امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

170759 نظر

محمد رضا از کرج
0

وقتی میتونی بگی که گشتاور دور پایینش ضعیفه که پایه و اساس موتور بر دور پایین باشه و این مطلب رو نمیشه در مورد ef7 به کار برد مثل اینه که از اسب انتظار داشته باشی مثل زرافه همه جا ها رو بتونه ببینه خب داداش من قد زرافه حداقل 3 برابر اسبه
حالا هی بیایید اینجا بگید و بیخود و الکی داد و هوار کنید که بله گشتاور دور پایین ef7 ضعیفه
بابا جان یه کلام ختم کلام ef7 یه موتور دور میانی به بالاست و باید باهاش اسپرت رانندگی کنید و هر بچه ننه ای نمیتونه ef7 سوار بشه و ضمنا xu7 از دور 3500 به بالا دیگه نفس نداره و خفه میشه و گشتاور پایدار نداره و فقط گشتاور دور پایینش خوبه چون اساس کارش دور پایینه پس بنابراین مقایسه این دو موتور با این اختلاف حجمی زیاد و نوع سیستمشون کاملا اشتباهه
01:12  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
قله ای زیر پای شما فقط دنا
0

دنا بهترین ماشین برای یه ایرانی عموی من یه اپتیما 2015 داره که قبلا سمند ای آف سون داشت الان ازش بپرسی می گه ماشین فقط سمند من خودم سپر جلو اپتیما رو با دست کمی فشار دادم همه‌ی اعضایش بالا پاین می شد و کسی که دنا اتوماتیک توربو داره به کجا ثبت نام می کن قیمتش چنده فول آپشن سانروف و امنیت
00:27  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
علی2
0

ایلار tu5 فقط با خرابی ef7 اومد بالا چون موتوری مال زمان بوق نبود که ایران خودرو بتونه داخل تحریم قطعاتش رو با کیفیت بزنه . اگر ef7 کار خرابی نمیداد در تحریم ها پارس همون طور به فروش می رفت تازه دنا 2 سال اومده پارس 40 سال . حالا بگذریم از اینا تو طوری حرف میزنی که می خوای بگی گشتاور tu5 بالاتر . ef7 در دور 3500 تا 4500 155 نیتون ولی tu5 152 نیوتن ef7 114 اسب بخار tu5 108 اسب بخار حالا هم میای می گی داخل دور بالا که موتور می خواد کنده شه جالب اینجا که tu5 موتورش بخواد کنده بشه همین 114 اسب بخار رو نداره. با این نمایندگی هم خودت رو گول نزن. تو برو بفکر گیربکس ماشین خودت باش به فکر ما نباش
23:00  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
دنا2
1

سلام. من 20 تیر ثبت نام کردم. 30 روزه. کی تحویل میدن؟؟؟؟
22:04  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
شایان
0

هفته اینده شاید فاکتور کنند براتون.
در ضمت اگر تریم دو رنگ هستید شانس تحویلتون بیشتره.
شنیده شده تریم دو رنگ تاخیر بیشتری داره
گزارش
پاسخ دادن
22:49  1395/06/14

بعد از 75 روز تحویل گرفتم
16

اول از همه اینکه امروز سوار بهتریم ماشینی شدم که از صنعت خودروی ایران دراومده واقعا ایرانخودرو واسه دنا سنگ تموم گذاشته داخل ماشین وحشتناک باحاله تیپ ظاهری هم جدید و متفاوته ولی چیزی که من خیلی حال کردم موتور بود که داد میزنه از مغز متفکر طراح آلمانی دراومده واقعا لرزش و صدا در حد صفر چون اولین استارت که زدم صدای استارت اومد ولی صدای موتور به گوشم نرسید فقط از عقربه دور موتور میشه متوجه شد موتور روشنه وقتی هم که گاز میدی همون صدای با حال موتور ماشینای خارجی را میده .تنها چیزی که حالم را گرفت این همه تاخیر در تحویل بود
20:47  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

به سلامتی.دقیقا کی ثبت نام کردید و چه رنگی?از کدام شهر?من 8تیر رنگ مشکی ثبت نام کردم شرایطی.هنوز فاکتور هم نشده
گزارش
پاسخ دادن
22:42  1395/06/14

دنا
2

یک سفر جاده کوهستانی با ماشین پر که رفتی حساب کار دستت میاد . این دنا با این موتور تو سربالایی راه نمیره و همش باید دنده معکوس بدی و با دور بالای 4500 رانندگی کنی وگرنه از پراید هم جامیمونی . مهمترین ضعف دنا موتورشه که واقعا گشتاور دور پایین و میانی ضعیفی داره و تو سربالایی حسابی کم میاره و شتاب اولیه واقعا ضعیفی داره چون تا ef7 دورش به 4000 نرسه واقعا ضعیفه
گزارش
پاسخ دادن
08:47  1395/06/15

امیر2
0

اقای امیر چه مدل و چقدر فروختی
20:23  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
amir 3D
0

مدل مهر 94 به قیمت 40 میلیون . بدون رنگ
گزارش
پاسخ دادن
21:02  1395/06/14

تاخیر خیلی خیلی خیلی بال
2

اقا ثبت نام نکنید
مگه ایران خودرو حساب دو دو تا چارتا بلد نیست که الان نزدیک به یکماه خودروی من بعد از 45 روز زمان مقرر تحویل نشده یعنی حدود 70 روز
انصاف و وجدان هم خوب چیزیه
چه اهدافی هست که ثبت نام میکنن بیشتر از ظرفیت
19:47  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
رحیمی
0

ماله مارو قبلا خیلی زود هم تحویل دادن
شما چه رنگی انتخاب کردی؟و چه تریمی
گزارش
پاسخ دادن
20:40  1395/06/14

amir 3D
0

خیلی از دوستانی که از موتور TU5 تعریف می کنن باید بگم اون هم موتور خوبی هستش من 206 تیپ 5 داشتم و موتور بسیار خوبی داره . موتور EF7 هم موتور بسیار خوبی هستش . تجربه رانندگی من با هردو موتور خوب بوده . برتری شتاب گیری ef7 بهتر هستش در لینک زیر ویدئو بررسی خودرو دنا هستش . دوستان دانلود کنید و ببینید و در تست شتاب دنا از تندر 90 (که همگی در یکی از بهترین های در حال حاظر بودن موتور و گیربکسش اتفاق نظر دارید ) جلو میزنه .
http://asbe-bokhar.com/video/%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D9%86%D8%A7
19:23  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
amir 3D
0

اما دنا ماشین خوبیه داخل اتاق بسیار زیبا و دلنشین هستش و از نظر هندلینگ ماشین بسیار عالی هستش حتی از سورن هم بهتر هستش . از نظر صدای موتور تقریبا می تونم بگم 1/3 صدای کمتر نسبت به تیبا در اتاق هستش . کولر عالیه . شتاب خیلی خوب
ترمز دتا بسیار عالی عمل میکنه و تقریبا تو خودرو های داخل از نظر ایمنی بهترین هستش . دوستانی که بحث گشتاور رو مطرح می کنن باید بگم مباحث تعوری و روی کاغذ رو منار بزارید و با دنا رانندگی کنید 100 % بعد از رانندگی با دنا نظرتون در باره موتور ef7 تغیر خواهد کرد. من امروز دنای خودم رو با 22 هزار کیلومتر فروختم و منتظر فروش مدل elx توربو هستم .
من در کل از دنا راضی بودم مصرف بنزین خوبی داره در مسافرت بسیار عالی هستش و در جاده ودر شتابگیری بسیار عالی
تنها ایرادی که من به دنا میگیرم نداشتن دوربین عقب هستش
خیلی از دوستانی که از موتور TU5 تعریف
18:47  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
amir 3D
0

