رتبه اول خدمات پس از فروش خودرو در ایران

رتبه اول خدمات پس از فروش خودرو در ایران

 

با اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شاگرد اول خدمات پس‌ازفروش خودرو کشور معرفی شد.

 

بر پایه نتایج ارزیابی سالانه وزارت صنعت، معدن و تجارت که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از وضعیت خدمات پس‌ازفروش خودروسازان کشور انجام شد، شرکت ایساکو برای شانزدهمین سال پیاپی مقاوم اول خدمات‌پس ازفروش صنعت خودرو کشور را از آن خود کرد.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو با اشاره به این موفقیت گفت: کسب مقام نخست در ارزیابی رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت نتیجه تلاش مستمر، برنامه‌ریزی دقیق و تعهد سازمانی تمامی ارکان شبکه خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو است.

رسول رمضانی ادامه داد: این موفقیت نتیجه عملکرد منسجم و هدفمند ستاد مرکزی شرکت ایساکو و نمایندگی‌های مجاز در ارایه خدمات باکیفیت، پاسخ‌گویی موثر و مجموعه‌ای از اقدامات مستمر در جهت ارتقای رضایت و افزایش اعتماد مشتریان است.

وی افزود: امتیاز کلی ارزیابی شامل زیرشاخص‌هایی؛ مانند بررسی وضعیت نمایندگی‌ها، ستاد و پشتیبانی (فرایندهای مدیریتی) و بررسی رضایتمندی مشتریان بوده است و در تمامی این شاخص‌ها، ایساکو با اختلاف چشم‌گیر نسبت به شرکت بعد از خود، بالاترین امتیاز را کسب کرده است.

رمضانی تشریح کرد: در فرآیند ارزیابی سال جاری، ایساکو با کسب امتیاز ۹۴.۲ در شاخص ستاد و پشتیبانی (فرایندهای مدیریتی) و ۹۲.۹ در شاخص وضعیت نمایندگی‌های مجاز، بالاترین تفاضل امتیاز را با سایر شرکت‌ها نسبت به سال‌های گذشته ثبت کرد و در تمام زیرشاخص‌ها بیش‌ترین سطح امتیازها را به خود اختصاص داد. این نتایج نشان‌دهنده اثربخشی اقدامات اصلاحی، بهبود فرایندهای اجرایی و ارتقای سطح خدمات در سراسر کشور است.

وی در توضیح زیرشاخص‌ها گفت: ارزیابی وضعیت نمایندگی‌ها شامل بررسی فضاهای فیزیکی، ضمانت و گارانتی، تجهیزات، الزامات محیطی، نیروی انسانی، فرایند پذیرش و ترخیص و همچنین مدیریت ارتباط با مشتریان است.
از سوی دیگر، ارزیابی نظام مدیریتی یا ستاد شرکت؛ شامل زیرشاخص‌هایی مانند تامین و توزیع قطعات، رسیدگی به شکایات، آموزش پرسنل، توسعه شبکه و تامین و توزیع ابزارهای تخصصی و سایر اقدامات مرتبط با پشتیبانی مدیریت شرکت است.

رمضانی با اشاره به گستردگی شبکه خدمات ایساکو تصریح کرد: در حال حاضر ۶۶۲ نمایندگی فعال در سراسر کشور تحت پوشش این شرکت فعالیت دارند و روزانه بیش از ۲۰ هزار خدمت تخصصی به مشتریان ارایه می‌دهند. ارایه این حجم خدمات نیازمند زیرساخت‌های فن‌آورانه، نیروی انسانی متخصص و نظارت دقیق بر کیفیت اجراست که در ایساکو به‌صورت هدفمند و مستمر دنبال می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ایساکو با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و در راستای تحقق اهداف کلان گروه صنعتی ایران‌خودرو، همواره در مسیر تعالی، نوآوری و ارتقای سطح خدمات گام برداشته و این موفقیت را نقطه آغاز فصل جدیدی از توسعه و تحول در حوزه خدمات پس‌ازفروش می‌داند. این مجموعه اقدامات موجب افزایش چشم‌گیر رضایت مشتریان و ارتقای امتیاز شاخص رضایت مشتری شده و هم‌سو با نگاه نوین مدیریت جدید ایران‌خودرو انجام گرفته است.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , رتبه اول , خدمات , پس از فروش






