای بنده خلافش ثابت شده . من پارسال پارس 16اسفند تحویل دادن 28 بهمن فاکتور شده بود ولی مدل 1402 زدن
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1403/11/16

محمد
0

آقا این جریان مدل بعد از فلان تاریخ برای بنده خلافش ثابت شده . من پارسال پارس 16اسفند تحویل دادن 28 بهمن فاکتور شده بود ولی مدل 1402 زدن
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1403/11/16

نمایندگی ایران‌خودرو
0

دوست عزیز سلام شما ( در قسمت کاستومر یا میز خدمت مشتری، اون پایین نوشته اطلاعات خودرو ) بزن سپس وارد شدی شناسه خودرو یا کدvin رو نگاه کن، ۱۷رقمی‌هست ،از سمت چپ رقم دهم اگر حرف انگلیسی s باشه یعنی ۴۰۴میخوره اگرRباشه یا … بعنی ۴۰۳ میخوره ( ۱۳بهمن الله شده به شماره گذاری ها برای خودروهای داخلی۴۰۴ خورده بشه: شرط اول رقم دهم کدvin حرف انگلیسیs باشد.
شرط دوم تخصیص پلاک از ۱۲بهمن به بعد باشد) اگر این ۲شرایط رو دارید مدل ۱۴۰۴ میخوره.
گزارش
پاسخ دادن
00:28  1403/11/16

نمایندگی ایران‌خودرو
0

دوست عزیز سلام شما ( در قسمت کاستومر یا میز خدمت مشتری، اون پایین نوشته اطلاعات خودرو ) بزن سپس وارد شدی شناسه خودرو یا کدvin رو نگاه کن، ۱۷رقمی‌هست ،از سمت چپ رقم دهم اگر حرف انگلیسی s باشه یعنی ۴۰۴میخوره اگرRباشه یا … بعنی ۴۰۳ میخوره ( ۱۳بهمن الله شده به شماره گذاری ها برای خودروهای داخلی۴۰۴ خورده بشه: شرط اول رقم دهم کدvin حرف انگلیسیs باشد.
شرط دوم تخصیص پلاک از ۱۲بهمن به بعد باشد) اگر این ۲شرایط رو دارید مدل ۱۴۰۴ میخوره.
گزارش
پاسخ دادن
00:32  1403/11/16

نمایندگی ایران‌خودرو
0

دوست عزیز سلام شما ( در قسمت کاستومر یا میز خدمت مشتری، اون پایین نوشته اطلاعات خودرو ) بزن سپس وارد شدی شناسه خودرو یا کدvin رو نگاه کن، ۱۷رقمی‌هست ،از سمت چپ رقم دهم اگر حرف انگلیسی s باشه یعنی ۴۰۴میخوره اگرRباشه یا … بعنی ۴۰۳ میخوره ( ۱۳بهمن الله شده به شماره گذاری ها برای خودروهای داخلی۴۰۴ خورده بشه: شرط اول رقم دهم کدvin حرف انگلیسیs باشد.
شرط دوم تخصیص پلاک از ۱۲بهمن به بعد باشد) اگر این ۲شرایط رو دارید مدل ۱۴۰۴ میخوره.
گزارش
پاسخ دادن
00:28  1403/11/16

نمایندگی ایران‌خودرو
0

دوست عزیز سلام شما ( در قسمت کاستومر یا میز خدمت مشتری، اون پایین نوشته اطلاعات خودرو ) بزن سپس وارد شدی شناسه خودرو یا کدvin رو نگاه کن، ۱۷رقمی‌هست ،از سمت چپ رقم دهم اگر حرف انگلیسی s باشه یعنی ۴۰۴میخوره اگرRباشه یا … بعنی ۴۰۳ میخوره ( ۱۳بهمن الله شده به شماره گذاری ها برای خودروهای داخلی۴۰۴ خورده بشه: شرط اول رقم دهم کدvin حرف انگلیسیs باشد.
شرط دوم تخصیص پلاک از ۱۲بهمن به بعد باشد) اگر این ۲شرایط رو دارید مدل ۱۴۰۴ میخوره.
گزارش
پاسخ دادن
00:28  1403/11/16

نمایندگی ایران‌خودرو
0

دوست عزیز سلام شما ( در قسمت کاستومر یا میز خدمت مشتری، اون پایین نوشته اطلاعات خودرو ) بزن سپس وارد شدی شناسه خودرو یا کدvin رو نگاه کن، ۱۷رقمی‌هست ،از سمت چپ رقم دهم اگر حرف انگلیسی s باشه یعنی ۴۰۴میخوره اگرRباشه یا … بعنی ۴۰۳ میخوره ( ۱۳بهمن الله شده به شماره گذاری ها برای خودروهای داخلی۴۰۴ خورده بشه: شرط اول رقم دهم کدvin حرف انگلیسیs باشد.
شرط دوم تخصیص پلاک از ۱۲بهمن به بعد باشد) اگر این ۲شرایط رو دارید مدل ۱۴۰۴ میخوره.
گزارش
پاسخ دادن
00:32  1403/11/16

نمایندگی ایران‌خودرو
0

دوست عزیز سلام شما ( در قسمت کاستومر یا میز خدمت مشتری، اون پایین نوشته اطلاعات خودرو ) بزن سپس وارد شدی شناسه خودرو یا کدvin رو نگاه کن، ۱۷رقمی‌هست ،از سمت چپ رقم دهم اگر حرف انگلیسی s باشه یعنی ۴۰۴میخوره اگرRباشه یا … بعنی ۴۰۳ میخوره ( ۱۳بهمن الله شده به شماره گذاری ها برای خودروهای داخلی۴۰۴ خورده بشه: شرط اول رقم دهم کدvin حرف انگلیسیs باشد.
شرط دوم تخصیص پلاک از ۱۲بهمن به بعد باشد) اگر این ۲شرایط رو دارید مدل ۱۴۰۴ میخوره.
گزارش
پاسخ دادن
00:32  1403/11/16

تارا دستی
0

داداش الکی برا خودت خواب و خیال نچین که مدل سال جدید بخوره. ما 20 خرداد امسال فونیکس اف ایکس از کارخونه تحویل گرفتیم دیدیم تو سند 1402 خورده :)))))))))
گزارش
پاسخ دادن
07:45  1403/11/17

رادمهر
1

ازدواج فامیلی بهتر از ماشین دنا حاصل رابطه نامشروع لنسر و هیوندا اکسنته و سمنده!!!
گزارش
پاسخ دادن
23:55  1395/09/15

سعید(رادمهر)
1

میدونید خوشم میاد با اسامی مختلف بیام دسته خودم نیست فقط بعضی وقتا صداقت دارم بعد دوباره تخریب میکنم
گزارش
پاسخ دادن
01:50  1395/09/16

