برنامه پرشیا خودرو برای پیشرفت در شرایط سخت؛ از تیونینگ تا کلاسیک

 

برنامه پرشیا خودرو برای پیشرفت در شرایط سخت؛ از تیونینگ تا کلاسیک

 
پرشیاخودرو که تاکنون به عنوان عرضه کننده خودروهای بی ام و و مینی در کشور فعالیت می کرد این روزها در تلاش است تا در دوران ممنوعیت واردات با گسترش دامنه فعالیت های خود به حوزه های تازه ای ورود کند.
 
 
در همین راستا مسئولان این شرکت، هفته گذشته در محل بوتیک مدرن الهیه میزبان خبرنگاران بودند تا علاوه بر معرفی کسب و کارهای جدید این شرکت، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دهند.
 
به گفته شبنم رفیعی نژاد، مدیر مارکتینگ این شرکت «بوتیک پرشیاخودرو که از حدود یک ماه پیش کار خود را با دو شعبه در تهران آغاز کرده‌اند، در درجه اول محل‌هایی برای گردهم آمدن علاقه‌مندان برندهای ب.ام.و و مینی بوده که در کنارآن فضایی برای دیدار و گفتگوهای دوستانه فراهم گردیده است، در این بوتیک‌ها محصولات لایف استایل و اکسسوری‌های دو برند ب.ام.و و مینی نیز عرضه می‌شود ضمن آنکه خدمات لازم در زمینه خودروهای کلاسیک و تیونینگ نیز در همین محل‌ها ارائه می‌شود.»
 
 
در حال حاضر اکسسوری و لایف استایل ب.ام.و و مینی در این بوتیک‌ها عرضه می‌شود اما در آینده نزدیک پرشیاخودرو از برند اختصاصی خود با نام "پرشیاتو" (Persiatu) نیز رونمایی خواهد کرد.
 
 
در ادامه این نشست مطبوعاتی، عقیل مصطفایی، مدیر فروش شرکت پرشیاخودرو تو ضیحاتی در مورد خودرو‌های نو و کارکرده و وضعیت تعهدات پرشیاخودرو به مشتریان بیان کرد و اظهار داشت:«پرشیاخودرو هیچ تعهد معوقی به مشتریان خود ندارد چرا که از ابتدا برنامه‌ریزی ما در زمینه فروش خودرو‌های نو بر اساس ثبت شماره شاسی خودرو در قرارداد مشتریان بود و به این ترتیب دقیقا بر اساس خودرو‌های قابل عرضه پیش فروش انجام شده است و به همین دلیل با وجود تمام مشکلاتی که در زمینه واردات و ترخیص خودرو‌ها وجود داشت، پرشیاخودرو توانتسه به تعهدات خود نسبت به مشتریان عمل کند.»
 
 
وی در زمینه کسب و کار خودروهای کارکرده پرشیاخودرو نیز گفت:«شرکت از حدود دو سال قبل قصد داشت همچون استانداردها و مدل‌های بین‌المللی، وارد بازار خودرو‌های کارکرده نیز بشود و این مسئله با توقف واردات خودرو حیاتی‌تر شد. در اینجا هم ما همچنان تلاش کرده‌ایم بالاترین سطح از خدمات و رضایت مشتری را با ارائه الگوی جدید در این زمینه ارائه کنیم و در طرح فروش خودرو‌های کارکرده ب.ام.و و مینی، با بررسی کامل خودروها مطابق استانداردهای شرکت مادر و ارائه گواهی فنی، خودروها را در طرح موسوم به Premium Selection عرضه نماییم که نشان دهنده تضمین کارآیی و سلامت خودرو می باشد.
 
 
 
علاوه بر این پرشیاخودرو نسبت به گواهی مذکور تعهد داشته و در صورتی که بعدها مشخص شود قصوری از جانب شرکت در زمینه بررسی خودرو وجود داشته، متعهد به جبران خسارت به مشتریان خواهد بود. در این طرح تلاش کرده‌ایم به ارائه راهکاری مناسب و مطمئن و ارائه شرایط خرید اقساطی، خریدی مطمئن و آسان را برای علاقه‌مندان این دو برند فراهم کنیم. در کنار این موارد در آینده ای نزدیک اخبار جدیدتری در زمینه ارائه خدمات متفاوت در حوز ی فروش خودرو‌ها خواهیم داشت.»
 
