خدمات ویژه فورد برای مشتریان خود

خدمات ویژه فورد برای مشتریان خود

ماه گذشته، کمپانی فورد با رونمایی از طرح های کانسپت جدید خود در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت، اعلام کرد که Vignale کانسپت بر اساس مدل Mondeo طراحی شده است. با این وجود، به نظر می رسد این کانسپت لوکس، عملکردی فراتر از ظاهر جذاب و منحصر به فرد خود ارائه دهد. گائتانو تورل (Gaetano Thorel)، مدیر بازاریابی فورد در اروپا، طی مصاحبه ای با Autonews Europe اظهار داشت: "کمپانی فورد برای خریداران Vignale خدمات ویژه ای در نظر گرفته است که از جمله آن ها می توان به شستشوی رایگان در طول عمر خودرو اشاره کرد".

خدمات ویژه فورد برای مشتریان خود

وی در ادامه سخنان خود افزود: "در صورت وجود امکانات مناسب، حتی لازم نیست مالک خودرو، شخصا جهت شستشوی اتومبیل خود به کارواش مراجعه کند؛ چراکه این کار توسط نیروهای شرکت انجام می شود". شایان ذکر است، خریداران این کانسپت رویایی، در طول مالکیت خودرو، همواره با یکی از کارکنان نمایندگی جهت هماهنگی خدمات مورد نیاز خود در ارتباط هستند. تورل در خصوص خدمات ویژه برای مالکان Vignale اظهار داشت: "رزرو بلیت تئاتر و یافتن نزدیک ترین پارکینگ نیز، در زمره این خدمات قرار دارد".

خدمات ویژه فورد برای مشتریان خود

به اعتقاد تورل، اگرچه این خودروی کانسپت با قیمتی مشابه مدل های ST عرضه می شود، اما افراد خاصی به دنبال خرید آن هستند. این مدیر اجرایی با بیان این نکته که خدمات ویژه فورد برای تمامی محصولات این خودروسازی ارائه نمی شود، اعلام کرد: "عرضه مدل جدید Mondeo در اوایل سال 2015، آغازگر این تحول چشمگیر خواهد بود". اگرچه تورل در مورد دیگر مدل های این کلاس صحبتی نکرد، اما اظهار داشت بر اساس ارزیابی های انجام شده، بیش از %10 از فروش کلی این کلاس و %5 از فروش کلی محصولات فورد در قاره اروپا، مختص Vignale می باشد. 

خدمات ویژه فورد برای مشتریان خود

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

خدمات ویژه فورد برای مشتریان خود


منبع

CarScoops

برچسب : فورد , Vignale , Mondeo , کانسپت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

