امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1498
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده4
قدرت موتور (اسب بخار)103
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
طول (سانتی‎‏متر)451
عرض (سانتی‎‏متر)175.8
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حجم باک (لیتر)55
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور138
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
سانروفدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

50124 نظر

ندا
0

سلام خدمت همه برلیانسی ها
همین امروز خوندم که مدیر عامل رنو در ایران توافق کرده با سایپا که شرکت بن رو ساوه رو بخره و رنو تولید کنه....
قابل توجه دوستانی که گفتن رنو می خواد پارس خودرو رو بخره و دیگه برلیانس رو تولید نمی کنه....
مطمئن باشین با این شرایط و استقبال حداقل تا پایان 96 برلیانس تولید خواهد شد
15:46  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
ندا
0

سلام خدمت همه برلیانسی ها
همین امروز خوندم که مدیر عامل رنو در ایران توافق کرده با سایپا که شرکت بن رو ساوه رو بخره و رنو تولید کنه....
قابل توجه دوستانی که گفتن رنو می خواد پارس خودرو رو بخره و دیگه برلیانس رو تولید نمی کنه....
مطمئن باشین با این شرایط و استقبال حداقل تا پایان 96 برلیانس تولید خواهد شد
15:46  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
ندا
0

سلام خدمت همه برلیانسی ها
همین امروز خوندم که مدیر عامل رنو در ایران توافق کرده با سایپا که شرکت بن رو ساوه رو بخره و رنو تولید کنه....
قابل توجه دوستانی که گفتن رنو می خواد پارس خودرو رو بخره و دیگه برلیانس رو تولید نمی کنه....
مطمئن باشین با این شرایط و استقبال حداقل تا پایان 96 برلیانس تولید خواهد شد
15:46  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

فشنگی آب را عوض کن
درست میشه داداش
گزارش
پاسخ دادن
18:23  1397/09/23

ندا
0

سلام خدمت همه برلیانسی ها
همین امروز خوندم که مدیر عامل رنو در ایران توافق کرده با سایپا که شرکت بن رو ساوه رو بخره و رنو تولید کنه....
قابل توجه دوستانی که گفتن رنو می خواد پارس خودرو رو بخره و دیگه برلیانس رو تولید نمی کنه....
مطمئن باشین با این شرایط و استقبال حداقل تا پایان 96 برلیانس تولید خواهد شد
15:46  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

سلام دوستان، من H330 ثبت نام کردم امیدوارم پشیمون نشن فقط تو انتخاب رنگ موندم راهنمایی کنید بین مشکی، مسی و آبی کدوم قشنگ تره?
15:37  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام دوستان من 2/19 تکمیل وجه کردم و از فرداش چراغ آماده تخصیص روشن شد ولی هنوز رو همون وضعیت مونده.
کسی می دونه چقدر طول میکشه که ماشین بدن؟
رنگ مشکی h330 اتومات و خرید نقدی.
15:13  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
سبحان
0

سلام آقا رضا مشکی موجود ندارن منم مشکی انتخاب کردم سه هفته طول کشید فاکتور نشد زنگ زدم پارس خودرو گفت مشکی اگر میخای حدود یک تا دوماه صبر کنی گرنه تعویض رنگ بزن من دیروز سه شنبه درخواست سفید زدم امروز چراغ فاکتور وتحویل روشن شد
گزارش
پاسخ دادن
18:58  1395/03/05

میثم
0

آرم برلیانس موجود میباشد ست کامل 160000هزلرتومات آرم جلو و عقب 120000هزارتومان و زیرپایی 120000 با آرم برلیانس
14:40  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
محمود
0

اينكه چراغت روشن ميشه سيستم همراهي راننده در مواقع تاريك هست كه يك آپشن تلقي ميشه و ميتوني هرموقع كه خواستي ازش استفاده كني
گزارش
پاسخ دادن
13:12  1394/10/15

احمد
0

مشکل چراغ که همون همراهی هست ولی وقتی دسته چراغ خاموش نباید انجام بده و مشکل بعدی تو سر بالایی شدید به خاطر فشار به ماشین فرمان یکم سفت میشه اونم عادیه و برای همون صدای جعبه فرمان میاد
گزارش
پاسخ دادن
07:28  1399/09/01

احمد
1

سلام سمند ای اف 7 سیستم مولتی پلکس وقتی روشنه بعضی وقتها استارت مجدد میخوره و اینکه صبح ها اصلا روشن نمیشه برای کسی اتفاق افتاده
گزارش
پاسخ دادن
07:34  1399/09/01

میثم
0

آرم برلیانس موجود میباشد ست کامل 160000هزلرتومات آرم جلو و عقب 120000هزارتومان و زیرپایی 120000 با آرم برلیانس
14:40  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
میثم
0

آرم برلیانس موجود میباشد ست کامل 160000هزلرتومات آرم جلو و عقب 120000هزارتومان و زیرپایی 120000 با آرم برلیانس
14:40  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
Behzad
2

به خدا دارم جدي ميگم موقع بارگيري زده بود
گزارش
پاسخ دادن
20:48  1394/08/16

Behzad
2

با تريلي نه سوار آس ٥ شده بود برا بارگيري زده بود من نپرسيدم چه طوري اما ديدم كه مالونده بود
گزارش
پاسخ دادن
20:52  1394/08/16

مهدی
6

باشه دقت می کنیم دست شما هم درد نکند

ولی راستشو بخواهی یک درصد هم حرفتو بار نکردم حس مثبتی از حرفت نداشتم چون دلیلی نمی بینم کسی بینه و بیاد تو سایت هشدار عمومی بده بر فرض اینکه درست هم باشه چند در هزار چنین اتفاقی میوفته که شما بخواهید هشدار عمومی بدهید
گزارش
پاسخ دادن
21:18  1394/08/16

Behzad
1

ببخشيد صادق جون اما وقي راننده تريلي قبول كرده و باج ميده دهن همه بسته ميشه
گزارش
پاسخ دادن
21:51  1394/08/16

کاربر: Sogand
1

با تریلی زده بود مرد مومن من خودم راننده ماشین سنگینم اصلا امکان نداره
گزارش
پاسخ دادن
20:10  1394/08/16

کاربر: Sogand
1

اخه راننده بارگیری نمیکنه خود عوامل شرکت مسئولیت بارگیری و مهار ماشینا را دارند.راننده کنترل نهایی میکنه بعد حرکت میکنه.هیچ راننده مسئولیت بار گیری قبول نمیکنه.ولی مورد داشتیم چند سال پیش راننده در اطراف تهران ساکن بود ماشین اورده بود پایین بعد باهاش تصادف کرده بود
گزارش
پاسخ دادن
20:59  1394/08/16

میثم
0

آرم برلیانس موجود میباشد ست کامل 160000هزلرتومات آرم جلو و عقب 120000هزارتومان و زیرپایی 120000 با آرم برلیانس
14:40  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
میثم
0

