بی ام و Z4 و تویوتا سوپرا با تیونینگ AC اشنیتزر

 

بی ام و Z4 و تویوتا سوپرا با تیونینگ AC اشنیتزر

 
تیونر آلمانی AC Schnitzer دو بسته‌ی تقویتی جدید برای بی‌ام‌و Z4 و تویوتا سوپرا رونمایی کرده است. 
 
شرکت تیونینگ آلمانی AC اشنیتزر بسته ارتقای جدید خود برای تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰ و نسل جدید بی‌ام‌و Z4 را رونمایی کرد. محصول AC اشنیتزر برای مدل Z4 M40i طراحی شده است؛ اما برای نسخه‌های ضعیف نیز بسته‌های ارتقا وجود دارند که شرکت‌های دیگر عرضه کرده‌اند.
 
بی‌ام‌و Z4 M40i در بازار آمریکا با پیشرانه‌ی سه‌لیتری ۶ سیلندر خطی توربو با قدرت ۳۸۲ اسب‌بخار عرضه می‌شود؛ ولی در بازار اروپا به‌دلیل قوانین زیست‌محیطی سخت‌گیرانه‌تر، قدرت پیشرانه‌ی M40i به ۳۴۰ اسب‌بخار کاهش پیدا کرده است. AC پس از اعمال تغییرات در پیشرانه‌ی این مدل می‌تواند قدرت را به ۴۰۰ اسب‌بخار و گشتاور را نیز از ۵۰۰ نیوتن‌متر به ۶۰۰ نیوتن‌متر افزایش دهد.
 
 
برای اینکه شکل ظاهری Z4 با قدرت آن همخوانی داشته باشد، تیونر کیت بدنه‌ی اسپرت جدیدی هم برای این خودرو طراحی کرده است که اسپلیتر جلو و اسپویلر دوگانه‌ی عقب رکاب‌های جانبی بزرگ‌تر و هواکش‌های روی کاپوت را شامل می‌شود. رینگ‌های استاندارد Z4 نیز با رینگ‌های جدید ۲۰ اینچی جایگزین شده‌اند که امکان سفارش آن‌ها در دو طرح متفاوت وجود دارد. درکنار این رینگ‌های جدید، خریداران می‌توانند درخواست نصب سیستم تعلیق جدید را نیز بدهند که ارتفاع را ۲۵ میلی‌متر کاهش می‌دهد. 
 
سیستم اگزوز نیز با چهار خروجی تغییراتی به‌خود دیده تا صدایی جذاب‌تر مانند مدل‌های M تولید کند. درحقیقت، این مدل می‌تواند نقش Z4 M را بازی کند که بی‌ام‌و هیچ‌وقت آن را تولید نخواهد کرد. درون کابین بی‌ام‌و Z4 نیز تغییراتی مانند پدال‌های تعویض دنده‌ی آلومینیومی پشت فرمان، پدال‌های آلومینیومی، استراحتگاه پای چپ آلومینیومی و جاکلیدی جدید هستند. AC اشنیتزر این مدل را با گارانتی پنج‌ساله عرضه می‌کند.
 
AC Schnitzer BMW Z4AC Schnitzer BMW Z4AC Schnitzer BMW Z4AC Schnitzer BMW Z4
محصول دوم AC اشنیتزر تویوتا سوپرای جدید است. بسته ارتقای AC اشنیتزر برای تویوتا سوپرا شامل ارتقای فنی و ظاهری است. 
 
تیونر ابتدا اسپلیتر جلو اسپرت روی تویوتا نصب کرده و سپس باله‌ی عقب بزرگی هم روی صندوق عقب قرار داده است. رینگ‌های ۲۰ اینچی پنج‌پره‌ای روی سوپرا نصب شده‌اند و حتی قاب پلاک جلو نیز تغییر کرده است؛ اما جذاب‌ترین بخش تویوتا سوپرای AC اشنیتزر قسمت فنی آن است که قدرت این خودرو را از ۳۴۰ به ۴۰۰ اسب‌بخار افزایش داده است. همچنین، تیونر کیت صداخفه‌کن اسپرت در عقب خودرو نصب کرده است که بخشی از سیستم اگزوز این خودرو محسوب می‌شود. خروجی‌های اگزوز سوپرا در دو نسخه‌ی کربنی و فولادی دردسترس هستند. AC اشنیتزر پس از اعمال این تغییرات روی تویوتا سوپرا همچنان استاندارد WLTP اروپا را حفظ کرده است.
 
