برنامه پرشیا خودرو برای پیشرفت در شرایط سخت؛ از تیونینگ تا کلاسیک

 

برنامه پرشیا خودرو برای پیشرفت در شرایط سخت؛ از تیونینگ تا کلاسیک

 
پرشیاخودرو که تاکنون به عنوان عرضه کننده خودروهای بی ام و و مینی در کشور فعالیت می کرد این روزها در تلاش است تا در دوران ممنوعیت واردات با گسترش دامنه فعالیت های خود به حوزه های تازه ای ورود کند.
 
 
در همین راستا مسئولان این شرکت، هفته گذشته در محل بوتیک مدرن الهیه میزبان خبرنگاران بودند تا علاوه بر معرفی کسب و کارهای جدید این شرکت، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دهند.
 
به گفته شبنم رفیعی نژاد، مدیر مارکتینگ این شرکت «بوتیک پرشیاخودرو که از حدود یک ماه پیش کار خود را با دو شعبه در تهران آغاز کرده‌اند، در درجه اول محل‌هایی برای گردهم آمدن علاقه‌مندان برندهای ب.ام.و و مینی بوده که در کنارآن فضایی برای دیدار و گفتگوهای دوستانه فراهم گردیده است، در این بوتیک‌ها محصولات لایف استایل و اکسسوری‌های دو برند ب.ام.و و مینی نیز عرضه می‌شود ضمن آنکه خدمات لازم در زمینه خودروهای کلاسیک و تیونینگ نیز در همین محل‌ها ارائه می‌شود.»
 
 
در حال حاضر اکسسوری و لایف استایل ب.ام.و و مینی در این بوتیک‌ها عرضه می‌شود اما در آینده نزدیک پرشیاخودرو از برند اختصاصی خود با نام "پرشیاتو" (Persiatu) نیز رونمایی خواهد کرد.
 
 
در ادامه این نشست مطبوعاتی، عقیل مصطفایی، مدیر فروش شرکت پرشیاخودرو تو ضیحاتی در مورد خودرو‌های نو و کارکرده و وضعیت تعهدات پرشیاخودرو به مشتریان بیان کرد و اظهار داشت:«پرشیاخودرو هیچ تعهد معوقی به مشتریان خود ندارد چرا که از ابتدا برنامه‌ریزی ما در زمینه فروش خودرو‌های نو بر اساس ثبت شماره شاسی خودرو در قرارداد مشتریان بود و به این ترتیب دقیقا بر اساس خودرو‌های قابل عرضه پیش فروش انجام شده است و به همین دلیل با وجود تمام مشکلاتی که در زمینه واردات و ترخیص خودرو‌ها وجود داشت، پرشیاخودرو توانتسه به تعهدات خود نسبت به مشتریان عمل کند.»
 
 
وی در زمینه کسب و کار خودروهای کارکرده پرشیاخودرو نیز گفت:«شرکت از حدود دو سال قبل قصد داشت همچون استانداردها و مدل‌های بین‌المللی، وارد بازار خودرو‌های کارکرده نیز بشود و این مسئله با توقف واردات خودرو حیاتی‌تر شد. در اینجا هم ما همچنان تلاش کرده‌ایم بالاترین سطح از خدمات و رضایت مشتری را با ارائه الگوی جدید در این زمینه ارائه کنیم و در طرح فروش خودرو‌های کارکرده ب.ام.و و مینی، با بررسی کامل خودروها مطابق استانداردهای شرکت مادر و ارائه گواهی فنی، خودروها را در طرح موسوم به Premium Selection عرضه نماییم که نشان دهنده تضمین کارآیی و سلامت خودرو می باشد.
 
 
 
علاوه بر این پرشیاخودرو نسبت به گواهی مذکور تعهد داشته و در صورتی که بعدها مشخص شود قصوری از جانب شرکت در زمینه بررسی خودرو وجود داشته، متعهد به جبران خسارت به مشتریان خواهد بود. در این طرح تلاش کرده‌ایم به ارائه راهکاری مناسب و مطمئن و ارائه شرایط خرید اقساطی، خریدی مطمئن و آسان را برای علاقه‌مندان این دو برند فراهم کنیم. در کنار این موارد در آینده ای نزدیک اخبار جدیدتری در زمینه ارائه خدمات متفاوت در حوز ی فروش خودرو‌ها خواهیم داشت.»
 
 
حسین کشتکار مدیر بخش تیونینگ نیزنیز زمینه فعالیت‌های تیونیگ پرشیاخودرو عنوان کرد:«تیونینگ محصولات در پرشیاخودرو مطابق با استانداردهای شرکت مادر و با حفظ گارانتی خودرو انجام می‌شود و تمامی خدمات ارائه شده نیز گارانتی مستقل را دارند. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در بوتیک‌های پرشیاخودرو و یا نمایندگی‌های منتخب، گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب نمایند.»
 
 
وی افزود:«از این پس شرکت پرشیاخودرو درکنار محصولات ب.ام.و و مینی، در بخش تیونینگ این خدمات را برای سایر خودرو‌های پریمیوم و لاکچری نیز با بالاترین استانداردهای بین المللی ارایه خواهد داد.»
 
 
درادامه کامران طالبی‌فر، رییس بخش کلاسیک پرشیاخودرو در زمینه فعالیت‌های این بخش بیان کرد:«در بخش کلاسیک پرشیاخودرو خدمات متعددی از جمله بازسازی خودروهای کلاسیک، تامین قطعات اصلی خودرو‌ها و خرید و فروش خودرو‌ها ارائه خواهد شد. علاقه به محصولات کلاسیک برندهای ب.ام.و و مینی در ایران جایگاه ویژه ای داشته و پرشیاخودرو قصد دارد با ارائه خدماتی نوین، از مالکین و علاقه مندان این خودروها حمایت کند.»
 
