برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله 

 

برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله

 
کمپانی بوگاتی با معرفی "برنامه حفظ وفاداری" (Loyalty Maintenance Program) قصد دارد در نگهداری راحت و حفظ اصالت ویرون، به مالکین این سوپر اتومبیل فوق سریع کمک کند. این برنامه بخشی از طرح های Extended Warranty و Extended Warranty Plus محسوب می شود. بوگاتی امیدوار است با برنامه 15 ساله جدید خود بتواند از بار هزینه های نگهداری بسیار سنگین ویرون تا حد زیادی بکاهد.
 
 
آقای فرانکو اوتزری (Franco Utzeri) مدیر بخش خدمات مورد تایید بوگاتی در این باره گفته:
 
ترکیب تاریخچه این خودرو با خدمات اصیل و پشتیبانی از همه مالکین از طریق خدمات پس از فروش، باعث تمایز دارندگان ویرون شده و چیزی بیش از یک نشان تایید برای خودرو است. ما متعهد هستیم برای مشتریان خود یک تجربه مالکیت همه جانبه که در دنیای خودروسازی بی نظیر است، فراهم نماییم.
 
برای دریافت نشان مورد تایید بوگاتی، مدل های ساخت این کمپانی تحت نظارت و بازرسی های دقیق قرار می گیرند. در این بازرسی ها در صورت نیاز هر چیزی که – از یک شمع گرفته تا اجزای مختلف بدنه - لازم باشد، آزمایش شده و در صورت نیاز تعویض می شود. پس از پایان بررسی موشکافانه نشان ویژه بوگاتی به همراه وارانتی گسترده به خودرو اعطا می گردد.
 
 
این سوپر اسپورت ساز مطرح که مقر آن در مولشایم فرانسه واقع شده، چندین پکیج نگهداری متفاوت برای مالکین ویرون پیشنهاد می کند تا آنها بتوانند بر اساس نیاز و سبک زندگی خود مورد دلخواه را انتخاب کنند. از آنجایی که دارندگان ویرون افرادی از طیف های اجتماعی مختلف هستند، این اقدام یک حرکت کاملا آگاهانه به شمار می رود.
 
برنامه بوگاتی برای تامین قطعات، خدمات و پشتیبانی 15 ساله
 
آقای کریس کلی (Chris Kelly) مدیر بخش خدمات مشتریان بوگاتی هم در این باره افزوده:
 
مشتریان ما از بوگاتی های خود به روش های کاملا شخصی و تفاوت استفاده می کنند. بسیاری از مالکین از خودروهای خود کاربردهای روزانه لذت می برند، در حالیکه برخی دیگر از محصولات ما به عنوان یک اثر هنری در مجموعه های خصوصی خود نگهداری می نمایند.
 
بنابراین ممکن است افراد مختلف انتظارات بسیار متفاوتی از خدمات و سرویس های ما داشته باشند. ما اکنون می توانیم این انتظارات را با شیوه هایی بهتر و در جهتی هم سوتر با خواسته های مشتریانمان برآورده کنیم.
 
علاوه بر بوگاتی چند خودروساز دیگر نیز برنامه های مشابهی را پیاده کرده اند تا به نوعی کیفیت و اصالت تولیدات خود را در دراز مدت حفظ کنند. با توجه به مهندسی بالا و تکنولوژی های پیشرفته ویرون، این اقدام بوگاتی کاملا قابل پیش بینی بود؛ البته درآمدزایی زیاد به واسطه این برنامه می تواند یکی دیگر از اهداف جانبی احتمالی برای سوپر اسپرت ساز فرانسوی باشد.
 