سلام به همه
دوستان هدف از این محیط تبادل تجربیات دارندگان خودرو هست تا دوستانی که تمایل به خرید خودرو جدید دارن ، آگاهانه تصمیم به خرید خودرو بگیرن . متاسفانه فضای اینجا تبدیل به کل کل دوستان شده و با صحبت های غیره منطقی که در حال ردوبدل شدن هستش ، هیچ سودی برای کسی نداره. امیدوارم فرهنگ گفتگو در جامعه ما پیشرفت کنه.
اما تجربه من : در سن 39 سالگی و بعد از 21 سال تجربه رانندگی با ( به ترتیب اولین تا در حال حاضر ) پیکان – پیکان موتور پژویی – پراید – پژو 405 - پژوه 206 – تندر 90 - تیبا و دنا
من در حال حاظر 2 تا ماشین دارم تیبا و دنا ( به دلیل ورود به طرح زوج و فرد )
تیبا بسیار ماشین خوب و کم مصرفی هستش و به هرکسی که سقف توان خریدش رو داره پیشنهاد میدم . ترمز خوب – قدرت موتور خیلی خوب و هندلینگ قابل قبول بطوریکه در سفر از رانندگی باهاش لذت خواهید برد . به نظر من یک ایراد داره اونم صدای زیاد موتور در اتاق هستش . ولی در کل از همه لحاظ از پراید خیلی بهتره
اما دنا ماشین خوبیه داخل اتاق بسیار زیبا و دلنشین هستش و از نظر هندلینگ ماشین بسیار عالی هستش حتی از سورن هم
18:36  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

اقای تیبا سوار تو نمیخواد به دنا سوارن خرید تیبا پیشنهاد بدی، چون کسی که دنا میخواد بخره اگه منصرف بشه یا میره سراغ پارسTU5 یا میره سراغ L90 پس خواهشا این قورباغه بی اصل نسب رو به کسی پیشنهاد نده.جوری ازش فیلم شتاب و سرعت میزاری انگار خیابون میدون جنگه.
ممنون و برگرد پیج خودت.
18:20  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
خدافلی
2

شاید ماشینت دستشویی داره
گزارش
پاسخ دادن
17:54  1394/11/16

علی
4

نور چراغ ها تنظیم هست در تنظیم واقعی جهت عدم مزاحمت برای ماشین لاین مقابل ارتفاع نور بالاتره ودر سمت شاگرد جهت روشنایی مسیر شما و حاشیه شما راست ارتفاع نور بالاتره این مورد در اکثر ماشینهای مدل بالا رعایت میشه
گزارش
پاسخ دادن
19:34  1394/11/16

جوان
4

آقا چرا این مدیران ایرانخودرو به فکر حق وحقوق ما مصرف کننده ها نیستن در عوض فقط ب فکر خالی کردن جیب مصرف کننده و پرکردن جیب خودشونن، یعنی با این بدعهدیهاشون کاری میکنن که آدم بره خر سوار بشه ولی ماشین سوار نشه آخه ماشینی که به قول خودشون 30 روزه بهت تحویل میدن وهمون اول تمام وکمال کل مبلغشو ازت میگیرن ولی بعد از گذشت حدود دوماه هنوز بهت تحویل ندن به چه درد آدم میخوره؟ ماروباش برنامه ریزی مسافرت آخر تابستون رو کرده بودیم که همش برملا شد فقط به خاطر اعتماد به خودروسازان داخلی در ادعاهاشون و سوءاستفاده اونها از مصرف کنندگانی امثال من !! 22 تیر ثبت نام کردم اما هنوزم میگن تا 10 روز دیگه معلوم نیست تحویل بدن آخه میدونی موجودی ندارن طفلی ها دوستان بین شما هم کسی هست که مث من از ثبت نام کردنش پشیمون باشه؟
18:07  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
علی.س
1

سلام
هیچی دیگه. به شما که 22 تیر ثبت نام کردین گفتن 10 روز دیگه که باز هم قطعی نیست. به من که 30 تیر به صورت شرایطی و تحویل حداکثر 30 روزه ثبت نام کردم کی میخوان تحویل بدن خدامیدونه.
گزارش
پاسخ دادن
19:49  1395/06/14

مرتضی
0

بنده خدا من میگم 8 تیر ثبت نام کردم و هنوز بهم تحویل ندادن اونوقت شما که اواخر تیر بودی میگن 10 روز دیگه؟من تازه امروز زنگ زدم شکایت برام ثبت کرد و گفت ممکنه تا اواخر شهریور خودرو تحویل بدن بهتون.پرونده هم گفت نرمال هست و مشکلی نداره.
گزارش
پاسخ دادن
20:17  1395/06/14

سعید
0

وقتی بدنه 405 رو دادن به روآ یا همون آردی و وقتی اتاقش یکی هست دیگه 450 دیگه وجود نداره 405 باید خودش رو با آردی مقایسه کنه نه با دنا . پارس هم همونطور 405 کاپوت جلو و عقب رو عوض کردن شده پارس بدون هیج امکاناتی
16:00  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
رضا جان
0

الان بهترین موتور ef7 هست و این هیچ شکی نیست توش tu5 را چین میزنه هم قطعات و هم موتورشو چین میزنه ولی ef7 که رورز به روز کیفیت دار میشه و خواهد شد این یعنی پیشرفت در ef7 ای اف سون قطعاتش از المان میاد .
15:12  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

نظرات پوچ و مسخره یه سری عزیزان جز سردرگمی و گرفتن وقت بقیه چیزی نداره...20 روزه تو این صفحه دارم نظر میخونم و تحقیق میکنم که دنا خوبه یا نه که بخرم غیر از 4 یا 5تا کامنت هیچ کامنت مفید دیگه ای ندیدم...
بهترین راه همونه که بره آدم تو خیابون از کسایی که دنا دارن بپرسه راجع به ماشین که هم بی قصد و غرز جواب بشنوه آدم نه اونایی که پارس و 405 و تیبا دارن فکر کنن الان بی ام دبلیو سوار شدن و بقیه گاری...
از مدیر سایت خواهش میکنم نسبت به سر و سامون دادن این مسخره بازیا یه اقدامی انجام بده
14:34  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

به 405 سوارها میگن آردی سوار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
14:10  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
سرورت
0

من ی روز دنا میخرم حالا میبینید
دنا سالار و سرور همه ی ماشینا مخصوصا تیبا
13:42  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
دنا زیبا
0

این تیبا سواره انقدر دنا دوست داره این پیج رو ول نمیکنه

داره اینجوری با خرید اشتباهش خودش رو راضی میکنه


دنا سرورته
13:39  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
امین
5

نخرشما من که دارم راضیم
گزارش
پاسخ دادن
07:08  1394/11/17

احمد
9

یه جوری میگی پوشش رنگش ضعیفه یا کیفیت پایینه انگار بقیه ماشینای تو این رنج قیمت همه فوق العاده هستن، خدایی عالیه و از همه محصولات تو این رنج بهتره
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1394/11/17