آرم برلیانس موجود میباشد ست کامل 160000هزلرتومات آرم جلو و عقب 120000هزارتومان و زیرپایی 120000 با آرم برلیانس
14:40  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
مهرسام
0

سلام خدمت دوستان من 330 اتو دارم هنگامی میرم تو دنده پارک یه صدای تقه می یاد میخواستم بدونم برا بقیه اتفاقی افتاده یا نه
14:05  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
مهرسام
0

سلام خدمت دوستان من 330 اتو دارم هنگامی میرم تو دنده پارک یه صدای تقه می یاد میخواستم بدونم برا بقیه اتفاقی افتاده یا نه
14:05  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
مهرسام
0

سلام خدمت دوستان من 330 اتو دارم هنگامی میرم تو دنده پارک یه صدای تقه می یاد میخواستم بدونم برا بقیه اتفاقی افتاده یا نه
14:05  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
ارمان اذر ماه s5
0

میشه لطف کنین بگین کلا چقد واریز کردن؟چقد سود تاخیر تعلق گرفته?اولش ۵۰واریز کردین؟مرحله دوم چقد واریز کردین؟۱۱۵۹۰۰بوده قیمت زمان ثبت نام درسته؟
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1397/09/07

مهرسام
0

سلام خدمت دوستان من 330 اتو دارم هنگامی میرم تو دنده پارک یه صدای تقه می یاد میخواستم بدونم برا بقیه اتفاقی افتاده یا نه
14:05  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
مهرسام
0

سلام خدمت دوستان من 330 اتو دارم هنگامی میرم تو دنده پارک یه صدای تقه می یاد میخواستم بدونم برا بقیه اتفاقی افتاده یا نه
14:05  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
امیر حسین
0

دوستانی که خودرو شون رو تحویل گرفتن میدونن از زمان تحویل ماشین تا پلاک شدن چند روز طول میکشه؟
13:21  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام دوستان میخاستم بدونم H330اتومات زمانی درقفل میکنی شیشهاباالامیره راهنمای کنیدلطفا
13:14  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
حمزه
0

سلام من چراغ فاکتور ماشینم روشن شده برلیانس 330 اتومات مشکی کسی میدونه که چقدر طول میکشه که تحویل بدن
فقط امیدوارم که از انتخابم پشیمون نشم
12:05  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
عاطفه
0

میشه بگین کی تکمیل وجه کردین؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
16:16  1395/03/05

حمزه
0

من 15 اردیبهشت تکمیل وجه کردم
گزارش
پاسخ دادن
22:01  1395/03/05

Farzaddd
1

با توجه به اینکه استمرار کیفیت قطعات خودرو بسیار مهم می باشد , دوستان عزیزی که برلیانس دارن و باهاش کارکرد بالای بیست هزارتا داشتن لطف کنن ازکیفیت خودرو بگن که افت کیفیت داشته نسبت به روز اول یا نه. ضمن اینکه اتاق ماشینشون به سر و صدا افتاده ایا
ممنون
11:56  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
ندا
10

با سلام به همه برلیانسی ها
من خودم از اول اسفند یه دونه اتومات 330 دارم ... راضی ام کلا...هفته گذشته هم برای سرویس اولیه بردم.. سه چهار روز طول کشید ولی مشکل ماشین فعلا حل شدش...
در خصوص لوازم یدکی.. تا الان حدود 10هزار تا برلیانس تولید شده و قاعده این جور ماشین ها اینه که تعدادشون از 25 هزار تا که رد بشه شبکه خدمات و قطعات اون تکمیل میشه و در دسترس

من حدود 7 سال ریو داشتم..از صفر هم دست خودم بود.. اون زمان هم می گفتن ریو نخر ..به جاش 405 بخر قطعاتش موجوده...توی این 7 سال هم اصلا اذیت نشدم بابت قطعات اون و بعد از گذشت دو سال هم ریو جاشو کاملا تو ماشینا باز کرد و عادی شد.. سال گذشته هم که فروختمش و برلیانس خریدم هم زیاد ضرری نکردم.. به نسبت ماشینای دست دوم خوب فروختمش...من ریو رو 13/400 خریدم.. اون زمان 405 12/500 قیمت داشت.. پارسال هم ریو رو 22 میلیون فروختم... عمرا اگه می تونستم 405 مدل 88 رو 22 میلیون بفروشم...
در نتیجه ماشین خودشو تحمیل میکنه به بازار... نگران نباشین
گزارش
پاسخ دادن
14:48  1395/03/05

مهران
0

من ديروز بريليانش h330 را يكي از دوستانم كه ماشين باز حرفه ايست از ستار خان تا ورزشگاه آزادي رانندگي كرد و متعجب شد و عنوان كرد ماشين بسيار خوبي است
11:28  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
مهران
0

من ديروز بريليانش h330 را يكي از دوستانم كه ماشين باز حرفه ايست از ستار خان تا ورزشگاه آزادي رانندگي كرد و متعجب شد و عنوان كرد ماشين بسيار خوبي است
11:28  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
مهران
0

من ديروز بريليانش h330 را يكي از دوستانم كه ماشين باز حرفه ايست از ستار خان تا ورزشگاه آزادي رانندگي كرد و متعجب شد و عنوان كرد ماشين بسيار خوبي است
11:28  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
0

خداییش روت میشه سوار این گاری بشی؟انگار پوزشو با چکش صافکاری کردن.خیلی داغونه این ماشین.صاحب اول اخرشم خودتی
گزارش
پاسخ دادن
01:57  1397/09/01

کاربر: armindj
4

سلام اقا رضا من نمیدونم ما ایرانیا چرا باید سنگ ماشینای بی کیفت ایرانی رو بزنیم که پر از مشکله به صفحه ام وی ام ۵۳۰ سر بزن ببین کدوم از مشکلاتی که اینجا مطرح‌شده دارند همشون راضی‌ هستند همشونم قبلا از ماشینای ایرانخودرو داشتند و الان خیلی خوش حالند که اونارو فروختند و اینو گرفتند یکم واقع بین باشید یاعلی
گزارش
پاسخ دادن
07:16  1394/08/15

مهران
0

من ديروز بريليانش h330 را يكي از دوستانم كه ماشين باز حرفه ايست از ستار خان تا ورزشگاه آزادي رانندگي كرد و متعجب شد و عنوان كرد ماشين بسيار خوبي است
11:28  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
مهران
0

من ديروز بريليانش h330 را يكي از دوستانم كه ماشين باز حرفه ايست از ستار خان تا ورزشگاه آزادي رانندگي كرد و متعجب شد و عنوان كرد ماشين بسيار خوبي است
11:28  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
مهران
1

با سلام خدمت دوستان برلیانس سوار
اونائیکه ماشینو تحویل گرفتن ، خواهشا" جواب بدن :
آیا برای H330 اتومات دزدگیر لازمه نصب کنیم ؟
ممنون میشم جواب بدین
11:05  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
ح تارا
0

