خدمات ویژه فورد برای مشتریان خود

خدمات ویژه فورد برای مشتریان خود

ماه گذشته، کمپانی فورد با رونمایی از طرح های کانسپت جدید خود در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت، اعلام کرد که Vignale کانسپت بر اساس مدل Mondeo طراحی شده است. با این وجود، به نظر می رسد این کانسپت لوکس، عملکردی فراتر از ظاهر جذاب و منحصر به فرد خود ارائه دهد. گائتانو تورل (Gaetano Thorel)، مدیر بازاریابی فورد در اروپا، طی مصاحبه ای با Autonews Europe اظهار داشت: "کمپانی فورد برای خریداران Vignale خدمات ویژه ای در نظر گرفته است که از جمله آن ها می توان به شستشوی رایگان در طول عمر خودرو اشاره کرد".

خدمات ویژه فورد برای مشتریان خود

وی در ادامه سخنان خود افزود: "در صورت وجود امکانات مناسب، حتی لازم نیست مالک خودرو، شخصا جهت شستشوی اتومبیل خود به کارواش مراجعه کند؛ چراکه این کار توسط نیروهای شرکت انجام می شود". شایان ذکر است، خریداران این کانسپت رویایی، در طول مالکیت خودرو، همواره با یکی از کارکنان نمایندگی جهت هماهنگی خدمات مورد نیاز خود در ارتباط هستند. تورل در خصوص خدمات ویژه برای مالکان Vignale اظهار داشت: "رزرو بلیت تئاتر و یافتن نزدیک ترین پارکینگ نیز، در زمره این خدمات قرار دارد".

خدمات ویژه فورد برای مشتریان خود

به اعتقاد تورل، اگرچه این خودروی کانسپت با قیمتی مشابه مدل های ST عرضه می شود، اما افراد خاصی به دنبال خرید آن هستند. این مدیر اجرایی با بیان این نکته که خدمات ویژه فورد برای تمامی محصولات این خودروسازی ارائه نمی شود، اعلام کرد: "عرضه مدل جدید Mondeo در اوایل سال 2015، آغازگر این تحول چشمگیر خواهد بود". اگرچه تورل در مورد دیگر مدل های این کلاس صحبتی نکرد، اما اظهار داشت بر اساس ارزیابی های انجام شده، بیش از %10 از فروش کلی این کلاس و %5 از فروش کلی محصولات فورد در قاره اروپا، مختص Vignale می باشد. 

خدمات ویژه فورد برای مشتریان خود

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

خدمات ویژه فورد برای مشتریان خود


منبع

CarScoops

برچسب : فورد , Vignale , Mondeo , کانسپت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

