240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی

 

240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی

 

سال قبل بود که شرکت هندی تاتا از فیس‌لیفت هاچبک تیاگو رونمایی کرد. حال با گذشت چند ماه، نوبت به معرفی نسخه NRG از فیس‌لیفت تیاگو رسیده تا حق انتخاب مشتریان تاتا گسترده‌تر از قبل شود. این نسخه در حقیقت مدل کراس بوده و تفاوت‌هایی را با نسخه استاندارد دارد و در دو نسخه دستی و اتوماتیک با قیمتی در حدود ۸ هزار دلار عرضه می‌شود که به معنای رقمی در حدود ۲۴۰ الی ۲۶۰ میلیون تومان برای این خودروهاست.

 
240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

تاتا تیاگو NRG در نمای روبرو از جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر با رنگ مشکی براق و چراغ‌هایی با گرافیک متفاوت برخوردار است. سپر نیز دارای سینی محافظ است که البته نقشی صرفا تزئینی دارد.

240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

در نمای جانبی این نسخه از تیاگو با ارتفاع بیشتر از زمین (۱۸۱ میلیمتر)، محافظ‌های پلاستیکی و رینگ‌های ۱۵ اینچی آلیاژی با رنگ دوگانه از مدل استاندارد قابل شناسایی است. در نمای عقب هم پلاستیک محافظ سپر، NRG را از تیاگوی استاندارد متمایز می‌کند.

 
 
240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

در داخل کابین NRG مشابه تریم پرچمدار هاچبک تیاگو است، ولی تاتا موتورز تصمیم گرفته با روکشی متفاوت و استفاده از المان‌های قرمزرنگ چهره اسپرت‌تری به این بخش ببخشد. تغییر پشت آمپر آنالوگ به یک صفحه دیجیتال، دیگر تغییر شاخص در داخل کابین است. بطور کلی کابین تیاگو در هر دو نسخه را باید جادار و راحت توصیف کرد.

240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

از لحاظ تجهیزات تفاوت زیادی بین NRG و تیاگوی هاچبک دیده نمی‌شود. نمایشگر لمسی ۷ اینچی با پشتیبانی از اتصال بلوتوث، دکمه‌های کنترلی تلفن همراه و موزیک از روی فرمان، استارت دکمه‌ای و سیستم صوتی هارمن از جمله این تجهیزات هستند. به غیر از این‌ها، باید به مواردی مثل دوربین دید عقب، آینه‌های جانبی تاشوی برقی و دو ایربگ برای راننده و سرنشین نیز اشاره کنیم. نکته عجیب و تامل‌برانگیز اینکه برخلاف هاچبک تیاگو در نسخه کراس یا همان NRG خبری از سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک نیست.

240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

نیروبخش تاتا تیاگو NRG موتور ۱.۲ لیتری بنزینی است که توانایی تولید ۸۴ اسب بخار قدرت و ۱۱۳ نیوتن متر گشتاور را دارد. این موتور از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی یا نمونه نیمه خودکار با چرخ‌ها در ارتباط است.

240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

گفتنی است قیمت تیاگو NRG برای نسخه دستی ۶۵۷،۴۰۰ روپیه (معادل ۸۸۵۵ دلار یا تقریبا ۲۴۰ میلیون تومان) و برای نسخه مجهز به گیربکس نیمه خودکار ۷۰۹،۴۰۰ روپیه (معادل ۹۵۶۰ دلار یا تقریبا ۲۶۰ میلیون تومان) اعلام شده است.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , تاتا تیاگو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
سوم بهمن 7 نظر
نازنین۱ 5 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
حمید : توخرهم سوارنشدی یجوری میگه دنا داشتم انگار لامبورگینی داشته اگر است میگی بیاتا دنارانشونت بدم حالایبار توهم بازی کن بغداداببین چیزی نمیشه بروبزاربادبیاد بچه هم خودتی بروغازتوبچرون جواب ابلهان خاموشی
حمید : شما واریزاولت چقدر بود و چه ماهی پذیرش شدید
شاهین جی ال : پیشنهادی بود هم اینکه صبرم تموم شده بود شامل افزایش هم نبود اگه جی میخواهی باید صبر کنی
شاهین جی ال : اونایی که۲۹۷ ریختن ۳۱۴ اونای که ۲۹۱ ۳۲۰
مهدی شاهین پلاس : شاهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
حمید : سلام منم شهریوری هستم پارسال اذر297ربختم برای جی تا الان که پیام واریز دومم نبوده شمااجباری اومدیااختیاری و واریزاولت چقدر بوده والان چقدرگفتن بری ممنون میشم جواب بدید
شاهین جی ال : منم مثل شما امروز تبدیل زدم
علی : سلام من هفته چهارم مرداد بودم پیامک تبدیل به gl اومد دیروز تبدیل زدم
مجید : دوست عزیز مگه بده بیاد پایین ؟ وقتی اختلاف قیمت کارخانه و بازار در حد ۱۰ تومن بشه عالیه . مصرف کننده واقعی میتونه حرید کنه دیگه دلال وارد نمیشه به امید کسب سود تقاضای کاذب ایجاد بشه و خودرو ساز شروع به گرون فروشی کنه . خدا کنه بیاد پایین . بقیه هموطن هامون هم بتونن بخرن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ابی خسته : مطمن باش اکستند بیاد بازار دیگه آبی هیچکس نمیخره ، الان مردم دنبال رنگ نیستن عزیز همون 16 سانت بزرگتره برای جاده اینا طرف کمر درد نگیره چون ابی داری قرار نیست از این حرفا بزنی دل مردم رو سرد کنی
علی : سلام از شما کسی هست تکمیل وجه 4 تیر باشه و فاکتور شده باشه؟ اگر هست لطفا جواب بدید.
مهدی : پاسخ دنا 6 دنده رینگ شما اخر این ماه یا اول اذر واستون دعوت نامه میاد باید تکمیل وجه کنید 90 روز قبل از موعد تحویل برای دی ماهی ها اومد البته 29 مهر اومد
اراس : سلام من کوییک اراس نوشتم پشیمونم میتونم عوضش کنم سقف مشکی دوستان ندارم باید چ کنم
دی ماه اپشنال : سلام داداش من پلاک و بیمه شده در حال حمل میچرخه فقط رنگ سفید
علی اکستند ex دوگانه : دوستان حق میدم بهتون ناراحت باشید برای پلاک نشدن ولی اینو بگم خیالتون راحت باشه به زودی پلاک شدن شروع میشه چون در غیر اینصورت زامیاد نمیتونه نیسان بفروشه یعنی کسی نمیخوره ازش خیالتون راحت باشه روند پلاک شروع میشه
محمود : سلام دوستان 207 پانا موعد تحویل 30آبان هنوز فاکتور نشده کسی است فاکتور شده باشه آبان
کوییک s : باسلام دوستان یه سوال سایپا قصد نداره سود تاخیر وپرداخت کنه ممنونم از پاسخگویی دوستان عزیز
نیسان دوگانه : از همون اول اشتباه کردین که نیسان خاکستری ثبت نام کردین مشتری اول و آخر خودتون هستین نیسان اکستند شناسنامه هست دیگه اگر یک وقت خواستی بفروشی مشتری نداره نمیخرن. رنگش خیلی بده
منتظر پلاک : سلام منم فردا میپرسم اگر بشه انصراف میدم اکستند تکسوز ثبت نام 26مهرماه. هنوز فاکتور نشده. اگر بشه انصراف بدیم حتمن این کارو میکنم.