تعمیر خودرو از راه دور؛ تکنولوژی جدید مرسدس بنز و مایکروسافت

 

تعمیر خودرو از راه دور؛ تکنولوژی جدید مرسدس بنز و مایکروسافت

 
خودروهای تولیدی توسط خودروسازان مطرح جهان به خاطر بهره‌گیری از انواع سنسورها و سیستم‌های پیچیده، روز به روز در حال پیشرفته‌تر شدن هستند. اگر چه این امر فاکتورهایی چون راحتی استفاده و ایمنی را ارتقا داده، اما تعمیر خودروهای جدید را نیز دشوارتر از قبل کرده است.
 
شرکت مرسدس بنز که همواره به استفاده از فناوری‌های نوین مشهور بوده، می‌خواهد با همکاری مایکروسافت سرویسی را راه‌اندازی کند تا از طریق آن بتوان عیوب محصولات مختلف را راحت‌تر و بهینه‌تر کشف و برطرف کرد.
 
 
 
در این سرویس تکنسین‌های مرسدس بنز در ایالات متحده به عینک‌های هولولنز 2 و نرم‌افزار Dynamics 365 Remote Assist مجهز می‌شوند. این عینک‌ها تکنسین‌های شاغل در 383 نمایندگی مرسدس بنز را قادر می‌سازند با متخصصان هر حوزه ارتباط برقرار ‌کنند تا دیگر لزومی بر مراجعه حضوری آنها که فرایندی زمان‌بر و پرخطر در شرایط کنونی است، وجود نداشته باشد.
 
 
 
به لطف سرویس جدید مرسدس بنز، متخصصان این کمپانی در آلمان یا حتی دیگر کشورها می‌توانند آنچه را که یک تکنسین هزاران کیلومتر دورتر با هولولنز 2 می‌بیند، مشاهده نموده و در صورت نیاز با کشیدن فلش یا خطوطی، توجه تکنسین را به بخشی معین جلب کنند.
 
 
 
در حال حاضر سیستم پشتیبانی مجازی از راه دور (Virtual Remote Support) به مدت دو سال است که در چند نمایندگی مرسدس بنز تست می‌شود و اینک نوبت به نمایندگی‌های آمریکا رسیده تا از آن بهره‌مند شوند.
 
انتظار می‌رود استفاده از سیستم پشتیبانی مجازی از راه دور، باعث افزایش توان عملیاتی بخش خدمات مرسدس بنز و کاهش زمان تعمیر خودروهای معیوب شده و در نهایت بهبود میزان رضایتمندی مشتریان را در پی داشته باشد. علاوه‌بر این، تکنسین‌ها و متخصصان مرسدس بنز هم با فاصله اجتماعی و بدون نیاز به انجام سفرهای بعضا طولانی خواهند توانست وظایف خود را انجام دهند.
 
 
 
آنطور که خودروساز اشتوتگارتی اعلام کرده، هزینه تجهیز هر نمایندگی به سرویس جدید حدود 10 هزار دلار است. این مبلغ کلیه سخت‌افزارهای مورد نیاز، نرم‌افزار و مجوز استفاده چهار ساله را در بر می‌گیرد.
 
 