کاربر: حیدر
8

ببین رقابت شرکتهارو وادار میکنه که چه کارایی انجام بدن..........اگه یه مشت انسان بی فکر و کم عقل درهای واردات خودروبه کشور رو نمیبستن قطعا هم صنعت خودروی ما بهتر و پویا تر بود هم اینکه مردم خودروهای با کیفیتر و ایمنتری سوار میشدن و طی سال این همه هم وطن خودمونو تو این تصادفا با این تابوتهای سیار از دست نمیدادیم.........مسلمونی فقط نماز خوندن نیست.......از قدیم میگن عبادت جز خدمت به خلق خدا نیست......پس این خارجیها دارن عبادت میکنن شاید مسلمون نباشن ولی خلق خدا که هستن............
16:43  1392/07/23
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حسین : درضمن هیج کس از دوستانی که تشریف آورده بودن، فاکتور نشدن. فقط دو نفر تبدیل به جی ای زدن. بقیه دست از پا درازتر برگشتیم. و در پایان دم کسایی که اومدن گرم. خیلی ها از راه دور اومدن و دستمریزاد بهشون
حسین : درخصوص جریمه: براساس درصد نوشته شده در قرارداد جریمه میدن در صورت تبدیل مبلغ جریمه تغییری نمیکند (حذف نمیشد) خط تولید 5 روز در هفته فعاله فقط
محمد : کسی ثبتنام دو مرحله ای بوده که تحویل مرداد یا شهریور باشه؟ میخوام ببسنم دعوت نامه براشون اومده و اگه اومده چقد قبل تاریخ قرارداد دعوتنامه میاد؟
حسین : سلام و عرض ادب خلاصه ای از کارهایی که امروز در تجمع انفاق افتاد: تعداد حاضرین حدود 20 25 نفر اکثرا شاهین جی - شاید CVT و پلاس هم بود. (یه دونه هم کوئیک بود خخخ) تا ساعت 14:30 بودیم با مدیر فروش و بازاریابی هم کلی صحبت کردیم. ظاهرا مشکل سانروف دارن الویت تولید در صورت تامین سانروف به ترتیب: شاهین پلاس (50 الی 60%)، شاهین CVT (20 الی 30%) و نهایتا شاهین جی (کمتر از 10%) یعنی اگه 100 تا سانروف داشته باشن، نهایتا 5 تا 10 تا شاهین جی تولید میکنند. تعداد تولید در روز: شاهین پلاس 40 تا 50 عدد شاهین CVT راستش یادم نیست چی گفت شاهین جی گاهی 2 تا گاهی 5 تا شایدم 12 تا در روز شاهین جی ال هم یادم نیست ولی تعدادشون بیشتر از قبلی ها بود. و گویا اصلا هم نیاز نمیبیند تا سانروف ها رو به شاهین جی اختصاص بدن. حرف همه شون هم اینه که: شاهین جی ها تبدیل بزنن به شاهین جی ال تا زودتر صاحب ماشین بشن. نظر منو بخواهید اینه ابتدا ببنید د چند نفر از شما جلوتره اگه زیر 500 نفر هستید تبدیل نزنید اما اگه بالای 500 نفر جلوتر از شماست به نظرم نبدیل بزنید.
ناشناس : سلام شاهین جی ال میبخشید چطوری نشسته توی سیستم ینی وقتی وضعیت خودرو میزنیم چی نوشته؟
ایگل مشکی : تاریخ ثبت نام ۱۱ اردیبهشت. تحویل بایستی ۲ ماه کاری می بود. هنوز پیامک نیومده، شاسی هم نشده! چقدر تا تحویلش تاخیر داره؟ کسی می دونه؟
شاهینG : سلام‌ کسی‌ تکمیل‌وجه‌ ۱۱‌ آذر‌هست‌که‌فاکتور‌نشده‌باشه ؟؟
شاهین cvt : 12 اسفند فاکتور نشدم
شاهین‌ gl : افرادی‌که‌ چهارشنبه‌ ۱۷ پنچ‌شنبه‌ ۱۸‌ اردیبهشت تبدیل‌زدن‌ ایا‌‌ امروز‌‌ فاکتور‌‌ شدین ؟؟؟
شاهینgl : دوستان‌glتا‌۱۶‌ اردیبهشت‌فاکتور‌شده من‌خودم‌ ۲۷‌ اردیبهشت‌‌ تکمیل‌وجه‌کردم ۲۸‌ اردیبهشت‌ نشسته‌توی‌سیستم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ایمان : سلام ببخشید نمی دونید کوییک ار اس تحویل 30روز تکمیل وجه 17اردیبهشت رو کی میدن گفتن 30روز الان 80روز شد برای مشهد
کوییک gxrl : دوستان کسی تغییر رنگ کوییک gxrl نشسته تو پروفایلتون والا برا ما که هنو همون رنگه و آماده تخصیص مسخره کردن به خدا زنگ هم میزنی اصلا خبر نارن کارشناسان گاوشون
خرزوخاک سایپا : با این راهنمایی ها و شوخ طبعی ها در حق خانم سما 😂 فک کنم بیخیال حواله ش شد رفت فروختش 😂👊
اطلس دوران جنگ : جالب اینجا هست که ماشین تحویل گرفتن خدمات نمیده سایپا شاید باور نکنید هیچ خدماتی اصلأ هیچ شما بگو یه پیچ یا مهره بهتون نمیدن میگن برو آزاد انجام بده فکر اون طرف داستان هم بکنید اطلس نمیدن اونوقت که میدن بدون خدمات هست
مهدی : سلام طرح تبدیل قالپاق به رینگ الان واسه چه ماهایی امده فقط تیر یا مرداد و شهریورم امده؟
مهدی : سلام من از این میام پیشگوییت درست از اب درامده الان الان 1 تومنه 207 امروز تاریخ برج 5 سال 404 اینو برای ایندگان مینویسمسال 1406 احتمالا رو دو میلیارده نمیدونم اینده چی پیش میاد فقط خدا خودش کمکمون کنه
سامی ایلام : نه بابا چرت میگن من پذیرش 27 اردیبهشتم هنوز خبری نیست
Ali : منم این تاریخم پلاک شده تحویل ندادن
رستا 31 خرداد رینگ فولادی سفید : خدا لعنتشون کنه من گفتم امروز دیگه فاکتورم ظاهرا حالا حالا ها نمیدن
علی : واریزی تکمیل11تیر تبدیل به تک. 25 آذر403. فاکتورشدین