من بورس کالا 25 بهمن تبدیل به اتو
ردیف هم چهار رقم 2494
خیلی به نظرم ردیف مهم نیست
دریچه گاز برقی هستش در نتیجه شما تو شروع حرکت گشتاور را تو دور پایین ندارید چون تنظیم شده تو دور بالا پس شتاب اولیه خوب نیست طبیعیه. آپکو برید درست میکنند
در مورد معکوس کشیدن باید بگم از چهار دنده ها قدیمی بهتره ولی به مثلا ام جی 360 توربو نمی‌رسه.
کلا سعی میکنم دور موتور پایین باشه مثلا با 60 تا می‌ره دنده 5
برای اینکه حتما ی جا سبقت بگیرید باید گاز رو تا ته فشار بدید بعد دو ثانیه ماشین میگه ا میخواد من سریع برم :-) پسی مکعوس میده می‌ره تا کات آف و می‌ره.
کسایی که ماشین داشتن که سریع پدال گاز واکنش میده و ماشین شتاب میگیره کلا ی مقدار میخوره تو ذوقشون که گفتم آپکو برن
گزارش
پاسخ دادن
19:51  1402/04/23

ح تارا
0

و اینکه کلا ماشین اول خودمه ولی پشت سمند تیبا نشستم به جون و قوت سمند تو دور پایین نمیخوره هندلینگ ولی بهتره
خیلی نمیتونم بگم تو این قیمت چه ماشینی بهتره ولی اگر بخوام بگم ترجیح میدم تو این قیمت ماشین ایرانی سوار شم تا خارجی دست دوم

مگه بالای یک تا یک و دویست که ام جی ۳۶۰ بهترین گزینه است از نظر من
گزارش
پاسخ دادن
19:55  1402/04/23

ح تارا
0

عقب ماشین هم به خوبی جا داره و قد من بلنده و صندلی باید بره عقب ولی نفر پشت من راحت بود. صندوق هم دو نفر جای میشن خوراک آدم ربایی :-)
گزارش
پاسخ دادن
19:57  1402/04/23

مصطفی شمال
1

باسلام
میگن نصب دزدگیر سبب خروج از گارانتی میشه
ولی بعد گذشت دوره گارانتی بااومدن دزدگیر فابریک بهتره بعدا نصب بشه
گزارش
پاسخ دادن
12:54  1395/03/05

ali77
0

سلام دوستان من میخواستم رو ماشینم مولتی مدیا وینکا نصب کنم .... نمایندگی میگه بیا با دستگاه دیجیتال و جی پی اس دو میلیون رفتم تو سایت دیجی کالا اونجا قیمت ها ارزون تر بود میشه شما ها که مولتی مدیا وینکا نصب کردین برین مدلش رو ببین بعد ببینین تو سایت چقدره.............. لطفا سریع راهنمایی کنید ...........
10:58  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
رضایی
0

به امید خدا همتون اخراج کنن تا ببینید این مردم چه میکشن ازدست شماها وامثال شماها
الان چند ماهه تاخیر داره ماشینامون هیچ کسی هم پاسخگو نیست طوطیهای ایرانخودرو هم مث روباط یه چیزیبهشون گفتن فقط اونو تکرار کنن که خبر نداریم
گزارش
پاسخ دادن
02:54  1397/08/28

الکس
0

زنگ زدم 96440 لعنتی میگم ما تا کی منتظر این دعوتنامه سمند باشیم میگه مشکل قطعه هستند تاخیر داره باید صبر کنید
اخه چرا دروغ میگویی به خاطر چندرقاز ..تو کشوراذربایجان کارخانه سمند زده اونم فقط سمند تولید میکنه خوب برای ما نه قطعه هست نه دعوتنامه هست نه خبری هست
لعنت الله علی الکاذبین و الضالمین
همینجوری باقی نمیمونه ایران فرغون پشت دستم خواهیم دید
گزارش
پاسخ دادن
03:00  1397/08/28

ali77
0

سلام دوستان من میخواستم رو ماشینم مولتی مدیا وینکا نصب کنم .... نمایندگی میگه بیا با دستگاه دیجیتال و جی پی اس دو میلیون رفتم تو سایت دیجی کالا اونجا قیمت ها ارزون تر بود میشه شما ها که مولتی مدیا وینکا نصب کردین برین مدلش رو ببین بعد ببینین تو سایت چقدره.............. لطفا سریع راهنمایی کنید ...........
10:58  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
ali77
0

سلام دوستان من میخواستم رو ماشینم مولتی مدیا وینکا نصب کنم .... نمایندگی میگه بیا با دستگاه دیجیتال و جی پی اس دو میلیون رفتم تو سایت دیجی کالا اونجا قیمت ها ارزون تر بود میشه شما ها که مولتی مدیا وینکا نصب کردین برین مدلش رو ببین بعد ببینین تو سایت چقدره.............. لطفا سریع راهنمایی کنید ...........
10:58  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
اکسنت
0

دیدی هیچ تفاوتی نداشت!
گزارش
پاسخ دادن
14:43  1397/08/29

ali77
0

سلام دوستان من میخواستم رو ماشینم مولتی مدیا وینکا نصب کنم .... نمایندگی میگه بیا با دستگاه دیجیتال و جی پی اس دو میلیون رفتم تو سایت دیجی کالا اونجا قیمت ها ارزون تر بود میشه شما ها که مولتی مدیا وینکا نصب کردین برین مدلش رو ببین بعد ببینین تو سایت چقدره.............. لطفا سریع راهنمایی کنید ...........
10:58  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
ali77
0

سلام دوستان من میخواستم رو ماشینم مولتی مدیا وینکا نصب کنم .... نمایندگی میگه بیا با دستگاه دیجیتال و جی پی اس دو میلیون رفتم تو سایت دیجی کالا اونجا قیمت ها ارزون تر بود میشه شما ها که مولتی مدیا وینکا نصب کردین برین مدلش رو ببین بعد ببینین تو سایت چقدره.............. لطفا سریع راهنمایی کنید ...........
10:58  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

اما مهمترین نکته:
8.افت قیمت برلیانس 3 میلیون تومن بیشتر از ال نود و پرشیا در زمان فروش در سال اول میباشد و پس از آن به ازای هرسال 2 میلیون تومن بیشتر از سایر خودروهای این رده ی از قیمتش کسر کنید برای زمانِ فروش.
برای مثال اگر یک خودروی ال نود و پرشیا را امروز بخرید و بخواهید بر فرض سالِ 1397 آن را بفروشید ،4 میلیون نسبت به صفر کیلومترش ضرر خواهید کرد
اما روی برلیانس در همین بازه زمانی 9 میلیون تومان ضرر خواهید کرد.
اگر هیچگاه قصد فروش ندارید ،نکته ی فوق را بیخیال شوید در اآن صورت مهم نیست.

