برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله 

 

برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله

 
کمپانی بوگاتی با معرفی "برنامه حفظ وفاداری" (Loyalty Maintenance Program) قصد دارد در نگهداری راحت و حفظ اصالت ویرون، به مالکین این سوپر اتومبیل فوق سریع کمک کند. این برنامه بخشی از طرح های Extended Warranty و Extended Warranty Plus محسوب می شود. بوگاتی امیدوار است با برنامه 15 ساله جدید خود بتواند از بار هزینه های نگهداری بسیار سنگین ویرون تا حد زیادی بکاهد.
 
 
آقای فرانکو اوتزری (Franco Utzeri) مدیر بخش خدمات مورد تایید بوگاتی در این باره گفته:
 
ترکیب تاریخچه این خودرو با خدمات اصیل و پشتیبانی از همه مالکین از طریق خدمات پس از فروش، باعث تمایز دارندگان ویرون شده و چیزی بیش از یک نشان تایید برای خودرو است. ما متعهد هستیم برای مشتریان خود یک تجربه مالکیت همه جانبه که در دنیای خودروسازی بی نظیر است، فراهم نماییم.
 
برای دریافت نشان مورد تایید بوگاتی، مدل های ساخت این کمپانی تحت نظارت و بازرسی های دقیق قرار می گیرند. در این بازرسی ها در صورت نیاز هر چیزی که – از یک شمع گرفته تا اجزای مختلف بدنه - لازم باشد، آزمایش شده و در صورت نیاز تعویض می شود. پس از پایان بررسی موشکافانه نشان ویژه بوگاتی به همراه وارانتی گسترده به خودرو اعطا می گردد.
 
 
این سوپر اسپورت ساز مطرح که مقر آن در مولشایم فرانسه واقع شده، چندین پکیج نگهداری متفاوت برای مالکین ویرون پیشنهاد می کند تا آنها بتوانند بر اساس نیاز و سبک زندگی خود مورد دلخواه را انتخاب کنند. از آنجایی که دارندگان ویرون افرادی از طیف های اجتماعی مختلف هستند، این اقدام یک حرکت کاملا آگاهانه به شمار می رود.
 
برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله
 
آقای کریس کلی (Chris Kelly) مدیر بخش خدمات مشتریان بوگاتی هم در این باره افزوده:
 
مشتریان ما از بوگاتی های خود به روش های کاملا شخصی و تفاوت استفاده می کنند. بسیاری از مالکین از خودروهای خود کاربردهای روزانه لذت می برند، در حالیکه برخی دیگر از محصولات ما به عنوان یک اثر هنری در مجموعه های خصوصی خود نگهداری می نمایند.
 
بنابراین ممکن است افراد مختلف انتظارات بسیار متفاوتی از خدمات و سرویس های ما داشته باشند. ما اکنون می توانیم این انتظارات را با شیوه هایی بهتر و در جهتی هم سوتر با خواسته های مشتریانمان برآورده کنیم.
 
علاوه بر بوگاتی چند خودروساز دیگر نیز برنامه های مشابهی را پیاده کرده اند تا به نوعی کیفیت و اصالت تولیدات خود را در دراز مدت حفظ کنند. با توجه به مهندسی بالا و تکنولوژی های پیشرفته ویرون، این اقدام بوگاتی کاملا قابل پیش بینی بود؛ البته درآمدزایی زیاد به واسطه این برنامه می تواند یکی دیگر از اهداف جانبی احتمالی برای سوپر اسپرت ساز فرانسوی باشد.
 

منبع

دیجیاتو

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , بوگاتی , داشبورد , شیرون






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

امیروو
1

من نمیفهمم اینا که ماشیناشون مشکل فروش نداره و همش به سرعت فروش میره، برای خریدشم که سرودست میشکنن و تا چند سال آینده فروخته شده ماشیناش.اینا دیگه چرا دنبال کیفیت خدمات پس از فروشن؟ چرا از ایرانخودرو و سایپا یاد نمیگیرن این چیزای ساده رو آخه!
17:34  1396/11/17
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
نازنین۱ 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مالک شاهین cvt, برگشتی : سلام ش پ 12389949 (ش د 6828482 تاریخ 13/8/1404) حدود 714 تومان بابت spr ش ب 967323782 تاریخ 13/8/1404 گفتند شماره شاسی خورده این هفته پلاک میشه
j7 ثبت نام فروردین 1404 : سلام بله من تحویل گرفتم 28مهر ماه تماس بگیر با اداره تحویل ببین اونجاس یا نه
علی : سلام دوستان من تکمیل وجه کردم لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم وضعیت خودروی مشتری رو وارد بشم ببینم تو چه مرحله ای هستم
نازنین : ازاین مهم تر که نوشته شده اگر نداشتیم اون ماشین رو چندباردعوتنامه میدیم اگر باز قبول نکنید فسخ معامله میتونه شرکت بکنه و پول رو عودت بده این یعنی مهم نیست؟؟ درصورتی که خیلیا فک میکنن اگر تبدیل قبول نکنن شرکت مجبوره جی رو بده ولی اونطور نیست اصلا شرکت مجبور نیست
jcw; : علیک سلام چه خبرا؟
شاهین پلاس 14اردیبهشت : سلام احتمالش هست که باشن،چون پرداخت اینترنتی بوده و ربطی به تعطیل و غیر تعطیلی نداره
saeed : سلام دوستان کسی 4 و 5 اردیبهشت هستش یا خیر چون جمعه و پنج شنبه بوده؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی اکبر : سلام طرح عادی 17تیرماه تکمیل وجه کردم هنوز خبری نیس فاکتور کنند
عرفانخان تبدیل به تک گانه : فکر کنم تا 3شهریور فاکتور شده** تبدیلی **
محمد : چقد طول کشید فاکتور بشی؟
علی : سلام داداش شمایی که پذیرش 7 مهر بودی تک سوز آبی بودی یا اکستند؟؟؟
کوئیک شهریور : من رو هم کردن شما رو هم کردن ؟؟
حسین : ممنون از شما.اما با چیزایی که تو پیاما خوندم فکر کنم شاید ماه آینده فاکتور شم من کوییک اس تکمیل وجه شهریور ماهم من
تک سوز : پذیرش 7/7 بودم امروز پلاک شدم
نیسان تک : منم پلاک شدم خداروشکر
ساینا اس : فوق العاده ها اعلام حضور کنن هماهنگ کنیم بریم دفتر فروش سایپا دوماهه تو تاخیرم من فوق العاده خرداد. هنوز فاکتور نکرده
Z : سلام امروز پلاک شد نیسان تک سوز ثبت نام22 شهریور(فاکتور 3 آبان)