منبع

دیجیاتو

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , بوگاتی , داشبورد , شیرون






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

امیروو
1

من نمیفهمم اینا که ماشیناشون مشکل فروش نداره و همش به سرعت فروش میره، برای خریدشم که سرودست میشکنن و تا چند سال آینده فروخته شده ماشیناش.اینا دیگه چرا دنبال کیفیت خدمات پس از فروشن؟ چرا از ایرانخودرو و سایپا یاد نمیگیرن این چیزای ساده رو آخه!
17:34  1396/11/17
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
پیش فروش مهر ۱۴۰۴ : سلام دوستان کسی مهر ۱۴۰۴ دعوتنامه تکمیل وجه اومده؟ چون افزایش قیمت خورده تا تکمیل وجه نکنیم نه سود مشارکت داریم نه جریمه تاخیر
رشت : در پاسخ به "Maryam" : نه جدیدا پیامکی نیومد . من رفتم توی سایت https://saipa.iranecar.com/ ورود زدم بعد از پنل کاربری بخش تغییر رنگ و مدل ماشین پیشنهادی رو انتخاب کردم و تبدیل زدم
علی شاهین جی : خطاب به دوست ناشناس بله که تاثیر داره ، این تنها کاریه که از دستمون برمیاد ، حداقل این کارو که میتونیم انجام بدیم. بهتر از دست رو دست گذاشتنه که
سهند s : سلام ما ۲ اردیبهشت تکمیل وجه کرده بودیم ، ۹ مرداد فاکتور شد امروزم ۱۴ مرداد تماس گرفتن بیاین ماشین رو تحویل بگیرین إن شاالله از همه ی دوستان به زودی فاکتور و تحویل بشه
شاهین جی اذرماه : سایپا گفته امسال در 4 ماهه اول سال رکورد تحویل خودرو رو زدیم... و این روند رو ادامه میدیم... ای بر پدر مادر بیشرفتون لعنت
Maryam : سلام پیامک تبدیل اومد چطور تبدیل زدی
محمد-:::::::: : چرند گفتن من ۲۸ اردیبهشت تبدیل زدم فاکتور نشدم
شاهین جی : نمیده داداش چقدر صبر کنیم آخه🥲
داریوش : لطفا مراحل شکایت را توضیح بدین که دوستان اگه خواستن اونجوری اقدام کنن
کرمان : من‌تبدیل‌ gl ۲۷‌ اردیبهشت‌هستم‌هنوز‌فاکتور‌نشدم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
طرح مادران 31 تیر : سلام به همه یسوال داشتم ممنون میشم همفکری کنید تشکر . به نظرتون برای تیرماه اگر شرایط تبدیل بزارن چه خودرویی میزارن ؟؟؟؟
کوییکGXL : بنده خداد اخه چرا داری دروغ میگی من این پیام شما که دیدم سریعدزنگ زدم پشتیبانی گفتم من پذیرشردیدماه تکمیل وجه 17 اردیبهشت بودم چطور فاکتور نشدم گفتن فقط تا 15 اردیبهشت فاکتور شده گفتم که یکی تو سایت گفته که 20 اردیبهشت بوده فاکتور شده گفتن اصلا اینجورنیست چون شما جلوتر از اونی مسلما اول باید شما فاکتور میشدی پس دروغ نگو خداروخوش نمیا
سورن جدید خاکستری پیش فروش : سلام دوستان من یه پیام میذارم درجریان باشید دی ماه ثبت نام پیش فروش طرح مادران واریزی اول برج 11 واریزی دوم 25 اردیبهشت تکمیل پرونده 28 اردیبهشت تحویل 31 تیر بود که الان دیدم امروز فاکتور شد احتمالا تا یه هفته دیگه هم میرسه.
اطلس اذر : دوستان من 10 مرداد فاکتور شدم هنوز پلاک نشدم زنگ زدم میگه هنوز نفرستادن برای پلاک این یعنی مشکلی هست شاید الکی فاکتور شدم چون ماشینی در کار نیست که بخواد شماره شاسی داشته باشه که بره برای پلاک مگر نه فرستادن برای پلاک که دیگه مشکلی نیست میگه صبور باشید
پیش فروش دهه فجر ساینا 85گانه تحویل مرداد : سلام من 10 تیر تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده . عزیزان کسی تحویل تیر فاکتور شده؟
محسن : خیر، اینطور نیست
ساینا اس بهمن : اگر کسری قطعه داره پس چیز میخوره ثبت نام گذاشته از ساعت 10شروع شده ساینا دوماه اولش سریع پر شد مردم بدبخت البته خودمون دوست داریم
ساینا دوگانه مرداد ماهی1404 : با تلفن کردن و حرف و حدیث این سایپا گوشش بدهکارنیست فقط باید ثبت شکایت بکنید اول از خود سایپا قسمت امور مشتریان که ثبت شکایت داردثبت کنید تا سابقه شکایت واستون در سایپا ثبت بشه و این کار را 2الی 3بار انجام دهید هر هفته بعدا به قوه قضاییه و ارایه داخواست قضایی و همچنین شکایت به تعزیرات در صورت دیر تحویل دادن و درصورتی که سود مشارکت16درصدی و جریمه تاخید 12درصدی را درست حساب و کتاب نکنندود شکایت مدعی باشید که قبلا به سایپا 3بار شکایت دادیم و رسیدگی درست و شایسته ای نکردند و به حق و حقوق خودمان نریدیم و حالا به دادگاه شکایت می کنیم و این روال قانونی هست تا به حق و حقوق مان برسیم انشاالله
کوییک اس : امروز زنگ زدم به سایپا گفتن کوییک اس تا چهار خرداد فاکتور شده
کوییک GXL دی ماه پذیرش : سلام سایپا خیلی گوه خورده من پذیرش دی ماه و تکمیل وجه 17 اردیبهشت کردم هنوز درحال تخصیص درضمن من طرح عادی بودم