علاوه بر این نکته ،خودروی برلیانس نسبت به سایر رقیبانش در زمان فروش، دیرتر برای صاحبانش پول میشود.
امیدوارم دوستان در کنار مزایای این خودروی زیبا ،نکاتی که در مجموع هر دو کامنت بیان کردم را به سنجش و دقت در نظر و تحقیق بگیرند و بعد اقدام برای خرید نمایند.

دوستان مزایای این خودرو چشم گیر و مشخص است.
آنچه باید تحقیق شود معایب آن است.
بسنجید و بعد بخرید یا نخرید.
بنده همین کار را کردم.موفق باشید

10:23  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

اما مهمترین نکته:
8.افت قیمت برلیانس 3 میلیون تومن بیشتر از ال نود و پرشیا در زمان فروش در سال اول میباشد و پس از آن به ازای هرسال 2 میلیون تومن بیشتر از سایر خودروهای این رده ی از قیمتش کسر کنید برای زمانِ فروش.
برای مثال اگر یک خودروی ال نود و پرشیا را امروز بخرید و بخواهید بر فرض سالِ 1397 آن را بفروشید ،4 میلیون نسبت به صفر کیلومترش ضرر خواهید کرد
اما روی برلیانس در همین بازه زمانی 9 میلیون تومان ضرر خواهید کرد.
اگر هیچگاه قصد فروش ندارید ،نکته ی فوق را بیخیال شوید در اآن صورت مهم نیست.

علاوه بر این نکته ،خودروی برلیانس نسبت به سایر رقیبانش در زمان فروش، دیرتر برای صاحبانش پول میشود.
امیدوارم دوستان در کنار مزایای این خودروی زیبا ،نکاتی که در مجموع هر دو کامنت بیان کردم را به سنجش و دقت در نظر و تحقیق بگیرند و بعد اقدام برای خرید نمایند.

دوستان مزایای این خودرو چشم گیر و مشخص است.
آنچه باید تحقیق شود معایب آن است.
بسنجید و بعد بخرید یا نخرید.
بنده همین کار را کردم.موفق باشید

10:23  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

اما مهمترین نکته:
8.افت قیمت برلیانس 3 میلیون تومن بیشتر از ال نود و پرشیا در زمان فروش در سال اول میباشد و پس از آن به ازای هرسال 2 میلیون تومن بیشتر از سایر خودروهای این رده ی از قیمتش کسر کنید برای زمانِ فروش.
برای مثال اگر یک خودروی ال نود و پرشیا را امروز بخرید و بخواهید بر فرض سالِ 1397 آن را بفروشید ،4 میلیون نسبت به صفر کیلومترش ضرر خواهید کرد
اما روی برلیانس در همین بازه زمانی 9 میلیون تومان ضرر خواهید کرد.
اگر هیچگاه قصد فروش ندارید ،نکته ی فوق را بیخیال شوید در اآن صورت مهم نیست.

علاوه بر این نکته ،خودروی برلیانس نسبت به سایر رقیبانش در زمان فروش، دیرتر برای صاحبانش پول میشود.
امیدوارم دوستان در کنار مزایای این خودروی زیبا ،نکاتی که در مجموع هر دو کامنت بیان کردم را به سنجش و دقت در نظر و تحقیق بگیرند و بعد اقدام برای خرید نمایند.

دوستان مزایای این خودرو چشم گیر و مشخص است.
آنچه باید تحقیق شود معایب آن است.
بسنجید و بعد بخرید یا نخرید.
بنده همین کار را کردم.موفق باشید

10:23  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

اما مهمترین نکته:
8.افت قیمت برلیانس 3 میلیون تومن بیشتر از ال نود و پرشیا در زمان فروش در سال اول میباشد و پس از آن به ازای هرسال 2 میلیون تومن بیشتر از سایر خودروهای این رده ی از قیمتش کسر کنید برای زمانِ فروش.
برای مثال اگر یک خودروی ال نود و پرشیا را امروز بخرید و بخواهید بر فرض سالِ 1397 آن را بفروشید ،4 میلیون نسبت به صفر کیلومترش ضرر خواهید کرد
اما روی برلیانس در همین بازه زمانی 9 میلیون تومان ضرر خواهید کرد.
اگر هیچگاه قصد فروش ندارید ،نکته ی فوق را بیخیال شوید در اآن صورت مهم نیست.

علاوه بر این نکته ،خودروی برلیانس نسبت به سایر رقیبانش در زمان فروش، دیرتر برای صاحبانش پول میشود.
امیدوارم دوستان در کنار مزایای این خودروی زیبا ،نکاتی که در مجموع هر دو کامنت بیان کردم را به سنجش و دقت در نظر و تحقیق بگیرند و بعد اقدام برای خرید نمایند.

دوستان مزایای این خودرو چشم گیر و مشخص است.
آنچه باید تحقیق شود معایب آن است.
بسنجید و بعد بخرید یا نخرید.
بنده همین کار را کردم.موفق باشید

10:23  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
mohammad
2

قیمت پارس سال تقریبا برابر با سمند سورن هست پس هیچ دلیلی نداره پارس elx رو با سورن کنیم.
گزارش
پاسخ دادن
07:07  1394/08/15

mohammad
0

دوستان من دیدم مقایسه بین پارس و سمند و سمند سورن بالا گرفته در واقع سقف قیمت برا این مقایسه 37 ملیونه و خب جای 206 sd v 8 خالیه با امکانات عالی سوخت کم شتاب ترمزهای عالی امنیت فوق العاده و..... در کل خیلی مقایسه کردم نمیخوامم بحث رو تخصصی کنم اما تو سقف 37 میلیون بهترین خودرویی که میشه تهیه کرد sd v8 کلاس بالا هست. در ضمن شدیدا با سمند مخالفم ظرف دوسال اوراق میشه ماشین مدل 92 انگار مدل 88 هست.
گزارش
پاسخ دادن
07:31  1394/08/15

کاربر: Reza
17

اصلا 206 رو نمی شه با سمند و پارس مقایسه کرد چون یه سدان کامل نیست.رو صندلی عقب باید چهارزانو بشینی تا اذیت نشی و نمی تونی پاهاتو راحت دراز کنی!
206 از نظر دید عقب و اطراف افتضاح ترینه و رو دستش نیمده.ستون های کنار راننده و شاگرد خیلی جلوی دید رو می گیره و خدایی نکرده یه موتور یا ماشین رو نمی بینی و می زنی بهش! من خودم رانا داشتم و تقریبا شبیه 206 هست و دیدش واقعا افتضاحه.بازم رانا دید شیشه عقبش بهتر از 206 هست چون پشت سری های صندلی عقبش با صندلی،یک تیکه س ولی 206 اینطوری نیست و پشت سری هاش بالا می یاد که در این موقع دید راننده به طور کامل کور می شه و انگار راننده داره با مینی بوس رانندگی میکنه که فقط آینه بغل داره!
206 کلا یه ماشین شهریه تا جاده ای.
گزارش
پاسخ دادن
11:36  1394/08/15

