رتبه اول خدمات پس از فروش خودرو در ایران

رتبه اول خدمات پس از فروش خودرو در ایران

 

با اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شاگرد اول خدمات پس‌ازفروش خودرو کشور معرفی شد.

 

بر پایه نتایج ارزیابی سالانه وزارت صنعت، معدن و تجارت که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از وضعیت خدمات پس‌ازفروش خودروسازان کشور انجام شد، شرکت ایساکو برای شانزدهمین سال پیاپی مقاوم اول خدمات‌پس ازفروش صنعت خودرو کشور را از آن خود کرد.

معاون خدمات پس از فروش ایساکو با اشاره به این موفقیت گفت: کسب مقام نخست در ارزیابی رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت نتیجه تلاش مستمر، برنامه‌ریزی دقیق و تعهد سازمانی تمامی ارکان شبکه خدمات پس‌ازفروش ایران‌خودرو است.

رسول رمضانی ادامه داد: این موفقیت نتیجه عملکرد منسجم و هدفمند ستاد مرکزی شرکت ایساکو و نمایندگی‌های مجاز در ارایه خدمات باکیفیت، پاسخ‌گویی موثر و مجموعه‌ای از اقدامات مستمر در جهت ارتقای رضایت و افزایش اعتماد مشتریان است.

وی افزود: امتیاز کلی ارزیابی شامل زیرشاخص‌هایی؛ مانند بررسی وضعیت نمایندگی‌ها، ستاد و پشتیبانی (فرایندهای مدیریتی) و بررسی رضایتمندی مشتریان بوده است و در تمامی این شاخص‌ها، ایساکو با اختلاف چشم‌گیر نسبت به شرکت بعد از خود، بالاترین امتیاز را کسب کرده است.

رمضانی تشریح کرد: در فرآیند ارزیابی سال جاری، ایساکو با کسب امتیاز ۹۴.۲ در شاخص ستاد و پشتیبانی (فرایندهای مدیریتی) و ۹۲.۹ در شاخص وضعیت نمایندگی‌های مجاز، بالاترین تفاضل امتیاز را با سایر شرکت‌ها نسبت به سال‌های گذشته ثبت کرد و در تمام زیرشاخص‌ها بیش‌ترین سطح امتیازها را به خود اختصاص داد. این نتایج نشان‌دهنده اثربخشی اقدامات اصلاحی، بهبود فرایندهای اجرایی و ارتقای سطح خدمات در سراسر کشور است.

وی در توضیح زیرشاخص‌ها گفت: ارزیابی وضعیت نمایندگی‌ها شامل بررسی فضاهای فیزیکی، ضمانت و گارانتی، تجهیزات، الزامات محیطی، نیروی انسانی، فرایند پذیرش و ترخیص و همچنین مدیریت ارتباط با مشتریان است.
از سوی دیگر، ارزیابی نظام مدیریتی یا ستاد شرکت؛ شامل زیرشاخص‌هایی مانند تامین و توزیع قطعات، رسیدگی به شکایات، آموزش پرسنل، توسعه شبکه و تامین و توزیع ابزارهای تخصصی و سایر اقدامات مرتبط با پشتیبانی مدیریت شرکت است.

رمضانی با اشاره به گستردگی شبکه خدمات ایساکو تصریح کرد: در حال حاضر ۶۶۲ نمایندگی فعال در سراسر کشور تحت پوشش این شرکت فعالیت دارند و روزانه بیش از ۲۰ هزار خدمت تخصصی به مشتریان ارایه می‌دهند. ارایه این حجم خدمات نیازمند زیرساخت‌های فن‌آورانه، نیروی انسانی متخصص و نظارت دقیق بر کیفیت اجراست که در ایساکو به‌صورت هدفمند و مستمر دنبال می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ایساکو با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و در راستای تحقق اهداف کلان گروه صنعتی ایران‌خودرو، همواره در مسیر تعالی، نوآوری و ارتقای سطح خدمات گام برداشته و این موفقیت را نقطه آغاز فصل جدیدی از توسعه و تحول در حوزه خدمات پس‌ازفروش می‌داند. این مجموعه اقدامات موجب افزایش چشم‌گیر رضایت مشتریان و ارتقای امتیاز شاخص رضایت مشتری شده و هم‌سو با نگاه نوین مدیریت جدید ایران‌خودرو انجام گرفته است.