 
حسین کشتکار مدیر بخش تیونینگ نیزنیز زمینه فعالیت‌های تیونیگ پرشیاخودرو عنوان کرد:«تیونینگ محصولات در پرشیاخودرو مطابق با استانداردهای شرکت مادر و با حفظ گارانتی خودرو انجام می‌شود و تمامی خدمات ارائه شده نیز گارانتی مستقل را دارند. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در بوتیک‌های پرشیاخودرو و یا نمایندگی‌های منتخب، گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب نمایند.»
 
 
وی افزود:«از این پس شرکت پرشیاخودرو درکنار محصولات ب.ام.و و مینی، در بخش تیونینگ این خدمات را برای سایر خودرو‌های پریمیوم و لاکچری نیز با بالاترین استانداردهای بین المللی ارایه خواهد داد.»
 
 
درادامه کامران طالبی‌فر، رییس بخش کلاسیک پرشیاخودرو در زمینه فعالیت‌های این بخش بیان کرد:«در بخش کلاسیک پرشیاخودرو خدمات متعددی از جمله بازسازی خودروهای کلاسیک، تامین قطعات اصلی خودرو‌ها و خرید و فروش خودرو‌ها ارائه خواهد شد. علاقه به محصولات کلاسیک برندهای ب.ام.و و مینی در ایران جایگاه ویژه ای داشته و پرشیاخودرو قصد دارد با ارائه خدماتی نوین، از مالکین و علاقه مندان این خودروها حمایت کند.»
 