مهدی
2

جعلی تر از دنا و سرهم بندی شده تر از دنا دیگه ماشین وجود نداره واقعا افتضاح سرهم شده
گزارش
پاسخ دادن
07:38  1395/09/16

سلام کمک کنید خواهشاااااااااااااا
0

ساعت پشت آمپر هر کاری میکنم نمیتوانم تنظیم کنم نظرات پایینم خوندن یه مورد بود ولی اونم نشد یا من درست متوجه نشدم یه بار دیگه بزرگوار کنین راهنمایی کنید لطفا تو دفتر چه هم نیست حداقل شما راهنمایی کنید جناب کارشناش یا حق از هر کس که کمک کنه کمال تشکرو دارم
17:05  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

ابتدا دکمه پلاستیکی سمت چپ پشت آمپر رو فشار بده تا صفحه ای که ساعت داره بیاد،بعد دکمه سمت راست رو چند بار فشار بده تا بیاد روی اعداد ساعت به صورت چشمک زن بشه بعد همون میله رو به سمت چپ یا راست بزنی اعداد حرکت میکنه
گزارش
پاسخ دادن
18:52  1395/09/15

سامان
21

یه حقیقتی هست که میگه کسی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد دقیقا جریان آقا سعید مهندس هست . به ایشون میگی این نمودار موتور ایشون میگه دروغه خوب شما چی قبول داری موتور که توی ایران خودرو تولید میشه میخوای شرکت مرسدس برات آزمایشش کنه !!! دوست عزیز که فک میکنی همه باید xu7 سوار بشن چون شما خوشت میاد شما نمودار موتوری که الان داره تولید میشه رو دارید (موتور اصل فرانسه منظورم نیست) شما حتی سوار دنا نشدی دوما اگه کشش ماشین در دور موتوری خاص پایین باشه همش مربوط به موتور نیست مهندس اگه اینجوری باشه اون گیربکس لامصب کارش چی هست بعدش عزیز بردار که فک میکنی همه بی سواد هستن و فقط شما از دانشگاه مدرک گرفتی چرا از xu7 طرفداری میکنی به خدا من پژو پارس داشتم اصلا موتورش تعریفی نداره اگه میخوای موفق بشی تو زندگیت صبر نکن که خودت تجربه کنی از تجربه دیگران هم استفاده کن
16:33  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
10

موافقم%%%%
گزارش
پاسخ دادن
17:03  1395/09/15

حامد
15

من خودم ی 405 xu7 داشتم شتابش اینقدر کم بود ردش کردم رفت...الان ی سورن دارم شتابش واقعا نسبت به xu7 بیشتره.
گزارش
پاسخ دادن
17:05  1395/09/15

فتحی
12

یه کلام حرف منطقی منم قبول دارم
گزارش
پاسخ دادن
19:00  1395/09/15

.......
0

سلام دوستان.GE برای کدوم خط تولید هستش؟؟؟؟
16:07  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
مبینا
0

سلام بله کاملا درست فروش فوق العاده نداره اخر سال باید تکمیل میکردید به پیج اینستا و افراد سودجو توجه نمیکردید
گزارش
پاسخ دادن
20:32  1403/11/15

مهدی
0

سلام اشتباه کردین.
من اردیبهشت انتخاب کردم تقریبا با فروش فوق العاده فرقی نداره
گزارش
پاسخ دادن
20:05  1403/11/16

مهدی
0

سلام اشتباه کردین.
من اردیبهشت انتخاب کردم تقریبا با فروش فوق العاده فرقی نداره
گزارش
پاسخ دادن
20:05  1403/11/16

مهدی
0

سلام اشتباه کردین.
من اردیبهشت انتخاب کردم تقریبا با فروش فوق العاده فرقی نداره
گزارش
پاسخ دادن
20:05  1403/11/16

محمد
0

سلام ماشین من داشبوردودرهاش درحال رانندگی خیلی صدا مکنه به نظرشما علتش چی می تونه باشه .
15:37  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
حامد
5

سلام . برای منم اینجوری بود ولی بعد از صحبت با کارشناس ایرانخودرو فهمیدم در مخفی داشبورد باز مونده و صدا میده. شما هم امتحان کنید شاید مشکل شما هم حل بشه.
گزارش
پاسخ دادن
11:10  1395/09/16

واقعیت
10

پارس آشغال ترین خودروی داخلی و از نظر کیفیت پشت سر همه ی ماشین های داخلی خوب خودتون رو گول بزنید و پارس بخرید و سوار شید وانت از پارس بهتره
15:12  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
سلام کمک کنید
1

ساعت پشت آمپر هر کاری میکنم نمیتوانم تنظیم کنم نظرات پایینم خوندن یه مورد بود ولی اونم نشد یا من درست متوجه نشدم یه بار دیگه بزرگوار کنین راهنمایی کنید لطفا تو دفتر چه همه نیست حداقل شما راهنمایی کنید جناب کارشناش یا حق
14:43  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
میثم
0

سلام.ثبت نام 27.6.95 تاریخ فاکتور شدن 11.9.95
13:39  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
عباس
0

سلام چرااینقدردورشمافاکتورشدید ؟؟ دی ماهی هارودارن فاکتورمیکنن..میشه لطف کنی ردیف قرادات روبگی؟؟
گزارش
پاسخ دادن
12:29  1403/11/15

محمد2
7

قابل توجه اقا سعید..این لینک شرکت طراحی و توسعه موتور ایرانخودرو هست که نمودار گشتاور EF7 و مشخصات فنی این موتور رو نوشته:

http://www.ip-co.com/contents/view/45
11:40  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
سعید
4

به روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمم . این هم شد مدرک ؟ کدوم ماست فروش میگه ماست من ترشه . این نمودار هیچ ارزشی نداره و هیچ همخوانی با واقعیت هم نداره . ضعف گشتاور ef7 در دورهای پایین و میانی رو با دستکاری اعداد و رسم چهار تا خط نمیشه جبران کرد
گزارش
پاسخ دادن
11:57  1395/09/15

رضا
15

احسنت به خصوص گشتاور یا همون تورک در نمودار.که مشخص میکنه حداکثر گشتاور موتور ef7 در دور 3300 بدست میاد...جواب دندان شکنی بود به اقا سعید...که به نظر خودش کارشناسی ارشد داره ولی مثل اینکه درساشو خوب نخونده
گزارش
پاسخ دادن
12:12  1395/09/15

محمد2
7

دیگه مدرک ازین بالاتر؟؟؟؟
از ایپکو برات مدرک گذاشتم دیگه چی میگی اقای مهندس؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
12:44  1395/09/15