علی رضا
11

شما پیکان 58 بگیر موتور گیربکسش انگلیسیه ! راضیت میکنه ! تاز دو سه سانت ضخامت رنگ داره که مشکلت و حل میکنه
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1394/11/17

پارس پرشيا
15

متاسفم برای کسانی که تعصبی حرف می زنند.این بنده خدا ماشین داشته و فروخته. آقایی که می گی تو نخر!!! لطف کن بخون اول بعد نظر بده. همین نظرات نسنجیدست که باعث شده ایرانخودرو هر آشغالی رو با هر قیمتی بهمون بده.. یکم فکر کنید بعد نظر بده استادی که فقط توهین کردن بلدی
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1394/11/17

احسان
16

علی رضا خان لطف کن نظر کارشناسی بده فقط در مسائل دیگه وارد نشو چون مجبورم می کنی مثل خودت خدایی نکرده توهین کنم
گزارش
پاسخ دادن
14:34  1394/11/17

علی رضا
5

احسان جان من توهینی به شما نکردم ولی اگه به نظر شما کامنتم توهین به شما بوده از شما عذر خواهی میکنم
واما حالا اینکه ماشین شما این همه مشکلات داشته دلیل نمیشه همه ال ایکس ها اینجوری باشه کلا همه تولیدات ایرانخودرو حدود 10 درصد دارای اشکالات اساسی هستن و مابقی هم تا حدودی دارای اشکالاتی جزئی هستند که در دوره گارانتی قابل حله .
در خصوص راندگی تو دور بالا و روغن سوزی و ... دیگه از اون حرف ها بود کلا تیوفایو برا رانندگی تو دور بالا طراحی شده و بخاطر 16 سوپاپ بودن هیچ مشکلی رو واسه خودرو ایجاد نمیکنه در خصوص کولرش من خودم مدل 92 داشتم اتفاقا کولر فوق العادای داره و کشش تو سربالایی حتی با کولر بد نسیت در خصوص داشبورد قبول دارم کلیه داشبوردهای جدید صدا داره و مختص ال ایکس نیست در خصوص گیربکس هم هومن چیزی که در بالا گفتم یه تعدادی واقعا مشکل اساسی دارن نه همشون در خصوص رنگ هم کلا با شما مخالفم عالی نیست ولی بد هم نیست
در پایان اینکه ماشین شما این مشکلات و داشته دلیل بر این نیست که همه اینطوری باشن
التماس دعا
گزارش
پاسخ دادن
15:53  1394/11/17

احسان
13

ببین دوست عزیر شما می گی مدل 92داری اگر واقعا کامنت های من رو کامل می خوندی متوجه می شدی بحث من فقط روی lx های داشبرد جدید و یورو 4که اگر واقعا دوست داری حاضرم ببرمت داخل نمایندگی داییم تا ببینی پارس های خود جدید با چه مشکلااااتی دارن مراجعه می کنند. خوشبختانه آدمی نیستم بدون سند و مدرک شد صحبت کنم. اینجا حاضرم ایمن مورد را هم تائید کنم که lx های داشبرد قدیم به نسبت از نظر موتوری و داشبردی کیفیت بسیار بالایی داشتن.نه این جدیدا که روزانه و عینا می بینم چه مشکلاتی دارن...
گزارش
پاسخ دادن
20:50  1394/11/17

احسان
0

ببین دوست عزیر شما می گی مدل 92داری اگر واقعا کامنت های من رو کامل می خوندی متوجه می شدی بحث من فقط روی lx های داشبرد جدید و یورو 4که اگر واقعا دوست داری حاضرم ببرمت داخل نمایندگی داییم تا ببینی پارس های خود جدید با چه مشکلااااتی دارن مراجعه می کنند. خوشبختانه آدمی نیستم بدون سند و مدرک صحبت کنم. اینجا حاضرم این مورد را هم تائید کنم که lx های داشبرد قدیم به نسبت از نظر موتوری و داشبردی کیفیت بسیار بالایی داشتن.نه این جدیدا که روزانه و عینا می بینم چه مشکلاتی دارن...
گزارش
پاسخ دادن
20:53  1394/11/17

قاسم
3

آقااحسان شماکه فروختی چرابازتواین سایت هامیچرخی؟؟؟اکه این همه بلا سرت اومده چرابازمیچرخی ؟؟شماپیکان بگیرهمه چیزش باهم مچه کولرم‌نداره راحت توسربالایی برات میره
گزارش
پاسخ دادن
22:38  1394/11/17

امین
2

من نظراتت رونخوندم اصلا ارزشی نداشت.اگرم فروختی اینجاچکارمیکنی؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
22:41  1394/11/17

جواد
4

دادا من یه پیکان ۴۸دارم‌خوراک خودته لاستک دورسفید،موتوروگیربکسشم باهم مچه.اصغرنقاشم برام رنگ زده ۱ماه گارانتیم داده.سربالایی هاهم خوب میره با۱میرم اصلا کم نمیاره.چون طالب بودی بهت پیشنهاددادم
گزارش
پاسخ دادن
22:47  1394/11/17

سینا
0

اقااحسان یه سوال
الان‌ خودتون چه سوارمیشین؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
22:50  1394/11/17

احسان
11

اون دوستانی که پیکان 48دارند و اینجا برای فروشش دنبال مشتری هستند و به همه برای آب کردنش پیشنهاد می دن که دیگه نباید اینجا نظر بدن.شما ها اول پیکان هاتون رو که مونده دستتون بفروشین بعد بیان توی گروه پارس سوار ها و اظهار نظر کنید.قطعا پارس سوار نیستید که از معایبش بی خبرین... و با عکسش کیف می کنید.
جواب اون دوستمونم من الان tu5 مدل 92دارم داشبرد قدیم و قطعات به نسبت بسیار بالاتر از این آشغال هایی که توی بازاره.
قبل از هر گونه اظهار نظر هم یه نگاهی به رتبه پارس بندازین بعد نظر بدین.
گزارش
پاسخ دادن
13:39  1394/11/18

جواد
0

دادا احسان من پارس دارم آدرس میدم لطفا بیاین و باهاش چرخ بزنین
مدلشم 94 کارکرد38000
باهاش خرم آبادم رفتم بندرعباسم رفتم کوهدشتم رفتم تادلت بخوادچالوسم رفتم
اگه ازش صدادرومدمن سندماشینموبنامت میکنم
کلی هم سربالایی رفتم
این چه حرفیه که راه نمیره کم میاره صدامیده
بله ماشینومیدی دزدگیرنصب میکنن دستگاهشوپرت میکنن توقاب فرمون قاب ستوناشو بازمیکنن درست جانمیزنن به صدامیوفته
حجم موتوراین ماشین 1600.بایدباهم کلاس خودش مقایسه شه نه باکمری نه زانتیاو...
من ال90دارم مدلش89
از نظرقدرت وشتاب تقریبا تویه سطح هستند
فقط تنهاایرادی که داره دریچه گازش برقیه (یه گپی داره توراه اوفتادن)که اونم میرم سیمیش میکنم حل میشه
دلیل نمیشه شما نتونستی سوارش بشی یا راضی نبودی بکوبی دیگرانو
گزارش
پاسخ دادن
15:11  1394/11/18

