بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250

بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250

ژاپنی ها به خوبی می دانند که چطور از بالاترین سطح تکنولوژی و طراحی جذاب در کنار هم موتورسیکلتی بسازند که در خیابان توجه همه را به خود جلب کند.  از رقیبان اصلی این موتورسیکلت می توان به هوندا CBR250R و کاوازاکی نینجا 300 اشاره نمود. سوزوکی GW250 کمی درشت اندام تر از سایر رقبا می باشد که همین امر نیز باعث جذاب تر شدن آن گردیده است.

بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250

شاید در نظر اول، 248 سی سی ضعیف به نظر برسد ولی حقیقت چیز این است که از موتور موازی دوگانه (Parallel-Twin) باید انتظار بیش تری داشت. موتور دوسیلند با دو سوپاپ در هر سیلند و یک میل بادامک در بالا، شما را در این کلاس قطعاً راضی خواهد کرد. کارکرد موتور نرم و بدون لرزش می باشد و این به لطف سیستم سوخت رسانی انژکتوری جدید می باشد. سوزوکی ادعا می کند که این موتور قادر به تولید 24.1 اسب بخار در دور 8,500 می باشد که به میزان 1.9 اسب بخار از هوندا CBR250R کم تر می باشد.

بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250

گشتاور و قدرت مناسب پیشرانه باعث گردیده تا این موتورسیکلت نسبت به کلاس خود عملکرد خوبی داشته باشد و در شتاب گیری، راننده را مایوس نکند. صفحه نشان گرها به روز بوده و تمام اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار وی قرار می دهد. کیلومترشمار دیجیتالی نیز در سمت راست نمایش گر دور موتور، علاوه بر میزان سرعت و بنزین، در نقش کامپیوتر سفری عمل کرده و کاملاً واضح و خوانا است.

بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250

در دور 8000 الی 11000، بهترین بازده را می توان از پیشرانه گرفت ولی در مقایسه با کاوازاکی نینجا حرفی برای گفتن ندارد. در بحث طراحی باید بگوییم که GW با حضور در خیابان ها، توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. بدنه عضلانی و اسپرت، چراغ های راهنمای جلو که در دوطرف ورودی هوای رادیاتور قرار گرفته اند و رینگ های سه پره، همگی چهره آن را خاص تر کرده اند.

بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250

وزن 182 کیلوگرمی آن در هنگام سواری به شما احساس سبکی می دهد که البته باید گفت حدود 22 کیلوگرم از هوندا CBR سنگین تر می باشد. ارتفاع کم  صندلی باعث شده تا سوار و پیاده شدن بسیار راحت صورت بگیرد. ذات این موتورسیکلت خوب است و به لطف سیستم تعلیق نرم و صندلی راحت، موقعیت خوب قرارگیری راکب، نشان گرهای خوانا و ترمزهای قوی، نوید یک سواری لذت بخش و ایمن را به شما می دهند.

بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250

موتورسواران جوان و کم تجربه تر در ابتدای سواری با این موتورسیکلت، احساس راحتی با آن می کنند و این از هنرهای سوزوکی می باشد. سوزوکی GW250 در مقایسه با کاوازاکی نینجا مصرف سوخت و هزینه نگهدای کم تری دارد  ولی در مقابل نینجا دارای قدرت و شتاب بالاتری می باشد. 

بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250

در کل باید بگوییم با توجه به قیمت 3,999 دلاری، این موتورسیکلت شانس زیادی برای موفقیت دارد و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای اقشار کم درآمد و استفاده روزمره می باشد. در پایان از شما دعوت می کنیم جدول زیر را که حاوی تمام ویژگی های این موتورسیکلت می باشد، مورد توجه قرار دهید.

