کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در ایران

کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در ایران

ارزیابی‌های صورت گرفته بیانگر نارضایتی مشتریان ایرانی از عملکرد نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در کشور به‌ویژه به دلیل "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" است.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا، یکی از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خودروسازان و واردکنندگان خودرو، مربوط به کیفیت خدمات ارائه شده از سوی آنها در حوزه خدمات پس از فروش است.
 
در این زمینه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از مراجعان به شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو در طول سال 1393، نظرسنجی کرده که براساس نتایج آن مشتریان از خدمات اصلی ارائه شده از سوی این شرکتها ناراضی هستند.
 
طبق این نظرسنجی، "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" و "دریافت هزینه بالا برای خدمات و قطعات" از مهمترین دلایل نارضایتی مصرف‌کنندگان ایرانی از خدمات شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.
 
کیفیت پایین خدمات پس از فروش خودرو در کشور در حالی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز چندین بار از کیفیت خودروهای داخلی انتقاد کرده و خواستار اقدام خودروسازان برای ارتقای کیفیت محصولاتشان شده است.
 
در این زمینه محمدرضا نعمت‌زاده در یکی از جلسات شورای سیاست‌گذاری خودرو، خاطرنشان کرده است:" چرا خودروهای تولیدی در کشور باید قبل از 10 هزار کیلومتر پیمایش، به تعمیرگاه‌ها مراجعه کنند!".
 
 

منبع

ایسنا

برچسب : کیفیت , خدمات , ایران , خودروسازان , استاندارد






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

کاربر: ژاوی هرناندز
0

مگه داریم.............
23:51  1394/05/16
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
اطلاعات خودرو
اهواز 53 نظر
Fx *Khani 14 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
امیران : سلام امروز ۵۰ روز از تکمیل وجه میگذره هنوز خبری از ساینا نیست سایپا واقعا خجالت اوره مردم دیونه شدن از دست سایپا
ناشناس : اتومات بود یا دنده ای
J4 بهمن : بهمن ثبت نام بودم ۱۶ خرداد شاسی خورده و بیمه فعلا همینه
شاهین G : سلام دوستان ثبت نام سامانه یکپارچه تحویل بهار ۱۴۰۳ برج ۵ پارسال ۲۱۲ واریز کردم خرداد امسال هم باقی مبلغو خواستم ببینم کسی با این شرایط اینجا هست
امير : سلام اقا منم ثبت نام بهمن هستم گفتن ٢٢ تير موعد سر رسيد هستش ولى اصلاً خبرى نيست واقعاً حالا اصلاً تحويل ميدن؟
Karimi : ما تیر ماهیا کی فاکتور میشیم ؟خسته شدیم از بی ماشینی
اس تری : این همه پیام اس تری ها که هفت ماه تاخیر خورده نمیبنی بعد سر وقت میخوای تحویل بگیری برج ۷ انشالله بهت میدنش
تارا ۷۴ : سلام مبارکتون باشه پس الکی بهتون گفتن تیرماه فاکتور میشین؟
ناشناس* : همچنین در راستای قرارداد همکاری با شرکت سایپا تولید گیربکس خودرو شاهین اتومات سایپا نیز به شرکت قوای محرکه کرمان سپرده شده است. این گزارش می افزاید: خط تولید گیربکس اتوماتیک CVT قرار است بستری برای تولید گیربکس خودروهای جک J4 ، جک S3 و شاهین سایپا باشد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مظاهر : سلام من 21ام فاکتور شدم 27ام پلاک شدم الان رو صدور اسناد می‌چرخه
علی : سلام من تحویلی دیماه ام واریز اولیه مرداد1402تکمیل وجه 29اذر 1402 خبری نیست
ایمان : ماشین از نظر صدا موتور خوبه شتابگیری هم اولش اگر میزنه بعدش خوب می‌ره من واقعا باورم نمیشد ماشین اینقدر نرم و بیصدا باشه موفق باشید
پیام : قیمت تعییر نداره مگر اینکه آپشن اضافه کنن
اسفندی منتظر : جان‌ت بشم معلم دیگه ناراحتیم املا غلط مینویسیم شما به بزرگواریت ببخش😁😀
تیگو 7 : دوستان من فکر میکنم دارن قرارداد های قیمت قطعی سال گذشته رو تحویل میدن بعد افزایش قیمت بدن
وحید : سلام دوستان کسی هست که از تحویل سورن پلاس دوگانه سوز تحویل بهار 1403خبر داشته باشه
علی : سلام اره من پاییز سورن تبدیل به پارس زدم بعد 38روز 42تومن بهم دادن
رضا کارگر ایران خودرو واقعی : دروغ هست نمیسوز اینها آدمهای از خود راضی هستند که فقط خودشان را می‌بینند
حسن : دیگه زدیم به کوه وبیابان ازدست اینها دیرشده ببخشید