رضا
9

تو چجور مهندسی هستی که اطلاعات سایت ایپکو رو بی ارزش میدونی اقا سعید؟؟؟
تو چجور مهندسی هستی که نمیدونی ایپکو کجاست؟؟؟
صرفا جهت اطلاعتون میگم ایپکو مرکز تحقیق و طراحی موتور ایرانخودرو هستش...وبلاگ نیست که بهش گیر میدی!!!!
گزارش
پاسخ دادن
12:54  1395/09/15

سعید
1

اگر این نمودار درست بود باید ef7 از موتور زانتیا 1800 هم قوی تر باشه . شما برید نمودار موتور زانتیا 1800 رو نگاه کنید خودتون متوجه میشید . هیچ شکی وجود نداره که موتور زانتیا 1800 کاملا قوی تر از ef7 هست پس این نمودار ارایه شده برای ef7 نمیتونه واقعی باشه و هیچ همخوانی با واقعیت این موتور نداره . با دستکاری اعداد و کشیدن چهار تا خط به اسم نمودار نمیشه گشتاور ضعیف ef7 رو مخفی کرد . این موتور اینقدر بی اصل و نسب هست که هر روز واسش یک آمار جدید ارایه میدن . یعنی این موتور حتی درست و حسابی تست هم نشده . شما میتونید خیال کنید این نمودار EF7 هست ولی واقعیت اینه که در عمل خیلی خیلی ضعیف تر از این نمودار عمل میکنه . دیگه باور کردن یا نکردنش به قدرت استدلال و منطق خودتون بر میگرده
گزارش
پاسخ دادن
13:26  1395/09/15

سعید
2

آقا رضا خوبه که خودت داری میگی مرکز تحقیقات ایران خودرو !! خوب آیپکو مال کیه ؟ مال ایران خودرو ! ایرانخودرو رو هم که میشناسی و معرف حضورت هست که آمار و اطلاعاتش چقدر درسته . باور کردن یا نکردنش به خودت برمیگرده . تو میتونی باور کنی ولی من نمیتونم خودمو فریب بدم و خیال کنم ef7 از موتور زانتیا 1800 هم گشتاور بیشتری در دور 3500 تولید میکنه !! اگر شما میتونید چنین تصوری داشته باشید دیگه مشکل من نیست . شما میتونی خیال کنی موتور ef7 در دور 3500 گشتاور 200 نیوتن متری داره اما این خیال شما هیچ تاثیری در واقعیت و ضعف ef7 نداره
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1395/09/15

رضا
6

بله اقا سعید امار ایرانخودرو درسته و دنا زانتیا 1800 رو میگیره...اینم سندش دیگه حرفی نمیمونه:

http://www.aparat.com/v/40Wig
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1395/09/15

محمد2
8

زانتیا 1800 گشتاورش و هم توان خروجیش کمتر از EF7 هست...حالا هر جور میخواین فکر کنین...نمودارشو با ef مقایسه کردم.
فقط حجم موتورش بیشتره..همین!
ی موتور عهد بووووق! که صدی 14 میسوزه.
ی فیلم هم دیدم که زانتیا 1800 از دنا عقب افتاد.دلیلی بر همین امر هست.
گزارش
پاسخ دادن
14:06  1395/09/15

ناشناس
4

اقای مهندس سعید رسما کم اورد.
احتمالا فارغ اتحصیل شده به جمع بیکاران اضافه شده که میاد اینجا عقده گشایی میکنه
گزارش
پاسخ دادن
14:11  1395/09/15

سعید
2

اگر شما اینقدر توانایی دارید که میتونید خودتون رو فریب بدید و فکر کنید که ef7 از موتور زانتیا 1800 هم گشتاور بالاتری در دورهای پایین و میانی داره دیگه این مشکل من نیست . شما مختارید فکر کنید موتور ef7 از موتور پورشه باکستر هم قوی تره و گشتاور بیشتری داره !! عزیز من ef7 از نظر گشتاور دور پایین و میانی حتی نسبت به xu7 ساده 8 سوپاپ هم ضعف داره چه برسه به موتور قدرتمند زانتیا 1800
گزارش
پاسخ دادن
14:58  1395/09/15

نجاتی
1

به نظرم ای اف سون موتور خوبیه اما حرف آقا سعید هم درسته با این منحنی و نمودار ای اف سون لازم بود خیلی قوی تر باشه که نیست
گزارش
پاسخ دادن
15:41  1395/09/15

رضا
6

اقای نجاتی شما ی بار فقط ی بار پشت EF7 بشین میفهمی چه شتابی داره.
گزارش
پاسخ دادن
16:33  1395/09/15

نجاتی
0

من خودم سمند ای اف سون دارم اما سوار زانتیا با موتور 1.8 هم شدم سوار پارس موتور زانتیا هم شدم واقعا موتور زانتیا یه چیز دیگه است و خیلی قوی تره چون هم شونزده سوپاپه هم 1800 هست در قوی تر بودنش شکی نیست
گزارش
پاسخ دادن
17:15  1395/09/15

محمد2
6

اقای نجاتی
باید از شما پرسید سوار چه ماشینی نشدی!!!
شتاب EF ی چیز دیگس نسبت به زانتیا 1800 چون خودمم دوتاشون رو تست کردم.
فیلم درگشون هم موجوده میتونی ببینی
گزارش
پاسخ دادن
20:41  1395/09/15

محمد2
0

اقای نجاتی پس باید از شما پرسید شما سوار چه ماشینی نشدی؟!!!!
گزارش
پاسخ دادن
20:43  1395/09/15

مهدی
1

هر بچه ای میدونه موتور زانتیا 1800 خیلی قوی تره . این ef7 از xu7 هم کم میاره چه برسه به موتور زانتیا 1800
گزارش
پاسخ دادن
07:40  1395/09/16

ali
0

سلام
من خودروی دنا در تاریخ ۳۱ شهریور ثبت نام کردم.تماس گرفتم ایران خودرو گفتن هنوز فاکتور نشده.چه جوری پیگیری کنم؟
آیا داخل سایت ایران خودرو وضعیتش قابل رویت هست؟
کودوم قسمتش؟
11:10  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
farhad
0

سلام
منم همین مشکل رو دارم
۳۱ شهریور ثبت نام کردم تو مرحله ثبت پرونده مونده
چیکار کنم؟
گزارش
پاسخ دادن
16:29  1395/09/16