  مشخصات فنی
نوع موتور موازی دوگانه
سیستم سوخت EFI
نوع میل بادامک SOHC - چهار سوپاپ
قدرت موتور 24.1 اسب بخار
حجم موتور 248 سی سی
گیربکس 6 سرعته
تایر جلو 110/80-17
تایر عقب 140/70-17
ترمز عقب / جلو نیسین 240 کالیپر یک پیستون / نیسین 290 کالیپر دو پیستون
ارتفاع صندلی 77 سانتی متر
طول محور 135 سانتی متر
حجم باک 13 لیتر
وزن موتورسیکلت 182 کیلوگرم

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در فید 1Car می توانید مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

بررسی موتورسیکلت  سوزوکی GW250


منبع

Motorcyclistonline

برچسب : موتورسیکلت , سوزوکی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

15 نظر

محمد
1

والا با تمام ضعف هایی که دوستان اشاره کردن وحتما درست هم میفرمایند این موتور نوستالوژی داره یادمه اوایل انقلاب همه جوانان کاردرست محله ۲۵۰ دوزمانه اونموقع که هیولایی بودواسه خودش اونم دواگزوز بود. من به عشق اون ۲۵۰ اینو دوست دارم بگیرم البته واسه خرید کی تی ام هم خداروشکر مشکلی ندارم ولی از نزدیک رخ این موتور فوق العاده خوشگله سیلندرها تخت نیستن عین همون قدیماس سلیقه ایه مهم اینه که تو زندگی عشقی باشی‌ هرکسی باهرچیزی که حال کنه قطعا خوبه. اوقات بکام
04:40  1399/04/20
گزارش
پاسخ دادن
امین
1

مزخرف ترین موتور ۲۵۰ به نظرم همینه
14:24  1396/07/21
گزارش
پاسخ دادن
حمید
4

اقای محمد شما مطمئنی که سوزوکی 250 چینی هستش؟
20:46  1395/06/25
گزارش
پاسخ دادن
حسن
4

درحال حاضر اکثر موتورهای برند حجم پایین تولید چین و هنده.و پر واضحه ک کیفیت و آلیاژ کمپانی مادر رو نداره.قیمتهام ک بزارو برو
21:41  1396/01/04

گزارش
محمد
9

از نزدیک که موتور ظاهر موتور رو بررسی میکردم اصلا زیبایی موتورهای ژاپنی زو نداشت.
همه اجزاش ضمخت به نظر میامد. حتی دیسک ترمزش به نظزم کیفیت در خور توجه رو نداشت. متاسفم که با نام سوزوکی بازی میکنن. اونم با قیمتی حدود 26 میلیون تومان.
اگر با بنلی مقایسه بشه که اونم چینی هست باز بنلی از نزدیک ظاهر قطعاتش معقولانه تر به نظر میرسه. در صورتی که خود بنلی هم خیلی فاصله داره با این چیزی که دارن تو کشور ما با نامش ارائه میدن. کاش موتور های با کیفیت و با قیمت معقولانه تر پاشون رو به خیابونای کشور بزارن.
03:13  1395/04/14
گزارش
پاسخ دادن
حسین
4

با سلام . این موتور در مقایسه با موتور بنللی بنللی 250با این قیمت کاذب و با این مشخصات و ظاهر اصلا نمی ارزه
مقایسه: اولا این هم مثل سایرین مدبای ژاپن هست و تولید چین و بنللی هم مدبای ایتالیا و تولید چین منتها پلت فرم بنللی به هر حال اروپایی و ایتالیاست و یوزوکیآسیا و ژاپن- سوزوکی دیزاین و طراحی نامناسبی نسبت به بنللی داره و دو آگزوز بیرونی چپ و راست در رانندگی شهری قطعا مشکل ساز و باعث ساییدگی به محیط بغل و اطراف خواهد شد- قیمت بنللی 15/5م و قیمت سوزکی 250 24 م- صدای بنللی بسیار حرفه ای و زیبا و سوزوکی متوسط- و از همه مهمتر بنللی 31/5 اسب بخار توان کاغذی و سوزوکی 24/1 توان اسب بخار کاغذی در نتیجه با توجه به دو عامل مهم یعنی قیمت و قدرت متوجه خواهید شد که موتور بنللی 250 جفت سیلندر بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از سوزوکی 250 دبلیو جی میباشد در خصوص خدمات پس از فروش و قطعات هردو تازه وارد میباشند
10:52  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
حسین
1