آیدین
7

آقا رضا اگه دید در داخل ماشین زیاد واست مهمه پیکان بخر تا نوک گلگیر ها هم دیده میشه!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
12:05  1394/08/15

کاربر: hades
6

در مورد 206 صندوقدار که اصلا صحبت نکنید که منو برادرم همزمان یه سورن و 206 خریدیم
من سورن گرفتم هفته پیش پشت ماشین نشستم هیچ ایراد خاصی ندارم اما شما میگی ترمز 206 خوبه؟
به هیچ عنوان قبول ندارم چون ترمز سورن دقیقا به اندازه دو برابر 206 گیرایی داره و بهتر عمل میکنه چون خودم تست کردم
206 اصلا خودرو خاتواده نیست و عقبش جا دار نیست به قول رضا باید چهار زانو بشینی
بالا 160 هم که حرفی واسه گفتن نداره
در کل نمیتونی با پارس و سمند مقایسش کنی
فقط بدرد تیپ افراد خاص میخوره که به خاطر اسپرت خور بودنش 206 میخرن
اکثرا جونا میخرن
به هثچ عنوان سدان نیست
تنها برتری که داره شتاب اولیشه همین و بس
گزارش
پاسخ دادن
22:45  1394/08/15

عرفان
0

اما مهمترین نکته:
8.افت قیمت برلیانس 3 میلیون تومن بیشتر از ال نود و پرشیا در زمان فروش در سال اول میباشد و پس از آن به ازای هرسال 2 میلیون تومن بیشتر از سایر خودروهای این رده ی از قیمتش کسر کنید برای زمانِ فروش.
برای مثال اگر یک خودروی ال نود و پرشیا را امروز بخرید و بخواهید بر فرض سالِ 1397 آن را بفروشید ،4 میلیون نسبت به صفر کیلومترش ضرر خواهید کرد
اما روی برلیانس در همین بازه زمانی 9 میلیون تومان ضرر خواهید کرد.
اگر هیچگاه قصد فروش ندارید ،نکته ی فوق را بیخیال شوید در اآن صورت مهم نیست.

علاوه بر این نکته ،خودروی برلیانس نسبت به سایر رقیبانش در زمان فروش، دیرتر برای صاحبانش پول میشود.
امیدوارم دوستان در کنار مزایای این خودروی زیبا ،نکاتی که در مجموع هر دو کامنت بیان کردم را به سنجش و دقت در نظر و تحقیق بگیرند و بعد اقدام برای خرید نمایند.

دوستان مزایای این خودرو چشم گیر و مشخص است.
آنچه باید تحقیق شود معایب آن است.
بسنجید و بعد بخرید یا نخرید.
بنده همین کار را کردم.موفق باشید

10:23  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

همچنین دریافتم که ؛
1.خودروهای برلیانس سپر ضعیفی دارند چون جا برای نصب دیاق ندارند
2. دریافتم که سینی زیر ندارند اما میتوانید خودتان بعدها نصب کنید. و از همه مهتر دریافتم که خوردرو های برلیانس سری H فعلا شدیدن از کمبود قطعات و بازار سیاه برای قطعات رنج میبرند شاید این مشکل تا نیمه ی دوم سال ۹۵ رفع شود.
3. همچنین دریافتم که پارس خوردرو تولید H230 را لغو کرده و کمپانی سایپا این امر خطیر را به عهده گرفته.
دریافتم که سایپا با شرایط تحویل فوری H230 به ملت میدهد اما برای خرید H320 و H330 باید حتما دوماه پس از ثبت نام برای تحویل خوردرو منتظر بمانید H330 تحویل فوری ندارد.
4. هیچ خبری از BMW در موتور ها نیست اشتباه نکنید.
5. موتورهای H330 و H320 میتسوبیشی ژاپن میباشند مونتاژ در چین. گیر بکس هم تحت لیسانس آلمان میباشد.
6. موتورها ی H230 , H220 هم کاملا چینی میباشند.
7.بدنه این خودرو مستحکم میباشد اما داخل آن از تلق های بسیار خشک و ضعیف استفاده شده.
10:21  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

همچنین دریافتم که ؛
1.خودروهای برلیانس سپر ضعیفی دارند چون جا برای نصب دیاق ندارند
2. دریافتم که سینی زیر ندارند اما میتوانید خودتان بعدها نصب کنید. و از همه مهتر دریافتم که خوردرو های برلیانس سری H فعلا شدیدن از کمبود قطعات و بازار سیاه برای قطعات رنج میبرند شاید این مشکل تا نیمه ی دوم سال ۹۵ رفع شود.
3. همچنین دریافتم که پارس خوردرو تولید H230 را لغو کرده و کمپانی سایپا این امر خطیر را به عهده گرفته.
دریافتم که سایپا با شرایط تحویل فوری H230 به ملت میدهد اما برای خرید H320 و H330 باید حتما دوماه پس از ثبت نام برای تحویل خوردرو منتظر بمانید H330 تحویل فوری ندارد.
4. هیچ خبری از BMW در موتور ها نیست اشتباه نکنید.
5. موتورهای H330 و H320 میتسوبیشی ژاپن میباشند مونتاژ در چین. گیر بکس هم تحت لیسانس آلمان میباشد.
6. موتورها ی H230 , H220 هم کاملا چینی میباشند.
7.بدنه این خودرو مستحکم میباشد اما داخل آن از تلق های بسیار خشک و ضعیف استفاده شده.
10:21  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

همچنین دریافتم که ؛
1.خودروهای برلیانس سپر ضعیفی دارند چون جا برای نصب دیاق ندارند
2. دریافتم که سینی زیر ندارند اما میتوانید خودتان بعدها نصب کنید. و از همه مهتر دریافتم که خوردرو های برلیانس سری H فعلا شدیدن از کمبود قطعات و بازار سیاه برای قطعات رنج میبرند شاید این مشکل تا نیمه ی دوم سال ۹۵ رفع شود.
3. همچنین دریافتم که پارس خوردرو تولید H230 را لغو کرده و کمپانی سایپا این امر خطیر را به عهده گرفته.
دریافتم که سایپا با شرایط تحویل فوری H230 به ملت میدهد اما برای خرید H320 و H330 باید حتما دوماه پس از ثبت نام برای تحویل خوردرو منتظر بمانید H330 تحویل فوری ندارد.
4. هیچ خبری از BMW در موتور ها نیست اشتباه نکنید.
5. موتورهای H330 و H320 میتسوبیشی ژاپن میباشند مونتاژ در چین. گیر بکس هم تحت لیسانس آلمان میباشد.
6. موتورها ی H230 , H220 هم کاملا چینی میباشند.
7.بدنه این خودرو مستحکم میباشد اما داخل آن از تلق های بسیار خشک و ضعیف استفاده شده.
10:21  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
12

پارس صندلی برقی هم داره
آنتن اکتیو هم داره
مدل 28229 دزدگیر هم داره
حالا یه سوال.اگه سمند این امکاناتو داره پس چرا اینقدر از پارس ارزونتره؟!!!
گزارش
پاسخ دادن
10:11  1394/08/14

