آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی

 

سومین همایش آموزشی امدادگران شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به همت کرمان موتور در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

 

به گزارش ایران جیب از روابط عمومی کرمان موتور، شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، دوشنبه، 15 بهمن 1403 در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان کرمان موتور و افزایش سطح رضایت‌مندی خریداران، سومین همایش آموزشی امدادگران را برگزار کرد.

این همایش با حضور جمعی از مدیران ارشد کرمان موتور، امدادگران شرکت و آقای پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

کرمان موتور با آگاهی از اهمیت خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای شخصی و البته کار و تجاری، گام مهمی را در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و همچنین، انتقال تجربه پیشکسوتان این حوزه برداشت.

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

تقدیر از امدادگران برتر کرمان موتور

 سید حسین میری، مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، عضو هیئت مدیره کرمان موتور و صنایع خودروسازی کرمان به همراه بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو از برنامه‌های ویژه این شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش و امدادی در تعطیلات عید نوروز خبر دادند.

 سید حسین میری در این مراسم با اشاره به اینکه امروزه تکنولوژی به کمک امدادگران آمده و با توجه به اینکه خودروها، دیگر از فاز تمام مکانیکی خارج شده‌اند و تعویض قطعات و عیب‌یابی آن‌ها بسیار ساده‌تر از خودروهای قدیمی‌تر شده است گفت: هدف‌گذاری شده تا از هوش مصنوعی در امدادرسانی استفاده شود و از این طریق بتوان زمان امداد را کاهش داد.

در ادامه این مراسم پدرام فخیمی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات ISQI با بیان اینکه امدادرسانی، ویترین خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز است، اظهارکرد: متأسفانه امروزه بسیاری از شرکت‌های خدمات امدادی، الزامات استاندارد را ندارند؛ اما شرکت امداد و خدمات تجارت بم خودرو، الزامات سبد خدمات‌رسانی سیار و قابلیت سامانه‌های ارتباطی را دارد که از نظر سازمان بازرسی کیفی، استانداردهای لازم را پاس می‌کند.

وی افزود: نیازهای آموزشی هم بخش مهمی از چرخه ارائه خدمات محسوب می‌شود و برگزاری چنین همایش‌هایی نشان از توجه ویژه شرکت خدمات تجارت بم خودرو به این موضوع است. باید توجه داشت که لحظات تماس مشتری با امدادگر، جزو حساس‌ترین زمان‌های خدمت‌رسانی به شمار می‌رود و امدادگرها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

فخیمی در انتها نیز گفت: هر سرویسی که در سطح شبکه نمایندگان مجاز یا شبکه امدادهای رسمی شرکت‌ها انجام می‌شود، باید حداقل دو ماه یا 3000 کیلومتر گارانتی داشته باشد. ارائه توضیحات کافی از سوی امدادگر، یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان، هنگام نیاز به امداد است و در واقع، مشتریان در آن لحظه، تمام ماهیت شرکت خودروساز را در وجود امدادگر مشاهده می‌کنند. بنابراین ضروری است که امدادگر چه رفتاری با مشتریان دارد و چگونه به سوال آن‌ها پاسخ می‌دهد.

بهزاد نجفی، مدیر امداد خودرو نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعداد کل پایگاه‌های امدادی سال جاری نسبت به سال گذشته، 14 درصد رشد دارد که پراکندگی مراکز امدادی و گستره خدمات شرکت را افزایش داده است افزود: در حال حاضر در 11 شهر کشور، خدمات سرویس در محل کرمان موتور راه‌اندازی شده و تعداد پذیرش سرویس در محل نسبت به سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است.

 

برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش

یکی دیگر‌ از بخش‌های مراسم روز گذشته برگزاری کارگاه مشتری‌مداری و تدریس مهارت‌های خدمات پس از فروش بود.

در بخش اول این کارگاه برنامه کلاس‌های مهارت رفتاری و مشتری‌مداری توسط گودرزی، مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو برای امدادگران شرکت کرمان موتور برگزار شد.

