تعمیر خودرو از راه دور؛ تکنولوژی جدید مرسدس بنز و مایکروسافت

 

تعمیر خودرو از راه دور؛ تکنولوژی جدید مرسدس بنز و مایکروسافت

 
خودروهای تولیدی توسط خودروسازان مطرح جهان به خاطر بهره‌گیری از انواع سنسورها و سیستم‌های پیچیده، روز به روز در حال پیشرفته‌تر شدن هستند. اگر چه این امر فاکتورهایی چون راحتی استفاده و ایمنی را ارتقا داده، اما تعمیر خودروهای جدید را نیز دشوارتر از قبل کرده است.
 
شرکت مرسدس بنز که همواره به استفاده از فناوری‌های نوین مشهور بوده، می‌خواهد با همکاری مایکروسافت سرویسی را راه‌اندازی کند تا از طریق آن بتوان عیوب محصولات مختلف را راحت‌تر و بهینه‌تر کشف و برطرف کرد.
 
 
 
در این سرویس تکنسین‌های مرسدس بنز در ایالات متحده به عینک‌های هولولنز 2 و نرم‌افزار Dynamics 365 Remote Assist مجهز می‌شوند. این عینک‌ها تکنسین‌های شاغل در 383 نمایندگی مرسدس بنز را قادر می‌سازند با متخصصان هر حوزه ارتباط برقرار ‌کنند تا دیگر لزومی بر مراجعه حضوری آنها که فرایندی زمان‌بر و پرخطر در شرایط کنونی است، وجود نداشته باشد.
 
 
 
به لطف سرویس جدید مرسدس بنز، متخصصان این کمپانی در آلمان یا حتی دیگر کشورها می‌توانند آنچه را که یک تکنسین هزاران کیلومتر دورتر با هولولنز 2 می‌بیند، مشاهده نموده و در صورت نیاز با کشیدن فلش یا خطوطی، توجه تکنسین را به بخشی معین جلب کنند.
 
 
 
در حال حاضر سیستم پشتیبانی مجازی از راه دور (Virtual Remote Support) به مدت دو سال است که در چند نمایندگی مرسدس بنز تست می‌شود و اینک نوبت به نمایندگی‌های آمریکا رسیده تا از آن بهره‌مند شوند.
 
انتظار می‌رود استفاده از سیستم پشتیبانی مجازی از راه دور، باعث افزایش توان عملیاتی بخش خدمات مرسدس بنز و کاهش زمان تعمیر خودروهای معیوب شده و در نهایت بهبود میزان رضایتمندی مشتریان را در پی داشته باشد. علاوه‌بر این، تکنسین‌ها و متخصصان مرسدس بنز هم با فاصله اجتماعی و بدون نیاز به انجام سفرهای بعضا طولانی خواهند توانست وظایف خود را انجام دهند.
 
 
 
آنطور که خودروساز اشتوتگارتی اعلام کرده، هزینه تجهیز هر نمایندگی به سرویس جدید حدود 10 هزار دلار است. این مبلغ کلیه سخت‌افزارهای مورد نیاز، نرم‌افزار و مجوز استفاده چهار ساله را در بر می‌گیرد.
 
 

source

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , تعمیر خودرو از راه دور






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حسام : سلام من امروز تماس گرفتم گفت شاهین G تا ۳۱ فروردین فاکتور شده؟! راست و دروغش رو نمیدونم
شاهین G : سلام دوستان شاهین G تا چه تاریخی فاکتور شده کسی اطلاع داره ؟؟؟
محسن : رفقای تکمیل وجه اسفند،کسی هست هنوز فاکتورنشده باشه؟
علی : دراین چند روزه جنگی کسی خودرو تحویل گرفته
شاهین : کارخونه سایپا رو زدن هیچکسم کارنمیکنه پولامون رفت
X5 : سلام خبری نیست من نقدی ثبت نام کردم ماشین آماده وتمام مدارک آمده تهران تعطیل شده و تنها کار تحویل درب کارخانه
رسول : هیچی . من هفته ی پیش فاکتور شدم ولی هیچ خبری از پلاک شدن و تحویل نیست .
بهارj7 ثبت نام فروردین ماه : سلام دوستان در شرایط وظیفه طرف قرارداد چی هست ؟ایا میشه امیدوار بود یا خیر ؟
علی : از فاکتور نشده های اسفند چه خبر؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس اذر : چرا فاکتور را شروع نمیکنن خدایا
فوق العاده تکمیل وجه 11 بهمن : مزخرف خودتی و کل هیکلت.... سایپا و ایران خودرو هردو رفتن تعطیلات تابستانی....از 29 خرداد تا 6 تیر.....برو کانال های رسمیشون ببینی....
هادی اریزو : مجوزهای امروز 1- X22 Pro MT: 400 2- X33 Cross CVT: 400 3- LX: 400 . Total: 1200 TXL: 400 FX: 400
شاهین : مزخرف نگو
وحید : دو تا دنا 6 دنده ef7p با قالپاق رنگ هر دو مشکی ، پیش فروش طرح مادران تحویل 31 خرداد داشتم هر دو امروز صبح فاکتور شد یکیشون همزمان پلاک هم شد . واریز اول 17 بهمن واریز دوم 20 اردیبهشت تکمیل پرونده 25 اردیبهشت شماره قرارداد دو رقم آخر رو نمینویسم یکیش **152817 دومیش **152698
مصطفی د : کجا اطلاعیه داد ؟؟
اریزو 6 پرو : مال من تحویل 20\2 بود سه روز پیش تحویلم دادن چطور به شما تحویل ندادن
دنا 6 دنده : من رینگ تبدیل کردم رنگ مشکی شما 31 خرداد هستی؟فاکتور نشدی؟
کوییک s : سلام دوستان کوییک اس 30روز از حالت تخصیص به پذیرش شده برگشته کسی اطلاع داره ممنون
پانا مشکی تبدیل رینگ 31 خرداد : پیام اومد؟ برای من هنوز نشده