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
موسی : سلام منم ۱۳ آذر تکمیل وجه کردم،خبری نیس
موسی : سلام منم ۱۳ آذر تکمیل وجه کردم،خبری نیس
X5 محمد : با سلام سفید تهران ثبت نام اول دی نقدی موعد تحویل اردیبهشت تیرماه فاکتور و بیمه و پلاک وسند و کارت و ارسال مدارک هنوز تا این لحظه تحویل نگرفتن یه چک ۹۰تمنی دادم برای پایان مرداد فکر کنم پاس بشه هفته آینده ماشین تحویل بدن دیگه هیچ وقت از کرمان موتور خرید نخواهم کرد کلا دروغ گو هستن
X5 سفید بهمن : ماله منم ایکس ۵ سفید از تهران هستم ۲۷بهمن نوشتم هیچ خبری نیست حتی شاسی هم نشده هروقت زنگ میزنی میگن آخر مرداد و دوباره میزنی میگن شهریور شاسی میخوره
علی : اقا مو زنگ زدم به کرمان متور گفت اونایی که تو زمستون ثبت نام کردن رو یادشون رفته بود بعد چند وقت پیش یادشون اومد شروع کردن به مونتاژ برا همین
علی : اقا انقدر حرص نخورید دنیا دو روزه شما که الان یه ماشین دارین حالا پراید و پژو و ساینا و چمیدونم ۴ سیکو ۵ از همون استفاده کنید kmc هاتونم حاضر میشه دگ
X5 کرمانشاه مشکی : مبارک باشه داداش مسعود عزیز به سلامتی ایشالله استفاده کنی. متاسفانه خودرو من هنوز فاکتور نشده.
داریوش : برام سوال شد من واریزی 2 اردیبهشت هستم اما شماره درخواست من 19138338 هستش چطور واسه شما که 26 فروردین هستین عددش بیشتره طبیعتا می باید کمتر می بود واقعا برام سوال شد
ایگل سفید : سلام ایگل اقساطی ثبت نام اردیبهشت کسی هست تحویل گرفته باشه؟
مهرسا : زمستان گذشته ۶۰۴میلیون با پول بیمه برا شاهین جی واریز کردم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
توحید ارومیه : پیش فروش های مردادی که براشون دعوتنامه نیومده اصلا نگران نباشن حتی اندازه سوزن.چون قیمت مرداد ماه شرکت منتشر شده در صورتی که افزایش قیمت ها اعمال بشه به دعوتنامه های شهریور میخوره.در صورتی که حواله مرداد ماهی بعد از 28مرداد صادر بشه به ازای هر روز تاخیر در ارسال دعوتنامه باز از مبلغ کم میشه تحت عنوان جریمه تاخیر در ارسال دعوتنامه
77777777 : 50 میلیون دیگه میاد روی کوییک
دنا 6 دنده 31 مردادم رینگ : 359 تقریبا واریز اول رو 25 بهمن انجام دادم واریز دوم رو 4 تیر
اسی : افزایش قیمت سایپا و پارس خودرو به زودی دو خودروساز بزرگ کشور خیلی زود به این مصوبه واکنش نشان دادند. سایپا اعلام کرده که به زودی لیست قیمت های جدید محصولاتش را منتشر می کند. پارس خودرو هم خبر مشابهی داده و گفته قیمت خودروهای این شرکت هم بر اساس دستورالعمل تازه به روزرسانی خواهد شد. به این ترتیب، هر دو شرکت اولین گام های عملی برای اجرای این سیاست را برداشته اند و همه چشم ها به آنها دوخته شده تا ببینیم قیمت های جدید چه تغییری خواهد کرد.
علی محمدی : به نظرت فوق العاده ها رو کی میدن قرض کردم از برج 2باید بهم میدادن شده برج 6بیچاره شدیم بخدا
قنواتی : پراید وانت افزایش قیمت گرفت از 411 به 450 تقریبا 40 تومان
سلین6دنده 31تیر فولادی : 30اردیبهشت تکمیل وجه 12بهمن اولین واریزی. پرونده 1خرداد
عادل : کسی خبری نداره کی میاد دعوت نامه مرداد
احسان : تو دیگه چه دل گنده آیی داری بنده خدا سال دیگه آذر شاید بهتر بدن خودرو رو تازه شاید ....
22مهر : ابن از خدا بی خبر ها کی میخواهن تاخییری مهر ها رو واریز کنند آیا کسی تا الان براش واریز شده تاخییری و چقدر براتون واریز شده بگید ممنونتون میشم