بی ام و Z4 و تویوتا سوپرا با تیونینگ AC اشنیتزر

 

بی ام و Z4 و تویوتا سوپرا با تیونینگ AC اشنیتزر

 
تیونر آلمانی AC Schnitzer دو بسته‌ی تقویتی جدید برای بی‌ام‌و Z4 و تویوتا سوپرا رونمایی کرده است. 
 
شرکت تیونینگ آلمانی AC اشنیتزر بسته ارتقای جدید خود برای تویوتا سوپرا مدل ۲۰۲۰ و نسل جدید بی‌ام‌و Z4 را رونمایی کرد. محصول AC اشنیتزر برای مدل Z4 M40i طراحی شده است؛ اما برای نسخه‌های ضعیف نیز بسته‌های ارتقا وجود دارند که شرکت‌های دیگر عرضه کرده‌اند.
 
بی‌ام‌و Z4 M40i در بازار آمریکا با پیشرانه‌ی سه‌لیتری ۶ سیلندر خطی توربو با قدرت ۳۸۲ اسب‌بخار عرضه می‌شود؛ ولی در بازار اروپا به‌دلیل قوانین زیست‌محیطی سخت‌گیرانه‌تر، قدرت پیشرانه‌ی M40i به ۳۴۰ اسب‌بخار کاهش پیدا کرده است. AC پس از اعمال تغییرات در پیشرانه‌ی این مدل می‌تواند قدرت را به ۴۰۰ اسب‌بخار و گشتاور را نیز از ۵۰۰ نیوتن‌متر به ۶۰۰ نیوتن‌متر افزایش دهد.
 
 
برای اینکه شکل ظاهری Z4 با قدرت آن همخوانی داشته باشد، تیونر کیت بدنه‌ی اسپرت جدیدی هم برای این خودرو طراحی کرده است که اسپلیتر جلو و اسپویلر دوگانه‌ی عقب رکاب‌های جانبی بزرگ‌تر و هواکش‌های روی کاپوت را شامل می‌شود. رینگ‌های استاندارد Z4 نیز با رینگ‌های جدید ۲۰ اینچی جایگزین شده‌اند که امکان سفارش آن‌ها در دو طرح متفاوت وجود دارد. درکنار این رینگ‌های جدید، خریداران می‌توانند درخواست نصب سیستم تعلیق جدید را نیز بدهند که ارتفاع را ۲۵ میلی‌متر کاهش می‌دهد. 
 
سیستم اگزوز نیز با چهار خروجی تغییراتی به‌خود دیده تا صدایی جذاب‌تر مانند مدل‌های M تولید کند. درحقیقت، این مدل می‌تواند نقش Z4 M را بازی کند که بی‌ام‌و هیچ‌وقت آن را تولید نخواهد کرد. درون کابین بی‌ام‌و Z4 نیز تغییراتی مانند پدال‌های تعویض دنده‌ی آلومینیومی پشت فرمان، پدال‌های آلومینیومی، استراحتگاه پای چپ آلومینیومی و جاکلیدی جدید هستند. AC اشنیتزر این مدل را با گارانتی پنج‌ساله عرضه می‌کند.
 
AC Schnitzer BMW Z4AC Schnitzer BMW Z4AC Schnitzer BMW Z4AC Schnitzer BMW Z4
محصول دوم AC اشنیتزر تویوتا سوپرای جدید است. بسته ارتقای AC اشنیتزر برای تویوتا سوپرا شامل ارتقای فنی و ظاهری است. 
 
تیونر ابتدا اسپلیتر جلو اسپرت روی تویوتا نصب کرده و سپس باله‌ی عقب بزرگی هم روی صندوق عقب قرار داده است. رینگ‌های ۲۰ اینچی پنج‌پره‌ای روی سوپرا نصب شده‌اند و حتی قاب پلاک جلو نیز تغییر کرده است؛ اما جذاب‌ترین بخش تویوتا سوپرای AC اشنیتزر قسمت فنی آن است که قدرت این خودرو را از ۳۴۰ به ۴۰۰ اسب‌بخار افزایش داده است. همچنین، تیونر کیت صداخفه‌کن اسپرت در عقب خودرو نصب کرده است که بخشی از سیستم اگزوز این خودرو محسوب می‌شود. خروجی‌های اگزوز سوپرا در دو نسخه‌ی کربنی و فولادی دردسترس هستند. AC اشنیتزر پس از اعمال این تغییرات روی تویوتا سوپرا همچنان استاندارد WLTP اروپا را حفظ کرده است.
 