در بخش دوم نیز کارگاه آموزشی دوم برای امدادگران به تدریس آقای اسماعیلی مدرس خدمات پس از فروش انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو میزبان امداد گران کرمان موتور بود

در پایان این ‌مراسم از امدادگران برتر شرکت کرمان موتور، تجلیل و قدردانی شد.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , امداد کرمان موتور , امداد گران , امداد گری , امداد نوروزی کرمان موتور , آمادگی کرمان موتور برای امداد نوروزی , امداد نوروزی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
رضا : سلام. چطور متوجه شدی که 800 نفر برا فاکتور شدن جلوت هستند. من برج 9 تکمیل وجه کردم همه پول را ریختم، الان 8 ماهه که در سامانه زده وضعیت تخصیص و هنوز فاکتور نشده.
یاسین : سو. تاخیر نمیدن آیند حتما برید شکایت کنید.یه تخلف صنفی کنی شاکی داشته باشی هزار بلا سرت میارن هزاران تخلف می‌کنند کسی پاسخگو نیست
شهریور A5 مشکی : مبارکه؛ موقع تحویل گرفتن حتما کارکرد صندوق عقب برقی، صدای فن رادیاتور پس از گرم شدن و راه افتادن فن، کارکرد سنسورهای فاصله روی سپرهای جلو و عقب، و نیز کیفیت صدای بوق را کنترل کنید. لطفا اگر برایتان میسر باشد نتیجه را در اینجا گزارش کنید. ممنون
یاسین : حتما شکایت کنید
رضا : سلام. چطور متوجه شدی که 800 نفر برا فاکتور شدن جلوت هستند. من برج 9 تکمیل وجه کردم همه پول را ریختم، الان 8 ماهه که در سامانه زده وضعیت تخصیص و هنوز فاکتور نشده.
امید : دوستان عزیز از بحث و نظر دادن در اینجا هیچی نصیبمون نمیشه لطفا اگه واقعا همگی هم نظر هستیم بریم جلوی دادستانی اونجا اعتراض کنیم برا چهارشنبه هرکس هم نظر هست اماده باشیم .
شاهین جی ال : 13 خرداد نداره از ۱۷ خرداد تا ۴ تیر اگه اشتباه نکنم
بابک : دوستان من دی ماه 403 دویست و نودو یک میلیون برای شاهین جی واریز کردم تاریخ صدور دعوتنامه من هفته چهارم شهریور ماهه بنظرتون کی برام پیامک تکمیل وجه میاد و چقدر دیگه باسد بریزم، باید ماشین بفروشم. لطفا راهنمایی کنید
بابک : سلام شما تاریخ صدور دعوتنامتون هفته چهارم خرداد بود؟یک ماه مونده پیامک تکمیل وجه اومد براتون؟چند روز مهلت تکمیل وجه میدن؟لطفا جواب بدید
بابک : سلام شما موعد تحویلتون کی بود که ۲۲ اردیبهشت تکمیل وجه کردین؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پانا : سلام فقط ب بخش دوم واریزی افزایش قیمت میخوره
کوییک اس : راست میگی واقعا ؟پ چرا من فاکتور نشده تکمیل وجه 27خرداد
ساینا : 11 اسفند تکمیل وجه کردید؟
رضا : سلام خودرو من تحویل آذر هست 207 پانا فولادی بخش اول رو اردیبهشت واریز کردم میخواستم ببینم الان که گرون شده فقط اون بخش دوم رو گرون میکنن یا همون 815 رو ازمون میگیره
کوییک اس : سلام تکمیل وجه کی انجام دادی؟
دنا 31مرداد : سلام آلومینیومی پرداخت اول 374وپرداخت دوم 453 بود به نظرم بعد تحویل به نظر تا آخر شهریور هم ندن این فعلش های فاکتور شد تند تر شده خخخخخخخ
رانا 5 تیر طرح مادران : سلام اصلا خبری از تحویل رانا هست؟ والا خوب طرح حمایتی بود دستتون درد نکنه دمتون گرم عوامل محترم ایران خودرو بچه هامون دارن کیف میکنن از بی ماشینی خداشاهده بچه دو سالم هر شب می پرسه ماشینمون کجاست ؟ بابا برو بیارش… دمتون گرم
مهدی : برای من همش میزد مرحله فاکتور شده همش میچرخید امروز زنگ زدم گفت برا شما فاکتور شده غروبم پلاک شد سامانه بروز نیست زنگ بزنید به ایران خودرو حتما برا من طرح مادران بود دعوتنامه تکمیل وجه اردیبهشت بود تحویل 31 خرداد فقط نمیدونم پلاکم شد امروز کی تحویل میدن
ساینا پیش فروش : ببخشید اصلاح میکنم کلا حدود 434 تومن پرداخت کردیم
تبدیل جی ال : الان یکماه هس اطلس جی ال روی تکمیل وجه 7اردیبهشت مونده ودیگ فاکتور نشده.خدا لعنت شون کنه الان 3ماه تبدیل به جی ال زدیم اونم نمیدن