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , رتبه اول , خدمات , پس از فروش






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند دی : منم ۶ اردیبهشت تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده
کبوتر : جریان این سود تاخیر چی میشه تا الان کسی گرفته اونایی که قبل ما فاکتور شدن چقدر بهشان دادن
کبوتر : واریزی 12اذر پذیرش 13هنوز فاکتور نشدم
Arash : امروز کسی فاکتور شد واقعا؟
هاجری : مبلغ ۱/۱۸۰/۵۰۷/۹۷۵ واریز کردم موقع تحویل قرارداد همان لحظه از تهران زنگ زدن به مشتری ها اعلام کنین واریز وجه نکنن منم که واریز وجه کرده بودم الان از مبلغ بالا ۲۶ میلیون از من کم خواستن قراره بریزن حساب ۱/۱۵۳/۵۰۰/۰۰۰شد
اهواز سارا ایکس۵ : سلام من ۲۱ بهمن ۴۰۳ ثبت نام کردم تا الان شاسی نشده خسته شدم از بی ماشینی 😭هربار زنگ میزنم میگن ماه بعد،ماه بعد زنگ میزنم بازم میگه ماه بعد شاسی میشه خیلی نگرانم خیلی وقتی پیامای دوستانو میخونم که عده ایی تحویل گرفتن باز یکم دلم آروم میشه ولی خدا لعنتشون کنه چه کاری با ما کردن
شاهین اتومات cvt مهر 1402 : سلام تکمیل وجه 13 اسفند کسی هست که فاکتور نشده بگه. تکمیل وجه 14 اسفند کسی هست که فاکتور نشده بگه.
علی : داریوش جان ببخشید اشتباه نوشتم شماره پذیرش11940256شماره درخواست19130630واریزی 26اسفندم هنوز فاکتور نشدم
موسی : سلام منم ۱۳ آذر تکمیل وجه کردم،خبری نیس
X5 محمد : با سلام سفید تهران ثبت نام اول دی نقدی موعد تحویل اردیبهشت تیرماه فاکتور و بیمه و پلاک وسند و کارت و ارسال مدارک هنوز تا این لحظه تحویل نگرفتن یه چک ۹۰تمنی دادم برای پایان مرداد فکر کنم پاس بشه هفته آینده ماشین تحویل بدن دیگه هیچ وقت از کرمان موتور خرید نخواهم کرد کلا دروغ گو هستن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
جواد : سلام و وقت بخیر: اصلا ساینا برای مرداد افزایش قیمت نداشته ، افزایش قیمت برای تهم تیر ماه بوده.
رضا : چرا از کوویکGXRL خبری نیست چرا به مردم ظلم میکنید الان شد 6 ماه تمام دیر کرد.
مرتضی : خوبیش اینه که قبل از این که بفهمیم برامون فشارش دادن🤣🤣
6دنده پیش فروش31مردادآلمنیوم : چون به ما افزایش قیمت خورد این قیمت شده با رینگ حدودا نود ملیون افزایش قیمت دادیم
امیر : دوستان در مورد افزایش قیمت هیچ نگرانی نداشته باشید. شرکت ها فقط هر شش ماه یکبار با توجه به میزان تورم افزایش قیمت بدن نه هر ماه این هایی که شایعه درست میکنن دلالانی هستن که میخان حواله هاتون رو مفت بز خری کنن
6دنده پیش فروش31مردادآلمنیوم : فکر میکنم همین مبلغ باشه پرداخت دومت450500بوده یا کمتر ؟
فوق العاده 23بهمن : سلام توحید جان بنطرت کی فاکتور بهمن ماه شروع میشه؟
دنا 5دنده14مرداد تحویل : سلام هنوز فاکتور نشدم 5دنده ها که فاکتور شدن اعلام کنن
مهدی : خدایی خسته شدیم، چه غلطی کردم به این شرکت گور به گور شده اعتماد کردم، بعد از شش ماه انتظار باید چند ماه دیگه صبر کنیم تا خودرویی که پولش رو یکجا دادیم تحویل بگیریم، تو این سایت موندنم فقط باعث می شه صبرمون لبریز شه و فایده ای جز پیر شدن نداره، خدا لعنت کنه مدیرای شرکت سایپا رو