علی2
1

سعید جان دنا انگار کاپوتش بازه ولی در اصل این طور نیست. ولی پارس با موتور کم کشش tu5 با اون گیربکس که شتابش رو ببره بالا ولی در دنده 3 و 4 و 5 افت کشش بسیاری داره. ef7 کدوم خرابی داره. من دوستم در ایران خودرو کیفیت تولید کار می کنه خودش داره از سورن کلاس 11 استفاده می کنه تعمییر کار ها هم اصلا نمی گن کیفیت ef7 بده می گن کار روش سخته . اون کم بود قطعات هم مال قبلا بود الان برو نمیایندگی تمام قطعاتش هستن.
11:01  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
سعید
8

حالا کی گفته کشش tu5 خوبه ؟ همه میدونن کشش tu5 ضعیفه . زدن tu5 که موتور 206 هست روی بدنه 405 و پرشیا هم مثل همین سرهم بندی کردن هایی هست که نتیجه اش شده دنا . اما حداقل tu5 خوشنام هست و کیفیت خوبی داره و مشکل طراحی مثل همین تشدید صوتی مانیفولد رو نداره . اما ef7 نه کیفیت و خوش نامی tu5 رو داره و نه کشش عالی xu7‌ رو . در مورد بازار فروشش هم که لازم نیست توضیح بدم
گزارش
پاسخ دادن
12:07  1395/09/15

آرمان
1

آقای سعید از نظرت ممنونم.
ولی فکر نکنم از من فنی تر باشی
کارشناسی برق دانشگاه امام خمینی قزوین سال 72

کرشناسي ارشد مکانیک از دانشگاه شهید بهشتی تهران
عذر میخوام صرفا جهت اطلاع
اگه قبول نکردی قرار بزار حضوری مدارک و سوابق کاری مو در محل کارم نشونت بدم
09:49  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

دوست عزیز بنده فوق لیسانس مکانیک گرایش تبدیل انرژی دارم . دانشگاه امیرکبیر پلی تکنیک
گزارش
پاسخ دادن
10:11  1395/09/15

سعید
1

آقای آرمان اگر مهندس هستی پس باید به خوبی بدونی گشتاور یعنی چی ؟ میدونی که توان میشه ضرب دور در گشتاور . موتوری که در دور پایین گشتاور ضعیفی داره در اون دورها توان کمی هم داره . ضعیف بودن گشتاور ef7 در دورهای پایین چیزی نیست که بشه مخفی اش کرد . موتور ef7 در دورهای پایین ضعف جدی گشتاور داره و موتوری هست که فقط در دورهای بالا از پس کشیدن سمند و دنا بر میاد . موتور کم حجم رو هر کاریش کنی در دورهای پایین ضعف گشتاور داره چون نمیتونه به اندازه کافی هوا مکش کنه . اگر مهندس باشی خوب میدونی که افت فشار در اثر عبور از مسیر با مجذور دبی متناسب هست . در دورهای پایین هیچ فرقی از نظر افت فشار بین 8 سوپاپ و 80 سوپاپ وجود نداره . با اضافه کردن سوپاپ و سیستم تنفس طبیعی نمیشه حجم پایین موتور رو جبران کرد . تنها راه چاره توربو شارژ هست که توربو هم مزایا ومعایب خودش رو داره . اگر شما مهندسی باید خیلی خوب بدونی که گشتاور و توانی که در دورهای 5000 و 6000 به دست میاد هیچ ارزشی در رانندگی عادی نداره . ضعف کشش ef7 در سربالایی و شتاب اولیه ضعیف دنا دقیقا در اثر همین ضعف گشتاور دور پایین Ef7 هست
گزارش
پاسخ دادن
10:27  1395/09/15

محمد2
1

اقا سعید شما ی زحمت بکشید بروید سایت ایپکو...یا تو گوگل سرچ کنید ایپکو و بروید تو سایتش و نمودار گشتاور موتور بنزینی EF7 رو نگاه کنید و دیگه دست ازین حرف های بیهودتون بکشید.
با تشکر
گزارش
پاسخ دادن
11:30  1395/09/15

آرمان
1

برادر گل ایراد شما اینه که انتظاری بیشتری از دنا دارید

عامل مؤثر در گشتن هر جسم به دور محوری را گشتاور نیرو یا لنگر و یا تورک ( Torque ) می‌نامند .

گشتاور یک کمیت فیزیکی است در حرکت چرخشی که به بزرگی نیرو و مسیر و مکان اثر نیرو بستگی دارد . گشتاور یک کمیت برداری بوده و یکای آن در سامانه استاندارد بین‌المللی یکاها، نیوتن متر است .

از تعریف فوق جز مهندسین مکانیکی که علاقه به این مبحث را دارند ، بیشتر کسی متوجه نخواهد شد ، البته این تعریف بسیار کامل ، جامع و درست است ، ولی در زبان خودرو ، که همه چیز به سادگی مطرح می¬شود ، این تعریف جایگاهی ندارد .

گزارش
پاسخ دادن
11:51  1395/09/15

سعید
3

آقا آرمان ظاهرا شما ابتدایی ترین مباحث خودرو رو هم نمیدونی چطور ادعای مدرک مهندسی داری ؟ چرخ های ماشین رو چی به حرکت دی میاره ؟ عامل غلبه برمقاومت مسیر چیه ؟ فلایویل موتور رو چی به حرکت در میاره ؟ عامل چرخاندن چرخ ها چیه ؟ جواب تمام این پرسش ها چیزی نیست به جز گشتاور . موتوری که در دور پایین گشتاور ضعیفی داره همیشه با ضعف کشش مواجه هست چون باید مدام دور موتور رو به کمک دنده معکوس های زیاد سعی کنی بالا نگه داری . ef7 به محض افت دور به زیر 3500 واقعا ضعیفه . این چیزی هست که تجربه رانندگی باهاش کاملا نشون میده . شتاب اولیه ضعیفی داره چون باید صبر کنی تا دور موتور بیاد بالا . این ها چیزی نیست که بشه انکارشون کرد آقای مهندس !!!!
گزارش
پاسخ دادن
12:01  1395/09/15

عمران
0

سلام بزرگواران
آخه چرا اینقدر دروغ و شایعه پراکنی میکنید
من 29 شهریور دنا سفید تریم مشکی ثبت نام کردم قسطی 75 روزه
میومدم نظرات رو میخوندم و میدیدمم یه سری میگن یه ماه تاخیر و ازین حرفا.......
13 آذر برام فاکتور شد و 14ام هم پلاک شد . و قراره امروز یا فردا برم تحویل بگیرم بدون تاخیر
خواهشن با دروغ و شایعه پراکنی ذهن بقیه رو درگیر نکنین
09:11  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
V4A
0