پارس پرشيا
8

آقا شما که موتور ماشین رو با 48000تا توی یکسال ،یکسال که چه عرض کنم کمتر از یکسال ترکوندی.ماشالله شوماخری ... این دوستمون هم من تائیدش می کنم چون واقعا بعضی وقتا بعضیا کم شانس هستن و خرابترین مونتاژ ایران خودرو نسیبشون می شه.ضعف داشبرد جدید رو که واقعا نمی شه ندید گرفت.ولی این مورد که شما با این کیلومتر به مشکل بر نخوردیم جای تفکر داره...
گزارش
پاسخ دادن
18:54  1394/11/18

پارس پرشيا
0

ببخشید 38000تا اشتباه تایپی بود😂 البته فرقی هم نداره
گزارش
پاسخ دادن
20:16  1394/11/18

جواد
0

ماشین نگرفتم باخودم ببرمش اون دنیا گرفتم استفاده کنم
من کارم اینه که ازاین شهربه اون شهربرم.
من که راضیم ایشاالله برای دوستان دیگم خوب دربیاد
گزارش
پاسخ دادن
11:53  1394/11/19

علی
13

تیبا با 80 اسب بخار مفتش گرونه.
13:30  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
سرورت
0


تست شتاب واقعی یک خودروی داخلی

http://www.aparat.com/v/zTaKM
12:58  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
سحر
18

این تیبا سواره چ ادم بیکار و احمقی هست جوابش رو ندید اخه دنا رو با تیبا مقایسه میکنن
خدا هم عقل بهت بده هم پول که بتونی دنا بخری از این اشفتگی نجات پیدا کنی
12:57  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
سرورت
0

تست شتاب اولیه سمند 90 با تیبا و تحقیر شدن و ذلت سمند که بزرگ خاندان دنا هست...

http://www.aparat.com/v/UVTZz
12:55  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

امروز تماس گرفتم برای دیرکرد تحویل خودرو که 8تیر ثبت نام کردم و خبری نیست میگه تازه یه اعتراض ثبت میکنیم وسماره پیگیری داده .آیا دوستان کسی همچین مشکلی داشته??? وضعیت پرونده هم گفت نرمال هست.
12:04  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
جوان
1

دوست عزیز باید خدمت شما بگم که منم مث شما یک مالباخته حساب میشم 22 تیر ثبت نام کردم واسه فروش فوری 30 روزه دتا سفید تریم دورنگ اما متآسفانه با این بدقولی ها چاره ای نداریم جز اینکه خودمونو نالباخته حساب کنیم شاید بعضیا باخودشون بخندن اما واقعیته چون وقتی به خاطر تاخیر در تحویل خودروی من وشما این ما هستیم که از همه برنامه ریزی ها و مسافرت و کار وزندگیمو می افتیم وکسی هم پاسخگو نیست بعضی از دوستان میگن اگه ماشین رو باتاخیر تحویل بدن بهت جریمه دیرکرد تعلق میگیره !بخوره توسرشون آخه کدوم یکی از شماها راضی میشه دو الی سه ماه دیرتر ماشینشوبهش بدن آخرشمیه مول ناچیزی بدن؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
18:25  1395/06/14

مرتضی
0

حالا تریم دو رنگ میگن دیر تحویل میدن... برا من که تریم تک رنگ هم هست و ثبت نام 8 تیر هستم هنوز فاکتور هم نشده
گزارش
پاسخ دادن
20:20  1395/06/14

علی.س
0

منم 30 تیر ثبت نام کردم
هر روزم دارم زنگ میزنم
فعلا هیچی...
امیدوارم اگه کسی راهی به ذهنش میرسه بگه
گزارش
پاسخ دادن
20:46  1395/06/14

سرورت
0

فیلم شتاب صفر تا صد دنا ، غیر واقعی و کذب محض هست!!!
10:46  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
خلیلی
5

نظرات رو می خوندم اینجا . یه چیزی متوجه شدم . من نه 405 و پارس دارم و نه سمند و دنا اما چیزی که مشخصه اینه که موتور ef7 در زمینه کشش و گشتاور مشکلاتی داره و همین که مجبور هستش در این زمینه با موتور قدیمی تر xu7 مجادله کنه خودش یک شکست واقعی برای دنا و موتورش محسوب میشه . موتوری که ظاهرا 10 سال جدید تر هست و روی ماشین مثلا لوکس دنا نصب شده داره در زمینه کشش به راحتی به چالش کشیده میشه توسط یک موتور قدیمی تر . همین خودش یک شکست برای دنا و موتورش هست وگرنه اگر ef7‌موتور واقعا خوبی بود کسی جرات نمیکرد واسش شاخ و شونه بکشه . شما حتی تو صفحه پارس elx برید کسی جرات نمیکنه بیاد با موتور 8 سوپاپ xu7 واسش شاخ و شونه بکشه ولی الان همین xu7 ساده داره واسه ef7 شاخ و شونه میکشه و این واقعا یک شکست مطلق برای دنا و موتورش هست .
08:54  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
دنا
5

اگر موتور L4 که همون موتور پارس elx هست رو میزدن رو دنا دیگه هیچ حرف و حدیثی نبود و کسی با پارس معمولی و 405 و تیبا نمیتونست بیاد برای دنا کری بخونه اما خوب وقتی این ef7 رو زدن روش خوب مشخصه همه میان کری میخونن واسش . حتی اگر xum رو هم میزدن رو دنا دیگه کسی جرات نمیکرد بیاد کری بخونه . ایرانخودرو قرار بود xum رو بزنه روی دنا elx اما دید اگر اینکارو بکنه دیگه عملا فروش EF7 میشه صفر و وضعیت EF7 از نظر فروش از اینم بدتر میشه . دنا با این موتور فعلی که حرفی واسه گفتن نداره . باید صبر کنیم ببنیم دنا توربو چطوره . روی سورن که توربو زدن اصلا استقبال نشد . توربو مشکلات کم نداره و حساسیت و نگهداری بالایی میخواد باید ببنیم با اومدن دنا با موتور توربو اوضاع دنا چطور میشه . توربو قدرت خوبی میده اما تاخیر در گاز خوردن و حساسیت به بنزین و روغن هم داره و اگر قطعات عالی نباشه و تقویت هم نشده باشه میشه یک دردسر بزرگ
گزارش
پاسخ دادن
09:40  1395/06/14

محمد رضا از کرج
0

به طرفداران متعصب سینه چاک پرشیا توصیه میکنم دشمنی و پدر کشتگی با دنا و EF7 رو همینجا و همین الان تمومش کنید که خدای نخواسته روزی میاد که پرشیا با موتور ef7 میاد البته نسبت به سمند 6 تومان گرونتر و اونوقته که همتون دنباله لونه موش میگردید که قایم بشبد تا ضایع نشید چون شماها کسانی بودید که ef7 رو آشغال میدونستید ولی رو پرشیا هم استفاده میکنند
البته اگه تولید موتور پژویی برای همیشه متوقف بشه احتمال داره رو پرشیا ef7 نصب کنند وگرنه در حد یک پیش بینی هست از نظر دوستانی که همیشه دستی بر بازار دارند
01:27  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
علی2
0

رفقا دنا سوار سرویس 20000 چی میدن
00:02  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
مریم s5مهر
0

تشریف ببرید بخاطر ماشین کرونا هم بگیرید ببینیم کرمان موتور تغییری تو تحویل میکنه ؟
یا من خیلی بدبینم سا دوستان خیلی خوش خیال

