کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در ایران

کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در ایران

ارزیابی‌های صورت گرفته بیانگر نارضایتی مشتریان ایرانی از عملکرد نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در کشور به‌ویژه به دلیل "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" است.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا، یکی از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خودروسازان و واردکنندگان خودرو، مربوط به کیفیت خدمات ارائه شده از سوی آنها در حوزه خدمات پس از فروش است.
 
در این زمینه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از مراجعان به شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو در طول سال 1393، نظرسنجی کرده که براساس نتایج آن مشتریان از خدمات اصلی ارائه شده از سوی این شرکتها ناراضی هستند.
 
طبق این نظرسنجی، "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" و "دریافت هزینه بالا برای خدمات و قطعات" از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خدمات شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.
 
کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در کشور در حالی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز چندین بار از کیفیت خودروهای داخلی انتقاد کرده و خواستار اقدام خودروسازان برای ارتقای کیفیت محصولاتشان شده است.
 
در این زمینه محمدرضا نعمت‌زاده در یکی از جلسات شورای سیاست‌گذاری خودرو، خاطرنشان کرده است:" چرا خودروهای تولیدی در کشور باید قبل از 10 هزار کیلومتر پیمایش، به تعمیرگاه‌ها مراجعه کنند!".
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : کیفیت , خدمات , ایران , خودروسازان , استاندارد






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

کاربر: ژاوی هرناندز
0

مگه داریم.............
23:51  1394/05/16
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین : اصلاشاهینG1404توبازموجودهس؟
X5بهمن : سلام .عزیز جان ثبت نام چه ماهی و چه رنگی هست ؟
سیا X5 مشکی بهمن ۴۰۳ اقساط : آقا حمید به سلامتی و دل خوش ممنون از اطلاع رسانی تون ثبت نام چه ماهی بودین؟
X5 حمید : مشتری محترم شماره :20245666، شاسی خودروی شما تخصیص داده شد، جهت تحویل خودرو متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. شرکت کرمان موتور
ری رااسفند : فعلا که خبری نیست
شاهین پلاس : ماشینی ک تحویلش اسفند ۱۴۰۳ بوده دعوت نامه تکمیل وجهش تازه سال ۱۴۰۴ میاد که هیچ بعد تکمیل وجهم باز ۴ ماه گذشته خبری از فاکتور شدن نیست واقعا خیلی شاهکارین افرین به شما سرتونو بالاتر بگیرین
شاهین پلاس : با این همه تاخیر ادعای جریمه دیرکرد هم دارند این همه مدت ک پیاده موندم اسنپ گرفتم هزینه ای اسنپم ده برابر جریمه دیر کرد شمات خیر ندیده ها
شاهین پلاس : ماشین تحویل اسفند۱۴۰۳ که ۴ ماهه تکمیل وجه شده هنوز اماده تخصیص و هیچ خبری از فاکتور شدن نیست خواهش میکنم از بقیه اشتباهی که ما کردیمو نکنید با ۸۰۰ میلیون پول اشغالم خریده بودیم سودش خیلی بیشتر از این بود از سایپا ماشین بخریم
ستار : سلام دوستان خبر جدیدی نشده کسی فاکتور نشد ماشینش؟
شاهین اتومات : سلام از دوستان 13 اسفندی فاکتور شده هست؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس آذر علی : خدا لعنتشون کنه دو بار مارفتیم تبدیل زدیم به جی ال خودشون گفتن بعد چند روز دوباره زنگ زدن گفتن نداریم به خدا نمیدونیم چیکار کنیم حرف خودشونم نمیتونن عمل کنن لعنت بهشون😡
دنا 6دنده31مرداد پیش فروش : برنامه شون همینه پول مفت از ملت بگیرن .رینگ تو بازار مگه چنده اینا اینقدر میگیرن بخاطر همین فاکتور نمیکنن فولادی رو .
دنا 6دنده 31تیر : خدا کنه برای ما هم تبدیل رینگ زود بیاد
دنا 6دنده31مرداد پیش فروش : بنظرم دروغ بود 🥴🥴
... : کدوم شهری داداش؟!
اس : 3 خرداد
تبدیلی 207 موعد 6 تیر : سلام پنجشنبه 9 فاکتور شدم شنبه پلاک صادر شد امروز هم بدون اینکه اسناد صادر بشه خودرو تحویل حمل و نقل شد انشاالله فردا هم میرسه
تحویل 6 تیر، 207 سقف فلز : سلام دوستان از موقع تخصیص پلاک تا صدور اسناد چقدر طول میکشه؟ اگه بخوام تحویل حضوری باشم کسی شرایطش رو میدونه؟
حمودی اهواز 6 تیر : سلام دوستان از موقع تخصیص پلاک تا صدور اسناد چقدر طول میکشه؟ اگه بخوام تحویل حضوری باشم کسی شرایطش رو میدونه؟
کوییگ آر اس : دو ماه هم نمیرسه دستت من الان امروز شد دو ماه خبری نیس