منم تارا اتومات موعد تحویل ۳۰بهمن ۱۱بهمن فاکتور شد ۱۳بهمن پلاک الانم تو مرحله اماده برای تحویل میچرخه
گزارش
پاسخ دادن
00:18  1403/11/15

سجاد
1

من خودم سی ویک شهریور ثبت نام دیروز رفتم نمایندگی میگن باید صب کنی تاخیر داره شاید یک ماه طول بکشه
گزارش
پاسخ دادن
11:42  1395/09/15

مهدی
0

من ۳۱ شهریور ثبت نام کردم نقدی قرار بود ۶۰ روزه بدن ثبت شکایتم کردم بهم نمایندگی میگه عجله داری برو تهران داد و بیداد کن بعد شما میگی دروغه
گزارش
پاسخ دادن
09:14  1395/09/16

محمد
0

عزیز من دروغ چیه؟ من ثبت نام 28 شهریورم ولی هنوز فاکتور نشده
گزارش
پاسخ دادن
21:28  1395/09/24

امیر
0

سلام دوستان من می خوام نویگیشن رو فعال کنم تو دفترچه هم ندیدم ممنون میشم از کسانی که فعال کردن برام دقیق تو ضیح بدن با تشکر
01:44  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
کارشناس
0

با سلام ، ابتدا خودرو رو خاموش کرده ممورت کارت را در محفظه نویکیشن وارد کرده و خودرو را روشن نمائید ، لازم به یادآوری است که نویگیشن در محیط پارکینگ رو بسته جواب نمیدهد وبایستی در محوطه باز فعال گردد به محض روشن کردن خودرو گوینده ارتباط با ماهواره جی پی اس رو اعلام می نماید . جهت دریافت کلیه اطلاعات جی پس اس باید دفترچه راهنمارو مطالعه یا با استفاده از کلید navi مراحل تنظیم را بصورت دستی وارد نمائید
گزارش
پاسخ دادن
10:35  1395/09/15

امیر
1

سلام به دوستان عزیز دنا سوار خودم .روی صحبتم با دوستان لوکس سوار عزیزم شما که زندگیت لاکژریه از هر لحاظ اینجا چی می خوای بذار ما با همون گاری یا هرچی که شما می گید خوش باشیم شما هم برو تو پیچ ماشین لوکس نظر بده چکار به ما داری این تصمیم ما بوده برای خرید اصلا دوست داشتیم پولمون رو با خرید دنا اتیش بزنیم به شما چه شما برو خوردوی خفن و بی نقص خودت رو برون حالا اگه راحت شدید دست از سر این پیچ بردارید اصلا شما هواپیما ما گاری شما ویلا ما کپر برید همون جا بذارید ما هم زندگی خودمون رو بکنیم بقران با ای نوناتون
01:38  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
سلام راهنمایی کنین لطفا
0

ساعت پشت آمپر هر کاری میکنم نمیتوانم تنظیم کنم نظرات پایینم خوندن یه مورد بود ولی اونم نشد یا من درست متوجه نشدم یه بار دیگه بزرگوار کنین راهنمایی کنید لطفا یا حق
00:33  1395/09/15
گزارش
پاسخ دادن
حسینj7مشکی شهریور
0

باسلام و تشکر لطفا" بفرمایید؛فاصله زمانی از صدور فاکتور و بیمه تا تخصیص پلاک خودرو توسط پلیس چند روز زمان میبره؟یعنی فاصله فاکتور تا پلاک چند روز طول میکشه؟ برای من ۱ول بهمن فاکتور، چهارم بهمن بیمه صادر شده از چهارم بهمن تا حالا در مرحله صدور پلاک متوقف شده!گفته شده؛ خودرو رفته برای شماره گذاری!
گزارش
پاسخ دادن
14:38  1403/11/14

Sam
0

فاصله فاکتور تا پلاک شدن 10 تا 15 روزه. البته من پلاک ماشین قبلیمو بهم دادن
گزارش
پاسخ دادن
19:09  1403/11/14

حمید جی ٧
0

مگه خط رنگ رباتیک نشده؟ ماشین شما جز این سری های جدید هست که رباتیک رنگ شده یا از سری رنگهای قبل از رباتیک هست؟
ثبت نام و تحویلتون کی بوده جسارتا؟
گزارش
پاسخ دادن
20:00  1403/11/14

J7 سفید ۱۶ تیر
0

با سلام‌. ما که تحویل گرفتیم سمت شاگرد گرم کن نداشت
گزارش
پاسخ دادن
23:37  1403/11/14

علی
0

لطف میکنین به این سوالات جواب بدین :

- سنسور جلو هم داره یا خیر؟
- سوکت فندکی 12 ولت توی صندوق عقب جاسازی شده؟
- نیاز به سینی زیر موتور هست اضافه بشه (چون میگن کف ماشین پایینه)
گزارش
پاسخ دادن
09:17  1403/11/15

مهربان
6

گلایه و نقدهای رانندگان از پلت فرم و ظاهر پارس تی یو فایو tu5 :

در هنگام استفاده از برف پاکن در صورت باز بودن شیشه های جلو آب به داخل کابین نفوظ میکند

بدنه خودرو به لاستیکها همخوانی ندارد و فضای خالی دور لاستیکها تا گلگیرها آزار دهنده هست

داشبورد جدید این خودرو با رودریهای داخل خودرو هیچ همخوانی ندارد و از زیبایی داخل خودرو می کاهد

رنگ خودرو کیفیت روز دنیا رو ندارد و با کوچکترین برخوردی آسیب می بیند

بعد از تولید خودروی باری ایران خودرو به نام پیکاپ که از پلت فرم پارس استفاده شده است از ارزش خودرو کم شد هر چند که این خودرو تا حالا تاکسی نشده است .

در کل ظاهر و پلت فرم پارس tu5 که به عنوان خودروی لوکس در ایران خورو تولید می شود

به هیچ وجه شایسته به یدک کشیدن خودروی لوکس در ایران را ندارد .

از دیگر نقدهای رانندگان کیفیت بد قطعات خودرو از جمله کیفیت بد برف پاکن پارس tu5 ، کیفیت بد زه دور درهای پارس tu5 (استیلش از بین میرود ...)