مجید
5

چون شما توی هر کشوری بری خودروی برند ملی اون کشور با امکانات و خدمات بهتر به قیمت کمتری عرضه میشه دقیقا مثل سمند سورن و دنا که با امکانات بهتر و به روزتر با قیمت عقلانی تری عرضه میشه ولی در مورد تولیدات خانواده پژو به عنوان یه برند فرانسوی که متاسفانه در حال حاضر فقط آرم پژو را یدک می کشه داستان بر عکسه
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1394/08/14

کاربر: hades
6

شما پارس رو با سمند lx مقایسه نکن چون داری الکی 37 میلیون پلو میدی واسه پارس و سمند lx سی میلیون هست.
شما پارس رو با سورن 37 میلیونی مقایسه کن اونوقت میفهمی چه کلا گشادری سرت رفته
در ضمن فراموش نکن شما وقتی پژو میخری نزدیک به 2 میلیون از پولت فقط میریه واسه پژو اما سمند هیچ پولی از ایران خارج نمیشه.
پس در نتیجه از نظر قیمت واقعی هم پارس از سورن کمتره
آپشن های سورن رو نگاه کن و مقایسه کن با هم قیمت خودت مقایسش کن ببین این آشغال چینی رو به اسم پژو چه جوری دارن بهتون غالب میکنن.
خوش باشید
گزارش
پاسخ دادن
15:30  1394/08/14

عرفان
0

همچنین دریافتم که ؛
1.خودروهای برلیانس سپر ضعیفی دارند چون جا برای نصب دیاق ندارند
2. دریافتم که سینی زیر ندارند اما میتوانید خودتان بعدها نصب کنید. و از همه مهتر دریافتم که خوردرو های برلیانس سری H فعلا شدیدن از کمبود قطعات و بازار سیاه برای قطعات رنج میبرند شاید این مشکل تا نیمه ی دوم سال ۹۵ رفع شود.
3. همچنین دریافتم که پارس خوردرو تولید H230 را لغو کرده و کمپانی سایپا این امر خطیر را به عهده گرفته.
دریافتم که سایپا با شرایط تحویل فوری H230 به ملت میدهد اما برای خرید H320 و H330 باید حتما دوماه پس از ثبت نام برای تحویل خوردرو منتظر بمانید H330 تحویل فوری ندارد.
4. هیچ خبری از BMW در موتور ها نیست اشتباه نکنید.
5. موتورهای H330 و H320 میتسوبیشی ژاپن میباشند مونتاژ در چین. گیر بکس هم تحت لیسانس آلمان میباشد.
6. موتورها ی H230 , H220 هم کاملا چینی میباشند.
7.بدنه این خودرو مستحکم میباشد اما داخل آن از تلق های بسیار خشک و ضعیف استفاده شده.
10:21  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

همچنین دریافتم که ؛
1.خودروهای برلیانس سپر ضعیفی دارند چون جا برای نصب دیاق ندارند
2. دریافتم که سینی زیر ندارند اما میتوانید خودتان بعدها نصب کنید. و از همه مهتر دریافتم که خوردرو های برلیانس سری H فعلا شدیدن از کمبود قطعات و بازار سیاه برای قطعات رنج میبرند شاید این مشکل تا نیمه ی دوم سال ۹۵ رفع شود.
3. همچنین دریافتم که پارس خوردرو تولید H230 را لغو کرده و کمپانی سایپا این امر خطیر را به عهده گرفته.
دریافتم که سایپا با شرایط تحویل فوری H230 به ملت میدهد اما برای خرید H320 و H330 باید حتما دوماه پس از ثبت نام برای تحویل خوردرو منتظر بمانید H330 تحویل فوری ندارد.
4. هیچ خبری از BMW در موتور ها نیست اشتباه نکنید.
5. موتورهای H330 و H320 میتسوبیشی ژاپن میباشند مونتاژ در چین. گیر بکس هم تحت لیسانس آلمان میباشد.
6. موتورها ی H230 , H220 هم کاملا چینی میباشند.
7.بدنه این خودرو مستحکم میباشد اما داخل آن از تلق های بسیار خشک و ضعیف استفاده شده.
10:21  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

ه رسم ادب از تعمیرکارها و سرویسکارهای آن نمایندگی که متعلق به خدمات پس از فروش سایپا بود کمک خواستم که مرا به اوستای آن نمایندگی معرفی کردند.
جلو رفتم و به اوستا گفتم:
“اوستا ببخشید من یه جَوونم که کلا ۴۰ تومن پول دارم میخوام بعد از نود و بوغی یه ماشین بخرم بین ال نود و برلیانس گیر کردم کمکم میکنی؟”
اوستا گفت:
کدومشون مدل؟
گفتم: H230
گفت:
برو پراید بخر
گفتم:
چرا اوستا خیلی ازش خوبی شنیدم لوکسه به خدا

گفت:
” اگر پولتو میخوای بریزی دور برو بخر ولی بیا بده به من .من پول لازم دارم.”

تا به اینجای بحث ایشان خلاصه مطلب را مختصر و مفید به همه عاشقانِ H230 اعلان داد اما از انجایی که اهل دلیل و برهان میباشم کوتاه نیامدم و به مکالمه با ذکرِ جزییات ادامه دادم و گفتم:

“اوستا میگن موتورش آلمانیه که BM15 گیر بکسش هم المانیه.

در جوابم گفت:
“ببین داداش تو الان دوتا راه بیشتر نداری یا اینکه باید کاتالوگ رو باور کنی یا منو. انتخابش با خودته ولی این ماشینای H230 موتورشون چینیه تنها چیزیشون که اورپاییه طراحیِ بدنه هستش که اونم میگن کار ایتالیا بوده.
اما این یکی ها H330 میت
10:19  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

ه رسم ادب از تعمیرکارها و سرویسکارهای آن نمایندگی که متعلق به خدمات پس از فروش سایپا بود کمک خواستم که مرا به اوستای آن نمایندگی معرفی کردند.
جلو رفتم و به اوستا گفتم:
“اوستا ببخشید من یه جَوونم که کلا ۴۰ تومن پول دارم میخوام بعد از نود و بوغی یه ماشین بخرم بین ال نود و برلیانس گیر کردم کمکم میکنی؟”
اوستا گفت:
کدومشون مدل؟
گفتم: H230
گفت:
برو پراید بخر
گفتم:
چرا اوستا خیلی ازش خوبی شنیدم لوکسه به خدا

گفت:
” اگر پولتو میخوای بریزی دور برو بخر ولی بیا بده به من .من پول لازم دارم.”

تا به اینجای بحث ایشان خلاصه مطلب را مختصر و مفید به همه عاشقانِ H230 اعلان داد اما از انجایی که اهل دلیل و برهان میباشم کوتاه نیامدم و به مکالمه با ذکرِ جزییات ادامه دادم و گفتم:

“اوستا میگن موتورش آلمانیه که BM15 گیر بکسش هم المانیه.