سال پیش همین ماه رو به یاد دارید ؟ چهل میلیون ادم ریخت تو خیابون های کل ایران

نتیجه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
09:04  1399/08/11

جک s5 تیرماه
0

سلام دوستان عزیز، اینایی که همش سویس سویس میکنه شاید نمیخان ما حقمونو بگیریم ،حق گرفتنیه لطفآ متحد بشیم فردا بریم جلو وزرات صمت چون اینجوری که معلومه کرمان موتور حتی حاضرنیست شفاف سازی کنه که کی میخاد شروع به تحویل کنه
گزارش
پاسخ دادن
11:10  1399/08/11

مریم s5مهر
0

تشریف ببرید
انشالله موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
16:05  1399/08/11

علی2
8

علی اقا تو الان برو یه نگاه به تاکسی های شهر بنداز اگثرا دیگه دارن از ef7 استفاده می کنن
18:36  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
محمد دهکردی
1

من 38 روزه تحویل گرفتم و اصلا راضی نیستم کیفیت داخل خیلی بده و از روز اول همه جا صدای لق لق میده ورق و رنگ بدنه در حد صفره با فشار انگشت تومیره موتورم اصلا چنگی به دل نمیزنه چون فقط رو زمین صاف خوب راه میره چند روز پیش سینه کش یه زیر گذر توی ترافیک گیر کردم زور موتور به نیم کلاج نمی رسید خاموش میکرد مجبور شدم با گاز دادن و شل و صفت کردن ترمز دستی بیام بالا بنظر من 206 تیپ پنج یا اس دی بهتره حده اقل موتور مال خودشه
17:59  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
محمد دهکردی
20

با عرض شرمندگی این نظر مال صفحه پارس بود که توی دو تا صفحه اشتباه ارسال شد .مدیر جان برای اینکه دنا سوران عزیز به اشتباه نیوفتند لطفا تایید کنید
گزارش
پاسخ دادن
19:55  1395/06/13

محمد امین
4

موتور های جدید و بروز اکثر بدون توربو حداکثر گشتاورشان در دور های بالا بدست میاد این بدلیل کوچک سازی موتور هست .موتورهای قدیمی که حجم بزرگی داشتند حداکثر گشتاورشان در دورهای پایین تر بدست میاد .دلیل این به مبحث اهرم ها برمیگردد که هرچه طول شاتون و لنگ میل لنگ بزرگتر باشد مثل اهرم گشتاور بیشتری تولید میکند .باکاهش حجم موتورها برای جبران کاهش گشتاور دور موتور را بالا میبرند .البته در سیستم توربو بدلیل ورود هوای فشرده و بیشتر به داخل سیلندر و احتراق کاملتر و قویتر در دورهای پایین هم گشتاور زیاد تولید میشود .دوستانی که طالب موتور با گشتاور در دورهای پایین هستند اول اگر یافتند به سراغ موتور های دیزلی بروند بعد سراغ موتور های قدیمی .طراحی موتور های بروز بطرف حجم کمتر است که با تجهیزات کمکی مثل توربو قدرت و توان بیشتر از موتور می گیرند .امروز در اکثر خودرو های مدرن دنیا کمتر از 8 سیلندر و 6 سیلندر استفاده میشود و از 4 سیلندر با حجم کمتر وبه همراه توربو استفاده میشود که توان بالایی از موتور می گیرند .دنا با موتور توربو و گیربکس اتومات مسلما طرفداران بسیاری خواهد داشت .
17:52  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
علی
3

بحث روی حداکثر گشتاور نیست . موتور مگان 2000 هم حداکثر گشتاورش در دور بالا به دست میاد اما در دورهای پایین و میانی ضعیف نیست . مشکل این نیست که حداکثر گشتاور در دور بالا باشه . مشکل ef7 مقدار کم گشتاورش در دور پایین و میانی هست . مثلا موتور الانترا در دور 5000 ممکنه به گشتاور 180 نیوتن متر برسه اما در دور 2000 هم حداقل 160 نیوتن متر گشتاور داره و همین 160 نیوتن متر برای کشیدن بدنه الانترا کفایت میکنه و نیازی نیست همش به دور های بالای 4500 بری تو سربالایی . ولی موتوری مثل ef7‌که در دور 5000 به 155 میرسه در دور 3000 حداکثر میتونه 130 نیوتن متر تولید کنه و این به معنی ضعف گشتاور هست . دقت کنید و این موضوع حداکثر گشتاور رو اشتباه نکنید . مشکل ef7 این نیست که چرا حداکثر گشتاورش در دور بالا هست . مشکلش این هست که در دور پایین و میانی گشتاور خوبی نداره . موتوری که حجم کافی داشته باشه در دور پایین و میانی هم گشتاور خوبی داره . حالا اینکه حداکثر گشتاورش کجا میافته خیلی مهم نیست .
گزارش
پاسخ دادن
08:36  1395/06/14

محمد
23

قابل توجه تیبا تندتیز یا همون (سرورت) اینم تست شتاب دنا که خیلی بهتر از تیباست با اینکه وزن دنا 258 کیلو بیشتر از تیباست:

http://www.aparat.com/v/SITYK
16:04  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
amirreza
6

سلام دوستان ، خواستم شما رو درمورد یک مسله اگاه کنم .
من خودم دو ماهه ثبت نام کردم این ماشین رو از موعدشم گذشته رفتم ایران خودرو میگن تولیدمون یک ماهه عقبه و زورمون زیاده که تحویل نمیدیم بعدشم هیچکاری نمیتونید بکنید میخوایم یک هفته بریم تعطیلات برو 3، 4 مهربیا ببینم چی میشه، من مبلغ چهل و دو میلیون و پانصد تومان کارت کشیدم .و پولم دو ماهه خوابیده ، خلاصه اگه خواستید ثبت نام کنید رو 2، 3 ماه تحویلش حساب کنید.
15:32  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
محمد امین
0

دوست عزیز متاسفانه این مشکل سالهاست که در خودرو ساز های بزرگ ایران وجود دارد و هیچکس نه دولت نه سازمان حمایت از مصرف کننده ونه هیچ جای دیگر جوابگوی حق مصرف کننده نیست .علت آن این است که چون دولت سهامدار اصلی این خودروسازان است با شرکت ها و صندوق ها و... که همه بنوعی در تملک دولت هستند .خودروسازان از پول مردم بیچاره استفاده میکنند و جوابی هم نمیدهند .در قرار داد هم هیچ بندی و تبصره ای که خسارت بدهند نیست .پس یا باید نخرید و یا باید صبر کرد .این بد عهدی داخلی ها به خوشنام های خارجی هم سرایت کرده و آنها هم از این آشفته بازار استفاده میبرند .
گزارش
پاسخ دادن
17:58  1395/06/13

محمد امین
0

دوستانی که پارس و دنا را مقایسه میکنند توجه داشته باشند که سیستم تعلیق دنا تفاوت زیادی با پارس دارد خصوصا در محور عقب .از لحاظ نرمی و جذب دست انداز های جاده دنا و سمند عملکرد بهتری نسبت به پارس دارند .اتاق دنا و سمند کمی از پارس کوچکتر است ولی ایمنی بیشتر دارد و صدای کمتری به اتاق نفوذ میکند .
گزارش
پاسخ دادن
18:07  1395/06/13

علی
3

اتفاقا دنا خشک تره چون بدنه دنا کاملا جعلی و دستکاری شده است . ردیف پشت صندلی ها هم شده مثل 206 و واقعا کم جا هستش چون بدون اینکه تغییر اساسی و اصولی انجام بدن اومدن داشبورد رو بزرگ کردن که نتیجه اش شده کم شدن جای ردیف عقب که واقعا نقطه ضعف بزرگی هستش برای دنا
گزارش
پاسخ دادن
08:42  1395/06/14

کامبیز
16

دوستان دنا سوار این اقای سرورت همان اقای تیبا تندو تیز می باشد . در پایین ذکر کردن تو سایپا موتور فقط مگا موتور و همچنین یه راننده سایپا است که کسی باهاش کورس نمیذاره ، همه ازش میترسن . وای وای وای ...

