آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

 

سومین همایش آموزشی امدادگران شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به همت کرمان موتور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

به گزارش ایران جیب از روابط عمومی کرمان موتور، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، دوشنبه، 15 بهمن 1403 در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان کرمان موتور و افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران، سومین همایش آموزشی امدادگران را برگزار کرد.

این همایش با حضور جمعی از مدیران ارشد کرمان موتور، امدادگران شرکت و آقای پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

کرمان موتور با آگاهی از اهمیت خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای شخصی و البته کار و تجاری، گام مهمی را در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و همچنین، انتقال تجربه پیشکسوتان این حوزه برداشت.

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

 سید حسین میری، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، عضو هیئت مدیره کرمان موتور و صنایع خودروسازی کرمان به همراه بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو از برنامه‌های ویژه این شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش و امدادی در تعطیلات عید نوروز خبر دادند.

 سید حسین میری در این مراسم با اشاره به اینکه امروزه تکنولوژی به کمک امدادگران آمده و با توجه به اینکه خودروها، دیگر از فاز تمام مکانیکی خارج شده‌اند و تعویض قطعات و عیب‌یابی آن‌ها بسیار ساده‌تر از خودروهای قدیمی‌تر شده است گفت: هدف‌گذاری شده تا از هوش مصنوعی در امدادرسانی استفاده شود و از این طریق بتوان زمان امداد را کاهش داد.

در ادامه این مراسم پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI با بیان اینکه امدادرسانی، ویترین خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز است، اظهارکرد: متأسفانه امروزه بسیاری از شرکت‌های خدمات امدادی، الزامات استاندارد را ندارند؛ اما شرکت امداد و خدمات تجارت بم خودرو، الزامات سبد خدمات‌رسانی سیار و قابلیت سامانه‌های ارتباطی را دارد که از نظر سازمان بازرسی کیفی، استانداردهای لازم را پاس می‌کند.

وی افزود: نیازهای آموزشی هم بخش مهمی از چرخه ارائه خدمات محسوب می‌شود و برگزاری چنین همایش‌هایی نشان از توجه ویژه شرکت خدمات تجارت بم خودرو به این موضوع است. باید توجه داشت که لحظات تماس مشتری با امدادگر، جزو حساس‌ترین زمان‌های خدمت‌رسانی به شمار می‌رود و امدادگرها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

فخیمی در انتها نیز گفت: هر سرویسی که در سطح شبکه نمایندگان مجاز یا شبکه امدادهای رسمی شرکت‌ها انجام می‌شود، باید حداقل دو ماه یا 3000 کیلومتر گارانتی داشته باشد. ارائه توضیحات کافی از سوی امدادگر، یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان، هنگام نیاز به امداد است و در واقع، مشتریان در آن لحظه، تمام ماهیت شرکت خودروساز را در وجود امدادگر مشاهده می‌کنند. بنابراین ضروری است که امدادگر چه رفتاری با مشتریان دارد و چگونه به سوال آن‌ها پاسخ می‌دهد.

بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعداد کل پایگاه‌های امدادی سال جاری نسبت به سال گذشته، 14 درصد رشد دارد که پراکندگی مراکز امدادی و گستره خدمات شرکت را افزایش داده است افزود: در حال حاضر در 11 شهر کشور، خدمات سرویس در محل کرمان موتور راه‌اندازی شده و تعداد پذیرش سرویس در محل نسبت به سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است.

 

برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش

یکی دیگر‌ از بخش‌های مراسم روز گذشته برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش بود.

در بخش اول این کارگاه برنامه کلاس‌های مهارت رفتاری و مشتری‌مداری توسط گودرزی، مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو برای امدادگران شرکت کرمان موتور برگزار شد.

در بخش دوم نیز کارگاه آموزشی دوم برای امدادگران به تدریس آقای اسماعیلی مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو میزبان امداد گران کرمان موتور بود

در پایان این ‌مراسم از امدادگران برتر شرکت کرمان موتور، تجلیل و قدردانی شد.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , امداد کرمان موتور , امداد گران , امداد گری , امداد نوروزی کرمان موتور , آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی , امداد نوروزی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا v4 شیراز ۳۰ابان : خداکنه.بشه پول جلوجلو میگیرن باورن کن سودش میدن قطعه ماشین درست میکنن
X5 : دوستان کسی اطلاع داره مرحله پلاک(تخصیص پلاک)بعدازفاکتور شدن چندروز زمان میبره؟
شاهین جی : https://www.karzar.net/212874 لینک کارزار جهت امضا اعتراض
امین : سلام هرکی میتونه خودش رو برسونه تجمع.اگه حقتون رومیخوابد خودتون رو برسونید تجمع اگه یادتون باشه بعد تجمع قبلی تا یکماه رگباری فاکتور داشتیم
واریزی بهمن تحویل هفته سوم مرداد : 24بهمن رنگ سفید
اردی پلاس : خوشبحال اپراتورهای سایپا،چه شغل راحتی دارند!
تاراv4 پیش فروش تحویل ۳۰آبان : دوستانی کسی هست تارا v4 سفیدنوشته باشه وموعد تحویلش قبل ۲۸مهر باشه وهنوز فاکتور نشده باشه؟ الان یکی ازدوستانم فاکتور شد ۳۰مهر بود اگه باهمین وضعیت بره بچه های آبان شروع به فاکتور شدن میشن.البته رنگ سفید ومشکیش.لطفا اگر کسی هست اینجا اعلام حضور کنن تشکر
شاهین جی شهریور : بچه های جی شهریور کسی زنگ زده با حضوری صحبت کرده درباره پیامک تبدیل؟ اگر اینکارو کردین چی جواب دادن بگین.
محمد لاماری مشکی : سلام تاریخ واریز وجه اولتون کی بوده..؟چه رنگی؟؟؟
اردیبهشت : سلام من تبدیل زدم راحت شدم.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس گی : اگه کسی تو این تاریخ واریزی داشته اعلام کنه
سورن 31 شهریور : سلام دوست عزیز ، شما کی تکمیل وجه کرده بودید ؟
قادر : تحویل 31 مرداد فاکتور 18 شهریور تا حالا رو صدور اسناد می چرخه، از اهواز هستم
تحویل 31مرداد پیش فروش : کسایی که 19تبدیل شدن فاکتور شدن سایت کرمانشاه چند روز بعد از حمل باربری ماشین تحویل گرفتن از نمایندگی
h : فاکتور شدی احتمالا
Omid : این آقای 12161596 راست میگه من دیروز زنگ زدم سایپا به کاربر شماره پذیرششو دادم گفت نیم ساعت پیش فاکتور شده
زهرا : سلام پروفایل من رو صدور اسناد داره می چرخه نمی دونیم چند روز زمان میبره؟
رضا : مطمئنی کسی دیگه بوده؟
س : سپاس بینهایت🙏🌹
تحویل شهریور : اقایون تبدیل نزنیدسروقتش تحویل بگیرید اگه تبدیل بزنیدیک ماه تاخیرداره