در جوابم گفت:
“ببین داداش تو الان دوتا راه بیشتر نداری یا اینکه باید کاتالوگ رو باور کنی یا منو. انتخابش با خودته ولی این ماشینای H230 موتورشون چینیه تنها چیزیشون که اورپاییه طراحیِ بدنه هستش که اونم میگن کار ایتالیا بوده.
اما این یکی ها H330 میت
10:19  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

ه رسم ادب از تعمیرکارها و سرویسکارهای آن نمایندگی که متعلق به خدمات پس از فروش سایپا بود کمک خواستم که مرا به اوستای آن نمایندگی معرفی کردند.
جلو رفتم و به اوستا گفتم:
“اوستا ببخشید من یه جَوونم که کلا ۴۰ تومن پول دارم میخوام بعد از نود و بوغی یه ماشین بخرم بین ال نود و برلیانس گیر کردم کمکم میکنی؟”
اوستا گفت:
کدومشون مدل؟
گفتم: H230
گفت:
برو پراید بخر
گفتم:
چرا اوستا خیلی ازش خوبی شنیدم لوکسه به خدا

گفت:
” اگر پولتو میخوای بریزی دور برو بخر ولی بیا بده به من .من پول لازم دارم.”

تا به اینجای بحث ایشان خلاصه مطلب را مختصر و مفید به همه عاشقانِ H230 اعلان داد اما از انجایی که اهل دلیل و برهان میباشم کوتاه نیامدم و به مکالمه با ذکرِ جزییات ادامه دادم و گفتم:

“اوستا میگن موتورش آلمانیه که BM15 گیر بکسش هم المانیه.

در جوابم گفت:
“ببین داداش تو الان دوتا راه بیشتر نداری یا اینکه باید کاتالوگ رو باور کنی یا منو. انتخابش با خودته ولی این ماشینای H230 موتورشون چینیه تنها چیزیشون که اورپاییه طراحیِ بدنه هستش که اونم میگن کار ایتالیا بوده.
اما این یکی ها H330 میت
10:19  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
ایول دارم
0

باشه چُسو
گزارش
پاسخ دادن
09:34  1397/08/27

بی ریا
0

برو بابا تو هم همش چرت و پرت میگی معلوم نیست اصلا منظورت چیه
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1397/08/28

کاربر: علیرضا 120
0

بی ریا چرت و پرت نگو... جواب کامنت هم نده.. من نظرم رو میگم و در صورتی که با نظرم مخالفتی بشه مشکلی اصلا ندارم... یه عده بدون شعور و ... وقتی کامنت بذارن جواب بدی میگیرن و دنیای مجازی جایی برای فحش دادن امثال تو هست ولی مطمئنا جوابش رو بدتر میگیری و در آخر امیدی به اصلاح هم نیست... کامنت ها رو چک نمیکنم و لطفا ادامه نده آدم مجازی
گزارش
پاسخ دادن
17:54  1397/08/28

عرفان
0

ه رسم ادب از تعمیرکارها و سرویسکارهای آن نمایندگی که متعلق به خدمات پس از فروش سایپا بود کمک خواستم که مرا به اوستای آن نمایندگی معرفی کردند.
جلو رفتم و به اوستا گفتم:
“اوستا ببخشید من یه جَوونم که کلا ۴۰ تومن پول دارم میخوام بعد از نود و بوغی یه ماشین بخرم بین ال نود و برلیانس گیر کردم کمکم میکنی؟”
اوستا گفت:
کدومشون مدل؟
گفتم: H230
گفت:
برو پراید بخر
گفتم:
چرا اوستا خیلی ازش خوبی شنیدم لوکسه به خدا

گفت:
” اگر پولتو میخوای بریزی دور برو بخر ولی بیا بده به من .من پول لازم دارم.”

تا به اینجای بحث ایشان خلاصه مطلب را مختصر و مفید به همه عاشقانِ H230 اعلان داد اما از انجایی که اهل دلیل و برهان میباشم کوتاه نیامدم و به مکالمه با ذکرِ جزییات ادامه دادم و گفتم:

“اوستا میگن موتورش آلمانیه که BM15 گیر بکسش هم المانیه.

در جوابم گفت:
“ببین داداش تو الان دوتا راه بیشتر نداری یا اینکه باید کاتالوگ رو باور کنی یا منو. انتخابش با خودته ولی این ماشینای H230 موتورشون چینیه تنها چیزیشون که اورپاییه طراحیِ بدنه هستش که اونم میگن کار ایتالیا بوده.
اما این یکی ها H330 میت
10:19  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
کاوه
5

محمدجان نگران نباش این ماشین حالا حالاها تولیدمیشه شرکت جک برنامه های درازمدت واسه حضورش توایران داره
گزارش
پاسخ دادن
14:27  1394/08/15

مهدی
4

نگران تامین قطعات نباش اصولا قرارداد های تامین قطعات دارز مدته جک هم از اون کارخانه های چینی نیست که طلوع و غروب کنه آینده درخشانی این کارخانه دارد و حتی در چین هم جز اولین ها و محبوب هااست
گزارش
پاسخ دادن
14:42  1394/08/15

عرفان
0

ه رسم ادب از تعمیرکارها و سرویسکارهای آن نمایندگی که متعلق به خدمات پس از فروش سایپا بود کمک خواستم که مرا به اوستای آن نمایندگی معرفی کردند.
جلو رفتم و به اوستا گفتم:
“اوستا ببخشید من یه جَوونم که کلا ۴۰ تومن پول دارم میخوام بعد از نود و بوغی یه ماشین بخرم بین ال نود و برلیانس گیر کردم کمکم میکنی؟”
اوستا گفت:
کدومشون مدل؟
گفتم: H230
گفت:
برو پراید بخر
گفتم:
چرا اوستا خیلی ازش خوبی شنیدم لوکسه به خدا

گفت:
” اگر پولتو میخوای بریزی دور برو بخر ولی بیا بده به من .من پول لازم دارم.”

تا به اینجای بحث ایشان خلاصه مطلب را مختصر و مفید به همه عاشقانِ H230 اعلان داد اما از انجایی که اهل دلیل و برهان میباشم کوتاه نیامدم و به مکالمه با ذکرِ جزییات ادامه دادم و گفتم:

“اوستا میگن موتورش آلمانیه که BM15 گیر بکسش هم المانیه.