دوستان پارس و تیبا سوار اگه ما نخوایم با کسی کورس بذاریم باید کی رو ببینیم ؟؟؟
اگر ما نخوایم از دوستان دیگر پیج ها کس رو تو ایت پیج نبینیم کی رو باید ببینیم ؟؟؟

از قدیم گفتن که شهری که کلانتر نداشته باشه ، قورباغه هم هفتیرکش میشه !!
موتور xu7 داره اخر امسال از دور خارج میشه ، حالا دوستان میان نظر میدن .
15:11  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
J7
0

بنده دی ماه ثبت نام کردم قرارداد بهمن ماه . ۲۶ و ۲۷خرداد فاکتور و بیمه شده ۲۱ تیر پلاک شده ۲ مرداد کارت ماشین رسیده و همچنان ماشین ندادن
گزارش
پاسخ دادن
16:50  1403/05/07

.
5

صبر کن تا خارج بشه . خواب دیدی خیر باشه . همیشه سایه xu7 سالار بالای سر این ef7‌جعلی باقی خواهد ماند . شاید روزی یک موتور درست و حسابی بیاد و جای xu7 رو بگیره اما شک نکن این موتور ef7 نخواهد بود . موتور جعلی ef7 شکست خورده و با یک داشبورد و یک کروز بدون دنده اتوماتیک هم نجات پیدا نمیکنه .
گزارش
پاسخ دادن
15:27  1395/06/13

رمضون سرسیلندری xu7 خواه
4

منم با جناب نقطه هم عقیده ام بهترین و نون رسون ترین موتور تاریخ فقط و فقط xu7 و ما صنف تراشکار و مکانیک از این موتور نون و آب دار حمایت میکنیم
گزارش
پاسخ دادن
17:36  1395/06/13

سرورت
0

صفر تا 100 این ماشین رو حال کنید ، از دنا کسی فیلم شتاب اولیه داره ، لطفاً پخش کنه ، آمار کاغذی اعتباری نداره...
http://www.aparat.com/v/fQgSN
14:56  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
محمد j4
0

سلام چه شهری هسیتید؟ چه رنگی؟
گزارش
پاسخ دادن
15:08  1403/05/07

J 4 سفید فروردین
0

اصفهان سفید
تحویل سیستمی ۱۲ تیر بوده تازه صدور بیمه سبز شده
پیامی هم‌نیومده
دیگه نمیدونم کی قراره تحویل بدن

بقیه دوستانی ک فروردین ثبت نام کردن وضعیتشون چطوره؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
16:11  1403/05/07

دنا سرورته
5

برو با تیبات فقط توشهر دارم تاکید میکنم فقط تو شهر حال کن نری تو جاده خطر داره
گزارش
پاسخ دادن
15:33  1395/06/13

سرورت
2

بابا من دلم دنا ميخواد وقتی پول ندارم بخرم
کجا خودم رو خالی کنم
بذاريد با ماشينتون بوق بزنم
گزارش
پاسخ دادن
15:36  1395/06/13

روشن
2

آخه تنوع تو خودرو های ایرانی کجا بود

الان اگه ی ماشین ایرانی خوب خوب خوب همراه با آپشن و کروز بخوای فقط دنا



ماشین چینی هم نگاه بدنش میکنی معلومه چینیه مثل خیلی از وسایل چینی



ایمنی ماشین چینی صفره




پس فقط چی




فقط سالار جاده دنا






14:49  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

با سلام و احترام حضور دوستان دنا سوار
اگر تجربه سواری پارس ال ایکس رو دارید خواهش میکنم یک مقایسه واقعی و بدور تعصب
راجع به ترمز این دو ماشین داشته باشید
باز هم میگم اگر تجربه سواری هر دو رو دارید من رو راهنمایی کنید
متشکرم
13:40  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
اطلس
0

سفید قرمز قشنگتره
گزارش
پاسخ دادن
08:59  1403/05/07

دارنده هم زمان پارس و دنا
3

دوست عزیز کاملا عملی و بدون تعصب نظر میدم
دنا از نسل سدان های سنگین با تعادل بالاست و هیچ مشکل امنیتی در سرعت بالا و ترمزهای شدید نداره abs دنا به خوبی عمل میکنه و وزن خودرو جلوی سر خوردن را در عمل می گیره ترمزهای پارس هم وضعیت مناسبی داره ولی از نظر کیفیت ساخت و قطعات بکار رفته در درجه کیفی پایین تری نسبت به دنا قرار داره و البته بدنه سبکتر پارس در سرعت و ترمزهای ناگهانی باعث ناپایداری خودرو میشه
گزارش
پاسخ دادن
15:11  1395/06/13

.
3

دنا از نسل 405 هست و هیچ تفاوت واقعی از نظر تعادل و تعلیق و ایمنی با 405 نداره و دقیقا پلتفرم یکسانی با هم دارند . ایمنی و تعادل ماشین رو ظاهرش تعیین نمیکنه . بر زیر این بدنه مضحک دنا چیزی نیست به جز پلتفرم 405 که شاکله اصلی ماشین رو تشکیل میده . حس ایمنی سمند و دنا کاملا کاذب هست و چون سرنشین بیشتر تو صندلی فرو میره این حس دست میده . دقیقا مثل حسی که با نصب شیشه دودی به سرنشین دست میده . یک حس امنیت کاملا کاذب . اگر شما بیرون رو کمتر میبینید دلیل بر ایمنی بیشتر نیست !!!
گزارش
پاسخ دادن
15:30  1395/06/13

سرخط
3

آی نقطه تو بدنه سنگین و تقویت شده سمند و دنا را با بدنه حلبی 405 و پارس یکی میدونی ؟ عجب رویی داره!
گزارش
پاسخ دادن
17:40  1395/06/13

دنااااا
7

دنا سالار و سرور همه ی ماشین های چینی و ایرانی

ولی چرا چشم همه رو درآورده


چشم حسوداش بترکه
12:55  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
سرورت
2

با این همه تنوع خودروهای چینی و ایرانی ، آخه این خودروی زشت با موتور بی کیفیت ef7 کار دستی دیگه چی هست که حسود داشته باشه!!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:13  1395/06/13

سرورت
0

یه راننده سایپا هست که میگه هیچ دنا سواری جرات کورس گذاشتن با اون رو نداره ، دنا افتضاح به تمام معنی هست...
12:44  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
برلیانس
1

