کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در ایران

کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در ایران

ارزیابی‌های صورت گرفته بیانگر نارضایتی مشتریان ایرانی از عملکرد نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در کشور به‌ویژه به دلیل "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" است.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا، یکی از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خودروسازان و واردکنندگان خودرو، مربوط به کیفیت خدمات ارائه شده از سوی آنها در حوزه خدمات پس از فروش است.
 
در این زمینه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از مراجعان به شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو در طول سال 1393، نظرسنجی کرده که براساس نتایج آن مشتریان از خدمات اصلی ارائه شده از سوی این شرکتها ناراضی هستند.
 
طبق این نظرسنجی، "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" و "دریافت هزینه بالا برای خدمات و قطعات" از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خدمات شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.
 
کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در کشور در حالی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز چندین بار از کیفیت خودروهای داخلی انتقاد کرده و خواستار اقدام خودروسازان برای ارتقای کیفیت محصولاتشان شده است.
 
در این زمینه محمدرضا نعمت‌زاده در یکی از جلسات شورای سیاست‌گذاری خودرو، خاطرنشان کرده است:" چرا خودروهای تولیدی در کشور باید قبل از 10 هزار کیلومتر پیمایش، به تعمیرگاه‌ها مراجعه کنند!".
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : کیفیت , خدمات , ایران , خودروسازان , استاندارد






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

کاربر: ژاوی هرناندز
0

مگه داریم.............
23:51  1394/05/16
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : کلا 300امسال فاکتور کردن پارسال هم 300 این چیزی که دیروز به ما گفتن .البته امارشون باهم نمی‌خوند.اول گفتن شاهین جی روزی دوتا فاکتور میشه .بعد رییس بازاریابی .گفت روزی 13شاهین پلاس 40شاهین جی اتومات 30 .
حسن شاهبازی : با سلام آیا کسی از دوستان پیرو فراخوان هفته گذشته برای تجمع جلوی مدیریت فروش سایپا در روزشنبه 11 مرداد حضور یافت؟
شاهین اتومات cvt اسفند : مدت زمان فاکتورهای cvt داره بیشتر از 5 ماه میشه. 5 ماه رو رد کرد🤦‍♂️بزرگترین اشتباه ثبت نام در سایپا بود
بیژن : تحویل سیستمی چه روزی بود ؟
شاهینg : کل فروش فوق العاده ۳هزار تا معوقه هست با شماره پذیرش که نیست داداش
X5 : دیروز ۴۰درصد کارکنانش اخراج کرد جلسه گذاشتن مثل ایران خودرو گفتن قیمت دستوری قبول نداریم اینا کلابردارن همصون
داریوش : اصلا طرفدار نداره چاره ای نداریم از قدیم گفتن کشک خاله مونه بخوریم هم پامونه نخوریم هم پامونه شما اگه جایی سراغ داری بگو ما هم بریم یه دونه بگیریم سوار بشیم
علی واریزی 26اسفند : خدا ازتون نگذره خدا لعنتتون کنه،روزی صد بار چک میکنم تحویل سی روزه اینطوری؟؟الان 5ماه داره میگذره امروز زنگ زدم میگه اخرین فاکتور برای 25اسفند چند ماه دیگه باید منتظر باشیم تا 26اسفند ها هم فاکتور بشن خدا لعنت کنه تمام مدیران سایپا که انقدر مردم سرکار میزارن همه مون گرفتاریم
محمد : باسلام اون بنده خدایی که شماره پذیرش 12059390تقریبا 2400نفر جلوتر از شما هستن باید اونا فاکتور بشه تا نوبت شما بشه
شاهین‌خرداد : سلام‌شاهین‌gخرداد‌ واسه‌کسی‌دعوتنامه‌امده‌ ؟؟؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سمند سورن : والا ما خرداد هنوز فاکتور نشده
دنا 6 دنده فولادی خرداد : تبدیل امده برامون کلاس 4 ...تا خواستم تبدیل بزنم نوشته تکمیل شده .در تمامی رنگ ها کلاس 4 تکمیل شده .زنده باد ایرانخودرو....مسخره در مسخره
س : سوم تیر
رستا 31 خرداد رینگ فولادی سفید : نه من فاکتور نشدم 31 خرداد موعدم بوده که هنوز خبری نست
151 : سلام،یعنی بسلامتی آماده فاکتور و تخصیص پلاک
احمد آریان : دوستان ساینا جی ایکس صفر متوجه شدم تقریبا نیم لیتر روغن کم داره؟ یعنی شرکت کم ریختن یا نشتی داشته؟ سر ریز کنم روش یا ببرم بگم کلا عوضش کنن؟
سورن پلاس : سلام داخل اخرین تحویلی دهه چندم زده ؟
دنا آپشنال : سلام دوست عزیز لطفااول شماره قرارداد بنویس
دنا 6دنده 31تیر : اونجوری که نوشته بودن بلا فاصله فاکتکر شده .شما اون روز گفتین فاکتور شدم
ار اس سفیدمشکی : من واریز 27اردیبهشت تحویل سی روزه هنوز فاکتور نشدم تو چطور 29 اردیبهشت فاکتور شدی 12274730