آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

 

سومین همایش آموزشی امدادگران شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به همت کرمان موتور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

به گزارش ایران جیب از روابط عمومی کرمان موتور، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، دوشنبه، 15 بهمن 1403 در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان کرمان موتور و افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران، سومین همایش آموزشی امدادگران را برگزار کرد.

این همایش با حضور جمعی از مدیران ارشد کرمان موتور، امدادگران شرکت و آقای پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

کرمان موتور با آگاهی از اهمیت خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای شخصی و البته کار و تجاری، گام مهمی را در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و همچنین، انتقال تجربه پیشکسوتان این حوزه برداشت.

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

 سید حسین میری، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، عضو هیئت مدیره کرمان موتور و صنایع خودروسازی کرمان به همراه بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو از برنامه‌های ویژه این شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش و امدادی در تعطیلات عید نوروز خبر دادند.

 سید حسین میری در این مراسم با اشاره به اینکه امروزه تکنولوژی به کمک امدادگران آمده و با توجه به اینکه خودروها، دیگر از فاز تمام مکانیکی خارج شده‌اند و تعویض قطعات و عیب‌یابی آن‌ها بسیار ساده‌تر از خودروهای قدیمی‌تر شده است گفت: هدف‌گذاری شده تا از هوش مصنوعی در امدادرسانی استفاده شود و از این طریق بتوان زمان امداد را کاهش داد.

در ادامه این مراسم پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI با بیان اینکه امدادرسانی، ویترین خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز است، اظهارکرد: متأسفانه امروزه بسیاری از شرکت‌های خدمات امدادی، الزامات استاندارد را ندارند؛ اما شرکت امداد و خدمات تجارت بم خودرو، الزامات سبد خدمات‌رسانی سیار و قابلیت سامانه‌های ارتباطی را دارد که از نظر سازمان بازرسی کیفی، استانداردهای لازم را پاس می‌کند.

وی افزود: نیازهای آموزشی هم بخش مهمی از چرخه ارائه خدمات محسوب می‌شود و برگزاری چنین همایش‌هایی نشان از توجه ویژه شرکت خدمات تجارت بم خودرو به این موضوع است. باید توجه داشت که لحظات تماس مشتری با امدادگر، جزو حساس‌ترین زمان‌های خدمت‌رسانی به شمار می‌رود و امدادگرها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

فخیمی در انتها نیز گفت: هر سرویسی که در سطح شبکه نمایندگان مجاز یا شبکه امدادهای رسمی شرکت‌ها انجام می‌شود، باید حداقل دو ماه یا 3000 کیلومتر گارانتی داشته باشد. ارائه توضیحات کافی از سوی امدادگر، یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان، هنگام نیاز به امداد است و در واقع، مشتریان در آن لحظه، تمام ماهیت شرکت خودروساز را در وجود امدادگر مشاهده می‌کنند. بنابراین ضروری است که امدادگر چه رفتاری با مشتریان دارد و چگونه به سوال آن‌ها پاسخ می‌دهد.

بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعداد کل پایگاه‌های امدادی سال جاری نسبت به سال گذشته، 14 درصد رشد دارد که پراکندگی مراکز امدادی و گستره خدمات شرکت را افزایش داده است افزود: در حال حاضر در 11 شهر کشور، خدمات سرویس در محل کرمان موتور راه‌اندازی شده و تعداد پذیرش سرویس در محل نسبت به سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است.

 

برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش

یکی دیگر‌ از بخش‌های مراسم روز گذشته برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش بود.

در بخش اول این کارگاه برنامه کلاس‌های مهارت رفتاری و مشتری‌مداری توسط گودرزی، مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو برای امدادگران شرکت کرمان موتور برگزار شد.

در بخش دوم نیز کارگاه آموزشی دوم برای امدادگران به تدریس آقای اسماعیلی مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو میزبان امداد گران کرمان موتور بود

در پایان این ‌مراسم از امدادگران برتر شرکت کرمان موتور، تجلیل و قدردانی شد.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , امداد کرمان موتور , امداد گران , امداد گری , امداد نوروزی کرمان موتور , آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی , امداد نوروزی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا سفیددستی : باسلام تاریخ تحویل 26 دی بود25/9فاتور شد 26/9پلاک شد
Ali : آخرین دفعه شنبه نهم مرداد ماه شاسی شد دیروز هم که هشتم مرداد گفتند شاسی شده معلوم نیست بر چه اساسی دارند پیامک میفرستند
999 : سلام کسی میدونه برای آذر و دی جی ال چه قدر باید پول بدید م این سری لطفا هر کی می دونه بگه متشکر
عباسی : مبارکتو باشه من تکمیل وجه20 اسنفند بودم تیر ماه تحویل گرفتم مبلغ دیرکرد رو 52 میلیون اعلام کردن ولی اخر سال واریز میشه
j7 تیر : سلام شما در مرحله دوم چقدر واریز کردی
j7 تیر : زمان ارسال دعوت نامه دی ماه
J4 اقساطی مرداد ماه سفید ۱۳۶۳ : سلام چرا j4 من شاسی نمی یاد. قرارداد ۱۱ مردا هست. اقساطی نود روزه و کگشماره فاکتور ۲۰۲۸۰۶ خیلی ها اینجا بل شرایط من گفتن شاسی شده.
J7تیر : با توجه به گران شدن خودرو فقط به نصف پرداختی دوم تعلق میگیره این گرانی؟یا اینکه به نصف پرداختی مرحله اول هم تعلق میگیره؟
در جداب شاهین پلاسسسس : نه اصلا پیامک تغییر رنگ برام نیومد
احسان : خدایا شکرت ما هم فاکتور شدیم هیچ باورم نمیشه میخام از دست سایپا نجات پیدا کنم دیگه از چشم انتظاری خسته شدیم خدا کنه برای همه فاکتور بشن از دست این سایپا دزد کلاه بردار راحت بشن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اکبر : چ طرحی هستسن
مهدی اراک : سلام بنده امسال باتاخبر سه ماهه فروردین تحویل گرفتم العان حدود 20 تومن تاخیر لحاظ شده که کارشناس میکه چک صادر شده ولی زمان پرداخت مشخص نیست میگه العان دارن مال برج 7 رو پرداخت میکنن یعنی رفت برا سال دیگه
حسین : تحویل مهرماه هستید شما؟
ایمان : سلام چ خوب برا ما ک 8 آبان تکمیل وجه کردیم نیومده یا قبل از ما
خوزستان : سلام مبارکه . امروز شدین عزیزم
نازنین : برو بابا من اول مهر هستم هنوز فاکتور نشدم
مهدی : سلام منم مثل شما هستم هفته اخر دی دعوت نامه میاد چون برا پول گرفتن سر وقت انجام میدن تحویل ماشین هم باید 30 روز بعد تکمیل وجه باشه که متاسفانه با تاخیر زیاد انجام میشه
31شهریور : سلام اقا صبحتون بخیر با کفی و اطاقبار پاششی تیپ Da هستین که فاکتور شدین ؟پذیرش 56924هستم
کوییک اس تحویل آذر بجنورد : اقا مسلم مبارگ باشه و ممنونیم که عکس گذاشتین
تکمیلی 6شهریور : تکمیلی 6شهریور فاکتور شد 12174673