رنو تلیسمان در ایران

 

رنو تلیسمان در ایران

 
روز گذشته مجموعه تالار وحدت در قلب پایتخت به محل رونمایی و معرفی لوکس ترین سدان رنو تبدیل شده بود، مدل جالب توجه تلیسمان که به تازگی در بازارهای جهانی معرفی شده است و یک خودرو کاملا داغ و استراتژیک برای رنو محسوب می شود قرار است از هفته آینده توسط شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده وارداتی رنو در ایران به شکل رسمی عرضه شود.
 
رنو تلیسمان در ایران
 
در مورد این خودرو جذاب پیش از این نیز مطالبی در دیجیاتو منتشر شده است، از این رو برای آشنایی بیشتر با این سدان سایز متوسط می توانید به مطلب معرفی رنو تلیسمان مراجعه فرمایید و یا تجربه رانندگی با تلیسمان و مقایسه مشخصات آن با خودروهای رقیب را مطالعه کنید.
 
رنو تلیسمان در ایران
 
با این حال می توان در توضیحی اجمالی تالیزمان را سدانی لوکس و مجهز به مدرن ترین تکنولوژی های صنعت خودرو اروپا با قیمت رقابتی در برابر خودروهای نسبتا ساده آسیایی نظیر هیوندای سوناتا، کیا اپتیما، تویوتا کمری و هوندا آکورد توصیف کرد.
 
در واقع اعلام قیمت 164 و 179 میلیون تومانی برای تیپ های نیمه فول و فول تلیسمان مهمترین اتفاق مراسم روز گذشته بود، چرا که پیشتر مشخصات فنی این خودرو نظیر استفاده از پیشرانه 1.6 لیتری توربو چاجر به قدرت 190 اسب بخار و گیربکس هفت سرعته دوبل کلاچ برای همگان روشن شده بود.
 
رنو تلیسمان در ایران
 
تالیسمان در واقع از نظر قیمتی می تواند رقیب مستقیم خودروهای کره ای نظیر سوناتا و اپتیما مبدل شود و همزمان از نظر قدرت و عملکرد موتور با تویوتا کمری هیبرید به عنوان یکی از پیشرفته ترین خودروهای موجود در کشورمان رقابت کند.
 
رنو تلیسمان در ایران
 
از این رو در جذابیت این مدل برای مصرف کنندگان هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، به خصوص که باتوجه به طراحی فوق العاده ظاهری و استفاده از امکانات و تجهیزات رفاهی کامل در فضای داخلی، جای گله و شکایتی از این جهات نیز برای مشتریان باقی نمی ماند.
 
رنو تلیسمان در ایران
 
از جالب ترین امکانات رفاهی تلیسمان در نسخه فول می توان به سقف پانوراما، استفاده از تبلت 8.7 اینچی در بخش مرکزی داشبورد، مجموعه سنسورهای کمکی راننده در چهار گوشه خودرو، سیستم نمایشگر اطلاعات روی شیشه جلو (HUD) و تجهیزات متداول تری نظیر صندلی های چرمی مجهز به حافظه، مُد های چهارگانه رانندگی شامل حالت های اقتصادی، راحت، معمولی و اسپرت، امکان تغییر نور پردازی فضای داخل و مواردی از این دست اشاره کرد.
 
رنو تلیسمان در ایران
 
با این اوصاف تنها زمینه تردید و دو دلی خریداران شاید مسائل مربوط به بازار فروش و خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی رنو در ایران باشد که البته به گفته مدیران نگین خودرو، برنامه جامعی برای تقویت مجموعه های خدماتی و توسعه امکانات کمی و کیفی نمایندگی ها در دستور کار قرار گرفته و از این رو جایگاه خودروهای وارداتی رنو در بازار ایران تقویت خواهد شد.
 
رنو تلیسمان در ایران
 
مسلما با توجه به اختلاف قیمتی حدود 15 میلیون تومانی میان مدل های نیمه فول رنو تلیسمان (قیمت اعلامی 164 میلیون تومان) و نمونه فول با قیمت اعلامی 179 میلیون تومان، تفاوت تجهیزات این دو نمونه دارای اهمیت محسوب می شود.
 
رنو تلیسمان در ایران
 
طبق اطلاعات اولیه که در مراسم رونمایی اعلام شد، تفاوت این دو تیپ به روکش پارچه ای صندلی ها، مانیتور کوچکتر 7 اینچی در بخش مرکزی داشبورد و رینگ های کوچکتر و احتمالا کاهش فهرست برخی تجهیزات رفاهی نظیر مجموعه حسگرهای کمک رانندگی و سامانه HUD مربوط خواهد بود.
 