 
وی افزود:«خودروهای مورد نظر در این طرح مدل‌های دهه 60 میلادی تا خودروهای اواسط دهه 2000 که به کلاسیک‌های آینده موسوم هستند را شامل می‌شود. این بخش به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد بخشی از اهداف این طرح، ارتقا جایگاه برند در ایران است چرا که ما در ایران حامی دو برند ب.ام.و و مینی هستیم و بخش خودروهای کلاسیک نیز برای حمایت از این دو برند و علاقه‌مندان آن، مطابق استانداردهای بین المللی به ارائه خدمات خواهد پرداخت.»
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پرشیا خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
وحید : سلام خدمت همه دوستان عزیز امروز رفتم سایپا و گفتن شاهین G تا برج ۹ فاکتور شده و شاهین GLتا برج ۱۲ و تقرییا تا دو ماه تاخیر داره نهایت برج ۶ باید تحویل بدند خودمم تبدیل به شاهین GL کردم برج ۳ و از اول برج ۴ سود تاخیر ۱۶درصد میخوره متاسفانه سایپا به دلیل نداشتن قطعه بد قولی کرد ولی الان دیگه رفع شده کمبودش و داره تولید میکنه چیزی که بمن گفتن خدمتتون عرض کردم شاد و سلامت باشید
وحید : سلام خدمت همه دوستان عزیز امروز رفتم سایپا و گفتن شاهین G تا برج ۹ فاکتور شده و شاهین GLتا برج ۱۲ و تقرییا تا دو ماه تاخیر داره نهایت برج ۶ باید تحویل بدند خودمم تبدیل به شاهین GL کردم برج ۳ و از اول برج ۴ سود تاخیر ۱۶درصد میخوره متاسفانه سایپا به دلیل نداشتن قطعه بد قولی کرد ولی الان دیگه رفع شده کمبودش و داره تولید میکنه چیزی که بمن گفتن خدمتتون عرض کردم شاد و سلامت باشید
شاهین پلاس ۱۴۰۴ : دعوتنامه مرحله دوم جهت تکمیل وجه برابراطلاعبه سایپا از۲اردیبهشت شروع شد و۱۶ اردیبهشت پایان یافت دعوتنامه مرحله سوم جهت تکمیل وجه هم از۱۷ اردیبهشت شروع و۲۸ اردیبهشت خاتمه یافت
شاهین پلاس ۱۴۰۴ : دعوتنامه مرحله دوم جهت تکمیل وجه برابراطلاعبه سایپا از۲اردیبهشت شروع شد و۱۶ اردیبهشت پایان یافت دعوتنامه مرحله سوم جهت تکمیل وجه هم از۱۷ اردیبهشت شروع و۲۸ اردیبهشت خاتمه یافت
امیر : سلام دوست عزیز شماره پذیرشت رو میزاری بلکه ماهم بدونیم چند نفر جلوی ماعه من سخای ۱۴ آذرم دو هفته پیش گفتن ۶۰۰ نفر جلوته
A5شهریور : تاریخ ارسال مدارک از کجا پیگیری کردید؟؟
حسام پارسایی x5 : من از 12 تیر تو صف بارگیری هستم
حسام پارسایی x5 : من از 12 تیر تو صف بارگیری هستم
حسام پارسایی x5 : من ثبت نام آذر 403 هستم 20 خرداد فاکتور کارت ماشین هم گرفتم ولی خود ماشین خبری نیست اگر سیسم تحویل امسال هم اینجوری باشه شما سال بعد انشالله تحویل میگیری
A5شهریور مشکی : سلام کاش برا ما هم شاسی نمیشد میرفتیم کنسل میکردیم یه ماشین نقدی از بازار میخریدیم 42 روز شاسی شده هر روز دعوا داریم با اداره تحویل و امورمشتریان ماشین تحویل نمیدن معلوم نیست ماشین چی سرش اومده دوهفته است اداره تحویل مرکزی هست ولی تحویل نمیدن خدا لعنت کنه هر کی داره توی کرمان موتور کار میکنه و دروغ تحویل مردم میدن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی : کوییک اس تکمیل وجه 4 خرداد هنوز فاکتور نشده.
کوییک : ایران خودرو هم بدتر از سایپاست الکی تبلیغ نکن
اطلس آذر علی : نه بابا یه خانم امروز از بندرعباس امده بود چقدر گریه کرد شاهین ثبت نام کرده بود گفتن تو قراردادتون نوشته شماهم امضاء کردید خانم گفت وکیل میگیرم گفت دستت به جای بند نیست
محسن : سلام کسی هم امروز رنگ سفید تبدیل رینگ 9 مردادماه فاکتور شده یان؟
3 تیر فروش فوری مادران : موعد تحویل من 3 تیر ماه بوده فروش فوق العاده باید 3 تیر تحویل میدادند الان چهل روز گذشته یعنی مثل پیش فروش تا تحویل بدن میشه 5 ماه !!!!!!!!!!!!
اطلس نقره ای آبانی : یعنی چی چرا آخه چرا اینقدر نفهم هستن کجای دنیا اینجوری نداری باید عوض کنی یعنی چی آخه
تبدیل بهتک : 11تیر دوستان فاکتورشدین
علی : سلام عزیزان آقا من پرداختی 11 اسفند بودم ماشین تحویل گرفتم امروز
دادگاه : برین دادگستری همون منطقه سایپا از طریق تقدیم دادخواست الزام به انجام تعهد و مطالبه خسارت از سایپا دزد شکایت کنید.ولی چشمم آب نمیخوره کسی زورش به این برسه
کوییگ آر اس 12 خرداد پیش قروش : امروز فک کنم خبری نیس از فاکتور ها؟؟؟