برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله 

 

برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله

 
کمپانی بوگاتی با معرفی "برنامه حفظ وفاداری" (Loyalty Maintenance Program) قصد دارد در نگهداری راحت و حفظ اصالت ویرون، به مالکین این سوپر اتومبیل فوق سریع کمک کند. این برنامه بخشی از طرح های Extended Warranty و Extended Warranty Plus محسوب می شود. بوگاتی امیدوار است با برنامه 15 ساله جدید خود بتواند از بار هزینه های نگهداری بسیار سنگین ویرون تا حد زیادی بکاهد.
 
 
آقای فرانکو اوتزری (Franco Utzeri) مدیر بخش خدمات مورد تایید بوگاتی در این باره گفته:
 
ترکیب تاریخچه این خودرو با خدمات اصیل و پشتیبانی از همه مالکین از طریق خدمات پس از فروش، باعث تمایز دارندگان ویرون شده و چیزی بیش از یک نشان تایید برای خودرو است. ما متعهد هستیم برای مشتریان خود یک تجربه مالکیت همه جانبه که در دنیای خودروسازی بی نظیر است، فراهم نماییم.
 
برای دریافت نشان مورد تایید بوگاتی، مدل های ساخت این کمپانی تحت نظارت و بازرسی های دقیق قرار می گیرند. در این بازرسی ها در صورت نیاز هر چیزی که – از یک شمع گرفته تا اجزای مختلف بدنه - لازم باشد، آزمایش شده و در صورت نیاز تعویض می شود. پس از پایان بررسی موشکافانه نشان ویژه بوگاتی به همراه وارانتی گسترده به خودرو اعطا می گردد.
 
 
این سوپر اسپورت ساز مطرح که مقر آن در مولشایم فرانسه واقع شده، چندین پکیج نگهداری متفاوت برای مالکین ویرون پیشنهاد می کند تا آنها بتوانند بر اساس نیاز و سبک زندگی خود مورد دلخواه را انتخاب کنند. از آنجایی که دارندگان ویرون افرادی از طیف های اجتماعی مختلف هستند، این اقدام یک حرکت کاملا آگاهانه به شمار می رود.
 
برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله
 
آقای کریس کلی (Chris Kelly) مدیر بخش خدمات مشتریان بوگاتی هم در این باره افزوده:
 
مشتریان ما از بوگاتی های خود به روش های کاملا شخصی و تفاوت استفاده می کنند. بسیاری از مالکین از خودروهای خود کاربردهای روزانه لذت می برند، در حالیکه برخی دیگر از محصولات ما به عنوان یک اثر هنری در مجموعه های خصوصی خود نگهداری می نمایند.
 
بنابراین ممکن است افراد مختلف انتظارات بسیار متفاوتی از خدمات و سرویس های ما داشته باشند. ما اکنون می توانیم این انتظارات را با شیوه هایی بهتر و در جهتی هم سوتر با خواسته های مشتریانمان برآورده کنیم.
 
علاوه بر بوگاتی چند خودروساز دیگر نیز برنامه های مشابهی را پیاده کرده اند تا به نوعی کیفیت و اصالت تولیدات خود را در دراز مدت حفظ کنند. با توجه به مهندسی بالا و تکنولوژی های پیشرفته ویرون، این اقدام بوگاتی کاملا قابل پیش بینی بود؛ البته درآمدزایی زیاد به واسطه این برنامه می تواند یکی دیگر از اهداف جانبی احتمالی برای سوپر اسپرت ساز فرانسوی باشد.
 

منبع

دیجیاتو

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , بوگاتی , داشبورد , شیرون






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

امیروو
1

من نمیفهمم اینا که ماشیناشون مشکل فروش نداره و همش به سرعت فروش میره، برای خریدشم که سرودست میشکنن و تا چند سال آینده فروخته شده ماشیناش.اینا دیگه چرا دنبال کیفیت خدمات پس از فروشن؟ چرا از ایرانخودرو و سایپا یاد نمیگیرن این چیزای ساده رو آخه!
17:34  1396/11/17
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 36 نظر
X33 Cross cvt 29 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
X3sefid : مبارکه،چرخش برات بچرخه
X5♥️ : دوستان بعد از صدور پلاک چند روز طول میکشه تحویل بدن؟
طاهاطاها طرح فرسوده : بهنام جان ۰۹۲۲ کلا مراحل را دارن دیر ۱۸۴میبرن جلو احتمالا بعلت تغییر مالکیت ایرانخودرو ۷۷ به شرکت کروز تحویل بهمن به تاخیر افتاده ۶۷ .من حتی زنگ زدم گفتم تغییر رنگ واسم فعال کنن گفتن نمیشه حالا دیگه خواستی من در خدمتم
حامد : طاها مانده حساب مشتری تو فاکتور سایت نزده مگه ؟اگه زده اون میشه چیزی که بهت پس میدن
احبر : سلام من ثبت‌نامی شهریور بودم ۲ اردی بهشت تحویل دادن ما شما خیلی دیر کرده از کرمان موتور پیگیر شو
J7mina تیر ماه تبدیلی : دوستاااااان بلاخره شاسی شددددددمممممم وااااای چقدر خوشحالممممم امیدوارم قسمت همه بشههههه
طاهاطاها طرح فرسوده : سلام بهنام جان فعلا که مبلغی واسه تاخیر نزده زنگ زدم نمایندگی گفت تو سند میزنه. تمام مراحل را همینجا به دوستان اطلاع میدم انشاله که واسه همه مفید باشه .الانم رفته واسه تخصیص پلاک تو ناجا .اینم یه غول هست واسه خودش😆
متخصص : سلام امروز 14 اردیبهشت بنده تماس گرفتم تهران گفتن که تا 11 آذر فاکتور شده
علی : سلام دوستان من ۱۱ شهریور ۳۷۰ واریز کردم بابت شاهین پلاس دیروز ۱۳ اردیبهشت پیامک تکمیل وجه اومد که البته هنوز انجامش ندادم، الان از نمایندگی زنگ زدن میگن بیا اینجا یه سری توضیحات می‌خوایم بهت بدیم، موضوع چیه به نظر شما ؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
جواد مشهد : تحویل 30 اسفند طرح عادی
دنا 6سرعته : داداش ما موعد تحویل 30اسفند بودیم هنوز تحویل ندادن
سورن دوگانه : دوستان کارت طلایی بگیریم یا نه ؟؟
سورن 30 بهمن : به حرفشون گوش نکن،خودت برو ماشین رو تو نمایندگی نگاه کن، بعضی وقتا یه ایرادی ماشین داره، میگن نیا خودمون بهت زنگ میزنیم، تا سر فرصت عیبشو برطرف کنن،بهتم نمیگن
14بهمن : واریزی 14بهمن از منم یک مرحله برگشته عقب ومرحله تکمیل وجه.
علی : سلام دوستان تکمیل وجه 14 بهمن امروز پلاک شد.
حسن : سلام اون برا این میگه خودمان تماس میگیریم بیایید براتحویل که هنوز بیمه اش صادرنشده توقسمت میزخدمت نگاه کنی متوجه میشی توقسمت بیمه نامه میزنی مینویسه صادرنشده پس تونمایندگی میزارن تابیمه صادربشه
سورن دوگانه تحویل 30اسفند : من تکمیل وجهه 19 ام هستم هنوز فاکتور نشدم
سورن پلاس : سلام تحویل چندم بودین شما
Hamid : تحویل برای من 31فروردین بود زنگ زدم کرکز ایرانخودرو گفت تازه داریم دهه سوم اسفندو فاکتور میکنیم