رنو تلیسمان در ایران
رنو تلیسمان در ایران
 
با این حال باید تا زمان آغاز فروش رسمی رنو تلیسمان که اوایل هفته آینده (دهم مهرماه) اعلام شده است، صبر کرد و منتظر آخرین تغییرات در قیمت گذاری یا فهرست تجهیزات رفاهی ماند.
 
در مجموع با توجه به افزایش چشمگیر فروش محصولات رنو در بازار کشورمان در شرایط پسا برجام، می توان توسعه بازار خودروهای وارداتی این شرکت را گام مهم بعدی رنو در بازار ایران دانست.
 
رنو تلیسمان در ایران
 
از این رو امید است که قیمت گذاری رقابتی رنو تلیسمان، سرآغازی برای رقابتی تر شدن بازار خودروهای وارداتی در رده قیمتی کمتر از 200 میلیون تومان در ایران باشد، اتفاقی که توامان با بهبود شرایط خدمات دهی می تواند زمینه دلگرمی مشتریان نسبت به بازار نه چندان داغ خودروهای وارداتی را فراهم آورد.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , رنو تالیسمان , نگین خودرو , قیمت خودرو , رنو , واردات خودرو , بازار خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Aminj7 : اره دیگه باید یری 10+ پلیس
ایگل بهمن : حواله از نمایندگی بودید یا ثبت نامی خود شرکت
طاها : سلام منم ۲۷ مهر ۴۰۲ واریزی اولم بود ۲۹۰ میلیون چند روز پیش زنگ زدم نمایندگی گفت این هفته براتون دعوت نامه ارسال میش دیگه نمیدونم دورغ یا راست حرف سایپا آدم نمیتون قبول کنه چون دورغ زیاد میگن شاهین جی اتوماتیک
سهند ۷اردیبهشت : سلام من ۷اردیبهشت نقره ای تکمیا وجه کردم ولی همچنان فاکتور نشدم امروز زنگ میزنم ببینم چرا روی ۲اردیبهشت گیر کرده فاکتور شدن!
شاهین تیرماه : سلام مبارکتون باشه شما چه تاریخی تکمیل وجه کردین بعدش پیش فروش بودین
Aminj7 : اره دیگه باید یری 10+ پلیس
حمزه شاهین جی : ی خورده احترام بزارین ب مشتریان بازیچه دست سایپا زنگ می‌زنیم امروز فردا ؟بابا جون پول دادیم
Aminj7 : من ثبت نام یک اسفندم .شما هفت اسفند تاریخ چک من اخر شهریوره چطور شما 5.15 هستی
X5 مشکی : من ثبت نام نقدی دی ماه‌م هنوز خبری نیس
T9v : لطفا دوستانی که تی۹ تحویل گرفتن و ثبت نامی بودن اعلام کنن مال چه تاریخی بودن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سعید : زنگ بزن نمایندگی بهت میده شماره درخواست را
مسعود : داداش چقدر واسه تبدیل واریز کردی
زخمی : درود بر زخم نگاران گرامی. امیدوارم ک ب زودی سوار ماشیناتون بشید. برام پیامک تحویل اومده،فردا میرم واسه خرج زیاد،من الان کاشانم...
سیامک : مگه چاره دیگه ای هم داری همه ما آچمز شدیم رفته نه را پس داری نه راه پیش چون از اول قرار بر این نامردی نبود و هیچ کسی خبر نداشت سایپا چه خوابی برای مشتریان دیده
207تحویل تیر : ما که تبدیل زدیم هیچ خبری هم از فاکتور نیست
مهراد : فوق العاده بودید ؟یا مال اسفند 1402 رو می گید
6تیر تبدیل : من قراردادن 160 هستش فاکتور نشدم هنوز
207 : 207 امروز تحویل گرفتم میخوام بفروشم کسی خواست در خدمتم
کویی کGXL : ته چه خیری داداش؟؟نزدیک 8 ماهه خیرسرمون یه ماشین ثبت نام کردیم .دهنمون سرویس شد.شما ثبت نام کردن شغلته .الانم ماشین زیر پاته که برات مهم نیست.ما بی ماشین با زن و بچه اثیریم مسیرمون ماشین خور نیست.هر ماه کلی پول اسنپ و تپسی میدیم .چی میگی تو اصلا؟؟🤔
حیدری 1 : سلام اگه مثل ما طاقت انتظار و این همه دردسر رو دارید تکمیل وجه کنید. و شرایط نابسامان جامعه و احتمال وقوع جنگ رو هم در نظر بگیرد. ما که والا داغون شدیم تا فاکتور شدیم و هنوز تحویل نگرفتیم