کیفیت بد لاستیکها که اکثرا چینی هستند و همچنین کیفیت بد مه شکنهای جلو که دایما می سوزد
23:22  1395/09/14
گزارش
پاسخ دادن
سعید
2

پارس هر چی باشه از ماشین جعلی دنا با موتور جعلی تر ef7‌خیلی بهتره . کاپوت دنا انگار همیشه باز میمونه دو سانتی متر !
بین جلو و عقب و بغل ماشین هیچ همخوانی وجود نداره . کاملا میشه سرهم بندی شدن رو در بدنه دنا دید . خود ایرانخودرو هم فهمیده چقدر مشکل داره این بدنه و به سرعت داره فیس لیفتش میکنه و این کار در این فاصله زمانی کوتاه از عرضه دنا اون هم توسط ایرانخودرو خودش اعتراف به شکست طرح دنا است . موتور ef7‌هم که یک موتور بدنام هست که همه مشکلاتش رو دیدن و میدونن خریداری نداره و تمام این داشبورد و این مانیتور و آپشن دنا واسه رد کردن ef7‌مونده رو دستشون تو انبار بوده . سیستم مولتی پلکسش هم که به مشکل خورده و دارن سرهمش میکنن .
گزارش
پاسخ دادن
08:49  1395/09/15

سامان: پاسخ به سعید
6

واقعا یک ذره فکر کن واقعا حرفت مسخره هست برای رد کردن موتور EF7 بیان یک ماشین طراحی کنن که به مراتب هزینش بسیار بیشتر از موجودی انبار هست مگه ایرانخودرو چندتا موتور میتونه انبار کنه .نمیدونم چند ساله هستی ولی احتمال میدم نوجوان باشی و تجربه زیادی نداشته باشی. بدنام الان موتور قدیمی xu7 هست که مرتب داره واشر میزنه صدای تراکتور میده و خیلی چیزای دیگه.عزیزم 90 درصد کسایی که الان دنا سوار هستن قبلا پژو داشتن نیاز نیست درباره پژو به ما توضیح بدی. دنا سوارها تجربشون از شما خیلی بیشتره
گزارش
پاسخ دادن
09:22  1395/09/15

ختم کلام
7

دوستان اینجا پیج دنا هست . جناب آقایی که از ماشین سر در نمیاری و فقط نقد میکنی مثل سعید که نخود هر آشی هست شما که از تجربه کافی برخوردار نیستی شما نتونستی یک بار هم دنا رو تست کنی شمایی که فکر میکنی پژو خریدی آخرت ماشین زیر پات هست . ما دنا سوارها اینجوری فکر نمیکنیم بنده از دنا بسیار راضی هستم بنده قبل از دنا پژو پارس داشتم بنده میدونم دنا آخرت ماشین نیست ولی از همه ماشین های تولید داخل سرتره میدونم شما از سر اینکه رفتی پژو خریدی و تمایل مردم رفته به سمت دنا و احساس میکنی ماشینت مثل قبل دیگه لوکس نیست احساس بدی داری ولی دوست عزیز واقعا من از انتخابم راضی هستم شما بهتره از الان به فکر واشر زدن ماشینت باشی و به فکر زوغن ریزی دنا نباشی چون دنا خدماتش عالیه حتی اگه موتورش هم سوخت نگران نیستم شما یه فکری به حال خودت کن
گزارش
پاسخ دادن
09:42  1395/09/15

سعید
2

ولی مردم خلاف نظر شما رو دارن و از اسم ef7 هم فرار میکنند چه برسه به اینکه بخوان بخرن . نزدیک ده سال حضور ef7 در بازار فقط بدنامی واسش داشته . حتی خود امدادخودرو هم حاضر نیست از ef7 استفاده کنه چون موتور مطمئن و قابل اطمینانی نیست و در شرایط کار سخت دوام نمیاره
گزارش
پاسخ دادن
10:14  1395/09/15

حسن
1

اقا سعيد شما خودت رو با اين حرفاي تكراري كه اينجا و توي پيج ef7 ميزني سرگرمكن ماهم باماشينمون حال مي كنيم فقط مي خوام ببينم كي خسته مي شي
گزارش
پاسخ دادن
20:59  1395/09/15

مهربان
0

سلام . همه ماشینها سرهم بندی شده هستند وبه این کار میگن مونتاژ .
پارس ماشین خوبی بود خرابش کردند و کم کم داره سرنوشت 405 رو پیدا میکنه .
انشاء الله که بتونند ماشین های خوبی تحویل مردم بدن . ما هم امیدواریم .
فعلا" دارند رو دنا خوب کار میکنند .
گزارش
پاسخ دادن
00:16  1395/09/16

vqh
0

سرهم بندی کردن هیچ ربطی به مونتاژ نداره . سرهم بندی یعنی روآ و دنا و rd
گزارش
پاسخ دادن
07:55  1395/09/16

علی2
2

اقای امیر برو سمند بخر بازم بهتر پارس . ولی اون h30 با موتور tu5 خیلی مسخره. tu5 بزور داره پارس رو می کشه حالا h30 با دنده اتومات که تاخییر هم داره دیگه اوضاعش خیلی خرابه
20:50  1395/09/14
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
0

شعری برای دلگرمی دنا سواران
من دنا دارم و شادم
با سواری و نگاهش
با رنگ و لعابش
با ناز نگاهش
من دنا دارم و شادم
با سرعت عبورش
با قدرت و توانش
با همه عیب ونازش...
20:26  1395/09/14
گزارش
پاسخ دادن
کارن
1

خیلی باحال بود.ترکیدم از خنده...
گزارش
پاسخ دادن
16:03  1394/12/18

آرمان
17

شعری برای دلگرمی دنا سواران
من دنا دارم و شادم
با سواری و نگاهش
با رنگ و لعابش
با ناز نگاهش
من دنا دارم و شادم
با سرعت عبورش
با قدرت و توانش
با همه عیب ونازش...
20:26  1395/09/14
گزارش
پاسخ دادن
اىوا
3

ناز بشى نازنىن
گزارش
پاسخ دادن
23:24  1395/09/14

fer
2

آفرین.درود
گزارش
پاسخ دادن
08:47  1395/09/15

سعید
3

وقتی فقط اهل شعر و شاعری باشی و از فنی هیچی ندونی وهیچ اطلاعات دقیق فنی نداشته باشی و فقط به تبلیغات گوش بدی و براساس حرف شاگرد تعویض روغنی سر کوچه بری ماشین بخری نتیجه اش میشه همین خرید دنا ! 42 تومن پول میدی واسه ماشینی که موتورش ef7 باشه !! بدنام ترین موتور ef7 هست و قافیه رو به رقباش کاملا باخته و این رو نمیشه انکار کرد . کاپوت دنا انگار همیشه دو سانت باز میمونه . دیگه بدتر از این نمیشد سرهم بندی اش کنن . این بدنه دو سال که کارکنه بدتر از سمند وا میره و میافته
گزارش
پاسخ دادن
08:53  1395/09/15

احمد
0

دوستان کسی میدونه میشه روکش صندلی چرم یا رینگ اسپرت موقع ثبت نام خودرو سفارش داد یا ن
18:58  1395/09/14
گزارش
پاسخ دادن
صفحه دناس نه پارس
4