با سلام . این موتور در مقایسه با موتور بنللی benelli 250با این قیمت کاذب و با این مشخصات و ظاهر اصلا نمی ارزه
مقایسه: اولا این هم مثل سایرین مدبای ژاپن هست و تولید چین و بنللی هم مدبای ایتالیا و تولید چین منتها پلت فرم بنللی به هر حال اروپایی و ایتالیاست و یوزوکیآسیا و ژاپن- سوزوکی دیزاین و طراحی نامناسبی نسبت به بنللی داره و دو آگزوز بیرونی چپ و راست در رانندگی شهری قطعا مشکل ساز و باعث ساییدگی به محیط بغل و اطراف خواهد شد- قیمت بنللی 15/5م و قیمت سوزکی 250 24 م- صدای بنللی بسیار حرفه ای و زیبا و سوزوکی متوسط- و از همه مهمتر بنللی 31/5 اسب بخار توان کاغذی و سوزوکی 24/1 توان اسب بخار کاغذی در نتیجه با توجه به دو عامل مهم یعنی قیمت و قدرت متوجه خواهید شد که موتور بنللی 250 جفت سیلندر بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از سوزوکی 250 wg میباشد در خصوص خدمات پس از فروش و قطعات هردو تازه وارد میباشند
10:50  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
عليرضا
12

قشر کم درآمد؟ اين موتور بيست و هفت ميليون قيمت داره تو ايران، که قشر مرفه اگر به دنبال موتورسيکلت با پلاک ملی باشن فقط ميتونن بخرن
03:40  1395/03/06
گزارش
پاسخ دادن
کامران
9

ایا با خرید کاوازاکی300هایی که به جای250به فروش میروند دراینده دچار مشکل نمیشویم
06:07  1393/04/29
گزارش
پاسخ دادن
حسین
5

آقا کامران من خریدم مشکل نداره فروشش ولی بنلی دو سیلندر خرید فروشش بهتره
23:50  1396/05/21