 
وی افزود:«خودروهای مورد نظر در این طرح مدل‌های دهه 60 میلادی تا خودروهای اواسط دهه 2000 که به کلاسیک‌های آینده موسوم هستند را شامل می‌شود. این بخش به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد بخشی از اهداف این طرح، ارتقا جایگاه برند در ایران است چرا که ما در ایران حامی دو برند ب.ام.و و مینی هستیم و بخش خودروهای کلاسیک نیز برای حمایت از این دو برند و علاقه‌مندان آن، مطابق استانداردهای بین المللی به ارائه خدمات خواهد پرداخت.»
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پرشیا خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حسین : درخصوص جریمه: براساس درصد نوشته شده در قرارداد جریمه میدن در صورت تبدیل مبلغ جریمه تغییری نمیکند (حذف نمیشد) خط تولید 5 روز در هفته فعاله فقط
محمد : کسی ثبتنام دو مرحله ای بوده که تحویل مرداد یا شهریور باشه؟ میخوام ببسنم دعوت نامه براشون اومده و اگه اومده چقد قبل تاریخ قرارداد دعوتنامه میاد؟
حسین : سلام و عرض ادب خلاصه ای از کارهایی که امروز در تجمع انفاق افتاد: تعداد حاضرین حدود 20 25 نفر اکثرا شاهین جی - شاید CVT و پلاس هم بود. (یه دونه هم کوئیک بود خخخ) تا ساعت 14:30 بودیم با مدیر فروش و بازاریابی هم کلی صحبت کردیم. ظاهرا مشکل سانروف دارن الویت تولید در صورت تامین سانروف به ترتیب: شاهین پلاس (50 الی 60%)، شاهین CVT (20 الی 30%) و نهایتا شاهین جی (کمتر از 10%) یعنی اگه 100 تا سانروف داشته باشن، نهایتا 5 تا 10 تا شاهین جی تولید میکنند. تعداد تولید در روز: شاهین پلاس 40 تا 50 عدد شاهین CVT راستش یادم نیست چی گفت شاهین جی گاهی 2 تا گاهی 5 تا شایدم 12 تا در روز شاهین جی ال هم یادم نیست ولی تعدادشون بیشتر از قبلی ها بود. و گویا اصلا هم نیاز نمیبیند تا سانروف ها رو به شاهین جی اختصاص بدن. حرف همه شون هم اینه که: شاهین جی ها تبدیل بزنن به شاهین جی ال تا زودتر صاحب ماشین بشن. نظر منو بخواهید اینه ابتدا ببنید د چند نفر از شما جلوتره اگه زیر 500 نفر هستید تبدیل نزنید اما اگه بالای 500 نفر جلوتر از شماست به نظرم نبدیل بزنید.
حسین : سلام و عرض ادب خلاصه ای از کارهایی که امروز در تجمع انفاق افتاد: تعداد حاضرین حدود 20 25 نفر اکثرا شاهین جی - شاید CVT و پلاس هم بود. (یه دونه هم کوئیک بود خخخ) تا ساعت 14:30 بودیم با مدیر فروش و بازاریابی هم کلی صحبت کردیم. ظاهرا مشکل سانروف دارن الویت تولید در صورت تامین سانروف به ترتیب: شاهین پلاس (50 الی 60%)، شاهین CVT (20 الی 30%) و نهایتا شاهین جی (کمتر از 10%) یعنی اگه 100 تا سانروف داشته باشن، نهایتا 5 تا 10 تا شاهین جی تولید میکنند. تعداد تولید در روز: شاهین پلاس 40 تا 50 عدد شاهین CVT راستش یادم نیست چی گفت شاهین جی گاهی 2 تا گاهی 5 تا شایدم 12 تا در روز شاهین جی ال هم یادم نیست ولی تعدادشون بیشتر از قبلی ها بود. و گویا اصلا هم نیاز نمیبیند تا سانروف ها رو به شاهین جی اختصاص بدن. حرف همه شون هم اینه که: شاهین جی ها تبدیل بزنن به شاهین جی ال تا زودتر صاحب ماشین بشن. نظر منو بخواهید اینه ابتدا ببنید د چند نفر از شما جلوتره اگه زیر 500 نفر هستید تبدیل نزنید اما اگه بالای 500 نفر جلوتر از شماست به نظرم نبدیل بزنید.
ناشناس : سلام شاهین جی ال میبخشید چطوری نشسته توی سیستم ینی وقتی وضعیت خودرو میزنیم چی نوشته؟
ایگل مشکی : تاریخ ثبت نام ۱۱ اردیبهشت. تحویل بایستی ۲ ماه کاری می بود. هنوز پیامک نیومده، شاسی هم نشده! چقدر تا تحویلش تاخیر داره؟ کسی می دونه؟
شاهینG : سلام‌ کسی‌ تکمیل‌وجه‌ ۱۱‌ آذر‌هست‌که‌فاکتور‌نشده‌باشه ؟؟
شاهین cvt : 12 اسفند فاکتور نشدم
شاهین‌ gl : افرادی‌که‌ چهارشنبه‌ ۱۷ پنچ‌شنبه‌ ۱۸‌ اردیبهشت تبدیل‌زدن‌ ایا‌‌ امروز‌‌ فاکتور‌‌ شدین ؟؟؟
شاهینgl : دوستان‌glتا‌۱۶‌ اردیبهشت‌فاکتور‌شده من‌خودم‌ ۲۷‌ اردیبهشت‌‌ تکمیل‌وجه‌کردم ۲۸‌ اردیبهشت‌ نشسته‌توی‌سیستم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ایمان : سلام ببخشید نمی دونید کوییک ار اس تحویل 30روز تکمیل وجه 17اردیبهشت رو کی میدن گفتن 30روز الان 80روز شد برای مشهد
کوییک gxrl : دوستان کسی تغییر رنگ کوییک gxrl نشسته تو پروفایلتون والا برا ما که هنو همون رنگه و آماده تخصیص مسخره کردن به خدا زنگ هم میزنی اصلا خبر نارن کارشناسان گاوشون
خرزوخاک سایپا : با این راهنمایی ها و شوخ طبعی ها در حق خانم سما 😂 فک کنم بیخیال حواله ش شد رفت فروختش 😂👊
اطلس دوران جنگ : جالب اینجا هست که ماشین تحویل گرفتن خدمات نمیده سایپا شاید باور نکنید هیچ خدماتی اصلأ هیچ شما بگو یه پیچ یا مهره بهتون نمیدن میگن برو آزاد انجام بده فکر اون طرف داستان هم بکنید اطلس نمیدن اونوقت که میدن بدون خدمات هست
مهدی : سلام طرح تبدیل قالپاق به رینگ الان واسه چه ماهایی امده فقط تیر یا مرداد و شهریورم امده؟
مهدی : سلام من از این میام پیشگوییت درست از اب درامده الان الان 1 تومنه 207 امروز تاریخ برج 5 سال 404 اینو برای ایندگان مینویسمسال 1406 احتمالا رو دو میلیارده نمیدونم اینده چی پیش میاد فقط خدا خودش کمکمون کنه
سامی ایلام : نه بابا چرت میگن من پذیرش 27 اردیبهشتم هنوز خبری نیست
Ali : منم این تاریخم پلاک شده تحویل ندادن
رستا 31 خرداد رینگ فولادی سفید : خدا لعنتشون کنه من گفتم امروز دیگه فاکتورم ظاهرا حالا حالا ها نمیدن
علی : واریزی تکمیل11تیر تبدیل به تک. 25 آذر403. فاکتورشدین