برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله 

 

برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله

 
کمپانی بوگاتی با معرفی "برنامه حفظ وفاداری" (Loyalty Maintenance Program) قصد دارد در نگهداری راحت و حفظ اصالت ویرون، به مالکین این سوپر اتومبیل فوق سریع کمک کند. این برنامه بخشی از طرح های Extended Warranty و Extended Warranty Plus محسوب می شود. بوگاتی امیدوار است با برنامه 15 ساله جدید خود بتواند از بار هزینه های نگهداری بسیار سنگین ویرون تا حد زیادی بکاهد.
 
 
آقای فرانکو اوتزری (Franco Utzeri) مدیر بخش خدمات مورد تایید بوگاتی در این باره گفته:
 
ترکیب تاریخچه این خودرو با خدمات اصیل و پشتیبانی از همه مالکین از طریق خدمات پس از فروش، باعث تمایز دارندگان ویرون شده و چیزی بیش از یک نشان تایید برای خودرو است. ما متعهد هستیم برای مشتریان خود یک تجربه مالکیت همه جانبه که در دنیای خودروسازی بی نظیر است، فراهم نماییم.
 
برای دریافت نشان مورد تایید بوگاتی، مدل های ساخت این کمپانی تحت نظارت و بازرسی های دقیق قرار می گیرند. در این بازرسی ها در صورت نیاز هر چیزی که – از یک شمع گرفته تا اجزای مختلف بدنه - لازم باشد، آزمایش شده و در صورت نیاز تعویض می شود. پس از پایان بررسی موشکافانه نشان ویژه بوگاتی به همراه وارانتی گسترده به خودرو اعطا می گردد.
 
 
این سوپر اسپورت ساز مطرح که مقر آن در مولشایم فرانسه واقع شده، چندین پکیج نگهداری متفاوت برای مالکین ویرون پیشنهاد می کند تا آنها بتوانند بر اساس نیاز و سبک زندگی خود مورد دلخواه را انتخاب کنند. از آنجایی که دارندگان ویرون افرادی از طیف های اجتماعی مختلف هستند، این اقدام یک حرکت کاملا آگاهانه به شمار می رود.
 
برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله
 
آقای کریس کلی (Chris Kelly) مدیر بخش خدمات مشتریان بوگاتی هم در این باره افزوده:
 
مشتریان ما از بوگاتی های خود به روش های کاملا شخصی و تفاوت استفاده می کنند. بسیاری از مالکین از خودروهای خود کاربردهای روزانه لذت می برند، در حالیکه برخی دیگر از محصولات ما به عنوان یک اثر هنری در مجموعه های خصوصی خود نگهداری می نمایند.
 
بنابراین ممکن است افراد مختلف انتظارات بسیار متفاوتی از خدمات و سرویس های ما داشته باشند. ما اکنون می توانیم این انتظارات را با شیوه هایی بهتر و در جهتی هم سوتر با خواسته های مشتریانمان برآورده کنیم.
 
علاوه بر بوگاتی چند خودروساز دیگر نیز برنامه های مشابهی را پیاده کرده اند تا به نوعی کیفیت و اصالت تولیدات خود را در دراز مدت حفظ کنند. با توجه به مهندسی بالا و تکنولوژی های پیشرفته ویرون، این اقدام بوگاتی کاملا قابل پیش بینی بود؛ البته درآمدزایی زیاد به واسطه این برنامه می تواند یکی دیگر از اهداف جانبی احتمالی برای سوپر اسپرت ساز فرانسوی باشد.
 