در جوابم گفت:
“ببین داداش تو الان دوتا راه بیشتر نداری یا اینکه باید کاتالوگ رو باور کنی یا منو. انتخابش با خودته ولی این ماشینای H230 موتورشون چینیه تنها چیزیشون که اورپاییه طراحیِ بدنه هستش که اونم میگن کار ایتالیا بوده.
اما این یکی ها H330 میت
10:19  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

ه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا در شهرم کرج ؛ فردیس کرج و بلوار هوشیار و میانجاده و جاده مخصوص پارس خودرو ، با حوصله ی زیاد مراجعه کردم.
دو تعمیرکار اول به من گفتند که تا به حال برایشان H230 نیامده چون این خودرو هنوز در خط تولید قرار دارد اما تاکید کردند که لوازمش بسیار کم یاب است.
همین اطلاعات را داشتند و خوب این اطلاعات برایم کافی نبود.
به سراغ نمایندگی دیگری رفتم و دیدم در آن گاراژ ۴ خودروی برلیانس H320 و H330 در حالی که کاپوتشان باز است برای سرویس آنجا میباشند.
دریافتم که به خوب جایی امده ام
10:16  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

ه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا در شهرم کرج ؛ فردیس کرج و بلوار هوشیار و میانجاده و جاده مخصوص پارس خودرو ، با حوصله ی زیاد مراجعه کردم.
دو تعمیرکار اول به من گفتند که تا به حال برایشان H230 نیامده چون این خودرو هنوز در خط تولید قرار دارد اما تاکید کردند که لوازمش بسیار کم یاب است.
همین اطلاعات را داشتند و خوب این اطلاعات برایم کافی نبود.
به سراغ نمایندگی دیگری رفتم و دیدم در آن گاراژ ۴ خودروی برلیانس H320 و H330 در حالی که کاپوتشان باز است برای سرویس آنجا میباشند.
دریافتم که به خوب جایی امده ام
10:16  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

ه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا در شهرم کرج ؛ فردیس کرج و بلوار هوشیار و میانجاده و جاده مخصوص پارس خودرو ، با حوصله ی زیاد مراجعه کردم.
دو تعمیرکار اول به من گفتند که تا به حال برایشان H230 نیامده چون این خودرو هنوز در خط تولید قرار دارد اما تاکید کردند که لوازمش بسیار کم یاب است.
همین اطلاعات را داشتند و خوب این اطلاعات برایم کافی نبود.
به سراغ نمایندگی دیگری رفتم و دیدم در آن گاراژ ۴ خودروی برلیانس H320 و H330 در حالی که کاپوتشان باز است برای سرویس آنجا میباشند.
دریافتم که به خوب جایی امده ام
10:16  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
0

ه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا در شهرم کرج ؛ فردیس کرج و بلوار هوشیار و میانجاده و جاده مخصوص پارس خودرو ، با حوصله ی زیاد مراجعه کردم.
دو تعمیرکار اول به من گفتند که تا به حال برایشان H230 نیامده چون این خودرو هنوز در خط تولید قرار دارد اما تاکید کردند که لوازمش بسیار کم یاب است.
همین اطلاعات را داشتند و خوب این اطلاعات برایم کافی نبود.
به سراغ نمایندگی دیگری رفتم و دیدم در آن گاراژ ۴ خودروی برلیانس H320 و H330 در حالی که کاپوتشان باز است برای سرویس آنجا میباشند.
دریافتم که به خوب جایی امده ام
10:16  1395/03/05
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اکبر 2 : مدیر عامل سایپا گوه خورده
شاهین : عزیزانی که رفتید تجمع نگفتن کی پیامک تبدیل میاد؟
Saeed : سلام در تجمع چی گفتن شما برای چندم تکمیل وجه کردین
Amin : من دیروز تبدیل زدم ولی فاکتور نشده
سمیرا شاهین g : دوستان کسی تحویل هفته چهارم مهر ماه خبر داره؟ چرا پیام تکمیل وجه نمیاد حتی پیام تبدیلم نیومده واسه من اگه کسی اطلاع داره لطفا جواب بده
X5تیر : خواهشاً همه شرکت کنید تا بلکه صدامون به جایی برسه
رز زرد : سلام ممنون بابت اطلاع رسانی...زحمت کشیدی.‌‌..بزرگوارید
تاراv1p : سلام مبارکتون باشه خیالتون ازبابت بیمه راحت باشه برای منم مدارک نداشت بعدازیک هفته سندکمپانی بابیمه نامه اومدنمایندگی رفتم گرفتم چندروزبعدهم کارت ماشین اومددرخونه فقط مونده برگ سبزکه اونم میگن پست میاره
ساسان : سلام بر عزیزان گروه...بخدا دارم افسردگی میگیرم..خداوند متعال لعنت کنه پدر ومادر دست اندرکاران شرکت سایپا..ناموسآ فروش فوق العاده آذرماه کسی تبدیل زده چقدر طول میکشه واسه فاکتورها..دیگه خسته شدم... کسی تبدیل زده که سریع فاکتور بشه،؟؟؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
جمشید : من پیش فروش آذر تحویل شهریور هستم. هنوز دعوتنامه هم نیومده!
کوییک آر اس : کوییک آر اس امروز اگه کسی فاکتور شد بگه ، تا تکمیل وجه 20 تیر کسی فاکتور شده ؟؟
اطلس gl : سلام دیروز ماشینو تحویل گرفتم نمایندگی اهواز چیزی که دیدم بیشتر مادران رو تحویل میدادن خودمون هم طرح مادران 1/31تکمیل وجه کردیم ماشین خوبیه هیچ مشکلی نداشت فقط سینی موتور نداره 1700میشه
فوق العاده 23بهمن : تو همشون مشکل دارن
طمع کردم غلط کردم : دوستان خواهشا به سوالم. جواب بدید اینا مگه نمیگن توی تحویل ساینا مشکل داریم خب وضعیت کوییک که مناسب هست کلی هم انگاری مازاد تولید دارن چرا پیشنهاد تبدیل نمیدن مام صاحب ماشین بشیم مشکلمون حل بشه؟؟؟
حامد : من دیروز سند کمپانی و بیمه نامه رو از نمایندگی گرفتم برای کارت سوخت هم یازده روز از ثبت نامم گزشته دیزوز پیام اومده که تایید نهایی شده و رفته برای تولید!!!ولی کارت ماشین و سند سبز نرسیده دستم !!!احتمالا تا اخر هفته بیاره پست
علیرضا رانا پلاس تحویل ابان : قبضینو رو نصب کن پیگیری اسناد و مدارک کد ملی مالک رو بزن با شماره تلفن 16 هزار تومن کیف پول کم میکنه میگه کدوم مرحلست برای پیگیرهای بعدی از ارشیو سوابق خودت توی قبضینو دنبال کن
GXRLهادی : دوست عزیز من فروش فوق العاده کوییک Gxrl طرح مادران و 24/ ام فروردین ماه هستم چرا الکی میگی نمیدونی مردم گناه دارن.
اطلس جی : سخا و کی تحویل دادین؟
حدیث : سلام یعنی تو این سایت همه فوق العاده و فرسوده هستن چرا هیچکس پیش فروش آذر پارسال نیست همه فاکتور شدن یعنی فقط من موندم؟؟؟ خدایا چه گرفتاری شدیم با این شرکت بی صاحب این همه اوپراتور به درد نخور چرا استخدام کردن که ی جواب درست نمیتونن بدن