پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو

 

پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو

 
شرکت پرشیا خودرو در ارزیابی جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق به کسب رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان در میان تمامی شرکت های واردکننده خودرو شد.
 
بر اساس ارزیابی های سالانه که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI انجام می شود، در سال ۹۸  شرکت پرشیا خودرو موفق به کسب رضایتمندی صددرصدی مشتریان در فرآیند رسیدگی به شکایات وارده در کوتاه ترین زمان و همچنین کسب رتبه نخست در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شده است. لازم به ذکر است این ارزیابی ها به صورت دوره‌های 6 ماهه و در میان تمام شرکت های واردکننده رسمی خودرو در کشور توسط ISQI انجام می شود.
 
علیرضا محبوبی رئیس رسیدگی به شکایات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در نشستی با حضور مدیر عامل و مدیر امور مشتریان شرکت پرشیا خودرو، ضمن تمجید و تشکر از حسن همکاری پرسنل شرکت پرشیا خودرو ، بویژه پرسنل "واحد مدیریت ارتباط با مشتریان” برای همکاری و ارتباط سازنده با این سازمان گفت:  " این گزارش از سالیان گذشته ارائه می شد اما در سه یا چهار سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و چارچوب جدیدی پیدا کرده است.
 
 این گزارش در ابتدا به صورت تجمیعی و در میان تمام شرکت های فعال در صنعت خودرو اعم از تولید کننده، واردکننده، خودروهای سنگین وسبک ارائه می شد. اما در چند سال اخیر این گزارش با دقت و دسته بندی های بیشتری تهیه و تدوین شده است.
 
وی افزود: نتایج در حوزه شرکت های وارد کننده خودرو در 3 بخش بررسی می شود. در قسمت اول تعداد پرونده های مختومه شده ، قسمت دوم درصد رضایتمندی و قسمت سوم زمان رسیدگی و به نتیجه رسیدن شکایات مورد بررسی قرار می گیرد. در دوره های اول این رتبه بندی، در ابتدای امر بر اساس درصد رضایتمندی مشتریان شاکی و در مقام دوم تعداد مختومه شدن پرونده های شکایت انجام می پذیرفت، اما امسال بعد از بررسی های بیشتر این معیارها دستخوش تغییر شدند. در ارزیابی جدید در ابتدا درصد رضایتمندی مشتریان شاکی به عنوان معیار اول و مدت زمان رسیدگی پرونده ها به عنوان معیار دوم  و در نهایت و معیار سوم تعداد پرونده های مختومه ملاک رتبه بندی قرار دارد.
 
وی در مورد عملکرد پرشیا خودرو در این ارزیابی نیز گفت: در این دوره شرکت پرشیا خودرو از نظر رسیدگی به شکایات، موفق به کسب رضایتمندی 100 درصدی در کمترین زمان ممکن شده است و این جای تقدیر و تشکر دارد. عملکرد شرکت پرشیا خودرو در کسب رضایتمندی شکایات مشتریان کاملا مطابق با قانون حمایت از مصرف کنندگان و همینطور معیار ها و موازین وضع شده در آیین نامه های اجرائی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)  است.
 
محبوبی تصریح کرد : این گزارش به صورت 6 ماهه به تمام مراجع قانونی اعم از سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ها ، وزارت صمت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و تمام حوزه های دخیل در صنعت خودرو ارائه گردیده و در نهایت گزارشات و برنامه ها خدمت وزیر صمت ارائه می شود. در بحث زمان رسیدگی به شکایات، عوامل مختلفی دخیل هستند اعم از همراهی و همکاری مشتریان محترم، روند کاری در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد تا زمان ارائه نامه به شرکت ها و سازمان های مربوطه. زمان حقیقی رسیدگی به شکایات در پرشیا خودرو از زمان ابلاغیه ISQI به آن شرکت محترم محاسبه می گردد و کمتر بودن این زمان منجر به نتایج بهتر و رضایتمندی بالاتر مشتری می گردد و شرکت پرشیا خودرو در این امر موفق بوده است.
 
وی اظهار کرد: سرعت و عملکرد شرکت پرشیا خودرو در میان تمامی شرکت های واردکننده خودرو شایان توجه بوده و بر همین اساس و با معیارهای ذکر شده در گزارش جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) این شرکت موفق به کسب رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان در 6 ماهه دوم سال98 شده است.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پرشیا خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 36 نظر
X33 Cross cvt 29 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مجتبی ایگل : سلام دوست عزیز فعلا که کسی تحویل نگرفته ایگل من مهر 403ثبت نام کردم تحویل سیستمی بهمن اولش ولی متاسفانه الان چند روزه تازه پلاک شده تو تحویل مدارک مونده تغییریم نمیکنه کرمان موتور وقتی ثبت نام میکنی باید حوصلت زیاد باشه صبور باشی حداقل تا بیاد ماشینت چهار ماه از زمان تحویل سیستمی دیرتر میاد
Nazi : لطفا هر کی فاکتور شد بگه شماره درخواستشم بگه ب خدا ما خوشحال میشیم یه روزی نوبت ما هم میشه
رز زرد : سلام عزیزان...محض رضای خدا هر چی واقعیته بیان کنید،شایعه الکی درست نکنید واقعا سر در گم هستیم،نمیدونیم چکار کنیم،اینجا ۱۴ آذر میگه فاکتور شدم در حالیکه ۱۱ آذر هنوز فاکتور نشده...هرچی سرمون بیاد انگار حقمونه...هم نوعان به هم رحم نمی کنیم...اینجا یه سری بقیه رو گمراه کردن امتیازشون سوخت...به امید اینکه فروش فوری بیاد... کاش هرچی رو که واسه خودمون میخوایم برای دیگران هم میخواستیم خوب همونه که خدا قسمت کنه
۱۱ اذر : دوستان فقط یه راه وجود داره اونم تجمع جلوی این شرکت بی در و پیکر
۱۱ اذر : راهکار معلومه فقط تجمع درب این شرکت بی در و پیکر
X3sefid : تاریخ ثبت نامت کِی بوده؟
تارا دستی : حامد جان، تیتان، انشاالله برای شما و بقیه زودتر انجام بشه. پیگیر باشید نترسید، زنگ بزنید ایران خودرو ثبت شکایت کنید تا گیر و گورش برطرف شه بیوفته رو غلطک.
سهند : بله دی اومده تا ۷اردیبهشت هم فرصت واریزبوده
قلی نیا : مبارکتون باشه ، چطور ممکنه منی که ۱۱ اذر هستم فاکتور نشده هنوز
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی : ببر
میوه نارس : امروز شاهد حضور میلیونی مال باختگان مدیران خودرو خواهیم بود
توحید ارومیه : اوایل خرداد به بعد
زید علی اکرامی : هار هار هار هار خندیدم
محمد جواد وفائی رستمی : از هوش مصنوعی پرسیدم مدیران کی خودروهاشو تحویل میده جواب داد اطلاعی ندارم
رضا پیرمند : نه بابا!!!! جان من !!!! راست میگی!!!!وزغ
حسین ملکی : دوستان پراید وانت قیمت کارخانه شده 409میلیون و پراید وانت کفی دار414میلیون قیمت جدید کارخانه یاخدا
کامران : سلام وقت بخیر نقدی در یک مرحله پرداخت کردم
امیر : داداش امروز واست دعوتنامه اومده؟
رضا1260 : سلام من فروش فوری بودم ساینا و تکمیل وجه من 10 بهمن بود ولی هنوز خبری از فاکتور نیست، کسی اطلاع داره چه زمانی فاکتور میشه