فشار رو پارس سوارا زیاده ها والا ما 3000 تا با دنا رفتیم فقط بردیمش یه تعویز روغن نمیدونم باس ما خوبه یا الکی از ef7 بد میگین باو بکشین بیرون
18:41  1395/09/14
گزارش
پاسخ دادن
کیومرث
3

موتور قلابی ef7 را خدا به اندازه کافی زده تو سرش نیازی به بدگویی نداره
گزارش
پاسخ دادن
19:01  1395/09/14

امین
12

خداوکیلی خسته نشدین اینقدر غرض ورز نظر میدید. آقا ای اف سون اصلا داغون , نابود , اسب باب بازی ... بزا یک عده که دارن یا می خوان بخرنن حالشونو بکنن . چرا الکی دل یک عده رو چرکین می کنین. شما نخر عزیز ... کاش ما ایرا نی ها رو چیزهای دیگه اینقدر تعصب داشتیم و پی گیر بودیم . صفحه سمند ای اف 7 رو که به گند کشیدین اینجارو بیخیال شین .
گزارش
پاسخ دادن
19:15  1395/09/14

سعید
3

تو 3 هزار کیلومتر میخواستی خراب هم بشه ؟ عجله نکن مشکلات ef7 کم کم شروع میشه داداش
گزارش
پاسخ دادن
08:55  1395/09/15

مصطفی
2

این جوری که شماها تعریف میکنید از ef7 باید کیلو متر 1 خراب بشه روغن بریزه و... منم خیلی این پستایه چرند پارس سوارارو خوندم ولی رفتیم دنا گریفتیم تا الانم که عالیه انشااله که خوب بمونه
گزارش
پاسخ دادن
20:29  1395/09/15

علیرضا. اس
17

من تو پست قبلیم هم گفتم" دوستان محترم! ما دنا خریدیم و سوار میشیم، شما هر ماشینی که خریدی مبارکت باشه، برو تو پیج مخصوص ماشینت انقدر از ماشینت تعریف کن که ذوق ترک بشی." ما هم با سواری دنا حال میکنیم. حالا شما این وسط چی میگی من نمیدونم؟. کاشکی یاد بگیریم فضولی تو کار همدیگر نکنیم. من خودم دنا خریدم ، با توجه به همه معایب و مزایای دنا از سواریش لذت میبرم. ایران خودرو پسرخاله من نیست، این ماشینم هم اخرین ماشین عمرم نیست. چند سال سوار میشم بعد یه ماشین دیگه میخرم. فعلا عشق است دنا. به سلیقه شما هم احترام میذارم. برو ماشینت و سوار شو، پشیمونیت رو با این پستها نشون نده.
15:38  1395/09/14
گزارش
پاسخ دادن
e-m
1

دقیقا ایول داداش احسنت حرف حساب جواب نداره
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/09/15

کاربر: رضا منتظر تحویل22
8

باز یه عده پارس سوار ریختن تو پیج و از سر حسادت دارن تخریب میکنن.خب نمیخوای نخر کسی که مجبورت نکرده.مادوسش داریم و میخریم
14:48  1395/09/14
گزارش
پاسخ دادن
سعید
4

مگه ef7 حسادت هم داره !!! همین که ببنی موتور دنا ef7 هست یعنی هیچ
گزارش
پاسخ دادن
15:06  1395/09/14

حمید
7

اتفاقا موتور ef7 تووو رنج خودش حتی بالاتر خیلی از خودروها رووو میخوره یعنی واقعا میخوره
گزارش
پاسخ دادن
17:34  1395/09/14

علی2
3

ببین علیرضا من خود خواهرم پارس tu5 داره. دوم پس اگر اینطور پراید هم چیزه کمی از پارس نداره. چراغ داره پارس هم چراغ داره ولی اینکه تفاوت چراغ های پارس گران تره . برای همین هم قیمتش بیشتره. بعد تغییراتی به پارس نمیدن مال شرکت پژو و پژو اجازه هر کاری رو نمیده.
11:15  1395/09/14
گزارش
پاسخ دادن
امیر
2

سلام. دنا الکی گرونه خب مغز خر نخوردم که یه سمند ef7 میگیرم تا خر خره آپشنو امکانات روش میبندم بازم قیمتش از دنا کمتر در میاد.به نظر من طراحی سمند اصولی تر از دناست..من باشم واسه دنا هزینه نمیکنم لااقل h30 دنده اتومات بیشتر میارزه تا دنا
گزارش
پاسخ دادن
12:09  1395/09/14

سعید
3

کاپوت دنا همیشه انگار دو سانتی متر باز مونده . دیگه سرهم بندی شده تر از این ؟
گزارش
پاسخ دادن
15:08  1395/09/14

میلاد
13

میگم دنا توربو هم که بیاد دیگه چه شود همه پارس سوار ها دو برابر قبل میان برا تخریب یکی میگه سرش کجه یکی میگه تهش کجه اسباب بازیه و ... جالبیش اینه که اینا فکر میکنن کسی نمیفهمه دارن حسودی میکنن درصورتی که همه دیگه فهمیدن چه قدر بخندیم از حرفاشون حالا ببین کی گفتم
00:07  1395/09/14
گزارش
پاسخ دادن
دنا
6

توربو رو ef7‌یه اسباب بازی بیشتر نیست همین الان سورن elx توربو رو دارن میدن 37 تومن کسی نمیخره و خریدار نداره . کی میاد یه موتور پر مشکل بخره اون هم با یه توربوی سرهم بندی شده که همیشه گوشه تعمیرگاه و نمایندگی باشه . اونهمه آپشن روی سورن elx با تجهیزات توربو رو دارن میدن 37 تومن دیگه خودت حساب کن ارزش ef7‌چقدره که سورن elx توربو قیمتش کمتر از پارس سال تو بازار هست که حتی رینگ اسپرت هم نداره . ef7‌همینطوری کپ داره دیگه وای به حال اینکه تاخیر توربو هم روش اضافه بشه . ضمنا کات آف ef7 توربو رو آوردن روی 5000 یعنی تا بخوای گاز بدی کات آف میکنه چون خودشون هم میدونستن دوام نداره . دنده های 4 و 5 رو هم سبکتر کردن پس عملا فقط مصرف کمتر میشه تو جاده . وقتی خواستی سبقت بگیری کلی تاخیر به واکنش به پدال گاز داری . همکار خودم سورن توربو داره میگه نیم کلاچ تو سربالایی نمیتونه بکنه چون تاخیر خیلی زیادی داره گاز خوردن این موتور
گزارش
پاسخ دادن
07:51  1395/09/14

