مهم‌ترین دلایل تغییر مدیرعامل سایپا از زبان معاون وزیر صنعت

مهم‌ترین دلایل تغییر مدیرعامل سایپا از زبان معاون وزیر صنعت

رئیس گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: معضلات مالی سایپا بسیار حاد است و به همین دلیل یک مدیر مالی در رأس این مجموعه قرار گرفت.
نوروززاده در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سایپا درباره دلیل تغییر مدیریتی در این شرکت اظهار کرد: تخصص مدیران سایپا عمدتا مهندسی و فنی است. بنابراین باید کسی در رأس این مجموعه قرار می‌گرفت که به اقتصاد کلان کشور آشنا باشد تا بتواند مشکل مالی سایپا را در بیرون شرکت حل کند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ایران‌ خودرو نیز دارای مشکلات مالی است و آیا در این زمینه تغییر مدیرعامل ایران‌خودرو نیز در دستور کار قرار دارد؟ خاطر نشان کرد: اجازه دهید در این زمینه در جلسه‌ای در ایران‌خودرو صحبت کنیم. البته قطعا تغییری در مدیریت ایران‌خودرو نداریم.
در حاشیه این مراسم مهدی جمالی مدیرعامل جدید سایپا درباره برنامه‌های خود در زمینه قیمت و کیفیت محصولات این شرکت اظهار کرد: در آینده برنامه‌های خود در این زمینه را اعلام خواهم کرد.
همچنین سعید مدنی مدیرعامل پیشین سایپا نیز در حاشیه این مراسم در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه میزان بدهی‌های بانکی سایپا در زمان ورود شما به این شرکت بیشتر بود یا در حال حاضر؟ اظهار کرد: به دلایلی چون قیمت‌گذاری در سال‌های گذشته محصولات با زیان تولید شد و باید تسهیلات مالی برای جبران زیان اخذ می‌شد به همین دلیل میزان تسهیلات مالی نسبتا بیشتر شده است.

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , مدیر عامل , سایپا , وزیر , صنعت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

mater
24

بسیار خوشحالیم از اینکه معضلات مالی سایپا بسیار حاد است. :-)
ایشالا ورشکستگیش
11:22  1394/03/10
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 36 نظر
X33 Cross cvt 29 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
بهنام مشهد : سلام طاها جان ❤️😘 مبارکت باشه چرخش برات بچرخه چقدر سود تاخیر بهت دادن
اسماعیلی : 26 اردیبهشت 1403 مبلغ 231 میلیون جهت سهند s واریز کردم . تحویل هفته چهارم اسفند بوده ، الان هم اردیبهشت 1404 داره تموم میشه ولی خبری از دعوتنامه و واریز قسط دوم نیست . لطفاً راهنمایی کنید ، بعد از یکسال تکلیف چیه ؟ آیا این عدالت اجتماعی است چرا خودرو سازها خلف وعده می کنند
دستی اسفند : سلام ردیف قرار داد هم بگید
حمیدی : سلام من ۲۰ اسفند پیام تبدیل کوییک اومد و ۱۶۷ میلیون با کسر ۴ میلیون سود تاخیر واریز کردم و ۲۷ اسفند هم ماشین تحویل گرفتم ، حالا می‌خوام بدونم سود تاخیر دیگه ای هم برام واریز میکنن؟
شاهین : منم ۱۴ آذرم فاکتور نشده
حامد : مبارکه چه رنگی بود
حامد : خوشبحالت که به ارزوت رسیدی😂
کوانج : سلام پس چرا من پذیرش ۱۴ آذر هستم هنوز فاکتور نشده از کجا خبر داری جواب بدی ممنون میشم
آیدین سالاری : سلام پراید ثبت نام کردمه هنوز ندادن
MTS جک j4 : سلام جک j4 ثبت نام ۳۰ آذر امروز مدارک تحویل پست شده فقط می‌خوام بدونم چند روز دیگه حدودی تحویل میدن ؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207پانا : 20.5 میلیون
وحید : مگه من گفتم عیبه
امیر : نه روز هایی تعطیل هم حساب نمیشه
هادی : اگر 10 تومن بود من مال تو هم میدم ساده هستی
هادی اریزو : میره
سورت تحویل 3تیر : سلام احتمالا تحویل حضوری منظورش هست؟
رضا : سلام. خودروی دنا اتومات شما چه رنگی سفارش داده بودید؟
محمد 19مهر : اصلا فکر کن ما تغییر کردیم شما که تغییر نمیکنی میومدی از حقت دفاع میکردی متاسفانه مشکل ما ایرانی ها همین فقط بلدیم تز بدیم همین اگه مرد عملی خودتم میومدی من به شخصه واسه حق خودم رفتم نخیر داداش ما با دیدن سود تاخیر تغییر نکردیم به من شخصه گفت دو هفته دیگه تکمیل میشه و شما جزو اولین ها هستی فاکتور میشی من دو هفته دیگه صبر میکنم اگه شروع به فاکتور نشد با بچه هایی که اومده بودن شماره هاشون و گرفتم هماهنگ میشم میریم اونجا دوباره
کوییک gxrl : الکی زده تمام کوییک ها 8سوپاپ هستند
کوییک rs : آقا توحید من تبدیل زدم پیش فروش بودم تاریخ پذیرش اردیبهشت 1403بودم کوییک gxrl که دعوت نامه پیشنهادی برام اومد کوییک rs که13 بهمن تکمیل وجه کردم که گفتن یک هفته الی 30 روز کاری ماشین رو تحویل میدیم الان سه ماه گذشته هنوز فاکتور نکردن