منبع

دیجیاتو

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , بوگاتی , داشبورد , شیرون






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

امیروو
1

من نمیفهمم اینا که ماشیناشون مشکل فروش نداره و همش به سرعت فروش میره، برای خریدشم که سرودست میشکنن و تا چند سال آینده فروخته شده ماشیناش.اینا دیگه چرا دنبال کیفیت خدمات پس از فروشن؟ چرا از ایرانخودرو و سایپا یاد نمیگیرن این چیزای ساده رو آخه!
17:34  1396/11/17
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین جی 14اذر : دوستان 14اذر تکمیل وجع پزیرش۱۷ آذر چه موقع فاکتور میشم شاهین جی هست
شاهین جی 14اذر : دوستان 14اذر تکمیل وجع پزیرش۱۷ آذر چه موقع فاکتور میشم شاهین جی هست
علی اسفند : منم 12 مهر 1402 واریز اولیه داشتم ولی تاکنون دعوتنامه صادر نشده
طاها : سلام منم ۴۰۲ پول واریز کردم هنوز نیامده ۲۷ مهر ۱۳۰۲ اون روز زنگ زدم سایپا گفت قرار این هفته براتون ارسال بش نمیدونم حرفشون درست یا ن
شاهین اتومات : با سلام من تکمیل وجه 13 اسفند هستم و فاکتور نشدم.
A5شهریور مشکی : سلام کسی شماره اداره تحویل مرکزی داره که پاسخگو باشن؟؟ این شماره هرچی میگیریم جواب نمیدن 44987018
متین : سلام ۷ بهمن ۱۴۰۳ ساینا تحویل فوری ثبت نام کردیم ماشین هنوز فاکتور نشده معلومه شرکت سایپا دارع چیکار میکنه لامصب تاخیر یه ماه دو ماه نه بیش از چند ماه
شاهین اتومات cvt : ممنون از آقا مجتبی عزیز تکمیل وجه 13 و 14 اسفند اگه فاکتور شدن اطلاع رسانی کنن.
شاهینgl : سلام‌زنگ‌زدم‌کارشناس‌گفتم ۲۷‌تکمیل‌وجه‌کردم‌ گفت‌ جز‌ ۲۸‌ حساب‌میشید‌
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دنا 5 دنده فولادی 20 مرداد : سلام فروش فوق العاده بودم طرح خودروهای فرسوده قرار بوده 20 مرداد تحویل بدن امروز زنگ زدم میگن فعلا منتظر نباش😐
اطلس جی : سلام به نظرتون برای ماهایی که دعوتنامه اطلس جی اومده واریز وجه نهایی را بزنیم؟ نخورن پولمونو؟ماشینم ندن؟
ساینا اس1404 : خیلی اسون و راحت میشه شکایت کرد به شعبه های قضایی الکترونیک در سطح شهر ها هستند میرید اونجا دادخواست قضایی از جریمه دیر کرد خودرو و همچنین عدم پرداخت درست سود مشارکت یه شکواییه تنیم می کنند فقط شما امضا می کنید به پیوست شکایت کپی قرارداد خرید که داخلش سود مشارکت 16درصدیو جریمه تاخیر12 قید شده است ونیز کپی سند خودرو و فاکتور کارخونه و کارت ملی و دعوتنامه را پیوست شکایت می کنید شما خواهان شکایت و سایپا خوانده شکایت خواهد بود به ادرس سایپا شکواییه از طریق دادگاه شورای حل اختلاف ارسال خواهد شد و صدرصد حکم به نفع شما صادر خواهد شد سایپا باید رضایت شما را جلب کند وگرنه پاش گیر هست و همزمان یه شکایت هم با همین مدارک به تعزیرات بکنید چه حضوری و چه اینترنتی......صدرصد نتیجه میده من خودم و پسر باجناقم هر دو از ایران خودرو شکایت کردیم و به حق و حقوق خودمان رسیدم هر چی خواسته بودیم برامون پول نقد از بات سود مشارکت و جریمه تاخیر طبق قرارداد حساب دقیق کردند و دادند
اصغر : چرا؟
شاهین : سلام دعوت نامه دوگانه مرداد کی صادر میشه؟
محمد : 6 روز کاری تا 20 ماه
فوق العاده : من دیروز که تماس گرفتم ازشون درمورد سود تاخیر پرسیدم. گفتن 3 درصد براتون حساب میکنن که
خرزوخاک سایپا : سلام بر همه ی هم لگنی های عزیز! اینروزا همه دنبال لگن هستن شما چطور؟!!!!
3 تیر فروش فوری مادران : سلام کسی از دوستان هست که تحویلی سوم تیر ماه باشه و فاکتور نشده باشه هنوز؟؟؟؟ علامت مثبت بزنید اگه کسی مونده که فاکتور نشده
پناه : سلام خرداد و تیر رینگ آلمینیوم 6 دنده کسی مونده که فاکتور نشده باشه؟