خدا وکیلی دنا اگه موتور جت هم داشته باشه با امکانات بنز کلاس اس بازم نمیشه بهش نگاه کرد واقعا قیافه یه ماشین ۴۰ میلیونی رو نداره، ما ایرانیا شبیه گرسنه ای هستیم که اگه نان خشکم جلومون بزارن با ولع می خوریم آخه اینم طراحیه برا دنا انجام دادن هیچیش بهم نمیخوره واقعا همون اسمی که مردم روش گذاشتن برازندشه (خرچنگ قورباغه)
12:21  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
سرورت
2

نه بابا دنا ، نفر بر جنگی از نوع پیشرفته ایرانی.....
گزارش
پاسخ دادن
13:00  1395/06/13

رضا
0

دنا هر چی باشه قیافش از ماشینای رنج خودش بهتره فکر کردی برلیانس خیلی خوشگله با اون چراغ های عقب زشتش مثل قورباغه میمونه چراغ جلوشم که اصلا به هیکلش نمیاد .
تو برو مراقب کمپرسور کولرت باش روغن خالی نکنه یوقت بسوزه.
گزارش
پاسخ دادن
18:59  1395/06/13

پارس
2

باز خوبه پارس رو به چند کشور اطراف صادر کردن . حتی ارمنستان بعنوان ماشین پلیس از پارس های ایرانی خریداری کرده . اما ef7 چی ؟ چرا سمند و سورن و دنا ef7 رو نخریدن ؟؟ اونها هم میدونن بدنه غیر اصولی سمند و دنا و موتور جعلی ef7 موتوری نیست که بشه روش حساب کرد . ایران خودرو خیلی خیلی دلش میخواد ef7 بفروشه . انوع و اقسام شرایط خرید و تبلیغ هم واسش میذاره اما کسی نمیخره . حتی داخل هم فروش نمیره چه برسه بخواد بده به جای دیگه . پارس همیشه سالار
11:15  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
علی 2
3

پس چرا خود ایران که هر دو رو میزنه از سمند استفاده می کنه؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
11:59  1395/06/13

سرورت
2

بابا کی ef7 میخره آخه ، اینها همشون فقط یه چیزی شنیدن آلمانی هست ، از موتور و فنی اون سر در نمیارند...تو ایران ، موتور تو سایپا مگاموتور و تو ایران خودرو xu7 و تمام...
گزارش
پاسخ دادن
12:08  1395/06/13

علی
1

امداد خودرو که از سمند xu7 استفاده میکنه . خودشون هم میدونن ef7 موتوری نیست که بتونه کار پس بده و تو شرایط سخت دوام بیاره .
گزارش
پاسخ دادن
13:02  1395/06/13

ef7
2

آره 16 سوپاپ خوبه cvvt هم خوبه اما 16 سوپاپی خوبه که قبلش حجمش هم خوب باشه . نه اینکه موتور 1644 سی سی رو بزی رو بدنه 1300 کیلویی . این سوپاپ ها و سیستم تنفسی ها فقط واسه دور بالا کارایی دارن . تو دور پایین و میانی مهمترین چیز حجم موتور هستش . ef7 با این حجم ناچیزش نمیتونه تو دور پایین و میانی گشتاور خوبی تولید کنه . دلیل شتاب اولیه ضعیف و کشش ضعیف دنا هم همینه . باید صبر کنی تا ef7 دور بگیره و به دورهای بالا برسه .
11:11  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
سرورت
1

دنا سوارها هیچ دوم راننده نیستید ، اگه بودید دنا نمی خریدید...
09:25  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
کارشناس
6

برو بنده خدا اگه پول داشتی حتما میخریدی ، یعنی خودت خیلی راننده هستی که به دیگران توهین میکنی؟ بنده الان 22 ساله راننده هستم ادعا ندارم و نمیگم راننده حرفه ای هستم
گزارش
پاسخ دادن
11:22  1395/06/13

مرتضی
1

نه خوب این چه وضعیه که خودروهای ما فاکتور نمیشه????من از اوایل تیر ثبت نام کردم هیچکس پاسخگو نیست.45روز یعنی 23مرداد باید تحویل میگرفتم.دوستان شما هم همینطور هستید????
09:05  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
شایان
0

خیلی ها اینجوری هستند...
چه رنگی و تریمی ثبت نام کردید؟
اگر قرار به فاکتور شدن باشه از این هفته شروع میشه
هفته پیش ایران خودرو تعطیلات تابستونی بوده
گزارش
پاسخ دادن
10:03  1395/06/13

Elham
3

چقدر طول کشیده بهتون تحویل بدن
من 56 روز تحویل گرفتم
خود نمایندگی هم ميگفت 15روز تاخیر داره ولی برای شما خیلی طول کشیده تماس بگیرید پیگیری بزنن به ما 75 تومن برای تاخیر دادن
خدایش ماشین عالیه و خوبی هست
گزارش
پاسخ دادن
10:13  1395/06/13

Elham
5

شتاب دنا واقعا عالیه
ما از خوزستان رفتیم اصفهان و برگشتیم گردنه تند و تیز تر از ایذه نداریم دنا هیچ مشکلی تو گردنه نداره راحت بالا ميره
هر کسی قصد خرید داره شک نکند بهترین گزینه هست
گزارش
پاسخ دادن
10:18  1395/06/13

مرتضی
0

آقا شایان من شرایطی تحویل 45روزه و هشت تیرماه ثبت نام کردم.رنگ مشکی و تریم هم مشکی تک رنگ.از شیراز.
گزارش
پاسخ دادن
10:30  1395/06/13

مرتضی
0

شما کی ثبت نام کرده بودید الهام خانم??من 8تیر ماه.
گزارش
پاسخ دادن
10:32  1395/06/13

Elham
1

من 25 اردیبهشت ثبتنام کردم
سفید تريم دو رنگ 45 روزه
23تیر تحویل گرفتیم تعطیلات و روزهای جمعه رو حساب نکنی
از زمانی که 45روز تمام شد هر روز به کاربران ایران خودرو زنگ ميزدم برام پیگیری زدن واز از خود ایران خودرو باهام تماس گرفتن

گزارش
پاسخ دادن
10:51  1395/06/13

مرتضی
0

اصلا تعطیلات رسمی و جمعه ها رو هم که حساب نکنم بازم باید اوایل شهریور تحویل میدادن
گزارش
پاسخ دادن
11:20  1395/06/13

شایان
0

شما از روی که پرونده به دست ایران خودرو رسیده سی روز کاری حساب کن، بدون پنجشنبه ها و تعطیلات از جمله جمعه ها.