source

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , تعمیر خودرو از راه دور






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد تقی افشاری : سلام آقا سیامک شماتوقراردادتون سودمشارکتتون چقدربوده؟+12درصدسودتاخیرکلا چنددرصدمیشه
سایپا و مسولین دزد : استقلال 7تا از الوصل خورد روزهای روشنی در راه است به امید اینکه سایپا ساینا را تحویل بدهد و دست از جیب من گردن شکسته بردارد،یا الله ای بت بزرگ خودت این افرینندهای فانی را مورد خشم و غصب خودت قرار بده تا دیگر دروغ های گنده نگویند ای الله راضی نیستم که این ها را به سرنوشت استقلال دچار کنی...
مصطفی : سلام دوستان من هفته چهارم شهریور باید پیام بیاد برا تکمیل وجه هنوز پیام نیومده کسی هست هفته چهارم باشه برا تکمیل وجه تو رو خدا جواب بدید ؟
تجمع : دوستان متاسفانه سایپا ورشکست شده😭😭😭😭😭😭
داریوش 2 اردیبهشت : هم ایران خودرو هم سایپا هر دوتاشونم دزدن خودت زیاد خسته نکن داداش گلم دزد دزده فرقی نداره ایران خودرو یا سایپا همین هفته پیش این جریمه بریدن برا ایران خودرو بابت پولی اضافی که از مردم بی گناه گرفته بودن
سهند بهمن : ممنون از عزیزی که 7 اردیبهشت تکمیل وجه کرده و تمام عزیزانی که اطلاع رسانی میکنن و تلاش می‌کنن و پیگیری میکنن دم همتون گرم کاش قدر چنین مردم باصفا رو بدونن یاعلی
تارا دستی تحویل سه ماهه 19 ابان واریز 20 مرداد : بخاطر sbr
علی تاراv1p : راستی ۱۱،۶۰۰ خسارت تاخیرم اومده بود که حالا پیامک اومده ۹،۱۰۰ طلبکاری و نحوه عودت وجه رو بهت اطلاع میدم نمیدونم چرا واقعا ۲،۵۰۰ کم کردن، در حالی که فروش فوری قیمتش قطعی و ثابته!
علی تاراv1p : انتخاب نمايندگي 1404/05/05 پرداخت كل وجه 1404/05/06 دريافت پرونده 1404/06/20 آماده براي صدور فاكتور 1404/06/20 فاكتور شده 1404/06/20 تخصيص پلاک 1404/06/22 آماده جهت تحويل 1404/06/23 صدور اسناد خودرو 1404/06/24 حمل خودرو براي تحويل 1404/06/25 دريافت خودرو توسط نمايندگي تحويل به مشتري 1404/06/26 سلام تارا v1p سفید طرح عادی فروش فوری، موعد تحویل ۴ شهریور قم هستم علت اینکه تحویل به نمایندگی تاریخ نخورده اینه که وقتی تازه ماشینو از تریلی خالی کردن زنگ زدم به نمایندگی و رفتم تحویل گرفتم
علی : سلام عرض کردم اقا من x5دارم سرویس اولیه که گارانتی فعال میکنه باید چند هزار کیلومتر باشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اکبر : بله،درسته
صالح : سیستم کروز هست سواری عالی هست روکش صندلی ها چرم و مخمل هست تودوزی ماشین مخمل هست دکمه مات کننده اینه داره هردو ریموت قفل مرکزی داره فقط صدای فنش بالاس اونم به خاطر قدرت فن هستش
صالح : 14روز داداش
تحویل 31مرداد پیش فروش : محمد رضا شماره قرداد15198944 تکمیل وجه 26/3/1404
محمدرضا تحویل 31 مرداد : سلام دوست عزیز،مبارک باشه،شماره قرارداد و تاریخ تکمیل وجه رو می‌نویسید،ممنون میشم
ساینا اس بهمن : تبدیلی ها حالتان چونه کیف تان کوکه
فوق العاده پذیرش 23 بهمن : مال من امروز پلاک هم شد ، پیامک پیشنهاد تحویل حضوریش هم اومد تو پارکینگ کاشان، پذیرش 23 ام بهمن هم بودم ، یا خودت داری دروغ میگی ، یا کارشناسش تورو گذاشته سرکار
مسعود : این که زنگ زدید گفتن 21 تیر تاریخ فاکتورها نیست تاریخ ارسال دعوتنامه شهریور هست
مسعود : نه آقا همون کوییک اس هم الان بیشتر از 50 روز کاری گذشته و فاکتور نکردن
شهریوری31 : سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید، برای تبدیل اقدام کردم روی سایت می نویسه کلاس خودرو 2. همین 58402 هست؟