درخواست برای برخورد مودبانه تعمیرگاه‌های خودرو با مردم!

درخواست برای برخورد مودبانه تعمیرگاه‌های خودرو با مردم!در یک نظرسنجی صورت گرفته از خریداران خودرو، پاسخ‌دهنگان خواستار رفتار مودبانه و برخورد مناسب پرسنل نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خریداران خودروهای داخلی و خارجی انتقادات زیادی از نحوه خدمات‌دهی در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو دارند.
در یک نظرسنجی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مشتریان خودرو هفت شاخص را به عنوان انتظارات و نیازهای خود از فرایند خدمات پس از فروش عرضه‌کنندگان خودرو مطرح کرده‌اند.
در این زمینه مصرف‌کنندگان خودرو خواستار راحتی در فرایند اخذ پذیرش از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و به‌ویژه رفتار مودبانه و برخورد مناسب پرسنل تعمیرگاه‌ها با مراجعه‌کنندگان شده‌اند.
ثبت و رسیدگی به تمام ایرادات خودرو در تعمیرگاه‌ها، برطرف کردن تمام عیوب خودرو و در نظر گرفتن زمان تعمیرات نیز از دیگر مطالبات مصرف‌کنندگان خودرو در این حوزه بوده است.
همچنین مصرف‌کنندگان دو شاخص کیفیت قطعات یدکی و استفاده از قطعات مناسب و ارائه صورت‌حساب تعمیراتی از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش را از دیگر مطالبات خود در این زمینه عنوان کرده‌اند.
در این نظرسنجی مالکان خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان، بین 50 تا 100 میلیون تومان و مالکان خودروهای با سطح قیمتی بیش از 100 میلیون تومان مورد پرسش قرار گرفته‌اند.
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , برخورد , تعمیرگاه , مصرف کنندگان , خدمات






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

کاربر: silvershadow
1

خداییش نگا به دسته بندیشون بکن. این دسته بندی به درد زمانی میخورد که ماشینای وارداتی بیشترشون بین 50 تا 100 بودن و بنز و ب ام و رو با 100 تا 300 میلیون میشد خرید. همین کارا رو میکنن آدم ب عقلشون شک میکنه. اون از ملاک قرار دادن 2500 سی سی برای واردات و اینم از دسته بندی و نظر سنجیشون.
19:48  1394/04/06
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 35 نظر
X33 Cross cvt 28 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سیاوش : ببخشید ۱۹۰۰تا۲۰۰ هزار
سیاوش : خبر از طرف مدیر ارتباطات سایپا رضا حسینی درچندین سایت منتشر شده درگوگل سرچ کن تسنیم و...بامزمون خبر شگفت انگیز ویا خبرتازه وجذاب برای مشتریان سایپا لطف کن سرچ کن و کامنت بزار
شاهین : آبان ماه نوبت دوم واریزیتون هست که براتون اس ام اس میاد
شاهین : مبارک باشه...الهی که به شادی سوارش بشین
شاهین گی : میگن ۱۱ آذر امروز فاکتور شده ،درسته؟؟
مالک : یکم اسفند همون روز اول تکمیل وجه و سخا هم یکم
ایمر x5 : کرمان موتور دزد و ساسان فیروزی کلاهبردار سود تاخیر نمیده حتی با شکایتم یه سال طول میکشه تا سود تاخیر بده دادگاه مفتح طرف اینا هست چون برای اونا ثبت نام سازمانی میکنه تحویل فوری تا رسانه ای نشه مثل مدیران خودرو و ۴ردا موتور این پول نمیدن امسالم با قطعی برق و کمبود قطعه تحویل ها بالای ۴ماه تاخیر دارن یکیش خود من
شاهین جی : سلام خوش خبرباشید مبارکه الاهی شکر بلاخره تلسم شکست من هم فروش فوری پذیرش ۲۸ آذر هستم هنور فاکتور نشده انشالله زودتر فاکترشیم
متخصص : سلام آبان مرحله دوم تازه واریز میکنید دیگه ماشین چقدر تاخیر بخوره خدا میدونه
مالک : یکم اسفندم هم تکمیل وجه و سخا باهم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تبریزی : تازه نفس ی دلت خوشه
مریم : کم کمش 5ماه سایپا
سعید : با قیمتهای شما خوب بازار آزاد میگرفتم دیگه
رانا پلاس : سلام رانا پلاس کسی اطلاع داره کی شروع به فاکتور میکنن
اا : سلام مدل قدیم 315 دمای آب اکثر مواقع رو 90 وسط هست طبیعیه
مژگان : سلام ماشین های ساینا با چقدر تاخیر داده میشه
پری : سلام من پیش فروش 6ماه ام پی پرداخت204تپمان ریختم بهمن. ماه تحویل تیر ماه سود مشارکت میدم بهمون یانه
پرستو : سلام من پیش فروشم تحویل 30تیرماه واریز مرحله دوم کی برام پیام میاد
میلاد : سلام دنا تحویل 30 اسفند ام هنوز فاکتور نشده دنا اتومات اپشنال سفید
محمد 19مهر : چه یک نفر چه صد نفر هرکس به خاطر حق خودش بیاد که اونجا منتظریم