گزارش
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مصطفی : سلام دوستان من هفته چهارم شهریور باید پیام بیاد برا تکمیل وجه هنوز پیام نیومده کسی هست هفته چهارم باشه برا تکمیل وجه تو رو خدا جواب بدید ؟
تجمع : دوستان متاسفانه سایپا ورشکست شده😭😭😭😭😭😭
داریوش 2 اردیبهشت : هم ایران خودرو هم سایپا هر دوتاشونم دزدن خودت زیاد خسته نکن داداش گلم دزد دزده فرقی نداره ایران خودرو یا سایپا همین هفته پیش این جریمه بریدن برا ایران خودرو بابت پولی اضافی که از مردم بی گناه گرفته بودن
سهند بهمن : ممنون از عزیزی که 7 اردیبهشت تکمیل وجه کرده و تمام عزیزانی که اطلاع رسانی میکنن و تلاش می‌کنن و پیگیری میکنن دم همتون گرم کاش قدر چنین مردم باصفا رو بدونن یاعلی
تارا دستی تحویل سه ماهه 19 ابان واریز 20 مرداد : بخاطر sbr
علی تاراv1p : راستی ۱۱،۶۰۰ خسارت تاخیرم اومده بود که حالا پیامک اومده ۹،۱۰۰ طلبکاری و نحوه عودت وجه رو بهت اطلاع میدم نمیدونم چرا واقعا ۲،۵۰۰ کم کردن، در حالی که فروش فوری قیمتش قطعی و ثابته!
علی تاراv1p : انتخاب نمايندگي 1404/05/05 پرداخت كل وجه 1404/05/06 دريافت پرونده 1404/06/20 آماده براي صدور فاكتور 1404/06/20 فاكتور شده 1404/06/20 تخصيص پلاک 1404/06/22 آماده جهت تحويل 1404/06/23 صدور اسناد خودرو 1404/06/24 حمل خودرو براي تحويل 1404/06/25 دريافت خودرو توسط نمايندگي تحويل به مشتري 1404/06/26 سلام تارا v1p سفید طرح عادی فروش فوری، موعد تحویل ۴ شهریور قم هستم علت اینکه تحویل به نمایندگی تاریخ نخورده اینه که وقتی تازه ماشینو از تریلی خالی کردن زنگ زدم به نمایندگی و رفتم تحویل گرفتم
علی : سلام عرض کردم اقا من x5دارم سرویس اولیه که گارانتی فعال میکنه باید چند هزار کیلومتر باشه
مهدی : اینهمه در انتظار بودیم دیگه ذوقی نمونده که هیچ موندیم بعد تحویل نگهداریم یا نه معلوم نیست چی از آب در بیاد 19اسفند تکمیل وجه در انتظار شاهین سی وی تی دوستانی که تحویل گرفتن آیا ارزش نگه داشتن داره ؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حمید شهریورواریزی 21تیر : رفقای که تحویل گرفتن راضی هستین از نظر رنگ موتوری .جان ما یکی یک توضیح سازنده بده . صدای موتور صداهای اضافی ریموتاش از سواریش ممنون میشیم
... : درسته،حدود 20 م میگیرن،،مگه این موتورا چشونه ک اومدن تغییرش دادن،شده مثل رینگا
حمید شهریورواریزی 21تیر : داداش نگو متوجه نشدم مگه میشه متوجه نباشی از نمایندگی بهت زنگ میزنن اعلام میکنن که دعوتنامه اومده.کاستومر داری بری داخلش تو پیشخوان نوشته شده 2مرتبه پیامک میاد تبدیل رنگ پیامک میاد.حیفه مواظب باش و پیگیر.ولی شده دیگه واسه منقضی ها دوباره پیامک واریز میاد .مشکلی نیست.
اطلس gl : سلام دوستانی که تغییر رنگ دادن لطفا عجله نکنید مثل ما هر روز چک میکردیم حالمون بد بود دقیقا همون حرفی که نمایندگی گفت بعد یه هفته فاکتور وپلاک میشی گفت تا تایید بشه یه هفته طول می کشه
قاسم میلانی : سلام الان کوییک s تا چه تاریخی فاکتور شده زنگ زدم میگن 21 تیر خب من 22 هستم پس چرا انجام نمیشه یعنی اینقدر یک روز فرق می کنه بنظرتون سر کاری نیست؟؟؟؟
وحید ازنا لرستان : سلام علی آقا.. بسلامتی فاکتورشدی؟؟منم امروزظهرتبدیل زدم ولی فاکتور نشد،احتمالش هست فردا فاکتوربشه به نظرت؟؟؟
سجاد بختیاری : سلام چه سودی تحویل میگیره تو هم دلت خوشه ها اینا راحت میزنن زیرش تا بخوای ثابتش کنی عمرت و وقتت رفته
حسن پیش پانا مرداد : بفرما تحویل بگیرید. موتور خودتون رو مفت برداشتن یه موتور مثل همون گذاشتن جاش بیست میلیون دارن اضافه تر میگیرن بری به کی بگی فقط. با بیست میلیون بهترین و اصولی ترین تقویت رو میشد رو این موتور کرد صدتای اینم قدرت و شتاب و گشتاور گرفت. البته اگه گفته دوستمان درست باشه و انقدر بخوان. برا ما که نیومده
پاناقالپاق فرسوده 13مرداد : کلاه گذاشتن سرمون.من پرسیدم میگن ماشین نیست یک ماه صبرکنید
دنا 5دنده تحویل شهریور : از من برعکس کم شده بود