يوسف
3

هركي دنا توربو بخره رسما بيچاره ميشه خودم 4 ماه سورن توربو داشتم با تمام كارشناسها و تعميركارهاي نمايندگي رفيق فابريك شده بودم هفته اي يكبار بلا استثناء مهمانشون بودم از بس ايراد فني داشت يكروز شلنگ توربو درميومد يكروز بلوآف خراب ميشد يكروز موتور خفه كار ميكرد يكروز آمپر آب از وسط رد ميشد يكروز موتور ريپ ميزد پرپر ميكرد آخر كار فشار توربو خلاء بوستر را خالي ميكرد ترمزها وحشتناك شده بود
مسافرت از بس داغ كرد و چراغ استوپ روشن شد زهر شد واسمون
خلاصه گرفتاريها تمومي نداشت
گزارش
پاسخ دادن
08:05  1395/09/14

علی2
1

تو اگر توربو رو روی سورن کلاس 11 بزنن ببین چقدر فروش داره
گزارش
پاسخ دادن
11:17  1395/09/14

امیر
0

من با قیمت دنا مشکل دارم اصلا با این قیمت نمیارزه. اگه دنده اتومات بود و سانروف داشت کمی کیفیت مونتاژش بهتر بود باز میارزید. من خودم تیپ2 دارم واقعا از نظر ظاهری و طراحی دنا رو میزاره تو جیبش. 206 اصالت رو بهت دیکته میکنه اما دنا چی؟؟ مثل بچه ای میمونه که سندروم دان داره و بعد دو سالم لش شدش رو دستت میمونه .
23:46  1395/09/13
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مهدی a5 : به لطف خدا امروز 4/3 شاسی شد ثبت نام شهریور پارسال بودم
ب Abbas : تست DNS بده قطعا شگفت زده میشی. چقدر یک انسان حقیر و پست میتونه بشه.
شهریور A5 مشکی : 12 خرداد شاسی و فاکتور، 13 صدور بیمه نامه، 14 صدور پلاک، 27 دریافت پیامک تحویل کارت خودرو به پست، 29 دریافت کارت خودرو، در سایت اینترنتی کرمان موتور قسمت پیگیری وضعیت خودرو، مرحله "ارسال پلاک و مدارک" در وضعیت زرد است. امروز به دفتر مرکزی در تهران زنگ زدم گفتند ماشین به مقصد شهرستان بارگیری شده. به نمایندگی در شهرستان زنگ زدم گفتند سیستم نمایندگی وضعیت را در مرحله کنترل کیفیت نهایی نشان می دهد و به محض رسیدن ماشین به نمایندگی تماس خواهند گرفت.
صدرا : خدا لعنتشون کنه ایران خودرو سر موعد تحویل میده اینها عین خیالشون نیست
زمستان ۰۳ : افزایش از کی اعمال میشه ؟
شاهین G حواله : 🔴 سایپا مجوز افزایش قیمت گرفت/ 15درصد قیمت پایه سلام چه خبر از دعوتنامه های خرداد و تیر
عباسی : منم 22 ام فاکتور شدم و خبری از پلاک نیس اما گویت سایپا ر نظر اره پارکینگ ها رو خالی کنه و گفته تحویل میشه
حسین : منم مثل شما ۱۴ آذر تکمیل وجه کردم هیچ خبری نیست
Abbas : پونزده درصد افزایش قیمت محصولات سایپا تایید شد، شاهین جی میشه حدود هفتصد تومن، دم رفتن هم دست برنمی‌دارند! دوستان به نظرتون شورولت مالیبو بگیریم یا فورد فیوژن؟!
شاهین اتومات cvt اسفند : سلام به همه عزیزان کسانی که از 4 اسفند به بعد تکمیل و تکمیل سخا داشتن. اگر فاکتور شدن لطفا اطلاع رسانی کنن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
10اسفند : دوستان سایت مشاهده وضعیت درست شده لطفا ببینید خبر بدید تا کی فاکتور شده ؟
محمد : من تماس گرفتم تا یکشنبه تعطیله سایپا و تعطیلات براشون گفت بعد 6 تیر تازه شروع میکنن تولید را
سعد : بعد از ارسال مدارک و پلاک در کاستومر چه مدت طول میکشه خودرو رو تحویلی بدن لطفا اگر کسی اطلاعی داره در این زمینه یه جواب بده
علیرضا : سلام از پیش فروش بهمن خبری ندارید تا کی فکتور شده من 15بهمن ثبتنام تکمیل وجه 25اردیبهشت هستم
علی : دعوتنامه مرداد با قیمت و مهلت جدید باید صادر بشه
x33 mt , x55 : سلام، ثبت نام دومرحله ایی x33دنده در آذر، تسویه چک اسفند، پلاک و بیمه و کارت سوخت اسفند 403، موعد تحویل سیستمی 16 اردیبهشت،.. دوستان بنده پنجشنبه 29خرداد بعد از 40 روز تاخیر سیستمی تحویل گرفتم، فقط برای تاخیر و دیرکرد، گفتن به واریز اولیه فقط 12% تاخیر تعلق میگیره... که تهدید به شکایت کردم ماشین روغن کم داشت، باد لاستیک ها هم خالی شده بود.. زیرپا هم داخل اتاق، درین کولر آب می داد... انشالا سایر دوستان هم ماشیناتون را ازین آقایون بگیرید و حتما به سایرین توصیه کنید از نمایندگی ها خرید نکنند
x33 mt , x55 : سلام، ثبت نام دومرحله ایی x33دنده در آذر، تسویه چک اسفند، پلاک و بیمه و کارت سوخت اسفند 403، موعد تحویل سیستمی 16 اردیبهشت،.. دوستان بنده پنجشنبه 29خردا بعد از 40 روز تاخیر سیستمی تحویل گرفتم، فقط برای تاخیر و دیرکرد، گفتن به واریز اولیه فقط 12% تاخیر تعلق میگیره... ماشین روغن کم داشت، باد لاستیک ها هم خالی شده بود.. زیرپا هم داخل اتاق، درین کولر آب می داد... انشالا سایر دوستان هم ماشیناتون را ازین آقایون بگیرید و حتما به سایرین توصیه کنید از نمایندگی ها خرید نکنند
مهدی آریزو 5 : برای من 22 روز زمان برد
207 پانا : سلام دوستان فک کنم سازمان حمایت اعلام کرده که قیمت های ایرانخودرو خلافه قوانینه و باید اصلاح بشه دوم اینکه چرا این سایت فقط با فیلتر شکن باز میشه ؟
حامد خوب : یعنی از تاریخ سخا 90 روز کاری حساب میکنند؟ یاا خدا