برای سازگاری با قدرت چشمگیر پیشرانه، AC سیستم تعلیق را نیز ارتقا داده و از کمک‌فنرهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده کرده است. همچنین، با کاهش ارتفاع ۲۵ میلی‌متری محور جلو و عقب، مرکز ثقل خودرو را پایین‌تر آورده تا پایداری آن در پیچ‌ها افزایش پیدا کند. AC اشنیتزر هنوز قیمت بسته‌ی تیونینگ خود برای سوپرا را اعلام نکرده؛ ولی گفته شده از بهار آینده وارد بازار خواهد شد.
 

source

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , بی ام و Z4






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مهدی : سلام مبارکه ساعت چند فاکتور شد؟
علی مدبر : من که کلا بیخیال شدم دیگه ن زنگ میزنم ن پیگیرمکفری شدم عصاب ندارم دیگه
شاهین بدبخت : داداش گرون میکنن ضرر میکنید والا ماهم جی میخایم نمیدن
شاهین اتومات cvt : آقا مرتضی کار خیلی درستی انجام میدی. منم 22 اسفند تکمیل وجه کردم و اصلن تبدیل نمیزنم. بعد از 6 ماه تاخیر بجای اینکه بیان سریع فاکتور کنن و تحویل بدن. تازه پیامک تبدیل به GL میدن.
حاجی : تجمع فقط مقابل دادستانی دوستان بعد دادستانی میریم درب سایپا رو گِل میگیریم مثبت رو بزن برادر یا علی دوستان حق گرفتنیه بشینی تو خونت ماشینتو تا سال بعد هم نمیدن
جمشیدی : تجمع فقط مقابل دادستانی دوستان بعد دادستانی میریم درب سایپا رو گِل میگیریم مثبت رو بزن برادر ا علی
موسوی : نوبت من شهریور امسال هست شهریور سال دیگه هم باشه تبدیل نمیزنم بی خود کردن پول G رو اول گرفتن الان میگنGL بعد میگن چرا مردم ناراضی هستن دزد و نمیگیرن میرن آفتابه دزد رو میگیرن بعد میگن قانون هست
موسوی : نوبت من شهریور امسال هست شهریور سال دیگه هم باشه تبدیل نمیزنم بی خود کردن پول G رو اول گرفتن الان میگنGL
موسوی : خدا شاهده ۱۰ سال دیگه باشه وایمیستم تا G بگیرم هر چی میشه بشه لعنت به خودرو ساز لگن ساز
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
میلاد : تکمیل وجه کرده بودید کامل؟
. : منم 18 تیر تکمیل کردم. امروز زنگ زدم شرفشون رو بردم. اگر تا این ماه آینده فاکتور نکن میرم شرکت تهران شیشه هاشون میارم پایین دیگه چیزی برا باخت ندارم
دنا 6 دنده آلومینیم تیتانیوم31مرداد : دوستانی که تحویلی 31مرداد هستید و فاکتور شدید لطفا تاریخ تکمیل وجه و رینگ ماشینتون رو بفرمائید
سجاد : سلام دوستان خواهشا اینقدروحرف وشایعات توجه نکنید ماشینی که فاکتور بشه نه افزایش داره،نه عوض میشه،چراچون شماره شاسی قیدشده،وازتاریخ تحویل به بعدهم سود تاخیر به خریدارتعلق می گیره پس دوستانی که فاکتورشدن نگران هیچی نباشید
حسن پیش پانا مرداد : کی میگه فقط برا پانا نصب میشه تو خود ایران خودرو زده رو همه تیپ هاش نصب میشه. کلا قراره اون موتور رو نصب کنن ما مردادی ها که خداروشکر در رفتیم
A.h : من تحویل 31 شهریور هستم پانا فولادی الان برام اومده. تکمیل وجه 19600 یعنی چی. بخاطر یه موتور. آنقدر پول میگیرن آخه ؟؟؟؟
تحویل 31مرداد پیش فروش : نخعی...رامهرمز یک روز بعد از از بارگیری تحویل گرفتم ممنونم انشاالله مال خودت
حسن : سلام دوستان بعد از اسفندماهی ها نوبت دعوت نامه دوگانه چه ماهی هست.
مهدی : یعنی دوباره باید پول بدیم
درسا : کسانی که تبدیل به رینگ کردن فاکتور نشدن