مطمنا تاخیر داشتین ولی چون تیر تعطیلات بیشتر بوده 45 روزه باید بیشتر برای شما بشه
بهرحال همه منتظریم. من هم تازه وارد تاخیر شدم. بهم گفتن دوشنبه زنگ بزن بگیم چقدر تاخیر داری.
باید صبر کرد
گزارش
پاسخ دادن
15:24  1395/06/13

شایان
0

اگر تهران هستید شنیدم با رفتن درب ایران خودرو ( اگر اشتباه نکنم درب 16 ) میتونید برید با مدیر فروش صحبت کنید و با یکم سر و صدا کردن همون روز شماره بدنه بهت میدن و یکی دور بعد خودرو اماده تحویل بهتون میشه.
در ضمن شنیدم مشکی هم موجود دارن.
حالا این شنیده ها چقدر صحت داشته باشه دقیقا نمیدونم.
گزارش
پاسخ دادن
20:50  1395/06/13

جوان
1

من هم 22 تیر ثبت نام کردم اما هنوز خبری نشده چند بار به نمایندگی مراجعه کردم ام جواب درستی ندادن فقط میگن هنوز فاکتو نشده@، با شرکت ایرانخودر هم که تماس گرفتم میگه هنوز فاکتور نشده فعلا برات ثبت شکایت میکنم تا رسیدگی بشه ده آخه بدقولی تاچه حد؟؟ شکایت چی؟؟ کشک چئ
گزارش
پاسخ دادن
22:01  1395/06/13

علی2
7

اقای علی من با دو تا ماشین زرین شهر رفتم از جاده ایذه خدایی نزاشتم دور موتور ef7 از دور 3500 بالاتر بره با xu7 هم 3000 می رفتم . الان می گی ef7 ضعیفه. من تجربه دو تا موتور رو داخل یک جاده داشتم
08:57  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
13

من کاری با این بچه بازیا ندارم حقیقتش از پارس سوارا بیش از این انتظاری ندارم. گله من از مدیریت سایته که سلیقه ای عمل میکنه. این جملات مضحک رو که پیج رو لوسو بی مزه میکنه تایید میکنه اما بیشتر اوقات متن های من که نکات علمی و فنی دارن و بر گرفته از تحقیقات هست تایید نمیشه..به نظر من اگر هر متنی که حاوی متن مسخره کردن توهین کردن و حرفای بی مزه هست تایید نشه بهتره. اگر تایید میشه مال همه تایید شه و عدالت برقرار باشه. چطور وقتی پارس سوارا هر چی میگن مشکلی نیس من میگم قابل نمایش نیس. خواهش میکنم در اداره کردن پیج یه تجدید نظر بفرمایید چون محلی شده واسه مسخره بازیو خالی کردن عقده های درونی. با تشکر
02:49  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
حسین 1375
1

فقط سمند.پژو آشغاله
02:09  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
Sajad
5

موتور فقط ef7 بعدش tu5(که پیشنهاد نمیکنم)
موتور xu7 هم برا ماشین اسباب بازی (پارس) خوبه
01:34  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
j4 اردیبهشت
0

تا یک سال تایید یه آدرس سخت قبلی معتبر هست و مدارک ارسال میشه به همون جا
گزارش
پاسخ دادن
17:07  1403/05/04

Sajad
3

موتور فقط ef7 بعدش tu5(که پیشنهاد نمیکنم)
موتور xu7 هم برا ماشین اسباب بازی (پارس) خوبه
01:32  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
X5 مشکی
0

برگ سبز فقط نماینگیه.کارت ماشین صادر نشده هنوز
گزارش
پاسخ دادن
16:02  1403/05/04

علی2
4

جناب علی اصلا همچین چیزی نیست ef7 در دور 3500 از گردنه راحت بالا میره همه ی مردم الان با دور بالا می خوان رانندگی کنن و حال کنن بخصوص جونا دور موتور بالا زمانی بده که به موتور فشار بیاد نه مثل ef7 اصلا خیالش نیست xu7 در دو پایین xu7 حوب قدرتی داره ولی از لحاظ سرعت خیر ef7 در دور 3500 تا 4500 هم می تونه قدرت خوبی تولید کنه هم سرعت خوبی بدون هیچ فشار من خودم سال 88 سمند xu7 داشتم تا 94 تجربه دو تا ماشین رو در دوتا مسافرت دارم
00:50  1395/06/13
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
1

بهترین ماشین زیر 50تومن فقط پارس سال 1800سی سی قدرتمند
گزارش
پاسخ دادن
01:33  1395/06/13

مونتاک
4

من غلط بکنم تا وقتی ef7 هست tu5 xu7 واشر سوز رو به کسی پیشنهاد بدم
گزارش
پاسخ دادن
02:52  1395/06/13

88
6

به جای مونتاک سخنرانی نکن
پارست هم بده بازیافتی
گزارش
پاسخ دادن
07:35  1395/06/13

محمد
7

من 4 سال سمند ef7 داشتم واصلا مشکل نداشته یک ماه پیش فروختم ودنا ثیت نام کردم. تو این رنج قیمت یهترین گزینه دنا هست. هم کم مصرف. وهم کم صدا. وپرشتاب
21:09  1395/06/12
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Abbas : پونزده درصد افزایش قیمت محصولات سایپا تایید شد، شاهین جی میشه حدود هفتصد تومن، دم رفتن هم دست برنمی‌دارند! دوستان به نظرتون شورولت مالیبو بگیریم یا فورد فیوژن؟!
شاهین اتومات cvt اسفند : سلام به همه عزیزان کسانی که از 4 اسفند به بعد تکمیل و تکمیل سخا داشتن. اگر فاکتور شدن لطفا اطلاع رسانی کنن.
صدرا a5سفید شهریور : سلام تو این مدت کسی بوده شاسی شده باشه؟ یا تحویل گرفته باشه؟
رسول : من ۲۱ خرداد (۱۲ روز پیش) فاکتور شدم . هنوز هیچ خبری از پلاک شدن و تحویل خودرو نیست . اینا همینجوریش کار انجام نمی‌دادند . الان که بهونه جدید هم دارند .
امیر : فعلا اسفندیا رو تکمیل نکردن
a5 اذر : سلام خدمت دوستان تو این چندروز اخیر کسی فاکتور شده ؟ممنون میشم اطلاع بدین
مهدی 1915 : سلام خبری از اردیبهشت نیست؟
X5 : سلام برای شکایت از کرمان موتور کسی اطلاع داره داخل شکایت نامه چی باید نوشت
X5 : سلام بله ماهم ۱۲ ابانکزمان بودم امروز ساعت ۵ تحویل داد شما بابت تاخیری که داشته شکایت میکنین
امرالله عصمتی : سلام وقت بخیر می خواستم بپرسم آیا این موتر ها در افغانستان هم پیدا می شود
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حامد فرسوده واریز اردیبهشت فوری207فلز : فکر کنم شرکت تعطیله
محمدرضا : چرا کسی اینجا نیس نت وصل شده 207 پانا قاپاق تحولی 31 خرداد هنوز فاکتور نشده امروز دوباره رفت روی آماده برای فاکتور نمیدونم برا همه هس یا میخوان اینو فاکتور کنن
بدبخت 31 خردادی : چرا فاکتور نمیشه خیلی 31 خردادها تحویل هم گرفتن ماشین هاشون را.
soren 3tir : سلام . نه برای من فروش عادی بود شماره بدنه ماشینم با SK شروع شده با توجه به پرس و جو تولید مازندران هستش، ایشالله برای شما به همین زودی فاکتور بشه.
اطلس اذر : رنگ ماشین چی هست
نیلوفر : جی اکس ال تحویلی خرداد ماه کسی فاکتور شده???
مرداد : منم پولم تو بورس گیر کرده نمیتونم تکمیل کنم
مجید مشهد : واریز اول اسفند 402 تکمیل وجه و سقا 28 مهر هنوز هیچ خبری نیست لطفا اعلام کنید ممنون
وحید : ببینید شما همون آخر تیر احتمالا فاکتور میشی، نگرانیت بی مورده، چون دارن تحویل می دن الان هم، الان که وسط جنگه، تا اون موقع ایشالا جنگم تموم میشه، یا اگه خدای نکرده نشه هم اوضاع آرومتر و تحت کنترل تر میشه
مهدی m : منم 14 خرداد بوده فاکتور نشده