برای سازگاری با قدرت چشمگیر پیشرانه، AC سیستم تعلیق را نیز ارتقا داده و از کمک‌فنرهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده کرده است. همچنین، با کاهش ارتفاع ۲۵ میلی‌متری محور جلو و عقب، مرکز ثقل خودرو را پایین‌تر آورده تا پایداری آن در پیچ‌ها افزایش پیدا کند. AC اشنیتزر هنوز قیمت بسته‌ی تیونینگ خود برای سوپرا را اعلام نکرده؛ ولی گفته شده از بهار آینده وارد بازار خواهد شد.
 

source

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , بی ام و Z4






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
نازنین۱ 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حمید : سلام دقیقاًمشکل منم همین هست ۵فاکتورشدم خبری ازپلاک نیست با۹۶۵۵۰تماس گرفتم میگه احتمال داره تا۳هفته هم طول بکشه که بعدازفاکتورپلاک بشه.الله اعلم
Reza : سلام من ۳۰ مهر فاکتور شدم هنوز پلاک نشده امروز رفتم نمایندگی گفتن هیچ مشکل سخا و املاک نیست بازدید پلیس طول کشیده
T8 : دوست عزیز ک میگی 60روز‌از موعد تحویل گذشته میشه بگی کی ثبت‌نام کردی کی شاسی شد؟
راز : سلام برای شاهین جی شهریور ماهی پیام تکمیل یا تبدیل نرفته,,؟
سینا : سلام بزرگوار. من 4 تیر تحویل گرفته ام و تقریبا 10 روز از چهار ماه گذشته و خبری نیست. زیاد به حرف و حدیث این سایپا جماعت دلخوش نباشید.
T8 pro : شاید شما مشکل در تخصیص پلاک دارید ، حتماً پیگیری کنید
j7 فروردین : سلام بعد از‌ پیگیری های مداوم امروز تماس گرفتن که فردا برم برای تحویل خودرو ثبت نام ۲۵ فروردین تکمیل وجه شهریور پلاک ۱۳ مهر
۰ : مامنتظر پیام تبدیل هستیم شما حرص نخور دست ما باشه میگیم اول به تو بدن
شاهین G : برادر کار سایپا حساب کتاب نداره چند وقت پیش یکی از دوستان مردادی فاکتور شد
سهند بهمن : سلام دوستان بعداز کلی انتظار 10 آبان فاکتور شد 11 آبان پلاک شد 13 چراغ تحویل روشن شد احتمالا فردا برسه نمایندگی جهت اطلاع دوستان یاعلی
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
من : آقا جواد کی براتون پیام اومده چندم پلاک شدید بی زحمت یه توضیح بدید
کوییک اس : تو بکن من فیلم میگیرم
پادرا پلاس دوگانه : سلام من یه پادرا پلاس دوگانه نقدی ثبت نام کردم 14 مهر فاکتور شده ولی دیگه نه نمایندگی نه تو هیچ سایتی هیچ خبری از تحویل نیس اگه کسی از پادرا خبر داره ممنون میشم راهنمایی کنید تو افزایش قیمت جدید شرکت هم اصلا هیچ اسمی ازش نیس انگار که اصلا همچین ماشینی وجود نداشته
من : سلام من ده روزه پلاک شدم و حضوری زدم ولی خبری از پیامک نیست
کوییک اس سینا : من 27مردادم
مظلومی : اینایی که فرا خوان یکشنبه دادن نتیجه چی شد اعلام کنید
علی : یکم تا سوم نیست 4م منم
کوییک جی ال ایکس آر : بله در تاریخ 10آبان فاکتور شد.واریزی 20 اسفند بودم.
مبینا : پس مردادی نداریم کسی اطلاع نداد
مظلومی : تا اطلاع ثانوی پلاک متوقف شده باز ادارات مربوطه سر سهم هزینه با مشکل خوردن، اینایی که میگن پلاک شدن نفوذی هستن به حرف اینا گوش نکنید میخان اوضاع رو عادی به نفع شرکت سایپا و زامیاد اروم اعلام کنن، کل کشور مشتری منتظرن پلاکن و اینا میگن برا ما پلاک شد، درب خانه من امروز پلاک شد