کاربر: حیدر
8

ببین رقابت شرکتهارو وادار میکنه که چه کارایی انجام بدن..........اگه یه مشت انسان بی فکر و کم عقل درهای واردات خودروبه کشور رو نمیبستن قطعا هم صنعت خودروی ما بهتر و پویا تر بود هم اینکه مردم خودروهای با کیفیتر و ایمنتری سوار میشدن و طی سال این همه هم وطن خودمونو تو این تصادفا با این تابوتهای سیار از دست نمیدادیم.........مسلمونی فقط نماز خوندن نیست.......از قدیم میگن عبادت جز خدمت به خلق خدا نیست......پس این خارجیها دارن عبادت میکنن شاید مسلمون نباشن ولی خلق خدا که هستن............
16:43  1392/07/23
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تجمع : دوستان متاسفانه سایپا ورشکست شده😭😭😭😭😭😭
داریوش 2 اردیبهشت : هم ایران خودرو هم سایپا هر دوتاشونم دزدن خودت زیاد خسته نکن داداش گلم دزد دزده فرقی نداره ایران خودرو یا سایپا همین هفته پیش این جریمه بریدن برا ایران خودرو بابت پولی اضافی که از مردم بی گناه گرفته بودن
سهند بهمن : ممنون از عزیزی که 7 اردیبهشت تکمیل وجه کرده و تمام عزیزانی که اطلاع رسانی میکنن و تلاش می‌کنن و پیگیری میکنن دم همتون گرم کاش قدر چنین مردم باصفا رو بدونن یاعلی
تارا دستی تحویل سه ماهه 19 ابان واریز 20 مرداد : بخاطر sbr
علی تاراv1p : راستی ۱۱،۶۰۰ خسارت تاخیرم اومده بود که حالا پیامک اومده ۹،۱۰۰ طلبکاری و نحوه عودت وجه رو بهت اطلاع میدم نمیدونم چرا واقعا ۲،۵۰۰ کم کردن، در حالی که فروش فوری قیمتش قطعی و ثابته!
علی تاراv1p : انتخاب نمايندگي 1404/05/05 پرداخت كل وجه 1404/05/06 دريافت پرونده 1404/06/20 آماده براي صدور فاكتور 1404/06/20 فاكتور شده 1404/06/20 تخصيص پلاک 1404/06/22 آماده جهت تحويل 1404/06/23 صدور اسناد خودرو 1404/06/24 حمل خودرو براي تحويل 1404/06/25 دريافت خودرو توسط نمايندگي تحويل به مشتري 1404/06/26 سلام تارا v1p سفید طرح عادی فروش فوری، موعد تحویل ۴ شهریور قم هستم علت اینکه تحویل به نمایندگی تاریخ نخورده اینه که وقتی تازه ماشینو از تریلی خالی کردن زنگ زدم به نمایندگی و رفتم تحویل گرفتم
علی : سلام عرض کردم اقا من x5دارم سرویس اولیه که گارانتی فعال میکنه باید چند هزار کیلومتر باشه
مهدی : اینهمه در انتظار بودیم دیگه ذوقی نمونده که هیچ موندیم بعد تحویل نگهداریم یا نه معلوم نیست چی از آب در بیاد 19اسفند تکمیل وجه در انتظار شاهین سی وی تی دوستانی که تحویل گرفتن آیا ارزش نگه داشتن داره ؟
علی مدبر : دوستان اگه این سایپا تو یک کشور خارجی بود الان اتیشش زده بودن با مدیرانش ملت ایران بی بخارن خاصیت یک ترول هم نداریم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سجاد بختیاری : سلام چه سودی تحویل میگیره تو هم دلت خوشه ها اینا راحت میزنن زیرش تا بخوای ثابتش کنی عمرت و وقتت رفته
حسن پیش پانا مرداد : بفرما تحویل بگیرید. موتور خودتون رو مفت برداشتن یه موتور مثل همون گذاشتن جاش بیست میلیون دارن اضافه تر میگیرن بری به کی بگی فقط. با بیست میلیون بهترین و اصولی ترین تقویت رو میشد رو این موتور کرد صدتای اینم قدرت و شتاب و گشتاور گرفت. البته اگه گفته دوستمان درست باشه و انقدر بخوان. برا ما که نیومده
پاناقالپاق فرسوده 13مرداد : کلاه گذاشتن سرمون.من پرسیدم میگن ماشین نیست یک ماه صبرکنید
دنا 5دنده تحویل شهریور : از من برعکس کم شده بود
فوق العاده 23بهمن : عزیزان توروخدا فاکتور شدین بگید
علی پانا فوق العاده مرداد : منم 18م تبدیل کردم هنوز فاکتور نشده
سامان : سلام مبارکتون باشه،درسته خودروی من هم از مازندران بود موقع تحویل وروشن کردن موتور چراغ چک روشن شد .ولی همونجا بهشون اطلاع ورفع عیب شد. در بعضی مواقع موقع مونتاژ سوکتهای (نر وماده )درست قرار نگرفتن وباعث بروز عیب میشه باوصل کردن به دیاگ عیب مشخص میشه و به راحتی رفع میشه.
محمد : 12219898
1404 : خدا از زبونتو بشنفته
1404 : نشده هنوز