درخواست برای برخورد مودبانه تعمیرگاه‌های خودرو با مردم!

درخواست برای برخورد مودبانه تعمیرگاه‌های خودرو با مردم!در یک نظرسنجی صورت گرفته از خریداران خودرو، پاسخ‌دهنگان خواستار رفتار مودبانه و برخورد مناسب پرسنل نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خریداران خودروهای داخلی و خارجی انتقادات زیادی از نحوه خدمات‌دهی در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو دارند.
در یک نظرسنجی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مشتریان خودرو هفت شاخص را به عنوان انتظارات و نیازهای خود از فرایند خدمات پس از فروش عرضه‌کنندگان خودرو مطرح کرده‌اند.
در این زمینه مصرف‌کنندگان خودرو خواستار راحتی در فرایند اخذ پذیرش از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و به‌ویژه رفتار مودبانه و برخورد مناسب پرسنل تعمیرگاه‌ها با مراجعه‌کنندگان شده‌اند.
ثبت و رسیدگی به تمام ایرادات خودرو در تعمیرگاه‌ها، برطرف کردن تمام عیوب خودرو و در نظر گرفتن زمان تعمیرات نیز از دیگر مطالبات مصرف‌کنندگان خودرو در این حوزه بوده است.
همچنین مصرف‌کنندگان دو شاخص کیفیت قطعات یدکی و استفاده از قطعات مناسب و ارائه صورت‌حساب تعمیراتی از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش را از دیگر مطالبات خود در این زمینه عنوان کرده‌اند.
در این نظرسنجی مالکان خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان، بین 50 تا 100 میلیون تومان و مالکان خودروهای با سطح قیمتی بیش از 100 میلیون تومان مورد پرسش قرار گرفته‌اند.
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , برخورد , تعمیرگاه , مصرف کنندگان , خدمات






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

کاربر: silvershadow
1

خداییش نگا به دسته بندیشون بکن. این دسته بندی به درد زمانی میخورد که ماشینای وارداتی بیشترشون بین 50 تا 100 بودن و بنز و ب ام و رو با 100 تا 300 میلیون میشد خرید. همین کارا رو میکنن آدم ب عقلشون شک میکنه. اون از ملاک قرار دادن 2500 سی سی برای واردات و اینم از دسته بندی و نظر سنجیشون.
19:48  1394/04/06
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
So 4 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
x5 سفید : اخه ما تهران نیستیم که بیایم جلوب وزارت صمت
پناهی : با سلام من واریز اولیه ام 17 آذر بود و تکمیل وجه 6 اردیبهشت شاهین جی امروز رفتم شرکت سایپا بعد کلی حرف زدن گفتن که اینور سال شاهین جی به هیچکس نمیدیم نداریم و مجبور شدم تبدیل بزنم به جی ال تو سیستم هم زد گفت 3000 نفر جلوتر از شمان برا جی دیگه تبدیل زدم خدا کنه زود بدن
شاهین پلاس۱ : امروز کسی فاکتور نشده
Samirax5 : کارزار فکر نکنم دیگه جواب باشه واقعا باید یه روز قرار بزاریم بریم حضوری جلوی وزارت صنعت و معدن شاید صدامون جایی برسه
C5 : فیدلیتی موتور و گیربکس ضعیف هست مخصوصا تو سربالایی که میگن گیربکس خیلی روش فشار هستش
J7 تحویل آذر : کلا چقدر واریز کردین، لطفاً مراحل واریز بفرمایید
X5 سفید بهمن : ساده هستید شاسی هم بشی ۳ ماه بعد بهت میدم من الان ۱۳ شهریور شاسی شدم هنوز ماشین رو بهم ندادن ۲ ماه هست میگن درحال بارگیری هستش
یوسف : من برج ۱۰سال۴۰۳مرحله اول۳۰۰ریختم برج۲ هم ۳۰۰ریختم برای شاهین جی الان۶ماه ازش گذشته هیچ خبری نیست
x5 سفید : تمامی کسایی که اینجا هستیم چه کسایی که تاخییر خوردیم در تحویل ماشین و چه کسایی که هنوز دعوت نامه نیومده باید کارزاری راه بندازم مثل کارزار قبلی واقعااا دیگه خسته شدیم ما الان رفتیم توی 3ماه تاخییر و واقعا ماشینی نگرفتیم هرکی میدونه چطور میشه کازاری راه انداخت اطلاع بده ماهم پیروی کنیم واقعااااا از این همه صبر خسته شدیم دیگه
رها : سلام دوستان معلوم نیست عوامل سایپا جلو جلو خواب زمستونی رفتن یکی نیست بگه آخه قیمتا رو ک گرون کردید باز بهانه چی دارید چرا فاکتور نمیشه. به خدا الن ک ما از تیر ماه تکمیل وجه کردیم چهار ماهه هیچ خبری نیست کاشکی واسه ما هم مثل دوستان دعوتنامه نمیومد حداقل تا الن ماشینمون زیر پامون بود مجبور شدیم واسه تکمیل وجه پرایدمون و طلا هام بفروشم اون موقع اماشین و طلا ارزون فروختم اما الن اگر گرانی هم شامل ما میشد کمتر ضرر میکردم ...به خدا این همه پول کرایه و اسنپ و الافی بدون وسیله امونمون بریده ... دوستان تو رو خدا هر کجا میدونید رسانه ای میشه و پیام خونده میشه پیام بفرستید از برنامه های تلوطیون زنده صبحگاهی گرفته تا اخبار و .... شاید یک دلسوز صدای ما رو بشنوه و کاری کنه .....
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهلا : سلام دوستان چندروز بعداز فاکتورپلاک میشیم
محسن : کاغذ بازیها و پلاک کردن از تولید خود نیسان نباید بیشتر زمان ببره دادگاهی که رای داده من میگم بنظر دنبال ناراضی کردن مردم و مشتری هستند یک نیروی اطلاعات بره ته و توی اینا در مییاد
دلشکسته از ایرانخودرو : پانا فول کد 60410 تحویل 30 اذر 1 مرداد واریزی اول 12 مهر دریافت دعوتنامه 14 مهر پرداخت نهایی 20 مهر تایید مدارک توسط ایرانخودرو و تا الان هنوز نوشته آماده برای صدور فاکتور نمیدونم کی قراره فاکتور بشم
پیش فروش : کسی شماره کاشان و داره بزاره؟
کوییک : ناراحت نباش هم جوابشو دادم هم فعلا همشو حذف کردم
حمیدرضا : شورای حل اختلاف ولی حرفت به جایی نمیرسه نهایتش میگن بیا پولتو بگیر که اونم بعد از 3 ماه میدن
کوییک : فعلا برو دو روز یورتمه برو تا بعد
سجاد : با سلام اخرین موعد تحویل زده کلاس خودرو فاقد صف فاکتور میباشد معنیش چیه ینی چی؟؟
ایوب تحویل مهر : سلام. من 2روز قبل فاکتور شدم امروز ظهر پلاک شد. دنا رینگ الومینیوم رنگ خاکستری متالیک تحویلی 30مهر. پرداخت دوم 5/5
hossein : ,سلام چطور میشه شکایت کرد؟؟