پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو

 

پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو

 
شرکت پرشیا خودرو در ارزیابی جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق به کسب رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان در میان تمامی شرکت های واردکننده خودرو شد.
 
بر اساس ارزیابی های سالانه که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI انجام می شود، در سال ۹۸  شرکت پرشیا خودرو موفق به کسب رضایتمندی صددرصدی مشتریان در فرآیند رسیدگی به شکایات وارده در کوتاه ترین زمان و همچنین کسب رتبه نخست در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شده است. لازم به ذکر است این ارزیابی ها به صورت دوره‌های 6 ماهه و در میان تمام شرکت های واردکننده رسمی خودرو در کشور توسط ISQI انجام می شود.
 
علیرضا محبوبی رئیس رسیدگی به شکایات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در نشستی با حضور مدیر عامل و مدیر امور مشتریان شرکت پرشیا خودرو، ضمن تمجید و تشکر از حسن همکاری پرسنل شرکت پرشیا خودرو ، بویژه پرسنل "واحد مدیریت ارتباط با مشتریان” برای همکاری و ارتباط سازنده با این سازمان گفت:  " این گزارش از سالیان گذشته ارائه می شد اما در سه یا چهار سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و چارچوب جدیدی پیدا کرده است.
 
 این گزارش در ابتدا به صورت تجمیعی و در میان تمام شرکت های فعال در صنعت خودرو اعم از تولید کننده، واردکننده، خودروهای سنگین وسبک ارائه می شد. اما در چند سال اخیر این گزارش با دقت و دسته بندی های بیشتری تهیه و تدوین شده است.
 
وی افزود: نتایج در حوزه شرکت های وارد کننده خودرو در 3 بخش بررسی می شود. در قسمت اول تعداد پرونده های مختومه شده ، قسمت دوم درصد رضایتمندی و قسمت سوم زمان رسیدگی و به نتیجه رسیدن شکایات مورد بررسی قرار می گیرد. در دوره های اول این رتبه بندی، در ابتدای امر بر اساس درصد رضایتمندی مشتریان شاکی و در مقام دوم تعداد مختومه شدن پرونده های شکایت انجام می پذیرفت، اما امسال بعد از بررسی های بیشتر این معیارها دستخوش تغییر شدند. در ارزیابی جدید در ابتدا درصد رضایتمندی مشتریان شاکی به عنوان معیار اول و مدت زمان رسیدگی پرونده ها به عنوان معیار دوم  و در نهایت و معیار سوم تعداد پرونده های مختومه ملاک رتبه بندی قرار دارد.
 
وی در مورد عملکرد پرشیا خودرو در این ارزیابی نیز گفت: در این دوره شرکت پرشیا خودرو از نظر رسیدگی به شکایات، موفق به کسب رضایتمندی 100 درصدی در کمترین زمان ممکن شده است و این جای تقدیر و تشکر دارد. عملکرد شرکت پرشیا خودرو در کسب رضایتمندی شکایات مشتریان کاملا مطابق با قانون حمایت از مصرف کنندگان و همینطور معیار ها و موازین وضع شده در آیین نامه های اجرائی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)  است.
 
محبوبی تصریح کرد : این گزارش به صورت 6 ماهه به تمام مراجع قانونی اعم از سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ها ، وزارت صمت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و تمام حوزه های دخیل در صنعت خودرو ارائه گردیده و در نهایت گزارشات و برنامه ها خدمت وزیر صمت ارائه می شود. در بحث زمان رسیدگی به شکایات، عوامل مختلفی دخیل هستند اعم از همراهی و همکاری مشتریان محترم، روند کاری در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد تا زمان ارائه نامه به شرکت ها و سازمان های مربوطه. زمان حقیقی رسیدگی به شکایات در پرشیا خودرو از زمان ابلاغیه ISQI به آن شرکت محترم محاسبه می گردد و کمتر بودن این زمان منجر به نتایج بهتر و رضایتمندی بالاتر مشتری می گردد و شرکت پرشیا خودرو در این امر موفق بوده است.
 
وی اظهار کرد: سرعت و عملکرد شرکت پرشیا خودرو در میان تمامی شرکت های واردکننده خودرو شایان توجه بوده و بر همین اساس و با معیارهای ذکر شده در گزارش جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) این شرکت موفق به کسب رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان در 6 ماهه دوم سال98 شده است.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پرشیا خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 36 نظر
X33 Cross cvt 29 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین G حواله : سلام دوستان فاکتورها با توجه به شهر و استان چند روزی با هم فرق میکنه .
رز زرد : سلام منم دقیقا شرایط شمارو دارم،دیروز برای دومین بار پیام تبدیل اومده،قبول نمیکنم این چند ماه هم روش...ببینیم آخر اردیبهشت چی میشه
A5 مرداد : ببخشید a5 فراهانی شما ثبت نام چه ماهی بودید؟ چه رنگی؟ من مشکی مرداد بودم هنوز شاسی نشده زنگ میزنم میکه تو همین ماه شاسی میشه اگر مثل همیشه دروغ نگن
مهدی پلاس : درودبرشما آقاسیاوش ممنون ازراهنماییت صبح رفتم هم واریز وجه وسخا رو انجام دادم واریزاولیه 13شهریور واریزدوم 14 اردیبهشت ماه
مشکیj7 ابو محمد : سلام کرمان موتور خیلی بی درو پیکره بی تعهده خیلی اذیت می‌کنه مردم رو اذیت می‌کنه ننگ بر کرمان موتور
محمد : من 5 شهریور و 16 اسفند بودم فردا تحویل میگیرم
حسین : سلام و عرض ادب مبارکه ایشالا. ببخشید شماره قرارداد شما چند بوده؟ منم ثبت نام ۱۸ آذر بودم تحویل اسفند ولی هنوز توی مرحله تکمیل وجه مونده؟؟
مصطفی : اگه سرامیک داری حذف کن
J7 آبان ماه : بله پیامک میاد
امیر اصفهان : واسه ما 4 روز بعد پیامک اداره پست اومد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
15بهمن تکمیل وجه : سلام مهدی یارشما از نمایندگی تحویل گرفتی ماشینو
مریم سورن دوگانه : عزیزان بعد پیام تحویل حضوری خودرو رو کی بارگیری میکنن؟؟؟؟؟ اطلاع بدید ممنون
علی : منم 18 خردادم هنوز خبری نیست
احمد : سلام. به نظرم اگه از تجمع فیلم بگیرید یا اعتراضمونو توی اینستا با مدارکمون نشون بدیم نتیجه بده. چون داییم یه سال پیش ساینا تحویل گرفت ماشین الکی یهو خاموش میشد. هر چی میرفت نمایندگی کسی مشکلشو حل نمیکرد. آخرش رفت براشون داغ کرد وگفت از ماشین که نو هست و این مشکل رو داره فیلم میگیره و میزاره توی اینستا اونا هم ترسیدن وکارشناس از تهران اوردن و ماشینو درست کردن.
عباس : سلام دوستان دنا پلاس دستی 6 دنده رنگ سفید تا موعد تحویل چه ماهی فاکتور شده ؟ من 2 اردیبهشت تکمیل وجه کردم موعد تحویل 31 خرداد هستم هنوز فاکتور نشدم . بنظرتون تا کی طول میکشه ؟
مراد بیگ : سلام چرا دوگانه‌سوز ها جواب نمیدن بینم چه خبره
دنا آپ.تحویل 30اسفند مشکی سرامیک : چهار روز پس از درخواست کتبی لغو سرامیک امروز 14 اردیبهشت فاکتور شد.
مهسا 28بهمن : سلام داداش توحید اینا چرا فاکتورها ی یه روز میزن قبلاً هفت رو تو یه روز می فاکتور میردن
سورن جدید : سلام دوستان تحویل خرداد امروز کسی فاکتور شده؟
احمد : اگه از تجمع فیلم گرفته بشه یا توی اینستا اعتراض کنیم به نظرم جواب بده. چون داییم یه سال پیش یه ساینا تحویل گرفت ماشین الکی یهو خاموش میشد هرچی رفت نمایندگی کارشو درست راه نمینداختن .اخرش رفت سرو صدا کرد وتهدیدشون کرد که ازماشین که نو هست واین مشکل رو داره فیلم میزاره توی اینستا اونا هم ترسیدن وماشینو درست کردن.